Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Cipís : kdyby jsi zavolal, tak ti řeknu příčinu, odpojit klapky a budeš bez kouření
AND1 : technické se bát nemusíš, nebyl by jsi první ani poslední auto co jsem dělal, nebo budu dělat a půjde na STK a projde bez problémů, a hlavně jak tu píšou kluci, i když máš možnost ho pak vrátit, nikdy to neuděláš, to mi věř
ano, logování za jízdy a kontrolování hodnot taky dělám, nic na tom není, ale samozřejmě musíte vědět na co koukat, co tam má být a jak to má vipadat atd.
AND1 : technické se bát nemusíš, nebyl by jsi první ani poslední auto co jsem dělal, nebo budu dělat a půjde na STK a projde bez problémů, a hlavně jak tu píšou kluci, i když máš možnost ho pak vrátit, nikdy to neuděláš, to mi věř
ano, logování za jízdy a kontrolování hodnot taky dělám, nic na tom není, ale samozřejmě musíte vědět na co koukat, co tam má být a jak to má vipadat atd.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Pročpak jsou ty klapky vířivé?
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
- PETR159159
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 13.4.2011, stř 19:23
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Chlapi, už jste někdo deaktivoval ty klapky na 1,9? Hlavně mě teda zajímá jak. To bude asi nejspíš otázka na Čendlera :-)
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Cendler: priste tak ucinim [-o< zrejme si zase udelam vylet Go Sokolov Pokud tam jsou "zbytecny" proc se toho nezbavit,ze...
PS:Kdyz pise Adam,ze mu to na koureni pri studenym startu nepomohlo..??
tyvvado: protoze nam viri krev v zilach slupky
PS:Kdyz pise Adam,ze mu to na koureni pri studenym startu nepomohlo..??
tyvvado: protoze nam viri krev v zilach slupky
AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
a já si říkal co mi to tam asi víří....a hle, ony to klapky
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
neco musi pohanet tu slivovicu
AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
cipís : někde tu je návod na to odstavení, je to jednoduché, ale jestli chceš přijet klidně, nemám stím problém, jinak přesnou funkci tu popisoval Tanguero myslím, ale začíná tu být v těch přízpěvkách zmatek, takže když budeš chvilku hledat tak najdeš.
Jinak mě právě tohle kouření, taky dělalo a mě tohle pomohlo, u Adama je to občas a tam to vidím na něco jiného, zatím zbytečně řešitelného.
Jinak mě právě tohle kouření, taky dělalo a mě tohle pomohlo, u Adama je to občas a tam to vidím na něco jiného, zatím zbytečně řešitelného.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
cendler: ok,vecer az prijdu z prace tak to prostuduju.Akorat to asi bude postup na 2.4,coz..?Na 1.9 predpokladam,ze to bude trosku jinak,nebo ne?Jj cetl jsem to od Tanguera,vim co a jak to dela.Uvidim jestli bych to dal sam,kdyz tak se ozvu a domluvime se ;)
AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Ty na jedne s akci dpf jsme to s tanquerou delali,nebo spis on,a udelali jsme to tak,ze se vytvaroval dratek na ty klapky,ta ovladana se nechala volna aby se mohla tocit a ty zbyle se tim dratem zaaretovali v otevrene poloze a drat se upevnil k bloku sani.najezdil jsem s tim uz 20tis a vse v absolutnim poradku.ta ovladana klapka je na tretim valci,treti klapka zleva;)tak snad ti to pomuze.Cipís píše:cendler: ok,vecer az prijdu z prace tak to prostuduju.Akorat to asi bude postup na 2.4,coz..?Na 1.9 predpokladam,ze to bude trosku jinak,nebo ne?Jj cetl jsem to od Tanguera,vim co a jak to dela.Uvidim jestli bych to dal sam,kdyz tak se ozvu a domluvime se ;)
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Já mám taky drátek made by Tanguero
ale to snad není ta deaktivace o které tu je řeč, nebo jooo?
ale to snad není ta deaktivace o které tu je řeč, nebo jooo?
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Ne ne to je jenom aretace.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
No, je to aretace klapek 1,2 a 4 v otevrenem stavu. Ten "dratek" je dvaapůlka měď, takže klapka nemá šanci se pohnout. Klapka 3 je dál ovládána motorkem. Takže jde o 75% deaktivaci
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
A jak se to teda deaktivuje?? To se nějak naprogramuje v ŘJ, aby ty klapky nechala v otevřený poloze?
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Mrkni na první stránku tohoto vlákna...je tam postup...odpojují se čistě mechanicky, ale nechá se zapojený ovládací mechanizmus (elektromotor), takže řídící jednotka nic nepozná...
ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
moc moudrej tu z toho teda nejsem Kazdopadne se do tehle akce sam radsi poustet nebudu.Mate uz teda nekdo vyzkouseny na 1.9 jestli staci zaaretovat,nebo musi ty mrchy ven(kvuli tomu vycvachtani)..??
AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Z čeho nejsi moudrej? Tady máš postup:
1. Nastartuj a posviť si baterkou na táhlo klapek. Hýbe se jak má? Je kolem klapek černě zaolejováno? Neslyšíš, že by po přidání podfukoval kolem klapky luft? Pokud odpovědi zní ANO, NE, NE, nech to být a jezdi dál.
2. Pokud odpovědi zní ANO, ANO, ANO, tak to sice ještě funguje, ale je načase šetřit do prasátka cca 5000 na nové sání (Pierburg na Opel 1.9 sedí), nebo repasi z Polska.
3. Pokud první odpověď zní NE, tak je táhlo vychozené už tak, že neovládá správně klapky, nebo je zcela odpadlé. Pak musíš okamžitě realizovat krok 2, nebo klapky aretovat v otevřené poloze.
4. Aretaci do otevřené polohy lze provést buď odpojením táhla od motorku ke třetí klapce, s tím, že horní táhlo, spojující klapky spolu, zůstane na místě. Nebo, pokud je horní táhlo vyčvachtané tak, že padá z čepů dolů, použít metodu tlustého drátu a klapku 3 nechat běhat.
5. Low cost varianta bodu 2 je časově náročnější, nicméně velmi slibná. Chce to demontovat sání, rozebrat, vyčistit, vymontovat klapky, zaslepit díry po oskách. Namontovat a jezdit úplně bez klapek. Sám se ji chystám realizovat v dubnu/květnu.
Ať už realizuješ jakoukoliv variantu, v ECU k deaktivaci klapek nedojde, motorek zůstává na svém místě a dál se točí, ale nic už neovládá.
1. Nastartuj a posviť si baterkou na táhlo klapek. Hýbe se jak má? Je kolem klapek černě zaolejováno? Neslyšíš, že by po přidání podfukoval kolem klapky luft? Pokud odpovědi zní ANO, NE, NE, nech to být a jezdi dál.
2. Pokud odpovědi zní ANO, ANO, ANO, tak to sice ještě funguje, ale je načase šetřit do prasátka cca 5000 na nové sání (Pierburg na Opel 1.9 sedí), nebo repasi z Polska.
3. Pokud první odpověď zní NE, tak je táhlo vychozené už tak, že neovládá správně klapky, nebo je zcela odpadlé. Pak musíš okamžitě realizovat krok 2, nebo klapky aretovat v otevřené poloze.
4. Aretaci do otevřené polohy lze provést buď odpojením táhla od motorku ke třetí klapce, s tím, že horní táhlo, spojující klapky spolu, zůstane na místě. Nebo, pokud je horní táhlo vyčvachtané tak, že padá z čepů dolů, použít metodu tlustého drátu a klapku 3 nechat běhat.
5. Low cost varianta bodu 2 je časově náročnější, nicméně velmi slibná. Chce to demontovat sání, rozebrat, vyčistit, vymontovat klapky, zaslepit díry po oskách. Namontovat a jezdit úplně bez klapek. Sám se ji chystám realizovat v dubnu/květnu.
Ať už realizuješ jakoukoliv variantu, v ECU k deaktivaci klapek nedojde, motorek zůstává na svém místě a dál se točí, ale nic už neovládá.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tanguero: kvalitně sepsáno a podrobně vysvětleno. Někdy tvou trpělivost obdivuju.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Já to tak mám, jak už jsem psal vyše...asi to není tím drátem, měl jsem toho povíc, ale teď mě to auto fakt bavíCipís píše:moc moudrej tu z toho teda nejsem Kazdopadne se do tehle akce sam radsi poustet nebudu.Mate uz teda nekdo vyzkouseny na 1.9 jestli staci zaaretovat,nebo musi ty mrchy ven(kvuli tomu vycvachtani)..??
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Taky si někdy říkám, když mi někdy někdo zavolá, rád mu všechno řeknu, ale psát to eeee, ikdyž píšu celkem rychle, ale v práci se nadatluji dost.pekony píše:Tanguero: kvalitně sepsáno a podrobně vysvětleno. Někdy tvou trpělivost obdivuju.
Tanguero : sání už máš, tak si ho potom vyměníš doma a to co máš teď na autě můžeš tady zase prodat, pokecáme o tom v sobotu
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Jojo Tanguerovi návody jsou super,pomalu si je všechny ukládám v pc až budu něco dělat.Tanguero děkujeme =D>
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak, a teď jsem se urazil.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Ale tak jsem to nemyslel Zatím jsem telefonickou konzultaci nepotřeboval,ale tvoje číslo si uložím a samozřejmě na DPF off pojedu k tobě
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
tanguero: diky moc za peclivej a podrobnej navod,ikdyz si ted trochu pripadam jak trubka,ale aspon uz to poradne chapu
POkud uz by to bylo na vetsi zasah tak to necham na dr.Cendlera
POkud uz by to bylo na vetsi zasah tak to necham na dr.Cendlera
AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
mozem odfotit ako to mam zaslepene ja;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
ja mam variantu 5 : uplne odstranene klapky, vysustuzene "stupliky" dane na tesniacu hmotu.
ALFA ROMEO 159 1,9JTDm 16V HIGH - EX
/F/I/A/T/ - BRAVO 1,6 16V - EX
/F/I/A/T/ - BRAVO 1,6 16V - EX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů