Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Zdar Alfisti,
mám problém,ze kterého už si nevím rady.
Po výměně těsnění pod hlavama mi začala ručička teploty při jízdě chodit od 80 do 100 stupnu.před srovnáním hlav,výměnou gufer, zabroušení sedel ventilů a výměnou těsnění to nedělalo a držela se na 80. Vyměnil sem termostat a děla to pořád. Při stání a nastartovaném motoru toto nedělá a drží se mezi 90 a 100 stupni podle sepnutí sahary a při zapnuté klimatizaci a staní se drží na 90 stupních. Nevíte co by to mohlo být? Děkuji moc za rady
mám problém,ze kterého už si nevím rady.
Po výměně těsnění pod hlavama mi začala ručička teploty při jízdě chodit od 80 do 100 stupnu.před srovnáním hlav,výměnou gufer, zabroušení sedel ventilů a výměnou těsnění to nedělalo a držela se na 80. Vyměnil sem termostat a děla to pořád. Při stání a nastartovaném motoru toto nedělá a drží se mezi 90 a 100 stupni podle sepnutí sahary a při zapnuté klimatizaci a staní se drží na 90 stupních. Nevíte co by to mohlo být? Děkuji moc za rady
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Zkus sehnat spínač kterej ti dřív zapne saharu...(neměnil jsi ho???)Marshall píše:Zdar Alfisti,
mám problém,ze kterého už si nevím rady.
Po výměně těsnění pod hlavama mi začala ručička teploty při jízdě chodit od 80 do 100 stupnu.před srovnáním hlav,výměnou gufer, zabroušení sedel ventilů a výměnou těsnění to nedělalo a držela se na 80. Vyměnil sem termostat a děla to pořád. Při stání a nastartovaném motoru toto nedělá a drží se mezi 90 a 100 stupni podle sepnutí sahary a při zapnuté klimatizaci a staní se drží na 90 stupních. Nevíte co by to mohlo být? Děkuji moc za rady
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Dělá mu to i při jízdě, to by neměla nefunkční sahara mít vliv. Nemáš zarostlý chladič?
33
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
něco podobného mi jednou někdo říkal a mohla za to zborcená hadice, která byla z venku ok, ale uvnitř neprůchozí... koukal jsi vůbec, jestli ti proudí voda? že by se třeba protáčela pumpa...
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
---v první řadě bych tedy propláchl chladící cesty, včetně chladiče //proti směru toku// a pak se pokusil ..vypozorovat...--nějaké změny.
33
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
To se mi stalo na schade, příruba na chladiči praskala a urvala se (asi jen 2cm ze 4cm) a pootočila se tak, že ucpala hadici.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
voda se neztraci,a koluje normalne (pumpa se neprotaci) a tlak v okruhu je takze praskliny nejsou.
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
jo a mit nekde ucpanou hadici tak varim a teplota nespadne,nemyslite chlapi?
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Nikdy jsem nemyslel. Ale může být třeba přicpaný chladič že chladí jen na 70% a to by odpovídalo.
33
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
jak sem delal ty hlavy tak sem chladic proplachoval.je mozne ze tam neco zustalo.neexistuje nejaky cistic,ze kterym byste meli zkusenosti,ktery se naleje do okruhu aby se to pri jizde vycistilo?
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
není tam nějaké špatné těsnění pod hlavou? Díry malé, nepřesné, atd?
- Zamin
- Příspěvky: 99
- Registrován: 3.7.2007, úte 20:58
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Hodně podobně se mi chovalo, auto, když byla vadná vodní pumpa, jak už psal někdo v předchozích příspěvcích. Protáčela se, ale občas se chytla a vodu popohnala. Teplota pak kolísala, jak popisuješ.
EX AR 146 1.4 TS 16V Junior, AR 33 1.7 IE, ještě předtím AR 33 1.7 16V - jednou se k ní vrátím...
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
kdyby byla vadna pumpa tak by mi neproudila voda do nadobky si myslim.a tesneni sem prikladal ke staremu co tam bylo a kontroloval nez sem ho tam daval.
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Zdar chlapi tak po vyplachnutí okruhu,výměně chladiče a vodní pumpy sem to dostal na kolísání mezi 80 a 90.Ale jakmile zastavím a je větší teplo tak to vyletí zase ke 100.Takže už vážně nevím kde je ten zakopaný pes
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Ahoj, mě to dělá úplně stejně.. při jízdě se to drží na 80, ale když zastavím, tak to leze až ke 100. Mám nový chladič, voda proudí.. Možná to je prostě "normální" tzn. málo výkonné chlazení..
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
To je pravda, kdyz popojizdim v horku v kolone tak jdu i za stovku. Kontrolka prehrati sviti, jen co se trochu rozjedu tak zhasne. Zatim jsem to neresil, teoreticky by sel pridat jeste jeden ventilator, coz by imho teplotu vyresilo.
33
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
je pravda ze ta 33 ma takovy ventilatorek skoro jak do pocitace
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Ahoj, tak menší oprava, nešla mi sahara.. teď už běží a sepne se při +-90C. Takže při jízdě mám kolem 80C a když stojím těch 90/95C. Ještě dotaz, měla 146 1.6 boxer dvě sahary standardně?
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
To ma naopak velmi ucinne chlazeni, pokud to bez sahary nevyvrelo. A jinak ano, jsou tam vrtule dve standardne.
33
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Ahoj, řeším už nějakou dobu problém s motorem ( Alfa 146 1.6 boxer) Když startuju za studena, tak to špatně chytá, po nastartování nejde za plynem, dusí se.. často cítím po nastartování sílný benzínový odér Někde jsem četl, že to můžou být příznaky špatné lambdy, co vy na to?? dík
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Tezko rict takhle z hlavy, ale lambda to nebude, ta ma vliv az pri zahratem motoru. Zkus diagnostiku, treba Te nasmeruje na nejake cidlo/vahu..
33
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Nevíte, jestli má u 1.6 boxera čerpadlo standardně natlakovat po otočení klíčku? Mě to nedělá a spustí se až po nastartování dík
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Přesně to se to samé řeším už dlouho u 146tky 1,4 TS !Bylo mi řečeno,že je to čidlo otáček klikové hřídele.Bohužel čekám už cca.14 dní na výměnu .Většinou můžu odjet po třetím nastartováním.Jak se motor zahřeje,tak je vše okCrowman156 píše:Ahoj, řeším už nějakou dobu problém s motorem ( Alfa 146 1.6 boxer) Když startuju za studena, tak to špatně chytá, po nastartování nejde za plynem, dusí se.. často cítím po nastartování sílný benzínový odér Někde jsem četl, že to můžou být příznaky špatné lambdy, co vy na to?? dík
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Neustálé přehřívání Alfa 145 1.6 Boxer
Na 99% váha vzduchu
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host