Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
tak jestli je uvnitř zarostlej, tak proč by ne...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Ptal jsem se schválně na teplotu spínání plynu při přechodu z benálu po startu a "JIřík"
zareagoval naprosto bez zaváhání--to co říkáš bude souviset --jak napsal JIřík"
--se způsobem montáže
REDUKTORU na T--místo kolínek+ otázka dimenze přívodu do reduktoru na vedení tekuté fáze LPG--pokud je tam jen 6mm může být problém--viz JIříkova poznámka"--V6 se moc nehřeje, tak souběh těchto faktorů v zimě může udělat své--
ty vstřiky M-solo co tam máš stíhaj v klidu, pokud už nejsou moc vylítaný ..ale repasy se daj sehnat v klidu za 200-kila kus..
/dával jsem tu odkaz kde je vedou/
Nenech se oblbnout a dohlídni na to, aby ti připojili reduktor "na přímo" na kolínka místo do "odbočky " na T---to je sice jednoduchý,
no busso V6 není Fabka...co máš za typ reduktoru...tam hledem hlavní problém--buď není rozumně dimenzovanej, nebo je "ležerně"připojenej pouze do odbočky "mimo hlavní proudění"
použité větve..
Zajeď za JIříkem--ví co říká, budeš se trápit zbytečně furt dokola..není moc lidí, který tomu opravdu "hověj"..těch pár kiláků vyjde levněji, než tahle střelba
"POKUS OMYL"--je to "tristní" způsob..--ve finále to stojí mnohem víc peněz i času..
zareagoval naprosto bez zaváhání--to co říkáš bude souviset --jak napsal JIřík"
--se způsobem montáže
REDUKTORU na T--místo kolínek+ otázka dimenze přívodu do reduktoru na vedení tekuté fáze LPG--pokud je tam jen 6mm může být problém--viz JIříkova poznámka"--V6 se moc nehřeje, tak souběh těchto faktorů v zimě může udělat své--
ty vstřiky M-solo co tam máš stíhaj v klidu, pokud už nejsou moc vylítaný ..ale repasy se daj sehnat v klidu za 200-kila kus..
/dával jsem tu odkaz kde je vedou/
Nenech se oblbnout a dohlídni na to, aby ti připojili reduktor "na přímo" na kolínka místo do "odbočky " na T---to je sice jednoduchý,
no busso V6 není Fabka...co máš za typ reduktoru...tam hledem hlavní problém--buď není rozumně dimenzovanej, nebo je "ležerně"připojenej pouze do odbočky "mimo hlavní proudění"
použité větve..
Zajeď za JIříkem--ví co říká, budeš se trápit zbytečně furt dokola..není moc lidí, který tomu opravdu "hověj"..těch pár kiláků vyjde levněji, než tahle střelba
"POKUS OMYL"--je to "tristní" způsob..--ve finále to stojí mnohem víc peněz i času..
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
a ktereho jirika mas na mysli ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Toho, kterej se v diskuzi zeptal na názor LPG do bussa 156 GTA, ktrý chtěl koupit a na LPG předělat.--viz sousední vlákno..
LPG do V6 busso+GTA--na konci v posledních příspěvcích
--dělá plyn co by firma a na rozdíl od řady "monterů" zdá se ví, co se v těch válcích děje :-)
SZ to jasně dokládaj-
/-moc lidí motory na LPG tu na výkon neladí :-)../
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 8&start=75
....dole nick "Jiřík"
LPG do V6 busso+GTA--na konci v posledních příspěvcích
--dělá plyn co by firma a na rozdíl od řady "monterů" zdá se ví, co se v těch válcích děje :-)
SZ to jasně dokládaj-
/-moc lidí motory na LPG tu na výkon neladí :-)../
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 8&start=75
....dole nick "Jiřík"
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
tak jsem na to koukal a reduktor je na obeh pripojen opravdu pres Tcka na hadicich topeni...takze si myslim ze to je system na prd...odbocka T typu je preci na prd preci to musi byt udelane aby to slo z motoru do reduktoru a z reduktoru do topeni a z topeni do motoru ne ? tohle je uplne o nicem. mimochodem ty hadice jsou pekne spuchrele....tak jsem reduktor alespon oizoloval a co nejdrive vyresim ty hadice, pac tohle je fakt na draka...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
U reduktoru jde hlůavně taky o jmenovitej výkon, aby to taky stihnul nakrmit--už z principu dimenzování konstrukce --..máš tu někde fotku , případně typový označení---?,pořádnej reduktor případně zas není nějaká šílená palba--, jde fakt hlavně o "kapacitu"--/pokud by byl už z principu !malej"/..dneska není problém větší reduktor, co krmí motor třeba 350koní../a nestojí raketu/./..
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
ja mam v 1.6 reduktor MAGIC 3 COMPACT, stojí cca 2500tis a v popisku má:
Reduktor má výkon 250PS s jedním vývodem jehož umístění lze alternativně měnit díky výměnným šroubením v hlavici reduktoru.
Při osazení druhého vývodu je reduktor schopen pokrýt výkon až 350PS
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... 350hp-elfl
Reduktor má výkon 250PS s jedním vývodem jehož umístění lze alternativně měnit díky výměnným šroubením v hlavici reduktoru.
Při osazení druhého vývodu je reduktor schopen pokrýt výkon až 350PS
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... 350hp-elfl
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Jasně--to je slušný provedení-.., radši větší kapacita..
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
ale ty hadice bych mel ale predelat ne ? nemate predstavu kde bych sehnal ta kolinka ? napojim to motor---reduktor----topeni----motor
ted je ten reduktor jen na odbocce a neni vubec jiste jestli to tam proudi...
znacku ani typ reduktoru nevim....mrknu a napisu...
ted je ten reduktor jen na odbocce a neni vubec jiste jestli to tam proudi...
znacku ani typ reduktoru nevim....mrknu a napisu...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Jasně--začni těma kolínkama--to stojí babku, kdyby i potom reduktor nestíhal, můžeš ho v pohodě vyměnit..když bude stíhat, je to zbytečný..
V tom zmíněném e-shopu LKauto maj určitě spojovací materiál co potřebuješ-mrknu..
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... ?sort=name
Hadice na chladicí kapalinu jsou v metráži za pár kaček, pokud jsou zpuchřelý, tak bych je vyměnil preventivně radši přitom hned..
Ve stejným shopíku jako příklad..hadice na vodu 16x21/ceny jsou podobný všude/
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... a-16x21-mm
plynový od sekvence--pokud jsou zpuchřelý--sám radši neměň--nebo si to ev. nech určitě potom proběhnout od profíka na únik--plyn je mrcha..
V tom zmíněném e-shopu LKauto maj určitě spojovací materiál co potřebuješ-mrknu..
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... ?sort=name
Hadice na chladicí kapalinu jsou v metráži za pár kaček, pokud jsou zpuchřelý, tak bych je vyměnil preventivně radši přitom hned..
Ve stejným shopíku jako příklad..hadice na vodu 16x21/ceny jsou podobný všude/
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... a-16x21-mm
plynový od sekvence--pokud jsou zpuchřelý--sám radši neměň--nebo si to ev. nech určitě potom proběhnout od profíka na únik--plyn je mrcha..
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Na reduktorujsem nasel toto: Kme red -1, class 1/2a, ccw 0384
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
tak vcera jsem musel LPG po ceste vypnout, pac uz s tim neslo ani jet...pri kontinualni jizde OK, ale rozjet se s tim neda....pozvolne pridavani treba na dvojku a trojku v nizkych otackach je taky nemozne..skace to jak koza...servisak LPG prohlasil, ze nic takove nepozoroval
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Richie--jen fanda pozná "pitomosti", většina lidí jsou jen "montéři" a je jim to dost šumák..
Přepoj ten reduktor a když to nepomůže, zajeď za JIrkou, ty kiláky jsou podružný...trápíš se s tím už docela dlouho a dílen jsi už taky pár obešel--prostě musíš za fachmanem kterej to celý pečlivě projde a ví co dělá, případně některý komponenty otestuje..
Přepoj ten reduktor a když to nepomůže, zajeď za JIrkou, ty kiláky jsou podružný...trápíš se s tím už docela dlouho a dílen jsi už taky pár obešel--prostě musíš za fachmanem kterej to celý pečlivě projde a ví co dělá, případně některý komponenty otestuje..
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
hlavně je lepší dát prostě 5 tyček za pořádnou opravu a mít pokoj, než 3 tisíce projezdit, tisícovku dát do pochybné opravy a laborovat, laborovat, laborovat..... přeuju hodně štěstí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
ja bych tech 5 tycek klidne dal, ale nikomu se do toho hlavne nechce...kazdej pitomec chce jen montovat nove ale opravit neci (treba i zprasenou praci) se nikomu nechce
mam 100 chuti to auto prodat a koupit si oktavku v TDI..a to myslim smrtelne vazne
mam 100 chuti to auto prodat a koupit si oktavku v TDI..a to myslim smrtelne vazne
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
no jo...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
je opravdu smutne ze v Hradci a okoli neni nikdo schopen seridit LPG...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Hradec přeci není pupek světa. Zkus to i jinde.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
ja to servisoval v Jaromeri...je to ten system Magic2 a kazdej me s tim posila nekam...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Teď jsem to v rychlosti proběhl na netu. Lidi jsou s tím celkem spokojený, jako nevýhodu uváděj nutnost zdlouhavýho ladění. Běžně stojí auto k plnýmu odladění dva dny v servisu. Tady je 7 stran diskuze i screeny ze softu kterým se to nastavuje a je toho tam vážně dost. Jak k tomu píše autor:
Co se tyce dokumentace, tak ceska je jenom o popsani obrazovek co lze nastavit. Anglicka co byla prilozena u sw je trosku popisnejsi a sem tam se objevi i tip jak co konfigurovat. Jiz z techto hintu je zrejme, ze pro opravdu idealni fungovani LPG je zapotrebi si s autem dost pohrat. V tomto svetle mi stelovani pri volnobehu, ktere mi vzdy v servise provadeli pripada jako vysmech.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Richie:
ja bych tech 5 tycek klidne dal, ale nikomu se do toho hlavne nechce...kazdej pitomec chce jen montovat nove ale opravit neci (treba i zprasenou praci) se nikomu nechce
mam 100 chuti to auto prodat a koupit si oktavku v TDI..a to myslim smrtelne vazne
----------------------------------------------------------
Prosím tě , tohle jsou pitomosti..rozumnej plynař, kterej ví co dělá si nevezme 5 táců..
za doladění-nastavení Magiku 2--
JIrka bude určitě vědět která bije...je to jen Magik 2 v základu, nemáš upravenou mapu a hlavu jako já a mám to LPG odladěný tak, že by to s tebou momentálně asi fláklo....
......................
Co stojí těch pár kiláků za Jirkou?
Předělej nejdřív ty hadice, to stojí pár kaček.., buď kruci trochu "bojovník"--kus hadice , dvě kolínka a nejspíš to poběží--pokud nestíhá reduktor kapacitně-- je to max + o 2 táci dražší..
To přece není raketa..
Magik 2 není špatnej systém a ty HL-propan vstřiky v poměru výkon/cena jsou super..maj reálnou životnost cca 100táců a repasovaný stojej 200,- /kus ..kdyby některej to nejlepší už měl za sebou.
předělat hadice + skontrolavat vstřiky+ provedení vedení do reduktoru, trochu softu a lazení a pak jen formálně skontrolavat reduktor + nádrž + pár dalších blbostí..jako dobrej filtr + svíčky...
Není to leteckej motor ..
Pokud máš sichr slušnou lambdu a váhu--poběží to jak fík.., není na tom žádná mystika..
Dva dny jsou pitomost..jako říkat to někdo může ale je to blbost..
......................
Máme dvě V6 LPG a obě šlapou jak hodiny i v mrazu--i tvůj Magik 2 odladit jde --bez problému..
Případně když to klade opravdu odpor-- třeba ve Strakonicích AGC udělaj skoro cokoli--přendaj i ev.ty nesmyslný hadice k reduktoru--ale to je skoro škoda peněz-- doladěj to taky softově na kde čem..ale vzhledem ke vzdálenosti --to je asi možnost spíš až nakonec..
.........................
Prostě--uděláš si v rámci "utužení vztahů" výlet do Loun k "Jirkovi" a odpoledne odjedeš..bez hopsání..
Nehroť to.. chce to nestřečkovat a řešit jedno po druhým--funkční dostatečně dimenzovanej reduktor je základ--je to pár kaček--na tý úpravě hadic..pak jsi o krok dál a podle výsledků se okruh podezřlých opravdu zúží..pak už ev.jen soft, vstřiky a případně dimenze vedení tekuté fáze do reduktoru-+ pár dalších blbostí na trase, ale to pozná zkušenej plynař nejlíp..
ja bych tech 5 tycek klidne dal, ale nikomu se do toho hlavne nechce...kazdej pitomec chce jen montovat nove ale opravit neci (treba i zprasenou praci) se nikomu nechce
mam 100 chuti to auto prodat a koupit si oktavku v TDI..a to myslim smrtelne vazne
----------------------------------------------------------
Prosím tě , tohle jsou pitomosti..rozumnej plynař, kterej ví co dělá si nevezme 5 táců..
za doladění-nastavení Magiku 2--
JIrka bude určitě vědět která bije...je to jen Magik 2 v základu, nemáš upravenou mapu a hlavu jako já a mám to LPG odladěný tak, že by to s tebou momentálně asi fláklo....
......................
Co stojí těch pár kiláků za Jirkou?
Předělej nejdřív ty hadice, to stojí pár kaček.., buď kruci trochu "bojovník"--kus hadice , dvě kolínka a nejspíš to poběží--pokud nestíhá reduktor kapacitně-- je to max + o 2 táci dražší..
To přece není raketa..
Magik 2 není špatnej systém a ty HL-propan vstřiky v poměru výkon/cena jsou super..maj reálnou životnost cca 100táců a repasovaný stojej 200,- /kus ..kdyby některej to nejlepší už měl za sebou.
předělat hadice + skontrolavat vstřiky+ provedení vedení do reduktoru, trochu softu a lazení a pak jen formálně skontrolavat reduktor + nádrž + pár dalších blbostí..jako dobrej filtr + svíčky...
Není to leteckej motor ..
Pokud máš sichr slušnou lambdu a váhu--poběží to jak fík.., není na tom žádná mystika..
Dva dny jsou pitomost..jako říkat to někdo může ale je to blbost..
......................
Máme dvě V6 LPG a obě šlapou jak hodiny i v mrazu--i tvůj Magik 2 odladit jde --bez problému..
Případně když to klade opravdu odpor-- třeba ve Strakonicích AGC udělaj skoro cokoli--přendaj i ev.ty nesmyslný hadice k reduktoru--ale to je skoro škoda peněz-- doladěj to taky softově na kde čem..ale vzhledem ke vzdálenosti --to je asi možnost spíš až nakonec..
.........................
Prostě--uděláš si v rámci "utužení vztahů" výlet do Loun k "Jirkovi" a odpoledne odjedeš..bez hopsání..
Nehroť to.. chce to nestřečkovat a řešit jedno po druhým--funkční dostatečně dimenzovanej reduktor je základ--je to pár kaček--na tý úpravě hadic..pak jsi o krok dál a podle výsledků se okruh podezřlých opravdu zúží..pak už ev.jen soft, vstřiky a případně dimenze vedení tekuté fáze do reduktoru-+ pár dalších blbostí na trase, ale to pozná zkušenej plynař nejlíp..
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
predelani hadic jsem si uz vyjednal u znameho a pak uvidim....pokud by to Jirik z Loun umel seridit tak nejak vicemene na pockani, tak by to bylo super...ale ze by se mi chtelo jet do Loun autem a vlakem zpet a dalsi den zpatky, to se mi teda nechce..
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
jasně--zkus SZ na Jirku ....hele je to u tebe jen pech--fakt o LPG nevím..a busso nemusí hopsat za 15--ale to je na diskuzi právě s Jirikem..u koho jsi to už zatim měl--/nějaká jmena../
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
dneska cesta do prace palubak hlasil 19 litru...lehka noha
ja mu zkusim napsat
jinak k tem jmenun...Kánský, JK Produkt a GERA v hradci kralove s tim nechteli nic mit spoelecneho..tak jsem objevil pana Merkvarta ( http://www.autonaplyn.cz/?utm_source=na ... m=referral) ktery se mi v tom uz nekolikrat zkousel vrtat...
ja mu zkusim napsat
jinak k tem jmenun...Kánský, JK Produkt a GERA v hradci kralove s tim nechteli nic mit spoelecneho..tak jsem objevil pana Merkvarta ( http://www.autonaplyn.cz/?utm_source=na ... m=referral) ktery se mi v tom uz nekolikrat zkousel vrtat...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
To je moc--těch 12 bez trápení tam musí bejt na tisíc km provozu reál.., když se to upraví, jde to ještě dolů..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti