155 DTM
podla mna si to tam hladal marne lebo DTM znamena Deutsche Tourengwagen Meisterschaft. Takze tam jazdia iba fasisticke seplety..myc155 píše:nojo, ted koukam, ze je to specifikace ITC. nevite jakej byl rozdil mezi ITC a DTM? jestli jsem to dobre pochopil, tak DTM bylo omezene do 2,5l a v ITC jezdil trilitr. to jsem to pak jako DTM hledal marne
A ITC je myslim International Touringcar Championship.
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex
To mas sice pravdu, ale rozhodne to neznamena, ze se ucastnili jen nemecky znacky. Prave zrovna 155 V6 TI si tam delala co chtela. Samozrejme k vzteku prave nemeckym znackam...wraith771 píše:podla mna si to tam hladal marne lebo DTM znamena Deutsche Tourengwagen Meisterschaft.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ja s dovolenim pridam tu citaci od Magica celou tykajici se V6 TI...
Integrale píše:Pro německý šampionát DTM byla vytvořena „silueta“ 155 V6 TI, která však se sériovou Alfou Romeo 155 neměla nic společného – poháněl ji vidlicový šestiválec 2.5 (později při změně předpisů na ITC to bylo 3.0) s výkonem kolem 250 koní (304 koní ITC) umístěný podélně „emzi“ přední nápravou (hřídel procházel olejovou vanou), který přes šestistupňovou sekvenční převodovkou s dvoukotoučovou kuželovou spojkou poháněl všechna kola s elektrohydraulickými aktivními (mezinápraovým a zadním) diferenciály a předním lamelovým diferenciálem s omezenou svorností. Alfa Romeo 155 V6 TI první generace získala titul v roce premiéry – 1992. O rok později se musela sklonit před Schneiderovým Mercedesem a tak v další sezoně vyjela druhá generace ITC, která až do zrušení šampionátu v roce 1997 těmto závodům vládla tak dominantně, že odchodem značky Alfa Romeo byl šampionát ITC rozpuštěn.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Jeste prihodim zajimavy clanek o prechodu DTM na ITC...
http://www.motormix.cz/historie02.php3
http://www.motormix.cz/historie02.php3
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Je to v tom odstavci co sem daval od Integrale - trilitr prisel se specifikaci DTM. Jen tam asi Integrale pomotal jednotky, ty vykony co uvadi by mely byt v kW...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host