Tlak Turba
Tlak Turba
Zdravim vsechny alfisty, chtel bych se zeptat ohledne prubehu tlaku turba ukazovaneho na budiku. Kdyz slapnu na plyn, nechavam auto rozjet, tak tlak vystoupa az k maximu 1.6baru, ale po chvily nasledne trosku klesna na nejakych 1.3-1.4 aniz bych ubral plyn, po chvilce pak zase natlaci tech 1.6. Je to normalni nebo mam nekde nejakou netenost v sacim potrubi, kudy mi to utika? Diky za rady.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Tlak Turba
Ja myslim ze to je v pohode, urcite to ma funkci overboost (kratkodobe zvyseni tlaku turba)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
je to celkem normální je to ochrana motoru, ale mělo by to být třeba 1,6 a pak jenom klesat s rostoucíma otáčkama.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
cendler píše:je to celkem normální je to ochrana motoru, ale mělo by to být třeba 1,6 a pak jenom klesat s rostoucíma otáčkama.
ex - PASSAT 1,9TDi PD 115PS 285Nm AJM, EGR off, Turbo 96KW výkonu 160PS a 410Nm
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
nj chudinka, hlavně měla změřený výkon na 160ps, jinak jezdí někde u PřerovaMilano75 píše:cendler píše:je to celkem normální je to ochrana motoru, ale mělo by to být třeba 1,6 a pak jenom klesat s rostoucíma otáčkama.
ex - PASSAT 1,9TDi PD 115PS 285Nm AJM, EGR off, Turbo 96KW výkonu 160PS a 410Nm
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
dneska jsem to zkoušel a na 1,6 mi nevylezla ani kdybych se potento, nejvíce malinko za 1,5barOskar píše:Zdravim vsechny alfisty, chtel bych se zeptat ohledne prubehu tlaku turba ukazovaneho na budiku. Kdyz slapnu na plyn, nechavam auto rozjet, tak tlak vystoupa az k maximu 1.6baru, ale po chvily nasledne trosku klesna na nejakych 1.3-1.4 aniz bych ubral plyn, po chvilce pak zase natlaci tech 1.6. Je to normalni nebo mam nekde nejakou netenost v sacim potrubi, kudy mi to utika? Diky za rady.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Tlak Turba
Tak ten budik nebude buhvijak presnej...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Tlak Turba
dneska jsem to zkoušel a na 1,6 mi nevylezla ani kdybych se potento, nejvíce malinko za 1,5bar[/quote]
To sedi. A pak i kdyz porad pridavam to klesne cca na 1.0 a pak zacne stoupat znovu. Je to tak O.K.?
To sedi. A pak i kdyz porad pridavam to klesne cca na 1.0 a pak zacne stoupat znovu. Je to tak O.K.?
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
tak to normální není, pokud šlápneš na plyn a držíš ho na podlaze a tlak ti vyleze na 1,5bar pořád držíš a klesna na 1bar a ty pořád držíš plyn a on zase leze na 1,5bar, tak to normální není, cítíš tam pokles výkonu?
pokud ne, tak bych to viděl na špatném budíku
pokud ne, tak bych to viděl na špatném budíku
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Tlak Turba
Mne to tak podobne tlaci: Pri pomalom zvysovani otacok som to zatial nepozoroval (do 3000 ot)
ale pri razatnejsom zosliapnuti pedalu natlaci cca 1,5 bar a potom hned klesne cca 1,0bar. Ubytok vykonu pri tom necitim ale prave naopak citim zyvsenie akoby "nakopnutie"
Ako to je spravne netusim? Ci je to nasledok variabilnej geo turba alebo tymi 4 skrtiacimi klapkami v sani alebo obtok ventil netusim.
Ale mylsim ze to tak asi ma byt!!! viz popis testu tlaku turba v elearn-e (ak som to dobre prelozil a pochopil)
Cestná skúška vozidla (pri dodržaní rýchlostných limitov platných) a vykonajte nasledujúci test:
- Na trasy diaľnice, aby vozidlo moholo dosiahnuť 2500 ot / min na 4. rýchlostný stupeň.
- Začať grafické akvizície stlačením tlačidla štart na diagnostické zariadenia a 2 sekundy neskôr plne zošliapnite pedál plynu, kým sa otáčky motora 3500 ot. / Min.
- Akonáhle je táto rýchlosť je možné dosiahnuť úplne uvoľnení plynového pedálu.
- Zobrazenie výsledného grafu a tlaku konštantný prierez, s výnimkou počiatočnú vrchol, by mala byť čítanie 1900 -2080 mbar (1444 -1581 mm Hg), čo zodpovedá preplňovanie hodnote 900 -1080 mbar.
- Na diaľnici trasu s fast-pohybujú prevádzky, nechajte vozidlo dosiahne 2500 ot / min v 3. prevodovom stupni.
- Začať grafické akvizície stlačením tlačidla štart na diagnostické zariadenia a 2 sekundy neskôr plne zošliapnite pedál plynu, kým sa otáčky motora 3500 ot. / Min.
- Akonáhle je táto rýchlosť je možné dosiahnuť úplne uvoľnení plynového pedálu.
- Zobrazenie výsledného grafu a tlaku konštantný prierez, s výnimkou počiatočnú vrchol, by mala byť čítanie 1900 -2080 mbar (1444 -1581 mm Hg), čo zodpovedá preplňovanie hodnote 900 -1080 mbar.
p.s. Zo zaciatku kym je motor studeny aj vam tlaci turbo tak do 0,5 bar?? Je to spravne?? Alebo nejaka zavada??? Alebo je to tym, ze sa priliz moc bojim za studena tomu pridat?
Je to moj prvy JTD tak nemam skusenosti
dakujem.
ale pri razatnejsom zosliapnuti pedalu natlaci cca 1,5 bar a potom hned klesne cca 1,0bar. Ubytok vykonu pri tom necitim ale prave naopak citim zyvsenie akoby "nakopnutie"
Ako to je spravne netusim? Ci je to nasledok variabilnej geo turba alebo tymi 4 skrtiacimi klapkami v sani alebo obtok ventil netusim.
Ale mylsim ze to tak asi ma byt!!! viz popis testu tlaku turba v elearn-e (ak som to dobre prelozil a pochopil)
Cestná skúška vozidla (pri dodržaní rýchlostných limitov platných) a vykonajte nasledujúci test:
- Na trasy diaľnice, aby vozidlo moholo dosiahnuť 2500 ot / min na 4. rýchlostný stupeň.
- Začať grafické akvizície stlačením tlačidla štart na diagnostické zariadenia a 2 sekundy neskôr plne zošliapnite pedál plynu, kým sa otáčky motora 3500 ot. / Min.
- Akonáhle je táto rýchlosť je možné dosiahnuť úplne uvoľnení plynového pedálu.
- Zobrazenie výsledného grafu a tlaku konštantný prierez, s výnimkou počiatočnú vrchol, by mala byť čítanie 1900 -2080 mbar (1444 -1581 mm Hg), čo zodpovedá preplňovanie hodnote 900 -1080 mbar.
- Na diaľnici trasu s fast-pohybujú prevádzky, nechajte vozidlo dosiahne 2500 ot / min v 3. prevodovom stupni.
- Začať grafické akvizície stlačením tlačidla štart na diagnostické zariadenia a 2 sekundy neskôr plne zošliapnite pedál plynu, kým sa otáčky motora 3500 ot. / Min.
- Akonáhle je táto rýchlosť je možné dosiahnuť úplne uvoľnení plynového pedálu.
- Zobrazenie výsledného grafu a tlaku konštantný prierez, s výnimkou počiatočnú vrchol, by mala byť čítanie 1900 -2080 mbar (1444 -1581 mm Hg), čo zodpovedá preplňovanie hodnote 900 -1080 mbar.
p.s. Zo zaciatku kym je motor studeny aj vam tlaci turbo tak do 0,5 bar?? Je to spravne?? Alebo nejaka zavada??? Alebo je to tym, ze sa priliz moc bojim za studena tomu pridat?
Je to moj prvy JTD tak nemam skusenosti
dakujem.
ALFA ROMEO 159 1,9JTDm 16V HIGH - EX
/F/I/A/T/ - BRAVO 1,6 16V - EX
/F/I/A/T/ - BRAVO 1,6 16V - EX
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Taky jsem si vsiml ze za studena mi auto neda vykon, presne takhle to bezi u BMW, kdyz je studeny dava protitlak plyn. pedalu a turbo skoro nebezi u 159 jen malo dava turbo a auto je linejsi pricemz mi nereaguje na seslapnuti plynu. . no aspon vydrzej me to neva ba naopak
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: Tlak Turba
mne to tiez nevybehne na 1.6 max 1.5
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Tlak Turba
Mě se točí dokola a zrovna když z budíku vystříkne voda tak už mě sundavají z atrakce na Fučíkárně
AR 159 SW 2,4 jtd 147kw - 2006
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Cestou z prace jsem to zkusil - jak je motor ohraty a proslapnu plyn na podlahu tak drzi tlak cca 1.4-1.5 a drzi ho dokud nedam nohu z plynu, pak klesne ale staci seslapnout znova a tlak leti nahoru. Schvalne jsem to zkusil na sestku od 2000ot do cca 4000ot a celou dobu plny tlak.
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak Turba
Tak mi to nedalo a taky sem ozkoušel jak to tlačí. Když to přišlápnu, tak tlak vyleze kousíček za 1,5 a drží tam dokud nepovolím naftový pedál. Když povolím okamžitě padne dolu a při dalším sešlápnutí zase stoupá za 1,5 a drží dokud nepovolím. Tak nám tu vystupuje otázka co je dobře a co špatně?
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tlak Turba
Já mám na 99% prasklou hadici od turba do intercooleru a dělá mi to ten první případ. Čiže po plynu na podlaze to vyletí k 1,6. Pak to trochu padne - cca na 1,2 a pak to zas pomalu leze s otáčkama nahoru, ale k 1,6 už se to nedostane...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tlak Turba
to by ti sicalo jak hovado a ziaden vykon by nebol
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Tlak Turba
Ja si myslim, ze 5ti val tlaci jinak nez 4val... ti co tady tvrdej ze jim tlaci porad naplno maj 5tival a tem co to trochu pada maj 4val....
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Tlak Turba
Však taky jo, ale jen když je to studenéjurki888 píše:to by ti sicalo jak hovado a ziaden vykon by nebol
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Tlak Turba
Mně to tedy zatím nepadá... Ale já mám Alfu teprve 3/4 roku.kudrt píše:Ja si myslim, ze 5ti val tlaci jinak nez 4val... ti co tady tvrdej ze jim tlaci porad naplno maj 5tival a tem co to trochu pada maj 4val....
AR 159Sw JTDm 110kw
Re: Tlak Turba
ahoj všichni, skvělá diskuse, rád bych k ní přidal moji verzi s tlakem turba. u mé 159 sw, 2.4jtd, man., r.v. 2007, tlačí turbo od nova max. cca. 1.53 bar a to pouze u 2. a 3. stupně, u jiných stupnu max. 1.5 bar., kdy plnící tlak následně poklesne na 1.0 - 1.3 bar a opětovně stoupá k hranici 1.5 bar. žádný pokles výkonu u toho nepocituji a akcelerace je plynulá. Rovněž jsem to konzultoval se servisem (vše v pořádku), m.j. u případného chybného poklesu tlaku, nebo jiné poruchy turba, by se rozsvítila kontrolka diagnostiky motoru.
Re: Tlak Turba
Ja myslim, ze to je hlavne tim, za ten budik neni primo napojen na cidlo tlaku v sani, ale hodnoty taha z ridici jednotky, tzn. mohou byt pouze informativni, nebo zobrazovany se zpozdenim, nebo mohou byt preddefinovane a se skutecnym tlakem v sani nemaji vubec nic spolecneho.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Tlak Turba
Tak já si nemyslím, že by tam dávali budík jen na "parádu" a ukazoval něco jinýho než je realita. Osobně si myslím, že ať jej "pohání" cokoli, tak to bude realitě hodně blízké né-li přesné. Jinak mě ukazuje podobné tlaky jako tu popisuje většina. Jen teď co jezdím se zaslepeným egrem, tak mi přijde, že tlačí víc.. pocitově to nepoznám, ale budík ukazuje o něco vyšší tlaky než předtím.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Tlak Turba
Ja si prave myslim, ze tam na tu paradu je.
S tim EGRem je to logicke, neztraci se pres nej zadny tlak. Vetsina tech EGR ventilu po 100.000tis. uz nepracuji tak jak maji a ne uplne doviraji a pak se tudy ten tlak v sani ztraci.
EGR otvira od 800 do 3000 otacek, pak by mel zustat zavreny. Ale treba me si myslim, ze nekdy zustane otevreny nebo nezavre tak rychle a zatah turba se pak nekona, pridavam a nic, chova se to jak atmosfera.
Muzu se jen zeptat, kde si ho nechaval zaslepit? Taky bych do toho sel.
S tim EGRem je to logicke, neztraci se pres nej zadny tlak. Vetsina tech EGR ventilu po 100.000tis. uz nepracuji tak jak maji a ne uplne doviraji a pak se tudy ten tlak v sani ztraci.
EGR otvira od 800 do 3000 otacek, pak by mel zustat zavreny. Ale treba me si myslim, ze nekdy zustane otevreny nebo nezavre tak rychle a zatah turba se pak nekona, pridavam a nic, chova se to jak atmosfera.
Muzu se jen zeptat, kde si ho nechaval zaslepit? Taky bych do toho sel.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Tlak Turba
Ohledně toho budíku.. asi si budu stát za svým, protože si nemyslím, že by do auta v pořizovací hodnotě cca 900tkč cpali jen něco na potěchu oka. A kdyby to tak bylo, už by to určitě někde v testech novináři vytáhli. Každopádně po zaslepení toho egru se fakt změnila reakce toho budíku, takže to někde nějakou provázanost na sání-tlak turba mít bude. Jinak ten EGR je zaslepenej naprosto jednoduše, mechoš ho sundal a mezi tím egrem a zpětnou trubkou z výfuku je podložka ve tvaru oválu s kulatou dírou uprostřed, tak si tu podložku obkreslil na dvojku plech, bez té vnitřní díry a vyřízl. No pak to nabušil zpátky a od tý doby to fakt táhne téměř o minimálních otáček- asi tak jak by oktávkaři řekli "že táhne hezky vocpodu". Fakt super, jen mi svítí kontrolka motoru, a to protože mám ten egr fakt už nefunkční a jednotka o tom ví a i kdeyž jsem to vymazal přes diag, po pár km se zase rosvítila. Tak řeším jestli koupit egr novej, nebo to nějak ošidit aby mi ten motor nesvítil..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti