žhavící svíčky
Re: žhavící svíčky
ano to je ona, dej prosimte link kde stoji 326kc, protoze unas stoji 20eur co je cca 500kč
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339
Re: žhavící svíčky
Druhý odkaz na Googlu :-)
http://www.autodily-cardo.cz/svicky/zap ... ngk-fr5cp/
http://www.autodily-cardo.cz/svicky/zap ... ngk-fr5cp/
Re: žhavící svíčky
když tam nic není, tak prostě v sekci "nová vlákna" založím dotaz "svíčky pro JTS 2.2" a nechám si poradit....00flash00 píše:prvne sem kouknul sekci JTS(GM) a tam neni skoro nic
abychom dál neplevelili vlákno celkem zjevně určené pro žhaviče nafťáků, prosím vše další o svíčkách pro JTS sem:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=106&t=14198
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: žhavící svíčky
jo, ale z ebay máš za tu cenu platinove i s poštou a jsou tady za týden... kdo chce kam...
jaký máš vůbec nájezd, ze je menis poprvé za 4 roky?
jaký máš vůbec nájezd, ze je menis poprvé za 4 roky?
Re: žhavící svíčky
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: žhavící svíčky
čaute, je možné že po určitom čase prestane ukazovať chybu žhavenia palubný počítač? lebo mi od piatku ukazoval chybu žhavičov, v sobotu sa mi na to brat pozrel, bol jeden vadný tak sme ho objednali a dneska pri prvom naštartovaní ešte naskočila chyba a odvtedy už počítač mlčí... pochybujem že by sa zrazu ten žhavič rozbehol
/// tak neviem čo si robí to auto, ale dneska už znovu ukazovalo výstrahu, ale cez víkend by to malo znovu fachčiť ako má ešte že je leto a štartuje s ľahkosťou
/// tak neviem čo si robí to auto, ale dneska už znovu ukazovalo výstrahu, ale cez víkend by to malo znovu fachčiť ako má ešte že je leto a štartuje s ľahkosťou
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
Re: žhavící svíčky
No myslím že ak je teplo tak nežhavi tak preto to ti to raz blika a raz nie...
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
Re: žhavící svíčky
neviem čo tomu bolo, ale bol žhavič na 3.valci odpálený, ale už je vymené a elektronika čuší
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
- martjan159
- Příspěvky: 60
- Registrován: 9.7.2012, pon 10:55
- Bydliště: Frenštát p.R.
Re: žhavící svíčky
Kdyby někdo chtěl šetřit, a sháněl třeba jen jednu BERU žhavicí svíčku, vytáhl jsem ze svého miláčka originál BERU žhaviče (nájezd 125tkm) a nahradil je za nové. Hlásilo mi to "Glow plugs not available". Teď už to nedělá, ale motor točí cca 2-3s, než naskočí. To jsem myslel, že zmizí taky a nic Nezkoumal jsem, která je dobrá nebo špatná, kdyby je někdo zkrátka chtěl vyzkoušet, jsou zdarma k dispozici.
2020 Giulia Veloce Q4 280PS
ex Mercedes-Benz R500 Long V8 285kW
ex 2008 Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm
ex 2005 Alfa Romeo 147 1.6TS 88kW LPG
ex 1996 Fiat Barchetta 1.8
ex 1987 Fiat Uno 1.0 - můj první italský supersport :-)
ex Mercedes-Benz R500 Long V8 285kW
ex 2008 Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm
ex 2005 Alfa Romeo 147 1.6TS 88kW LPG
ex 1996 Fiat Barchetta 1.8
ex 1987 Fiat Uno 1.0 - můj první italský supersport :-)
Re: žhavící svíčky
Mám problém se žhavením.
Nejříve mi před zimou odešly 2 žhavičky. Na skladě měli jen Meyle a NGK. 3 měsíce byl klid, pak opět chyba žhavení. Vyměněny zbylé 3 žhavičky, tentokrát měly skladem tři jen Denso. Do teď klid, než se znovu objevila hláška. Žhavičky proměřeny multimetrem, zdají se být ok. Na diagnostice to prozměnu píše příliš vysoký signál. Předtím, když byly špatný žhavičky, tak to psalo příliš nízký signál.
Dal jsem to do servisu, kde se zabývají autoelektrikou. Ty to jen napojili na diagnostiku. Píše to občasnou chybu, a že nejsou schopni ji odstranit. Mám to prý dát na autorizovanýho servisu, že examiner toho umí víc. Tak jsem se tam přece jen vydal. Vypláznul jsem 1200 a zjistili úplně to samí. Občasná chyba a neví, kde je závada.
Tato závada se projevuje vždy při studeném startu.
Mám dlouhé ranní starty, vůbec nechce naskočit, někdy na 2.,3. pokus, případně start s lehce příšlápnutým plynem. Jakmile chytí, tak následný start je bez problémů. Teplý startuje bez problémů. Proběhl test na examineru egr ventilu, swirl klapek, výsledek ok. Moc tomu ale něvěřím. Chystám se vyčistit egr a odstavit klapky. Vstřiky mají korekci 0.12;0.14;-0.55;1,55;-1,3. To ještě nejsou tak hrozné hodnoty, aby měly takový vliv na studené starty ne?
Žhavení ale dále zůstává nefunkční, asi bude problém někde v kabelu, nebo v řídící jednotce žhavení. Nevíte někdo, kde by mohl být zakopán pes, myslím nějaký tip na místo, kde by mohl být přerušen kabel, nebo jak je proměřit, zda vodí apod. ?
Nejříve mi před zimou odešly 2 žhavičky. Na skladě měli jen Meyle a NGK. 3 měsíce byl klid, pak opět chyba žhavení. Vyměněny zbylé 3 žhavičky, tentokrát měly skladem tři jen Denso. Do teď klid, než se znovu objevila hláška. Žhavičky proměřeny multimetrem, zdají se být ok. Na diagnostice to prozměnu píše příliš vysoký signál. Předtím, když byly špatný žhavičky, tak to psalo příliš nízký signál.
Dal jsem to do servisu, kde se zabývají autoelektrikou. Ty to jen napojili na diagnostiku. Píše to občasnou chybu, a že nejsou schopni ji odstranit. Mám to prý dát na autorizovanýho servisu, že examiner toho umí víc. Tak jsem se tam přece jen vydal. Vypláznul jsem 1200 a zjistili úplně to samí. Občasná chyba a neví, kde je závada.
Tato závada se projevuje vždy při studeném startu.
Mám dlouhé ranní starty, vůbec nechce naskočit, někdy na 2.,3. pokus, případně start s lehce příšlápnutým plynem. Jakmile chytí, tak následný start je bez problémů. Teplý startuje bez problémů. Proběhl test na examineru egr ventilu, swirl klapek, výsledek ok. Moc tomu ale něvěřím. Chystám se vyčistit egr a odstavit klapky. Vstřiky mají korekci 0.12;0.14;-0.55;1,55;-1,3. To ještě nejsou tak hrozné hodnoty, aby měly takový vliv na studené starty ne?
Žhavení ale dále zůstává nefunkční, asi bude problém někde v kabelu, nebo v řídící jednotce žhavení. Nevíte někdo, kde by mohl být zakopán pes, myslím nějaký tip na místo, kde by mohl být přerušen kabel, nebo jak je proměřit, zda vodí apod. ?
Fiat Croma 2,4jtd (200hp) emotion
Re: žhavící svíčky
no mám dojem že číslo 1,55 a 1,3 na vstreku neveští nič dobré...
vstrek v dobrom stave by nemal presiahnuť hodnotu 1
vstrek v dobrom stave by nemal presiahnuť hodnotu 1
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavící svíčky
znova to psát nebudu, hledejte
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavící svíčky
1,3 a 1,5 jsou jeste cajk hodnoty
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: žhavící svíčky
To, že musím dýl točit a že to při studeném startu někdy nechytne napoprvé, má na svědomí stará, zesláblá baterka. Já mám auto v garáži a jezdí každý den, proto i polomrtvá baterka dokáže nastartovat, ale stačí, aby to pár dní někde stálo a už je problém.
Při žhavení a startování s takovou baterkou pak dochází i k většímu poklesu napětí, což řídící jednotku naprosto dezorientuje a pak může hlásit cokoliv, mě třeba ucpaný DPF.
Dřív než utratí majlant za diagnostiku, zkuste si půjčit čerstvou, nabitou, silnou baterku a nastartovat. Možná se budete divit..
Při žhavení a startování s takovou baterkou pak dochází i k většímu poklesu napětí, což řídící jednotku naprosto dezorientuje a pak může hlásit cokoliv, mě třeba ucpaný DPF.
Dřív než utratí majlant za diagnostiku, zkuste si půjčit čerstvou, nabitou, silnou baterku a nastartovat. Možná se budete divit..
Re: žhavící svíčky
Nechci být špatný prorok, ale známému startoval pažout strašně mizerně, jen díky jednomu špatnému vstřiku.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: žhavící svíčky
Tak ono je podstatné, zda jsou ty hodnoty korekcí měřené na volnoběh nebo za jízdy. Pokud za jízdy, tak je to opravdu cajk a důvod špatných startů bude v něčem jiném, pokud na volnoběh, tak bych udělal měření i za jízdy(nebo alespoň to na místě trochu potočit) a pak se podělil o naměřené hodnoty.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavící svíčky
Envel:
presne tak, a hlavne by motor mel byt teply (i olej), korekce zastudena na volnobeh maji hodnutu nula-prd
presne tak, a hlavne by motor mel byt teply (i olej), korekce zastudena na volnobeh maji hodnutu nula-prd
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavící svíčky
Tak i u mě vyskočila po 200tkm hlaska o chybě žhavení. Nijak mě to nepřekvapilo ani, takže sem neřešil a rovnou objednal nové. Vcera prisly. Pri vymeně sem zjistil, ze na 3.valci byla svička volná a šla vytočit rukou. Závit byl od sazi. Docela se divim ze nevylitla. Tak sem zavit ocistil, dal ji zpatky a lup chyba byla pryc - nebyla kostra. Ale tak stejne sem je vsechny vymenil, at je na zimu klid. Takže možna pro ostatní, co zkouknout driv nez rovnou objednat nové.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: žhavící svíčky
Mám taky problém se žhavením na 1.9 16v. Za studena nažhaví a chytně až napodruhé a startér točí tak 1 -2 vteřiny. Vyskočí chyba se žhavícíma svíčkama. Baterie fungl nová. Na to že se to děje i v garáži, kde teplota neklesá pod 15 stupňů mě to zaráží. Někdo tu píše, že snad v této teplotě ani nežhaví. Opravdu nežhaví, nebo žhaví? Jak se motor zahřeje, tak to chytá na brnk.
Samozřejmě jsem tu přečetl pár stran a chystám se na výměnu žhaviček. Jen které byste mi doporučili? Na ceně mi až tak nezáleží (tedy pokud nepřesáhne za jednu cca 800). Mají nachozeno cca 100K, je dobré je asi vyměnit rovnou všechny a nehledat špatnou, co?
Mám ji doslova pár hodin. Měl jsem ji před koupí na diagnostice a tam samozřejmě občasná chyba se žhavičkama. Když jsemto řek majiteli, tak prý špatnou našel a vyměnil a teď by to mělo být v cajku. No jak motor vychlad, tak to v cajku není.
Samozřejmě jsem tu přečetl pár stran a chystám se na výměnu žhaviček. Jen které byste mi doporučili? Na ceně mi až tak nezáleží (tedy pokud nepřesáhne za jednu cca 800). Mají nachozeno cca 100K, je dobré je asi vyměnit rovnou všechny a nehledat špatnou, co?
Mám ji doslova pár hodin. Měl jsem ji před koupí na diagnostice a tam samozřejmě občasná chyba se žhavičkama. Když jsemto řek majiteli, tak prý špatnou našel a vyměnil a teď by to mělo být v cajku. No jak motor vychlad, tak to v cajku není.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: žhavící svíčky
Originalni svicky z prvovyroby jsem mel BERU (neboli BorgWarner). Kdyz jsem sel na jejich web, jako autorizovane prodejce jejich dilu v CR mi to naslo jen Autokelly a IHR autodily. Podle znacky/modelu mi ten jejich katalog vyplivl BERU GN059 + mazivo zavitu svicek GKF01 (keramicka vazelina). Objednal jsem to u tech IHR autodilu a i kdyz jsem mel spatnou jen jednu, vzal jsem rovnou 4 (kdyz uz to bude rozdelane...), vysly me tenkrat i s tou vazelinou na necele 2 tis. Kc.
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavící svíčky
Já doporučuji vyměnit vždycky všechny, ono pak je zase od nich klid na dalších 100t km
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: žhavící svíčky
Dík kluci za rady. V auto kelly je maj docela osolený na 700. Našel jsem je tady za půlku, tak kdyby taky někdo sháněl http://katalog.haspa.cz/index.php?main_ ... _id=227151
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: žhavící svíčky
Tak teď jsem si všiml, že někomu vyskakuje hláška:
Glow plugs not available
a mě vyskakuje hláška:
glow plug error
Je to jen jinou verzí překladu/jinou verzí auta, nebo se jedná o dvě odlišné chyby?
Motor mi chytá za studena vcelku špatně. Musím startovat pod přidaným plynem (lehce). Může být chyba i jinde, než va žhavičkách? Abych neukrucoval svíčky, neklek jak pohan a nakonec zjistil, že to je něco uplně jiného.
tady video jiného alfisty, ale je to přesně můj příklad
http://www.youtube.com/watch?v=1ff0B_bPUWg
Glow plugs not available
a mě vyskakuje hláška:
glow plug error
Je to jen jinou verzí překladu/jinou verzí auta, nebo se jedná o dvě odlišné chyby?
Motor mi chytá za studena vcelku špatně. Musím startovat pod přidaným plynem (lehce). Může být chyba i jinde, než va žhavičkách? Abych neukrucoval svíčky, neklek jak pohan a nakonec zjistil, že to je něco uplně jiného.
tady video jiného alfisty, ale je to přesně můj příklad
http://www.youtube.com/watch?v=1ff0B_bPUWg
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: žhavící svíčky
Ještě trocha spamu a samomluvy.
Snad všude jsem četl, jak je tam špatný přístup a jak musí mít člověk 30cm nástrčák, háčky na vytažení káblu, dvě hodiny drbání a koukl jsem pod víko a ten přístup mi přijde dost v pohodě. Až mě zaráží, jestli jsou žhavičky to co si myslím že jsou.
Jedna je tam vyměněná od předchozího majitele (stopy měděného spreje), ostatní jsou evidetně starší. Je to opravdu ono, že?
A když už jsem u toho, tak žhavící relátko najdu kde? Pro případ, že by se mi nepovedlo odstranit chybu výměnou svíček a musel jít dál?
Snad všude jsem četl, jak je tam špatný přístup a jak musí mít člověk 30cm nástrčák, háčky na vytažení káblu, dvě hodiny drbání a koukl jsem pod víko a ten přístup mi přijde dost v pohodě. Až mě zaráží, jestli jsou žhavičky to co si myslím že jsou.
Jedna je tam vyměněná od předchozího majitele (stopy měděného spreje), ostatní jsou evidetně starší. Je to opravdu ono, že?
A když už jsem u toho, tak žhavící relátko najdu kde? Pro případ, že by se mi nepovedlo odstranit chybu výměnou svíček a musel jít dál?
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: žhavící svíčky
U 8V je přístup na pikaču
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti