Giulietta - tuning
Re: Giulietta - tuning
Chjo,zas další fíčovina co budu nutně potřebovat...
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: Giulietta - tuning
Jak vlastně ten Powerbox funguje? Pořád je to o oblbování signálů od čidel do jednotky? A jak si to poradí s DNA?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - tuning
chová se to jako adaptabilní jebadlo* - když jedu 100km pomalu - tak se mi zdá - že toho signálu tam jde jaksi* méně - když kalim* - tak ta reakce je okamžitě jiná - každopádně jede to reakčně líp jak Jilina v QV - bo ta vaha tam není - alespoň moje pocity... Však v Bruntále na srazu bude - mužete vyzkoušet - měla by tam byt i QV Julina a QV MiTo ja to taky prvně zkusil - než jsem do toho spadl... I tak jsem jel s MiTem s touto upravou a kitem* Sání KN - no je to lepší než standart s vložkou KN.
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Giulietta - tuning
Mě se zkrátka zdá úprava softu jako čistší řešení. Neříkám, že výsledek nebude podobnej nebo stejnej, ale cestu k němu bych osobně viděl spíš přes tu Squadru. Ještě to vypadá, že změna map je jen v režimu D, což taky není úplně od věci.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - tuning
Taky cesta - ale musi to byt opravdu FIRMA* - bo benzin neni nafta a každá chyba muže znamet docela problem - tudiš volba Novitec s TUV cert. se mi za ty prachy zdála jako nejlevnější a nejspolehlivější řešení - přece jen to není na závody a nárust oproti standartu je velmi slušný.
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Giulietta - tuning
no však Gio to na vlastním autě pořádně vyzkouší, bude s tím prasit dva roky a když mu to neodpálí půlku auta, můžou si to začít kupovat i ostatní....
Za pár let to tady v Giuliettách budou mít všichni.... Ona i ta chipnutá* 1.4 120k pojede hezky....
Snad se díky T-jetům a jejich úpravám Alfisti zas vrátí k benzínu....
Za pár let to tady v Giuliettách budou mít všichni.... Ona i ta chipnutá* 1.4 120k pojede hezky....
Snad se díky T-jetům a jejich úpravám Alfisti zas vrátí k benzínu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - tuning
Já myslím že se po různejch úpravách JTDm vrátí řada Alfistů ráda k benzínu.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - tuning
já bych nejradši ani k ropě nešel ale co se dalo dělat SW byla nutnost a s V6 jich moc není a na prodej už vůbec a když jo tak za ranec. No doufám že to QV jako příští vůz vyjde, jedna V6 byla v plánu teď ale investice do JTD který proběhly to vylučují a v ceně to nikdo nezaplatí. Ale na to QV se těším jen musím počkat až krize stlačí ceny trochu dolů zatím je to na moji pěněženku moc.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Giulietta - tuning
To by benzín musel stát polovinu... Ona poladěná 1.4 jede, ale taky žere... takže bych žádnou migraci od nafty nečekalKubas píše:no však Gio to na vlastním autě pořádně vyzkouší, bude s tím prasit dva roky a když mu to neodpálí půlku auta, můžou si to začít kupovat i ostatní....
Za pár let to tady v Giuliettách budou mít všichni.... Ona i ta chipnutá* 1.4 120k pojede hezky....
Snad se díky T-jetům a jejich úpravám Alfisti zas vrátí k benzínu....
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - tuning
mam na tom najetych 55000km - olej vymeny v 10.000km - jede jak z praku - na jiny než D* system nejezdim - v tomto režimu je dlouhodobá spotřeba zima 9,6 /205/45R17/ léto 11,3 /225/40R18/ ale stoji to za to - cely život jsem hrkal naftu - a jestli mi žralo GT 7,8 a mala 11,3 tak to zas takový nárůst není. a řekněme si upřimně - kdo s Alfou najede víc jak 30tis za rok?? - každopadně GT nabízím k adopci za cenu dohodou a jaro jisti 3,2Q4 Brera - benzin je prostě uplně jiná jízda. Apropo - když chci jezdit těch 160kč navíc na 100km dám velmi rád. Alfa je sportovní srdce a jak říka Klakson* z topgíru* - nemůže mít monalisa knír
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Giulietta - tuning
No budeme nad tím uvažovat, taková mašinka může být fajn. I když musím to brát tak, že auto je holek a já si musím vystačit s občas přepnutým Déčkem :-)
...momentálně ex-alfista
Elektrony
Ahoj,
máte někdo nějaký tip na 17" elektrony na Giuliettu? Aby nějak vypadaly a aby nestály raketu. Taky aby měly homologaci. Zatím mám několik favoritů
1: Borbet XL
2: MIM Alba (hodně podobný originálu 16")
Black verze
3: MIM San Marino Evo
Black verze
4: Ronal R53 (ale z těch nejsem moc odvařenej)
Rady, názory?
máte někdo nějaký tip na 17" elektrony na Giuliettu? Aby nějak vypadaly a aby nestály raketu. Taky aby měly homologaci. Zatím mám několik favoritů
1: Borbet XL
2: MIM Alba (hodně podobný originálu 16")
Black verze
3: MIM San Marino Evo
Black verze
4: Ronal R53 (ale z těch nejsem moc odvařenej)
Rady, názory?
Re: Giulietta - tuning
vykašlat se na ty kaše a koupit origo... na tyhle si kup Passata...
Re: Giulietta - tuning
Honzus: můj názor je ten, že ty stříbrno/černé kola vypadají strašně levně... To si teď lidi dávají na Fábie, Megany a podobné úplně obyčejné auta....
šel bych teda (když už) do varianty čtvrtého disku shora (MIM San Marino Evo).... Ale i to bude vypadat levně.... to se nedá nic dělat....
docela se mi líbí třeba něco jako je tohle (ale to už asi bude dražší....)
fotos kostenlos
Jinak originály jsou zrovna na Giuliettu nádherné a prostě kola dělají auto.... na tomhle bych asi šetřit nedokázal
šel bych teda (když už) do varianty čtvrtého disku shora (MIM San Marino Evo).... Ale i to bude vypadat levně.... to se nedá nic dělat....
docela se mi líbí třeba něco jako je tohle (ale to už asi bude dražší....)
fotos kostenlos
Jinak originály jsou zrovna na Giuliettu nádherné a prostě kola dělají auto.... na tomhle bych asi šetřit nedokázal
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulietta - tuning
Souhlas s kubasem, 4ta varianta vypada trosku k svetu
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Giulietta - tuning
JJ ty San Marino se mi taky líbí...
jinak na Abarthu jsem měl taky černo stříbrná kola a když jsem viděl někoho jen se stříbrnými, tak to vypadalo právě strašně levně a nehezky....
k těm AEZ, taky jsem na ně koukal, ale problém byl u rozteče, nechci tam cpát 5x112, když tam patří 5x110
PS taky se mi líbí tyhle Ronaly P51, ale zas mají blbé ET o 6 mm
jinak na Abarthu jsem měl taky černo stříbrná kola a když jsem viděl někoho jen se stříbrnými, tak to vypadalo právě strašně levně a nehezky....
k těm AEZ, taky jsem na ně koukal, ale problém byl u rozteče, nechci tam cpát 5x112, když tam patří 5x110
PS taky se mi líbí tyhle Ronaly P51, ale zas mají blbé ET o 6 mm
Re: Giulietta - tuning
Vzal bych tyhle, jsou teď i za rozumnou cenu a na Giuliettu sednou.
http://store.cerchi-inlega.com/CGL257-1 ... ietta.htlm
http://store.cerchi-inlega.com/CGL257-1 ... ietta.htlm
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulietta - tuning
to je replika originálu? proč ne, pokud to něco vydrží....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - tuning
Daji se koupit v ČR (Ostrava - Poruba) - material OK na MiTu mam 18! QV matgun a kola jsou po 2 letech stale jako nova s minimem závaží http://www.wsp-italy.cz/katalog/alfa-romeo?p=3
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - tuning
Harous píše:Vzal bych tyhle, jsou teď i za rozumnou cenu a na Giuliettu sednou.
http://store.cerchi-inlega.com/CGL257-1 ... ietta.htlm
Sorry, ale mě moc nepřijdou že by tam sedly.
Tak jak na 159 jsou nejhezčí Cannes,
tak na Julču jsou nejhezčí tyhle:
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulietta - tuning
Vzhledem k tomu, že se dávaj jako originál na Giuliettu tak mi tam opravdu sednou...
Bral jsem od nich 16" na Ypsilonku a s kvalitou problém nebyl. Přišlo to z Itálie asi do 10 dnů i s omluvou za zpoždění, že měli dovolenou.
Bral jsem od nich 16" na Ypsilonku a s kvalitou problém nebyl. Přišlo to z Itálie asi do 10 dnů i s omluvou za zpoždění, že měli dovolenou.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulietta - tuning
Ty turbíny se mi líběj, jen ty 15 paprskový jsou už moc...
Co tyhle, taky replika originálu :
Co tyhle, taky replika originálu :
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - tuning
hlavně pevností a váhou. JJ originál je originál.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů