Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp.)
Prosím o radu Volná řadící páka jak řešit
Mám 2.0 16v T.S 60000 km najeto volná řadící páka skrátka kvedlá má někdo nějaké postřehy jak by se to mělo řešit popř ceník jestly někdo řešil dálší věc motorky nastavování světel ůplně umřely kde hledat problém?světla svítí moc nahoru asi zůstaly v poloze nahoru už se nevrátily prosím o rady jakékoli uvítám.děkuji sice pojedu do MOTORTECU ale abych věděl o čem snimi hovořit
AR 147 2.0 16v T.S AUTODELTA
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
treba to vypada na prasklou kulisi pod radickou...je to plastovy bazmek a v tom kulicka..bazmek muze byt praskly...
taky to muze byt klidne spatny kloubek na prevodovce coz je malo pravdepodobne.
treba je to jen pod radickou jen povolene...cely bazmek je prisroubovany na karoserii..podivej se na to v cem je problem doma sam...staci odejmout kozeny povlak pod radickou...
a ty motorky ..koukni na pojistky a popripade pouzij zkousecku a odpoj konektor primo s moturku a strc do nej oba konce zkousecky a nekdo at pohne svetly.uvidis ihned jestli do toho jde stave.....pokud ne taky muze byt zadrhel v palubce v tom kolecku na regulaci tech svetel.a klidne i v pacce cim se zapinaj svetla...147ka to ma ve zvyku ze tahle packa ma problemy se zapinanim a vypananim svetel...stim to nemusis rozhodne jezdit do servisu kdyz si muzes doma udelat diagnostiku problemu sam...ale rozhodne hledej v nejhorsim pripade odborny servis ktery se zabiva pouze autoelektrikou...v autoservisech se umeji hrabat tak akorat v motorech a to jeste nekdy sotva...tim nechci nikoho urazit..je tu mnoha lidi co je se svym servismanem spokojena
taky to muze byt klidne spatny kloubek na prevodovce coz je malo pravdepodobne.
treba je to jen pod radickou jen povolene...cely bazmek je prisroubovany na karoserii..podivej se na to v cem je problem doma sam...staci odejmout kozeny povlak pod radickou...
a ty motorky ..koukni na pojistky a popripade pouzij zkousecku a odpoj konektor primo s moturku a strc do nej oba konce zkousecky a nekdo at pohne svetly.uvidis ihned jestli do toho jde stave.....pokud ne taky muze byt zadrhel v palubce v tom kolecku na regulaci tech svetel.a klidne i v pacce cim se zapinaj svetla...147ka to ma ve zvyku ze tahle packa ma problemy se zapinanim a vypananim svetel...stim to nemusis rozhodne jezdit do servisu kdyz si muzes doma udelat diagnostiku problemu sam...ale rozhodne hledej v nejhorsim pripade odborny servis ktery se zabiva pouze autoelektrikou...v autoservisech se umeji hrabat tak akorat v motorech a to jeste nekdy sotva...tim nechci nikoho urazit..je tu mnoha lidi co je se svym servismanem spokojena
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Prosím o radu Volná řadící páka jak řešit
EE, 147 již nemá kolečko, ale dvě tlačítka. + a - a ty jsou společný s palubákem. Kdyby byl problém v nich, tak neovládá ani palubák...drtikols píše: ...pokud ne taky muze byt zadrhel v palubce v tom kolecku na regulaci tech svetel...
Nesnažíš se regulovat při vypnutých světlech? To totiž nejede, jen při zapnutých. Ukazuje se ti taky vedle počítadla ujetých kilometrů aktuálně nastavený sklon světlometů (jen při zaplých světlech)? Pokud ne asi bude problém někde v elekronice...Smile píše:Mám 2.0 16v T.S 60000 km najeto volná řadící páka skrátka kvedlá má někdo nějaké postřehy jak by se to mělo řešit popř ceník jestly někdo řešil dálší věc motorky nastavování světel ůplně umřely kde hledat problém?světla svítí moc nahoru asi zůstaly v poloze nahoru už se nevrátily prosím o rady jakékoli uvítám.děkuji sice pojedu do MOTORTECU ale abych věděl o čem snimi hovořit
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Teď mě ještě napadlo. Nemáš náhodou špatné žárovky? Mě se stalo, že mi to po výměně žárovky svítilo do oblak. Tak jsem skákal okolo auta a viděl to celé černě a pak jsem zjistil, že baňka žárovky s vláknem byla vyosená. Stačilo dát jinou žárovku a bylo to ok
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
do oblak svítím taky probehla výměna žárovek přesně jak říkáš doufám jen že to nebude horší hned na to kouknu ale ty motorky ani nevrčej a ani se nehnou ni o chlup čísla na palubce mi jedou od 1-3 a pak pretacim na nulu nic ale největším problémem je pro mě to volné razenicoyote píše:Teď mě ještě napadlo. Nemáš náhodou špatné žárovky? Mě se stalo, že mi to po výměně žárovky svítilo do oblak. Tak jsem skákal okolo auta a viděl to celé černě a pak jsem zjistil, že baňka žárovky s vláknem byla vyosená. Stačilo dát jinou žárovku a bylo to ok
AR 147 2.0 16v T.S AUTODELTA
Re: Prosím o radu Volná řadící páka jak řešit
TAKŽE ALFIČKA JE VYLÉČENÁ STKRÁTKA NOVÁ KULISA ŘAZENÍ VÝMĚNA NOVÉHO KUSU O KROUŽEK PRASKLEJ NEBYL SKRÁTKA VYSKOČILA PRUŽINA KTERÁ VYMEZUJE VŮLI V ŘADIČCE KTERÁ SE TÍM PÁDEM VRACI ZPĚT DO STŘEDU NA NEUTRÁL PRUŽINU BOUŽEL NENAŠLI ANI V SERVISU OPRAVU PROVÁDĚL MOTORTEC BRNO NA VÝBORNOU!! NOVÁ KULISA ŘAZENÍ CENA 1700+PRÁCE 2500 CENA 4200KČ STAREJ KUS VEN NOVEJ DOVNITŘ CHODÍ JAKO BY VYJELA Z FABRIKY ŘADIČKA TUHÁ NAPROSTO PŘESNÁ ŘAZENÍ CHODÍ NAPROSTO VÝBORNĚ PŘESNĚ TAK JAK MÁ BÝT V TÉTO CENĚ SEŘÍZENY SVĚTLOMETY +VÝMĚNA ŽÁROVEK PROMAZÁNÍ LANOVODŮ K PŘEVODOVCE KONTROLA PODVOZKU PO ZIMĚ NALEZENY ZÁVADY PRAVÉ HORNÍ RAMENO + OBĚ SPODNÍ ROZPOČET NA TUHLE OPRAVU 14000 TALÍŘŮ OBĚ SPODNÍ PRAVÉ HORNÍ ZAKÁZKU JSEM POTVRDIL SPOKOJENOST DĚKUJI ZA POSTŘEHY JELIKOŽ JE V MOTORTECU AKCE NA RAMENA BUDE TO ZA 10 VČETNĚ PRÁCE TAK JE DOMLUVENO NECHÁM VYMĚNIT KOMPLET PŘEDNÍ RAMENA DĚKUJI ZA POSTŘEHY A SAMOZŘEJMĚ SE BUDU DĚLIT DÁLE O POSTŘEHY TED UŽ JEN JEZDIT JEZDIT JEZDITSmile píše:Mám 2.0 16v T.S 60000 km najeto volná řadící páka skrátka kvedlá má někdo nějaké postřehy jak by se to mělo řešit popř ceník jestly někdo řešil dálší věc motorky nastavování světel ůplně umřely kde hledat problém?světla svítí moc nahoru asi zůstaly v poloze nahoru už se nevrátily prosím o rady jakékoli uvítám.děkuji sice pojedu do MOTORTECU ale abych věděl o čem snimi hovořit
AR 147 2.0 16v T.S AUTODELTA
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
jen tak na okraj.....ale kdyz na to mas.
http://www.aukro.cz/search.php?string=w ... al=7&order
http://www.aukro.cz/search.php?string=w ... al=7&order
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Nechce se jí řadit
Ahoj, Alfu 147 mám už měsíc, ale jezdil jsem jen ve městě, a občas šla přes zoubky zpátečka a lehounce taky trojka. Ted jsem vyjel na delší výlet 100 km poté jsem zastavil a při dalším nastartování nešla zařadit 4. nejdřív vůbec a pak až na 10tý pokus. Pak střídavě. No a na cestě zpět po 5 hodinách zase šlo vše jak má, i když zdá se mi mírný odpor u té čtyřky pořád.
Co by to mohlo být? Určitě půjdu dát seřídit spojku. Měl někdo podobný problém, nebo může poradit?
dík
Co by to mohlo být? Určitě půjdu dát seřídit spojku. Měl někdo podobný problém, nebo může poradit?
dík
Tak především je problém v tom, že s tím jezdíš pořád dál a častěji, bez odborné kontroly, což má za následek větší opotřebení a prohlubování problému. Jak asi víš, tak řazení nemá být hlučné ( přes zuby apod. ) Závad může být opět několik, špatné synchrony na prvním místě, špatná spojka, převodovka bez oleje, opotřebená kulisa, opět těžko radit ...
Pokud byla předchozí majitelka žena, může být po převodovce
Pokud byla předchozí majitelka žena, může být po převodovce
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Snad to bude jen ta kulisa - zatím kdokoliv řešil u 147 špatné řazení, skončil u té kulisy (s výjimkou jisté GTA, ale to je nestandartní věc...).Petan píše:Tak především je problém v tom, že s tím jezdíš pořád dál a častěji, bez odborné kontroly, což má za následek větší opotřebení a prohlubování problému. Jak asi víš, tak řazení nemá být hlučné ( přes zuby apod. ) Závad může být opět několik, špatné synchrony na prvním místě, špatná spojka, převodovka bez oleje, opotřebená kulisa, opět těžko radit ...
Pokud byla předchozí majitelka žena, může být po převodovce
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Zkus se zamyslet nad tím, cos napsal.Petan píše:Pokud byla předchozí majitelka žena, může být po převodovce
Když budu výjimečně slušný, tak tato část Tvého příspěvku vypovídá pouze o Tobě a k řešení katoova problému nepřispívá vůbec ničím.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Měl už jsem rozepsaný hodně podobný komentář ale pak jsem to smazal... Já myslím že spousta ženských se k autu chová líp než kdejaký diskotékový závodníkkejml píše:Zkus se zamyslet nad tím, cos napsal.Petan píše:Pokud byla předchozí majitelka žena, může být po převodovce
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Díky Petane a Kubasi, je pravda, ze kdyz se zavada projevuje jen obcas je to slozity zjistit oc jde a pripadne to opravit. Nechci to dat do servisu, aby mi pak nevymenili "kraviny" a zavada se opet projevila. Napriklad vcera pri jizde 50 km tam a 50 zpet slo vsechno dobre.
PS: co je to kulisa?
Pro ostatní: 3 majitelé přede mnou byly ženy
PS: co je to kulisa?
Pro ostatní: 3 majitelé přede mnou byly ženy
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Já bych to viděl na kulisu spíš než na synchrony. Tyhle převodovky už mají jinej systém synchronizace(uzamčená) než třeba modely 75 a třeba na dvojce je synchronizace zdvojená. To už musí bejt člověk opravdu prase nebo jde o vadnej kus.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Škoda, že jsem příspěvky výše nějakým nedopatřením přehlédl. Myslím, že není třeba si na nic hrát. Všichni víme v čem je většina žen lepších než muži, na co prostě v porovnáni s nimi nemáme. Řízení aut mezi silné stránky ženského pohlaví nepatří, to je prostě fakt. Takže si myslím, že není třeba se za nic omlouvat nebo něco dementovat. To že mě někdo chytil za slovo beru, tohle je úděl diskuzí. Samozřejmě, že znám plno řidiček s velkým Ř, znám plno můžu s hoodně malým "ř" . Je jasné že výjimka potvrzuje pravidlo. Když tak ale občas sleduju mladou za volantem tak raději mlčím
Kejmle, prosím Tě, zrovna ty mi nikdy nepiš " Zkus se zamyslet nad tím, cos napsal." Zrovna ty ne OK ?
V podstatě jsem uvažoval nad tím, že téměř co 147ka tak řidička, takže možná bude problém tady ... Schválně na to mrkni.
Kejmle, prosím Tě, zrovna ty mi nikdy nepiš " Zkus se zamyslet nad tím, cos napsal." Zrovna ty ne OK ?
V podstatě jsem uvažoval nad tím, že téměř co 147ka tak řidička, takže možná bude problém tady ... Schválně na to mrkni.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Ja se priznam, ze manzelka je klasickej "pilot", zacala jezdit po 7 letech na muj popud. Vim, ze ta Ypsilonka to fakt nema lehky, ale prevodovka je to posledni co by trpelo jejim stylem jizdy.
Kazdopadne jakykoliv odkladani problemu s prevodovkou muze jen zvysit naklady na opravu. Ono se to samo fakt neopravi a je potreba to resit... Zvlast kdyz clovek nevi jestli je to nejaka drobnost jako kulisa, nebo jestli je problem na spojce nebo prevodovce...
Kazdopadne jakykoliv odkladani problemu s prevodovkou muze jen zvysit naklady na opravu. Ono se to samo fakt neopravi a je potreba to resit... Zvlast kdyz clovek nevi jestli je to nejaka drobnost jako kulisa, nebo jestli je problem na spojce nebo prevodovce...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Díky hoši, docela jsem se pobavil tím, jak si dáváte pozor, abyste o ženských za volantem mluvili opatrně =D>
A taky díky za doporučení. Nevím kdy to dám do servisu,ted nemám ani korunu, ale je pravda, že se to asi samo nezahojí, ikdyž se to stalo jen jednou za měsíc a to jezdím skoro denně do práce a 4 řadím...no uvidíme...
A taky díky za doporučení. Nevím kdy to dám do servisu,ted nemám ani korunu, ale je pravda, že se to asi samo nezahojí, ikdyž se to stalo jen jednou za měsíc a to jezdím skoro denně do práce a 4 řadím...no uvidíme...
No, tak jsem to asi zakřikl, protože čtyřka začla zlobit víc a víc. Většinou jí tam hrubou silou narvu, ale to se mi nechce dělat moc často. Dá se říct, že teď už tam pokaždé je cejtit odpor při řazení, takže se objednávám do servisu, snad to bude jen ta kulisa nebo synchron a né nic závažnějšího [-o<
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host