Variátor + nastavení rozvodů...
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Jen to né Ani na SUV bych to nedal. Přikládám obrázek kol. Myslím že na Alfičce budou vypadat luxusně.
Alfa Romeo 166 2.0 T.S. 1999
Audi A6 3,2 FSI 2005
Audi A6 3,2 FSI 2005
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Myslím, že se podařiloPetr147 píše:Doufám, že to bude nějaký estetický unikát
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Takové decentní
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
mission complete
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
tohle téma by mělo být o variátoru a rozvodech...
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Jj to je pravda, omlouvám se, nějak se to zvrhlo.
Alfa Romeo 166 2.0 T.S. 1999
Audi A6 3,2 FSI 2005
Audi A6 3,2 FSI 2005
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
jen tak na náhodu kliknu na tohle vlákno (dnes jsem zamykal jiné na téma variátor) a vidím nějaké kola.... prosím, neblbněte....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Ahoj, mam 146, 1,4 T.S. a vymenil sem si tam variator. Auto uz nema vubec klepaci zvuk, ale do 3500 tis. ot. auto je zhnili, nema takovej zatah, jak pred opravou. To zabralo pri 2500 tis. ot. neznate tekdo presny postup nastaveni rozvodu??? jestli pri napinaní remene ma byt povoleny vač. kolo na variatoru a pak ho az dotahnout?? nebo jak to mam poradne nastavit aby to dostalo zpatky vykon??
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Nasadit přípravky a řemen a až pak dotáhnout kolo na variátoru.
Jinak nedělal si něco s ovládacím ventilem variátoru? Podle toho chování to vypadá že variátor nespíná...
Jinak nedělal si něco s ovládacím ventilem variátoru? Podle toho chování to vypadá že variátor nespíná...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
nee z ventylem sem nic nedelal. Pouze sem udelal komplet hlavu a variator. Akorad si nejsem jistej jestli to kolo mam na stejnym miste jak bylo minule, jestli ho nemam treba o zub vedle. Mohl by to met vliv i na spatne startovani motoru, kdyby byl spatne nastaveny?? Auto mi totiz startuje az po chvilce toceni a to musim jeste trochu pridat plyn.
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Může to tím být. Pokud si nejsi jistej že je to nastavený správně, tak bych to udělal znova...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
no nemel sem pripravky na vacky,tak podle obrazku jsem videl kam se davaju a jak ma byt natocena vacka. Tak jsem si udelal svoje znacky.
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
tak na toto by som nemal odvahu =D>
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
ta dááá...
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
proc???? ja kdyz delam rozvody na aute, tak si zjistim v pc jak maji byt nastaveny rozvody, tak si jich nastavim a pak si je jeste oznacim a uplne v klidu, bez problemu kazdy auto.
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Alfa není každý auto... Na ní to chce prostě přípravky.
Navíc u auta s VVT dost riskuješ. Když trochu víc pootočíš se sací vačkou, tak při ručním otáčením a na volnoběh nebude problém. Ale po sepnutí variátoru se to může potkat...
Navíc u auta s VVT dost riskuješ. Když trochu víc pootočíš se sací vačkou, tak při ručním otáčením a na volnoběh nebude problém. Ale po sepnutí variátoru se to může potkat...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
uz jsem si sehnal pripravky, tak to budu nastavovat znovu. tak doufam ze auto bude met lepsi zatah od spodu a snad uz bude chytat aj dobre.
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
Ahoj, mam takovy problem ... variator ... je novy + rozvody + kladky,
pokud je auto studene tak vse OK, ale po zahrati (teplomer na 90C musi nejakou dobu jeste byt) tak jakmile kolem 2500
sepne variator tak se brutalne rozdrnci (a to jako fakt osklive).
pokud mam sprajcnuty plyn (sroubovakem ...) na tych 2500rpm a odpojim ventil variatoru tak to ztichne a bezi jak hodinky, zapojim = drnci.
zajimave ze nekdy staci jet autem jen kousek (teplota cca 70C) v ten moment to jeste nedrnci, ale pridu z kramu, nastartuju jedu a uz to drnci a ani to na tech 90C neni, ale kdyz jedu v kuse tak se to musi vyskrabat na 90C a chvilku tam bejt.
drnceni mrtveho variatoru pri startu zadne, to delal ten stary ...
casovani sedi, kontroloval sem to uz 2x, pripravky mam
pls help, uz nevim co s tim, zatim sem to vyresil tak ze sem ventil odpojil
pokud je auto studene tak vse OK, ale po zahrati (teplomer na 90C musi nejakou dobu jeste byt) tak jakmile kolem 2500
sepne variator tak se brutalne rozdrnci (a to jako fakt osklive).
pokud mam sprajcnuty plyn (sroubovakem ...) na tych 2500rpm a odpojim ventil variatoru tak to ztichne a bezi jak hodinky, zapojim = drnci.
zajimave ze nekdy staci jet autem jen kousek (teplota cca 70C) v ten moment to jeste nedrnci, ale pridu z kramu, nastartuju jedu a uz to drnci a ani to na tech 90C neni, ale kdyz jedu v kuse tak se to musi vyskrabat na 90C a chvilku tam bejt.
drnceni mrtveho variatoru pri startu zadne, to delal ten stary ...
casovani sedi, kontroloval sem to uz 2x, pripravky mam
pls help, uz nevim co s tim, zatim sem to vyresil tak ze sem ventil odpojil
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
při nastavování vaček máš první válec v horní úvrati podle hodinek?
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
jo, uz jsem to delal nekolikrat, 2x kuli tesneni variatoru, jednou kuli vymene, a jednou kuli senzoru na vacce, a delam to porad stejne, a takovy bordel to nikdy nedelalo :/ krom toho sem to odpoledne jeste kontroloval jestli se nekde neco nehlo a sedi to.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
ten ventil funguje správně? Když na něj připojíš napětí, tak cvakne nebo stane se něco? Zkoušels sledovat ovládání variátoru na diagnostice? Variátor je repasovaný nebo nový?
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
variator je novy, (ale stejne delal bordel i ten stary+ navic rachtal pri startu),
ventil kdyz pres diagnostiku sepnu tak cvakne (myslim ze 2x)
+ jsem to meril a je na nem 14V, tak stavy ma snad dost
+ na diag vidim kdy ventil sepne, jakmile je sepnuty tak to zacne drncet
ventil kdyz pres diagnostiku sepnu tak cvakne (myslim ze 2x)
+ jsem to meril a je na nem 14V, tak stavy ma snad dost
+ na diag vidim kdy ventil sepne, jakmile je sepnuty tak to zacne drncet
Naposledy upravil(a) Weex dne 1.6.2015, pon 21:14, celkem upraveno 1 x.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
tak nevim, pak jedině změřit tlak oleje
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
ok, na to nemam vybavu , pohledam nakej servis, zatim dik.
Re: Variátor + nastavení rozvodů...
skus skontrolovat vedenie oleja do variatoru aj ked bordel by sa tam nemal dostat
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host