životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Měl jsem to samé a bylo to čidlo.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Objednal jsem nove, tak uvidime.enšpa píše:Měl jsem to samé a bylo to čidlo.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Tak to vypada s novym cidlem OK. Za 35 EUR to ani nebylo tak hrozny.PetrVTR píše:Objednal jsem nove, tak uvidime.enšpa píše:Měl jsem to samé a bylo to čidlo.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Dobra cena, kdyz vezmu v potaz, ze nove EGT me stalo 3200,-
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Njn, eBaylukee píše:Dobra cena, kdyz vezmu v potaz, ze nove EGT me stalo 3200,-
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ahojte...zřejmě mám problém s DPF, na dálnici mi vyskočila kontrolka - engine control system failure, motor do nouzovýho režimu...z výfuku nejde prakticky nic a veškerej čoud letí vlnovcem...
Takže otázka - vyčistit DPF nějakou tou spešl kapalinou an čištění, nebo udělat OFF? Případně kdo to tu dělá, kde a za kolik?
Díky :-)
Takže otázka - vyčistit DPF nějakou tou spešl kapalinou an čištění, nebo udělat OFF? Případně kdo to tu dělá, kde a za kolik?
Díky :-)
Alfa Romeo 147, 1,9 JTDM 150k, 06´
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3818
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
řekl bych že to není DPFkem ale děravým vlnovcem. Jelikož na DPF chybí tlak který se teď tlačí dírou ve vlnovci je tam ta chyba.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
No je mi to jasný, ale z koncovky výfuku nejde vubec, ale vubec nic...
Alfa Romeo 147, 1,9 JTDM 150k, 06´
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3818
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
proč by se to tlačilo přes DPF a další tlumiče a trubky když to může pěkně ven už před tím a snadnějc. Proto to nejde z koncovek. Neřeš DPF a vyřeš vlnovec.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Dnes vyměněn vlnovec a ve výfuku takový přetlak, že to lehce tlačí přes těsnění před DPF...Takže zítra pujde vnitřek DPF ven a jak budou kluci v autoscanu, tak tam jedu ho nechat vyřadit softwarově...Už mám těch EU kurvítek plný zuby..:-/
Alfa Romeo 147, 1,9 JTDM 150k, 06´
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
zdravím
Mám docela problém, auto mi dělalo potíže se studenými starty a hlásilo ucpaný dpf, nechal jsem ho u matesa (mates-auto) vykuchat + mi vypnul egr, ale nechal ho tak jak byl....
mno, a auto stále za studena špatně startuje pořád a hlasí ucpaný dpf ??? kdyby jen blikala kontrolka chápu že je špatně udělaný software, ale motor nepravidělně chrochtá, chytně na podruhe na potřetí a když naskočí objeví se docela dost šedého dýmu, který hned zmizí a auto beží jak hodinky, za tepla startuje normálně, žádný nouzák ani jiné potíže...jen ty studené starty.
Napdá vás čím by to mohlo být?? Mohl by na to mít vliv ten vyplý egr? nemá se třeba zaslepit nebo něco?
AF 147 1.9 JTDm 16v
Děkuji za odpověd.
Mám docela problém, auto mi dělalo potíže se studenými starty a hlásilo ucpaný dpf, nechal jsem ho u matesa (mates-auto) vykuchat + mi vypnul egr, ale nechal ho tak jak byl....
mno, a auto stále za studena špatně startuje pořád a hlasí ucpaný dpf ??? kdyby jen blikala kontrolka chápu že je špatně udělaný software, ale motor nepravidělně chrochtá, chytně na podruhe na potřetí a když naskočí objeví se docela dost šedého dýmu, který hned zmizí a auto beží jak hodinky, za tepla startuje normálně, žádný nouzák ani jiné potíže...jen ty studené starty.
Napdá vás čím by to mohlo být?? Mohl by na to mít vliv ten vyplý egr? nemá se třeba zaslepit nebo něco?
AF 147 1.9 JTDm 16v
Děkuji za odpověd.
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
miksa5 : viděl bych to na dva problémy současně, a to první je slabá baterie při prvním startu, zkus změřit napětí na baterii při prvním startu a další jsou vířivé klapky, takže odpojit a máš po problému, ale je možné, jak je slabá baterie, tak blbnou i ty klapky, ikdyž ty se vyplatí stejně odpojit
klapky viz. : viewtopic.php?f=37&t=9960&p=187305&hili ... ch#p187305
dá se to udělat i jednodušeji, klidně mi zavolej
Jinak SW je správně, to se neboj.
klapky viz. : viewtopic.php?f=37&t=9960&p=187305&hili ... ch#p187305
dá se to udělat i jednodušeji, klidně mi zavolej
Jinak SW je správně, to se neboj.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Zdarec,
dnes jsem pořádně prohlédl moji právě dovezenou Giuliettu 2.0 JTDm2 a našel v přihrádce zajímavé papíry - homologace od Ragazzon a něco jako protokol z dyna. Podíval jsem se na ty velké koncovky a nejprve mě přepadly mdloby, že to bude mít nějaký suprčuprdiesel tunning zvuk, ale po ověření je zvuk celkem normální, takže v pohodě.
Prohlédl jsem výfuky, podíval se dolů, středem vede převážně zřejmě jedna dlouhá roura.
Dotaz zní - pokud má auto nějaký komplet kit Ragazzon (koncovky by na zvýšení výkonu jistě nestačily), znamená to, že na autě už není DPF nebo to tam stále někde zůstává?
Díky za info.
dnes jsem pořádně prohlédl moji právě dovezenou Giuliettu 2.0 JTDm2 a našel v přihrádce zajímavé papíry - homologace od Ragazzon a něco jako protokol z dyna. Podíval jsem se na ty velké koncovky a nejprve mě přepadly mdloby, že to bude mít nějaký suprčuprdiesel tunning zvuk, ale po ověření je zvuk celkem normální, takže v pohodě.
Prohlédl jsem výfuky, podíval se dolů, středem vede převážně zřejmě jedna dlouhá roura.
Dotaz zní - pokud má auto nějaký komplet kit Ragazzon (koncovky by na zvýšení výkonu jistě nestačily), znamená to, že na autě už není DPF nebo to tam stále někde zůstává?
Díky za info.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 2011 | Ragazzon
Ducati Monster S4Rs
Ex.: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2001; Mazda 3 MPS MKII 2009
Ducati Monster S4Rs
Ex.: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2001; Mazda 3 MPS MKII 2009
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
jestli od turba vede čistě jen trubka, tak tam DPF není, protože u tvého motoru je DPF hned s katíkem za turbem, je to taková velká bandaska, pokud tam je trubka, tak tam máš nějaký kit a výkon, jak je to psané na tom papíře
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3818
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
na tvou odpověď otázku neznám, Filtr poznáš pod autem snad bude to jakoby tlumič a před ním a za ním budou senzory diferenčních tlaků. Zkus dávat tvoje nafty sem: http://www.alfisti.cz/forum/viewforum.php?f=81 ty už máš novou Naftu moc lidí jí tady nemá. Já jsem tuto motorizaci zkoušel a špatně to nejelo, pokud máš čip tak to bude asi o něčem jiným. Máš k tomu výkonu nějakej certifikát? Pak by ti ho měli zapsat i v CZ do techničáku.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Tak už mám odpověď, že DPF tam stále je a být má. Jeho odděláním by se prý ničil motor a přidalo by to jen další 3 HP navíc. Auto má kompletní kit Ragazzon a jinou řídící jednotku, tudíž platí hodnoty 210HP a 400Nm. To je tak, když to italsky telefonicky celé vyřizuje ženská a informace o kompletní sadě sportovních výfuků jsou pro ni zřejmě nezajímavé..
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 2011 | Ragazzon
Ducati Monster S4Rs
Ex.: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2001; Mazda 3 MPS MKII 2009
Ducati Monster S4Rs
Ex.: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2001; Mazda 3 MPS MKII 2009
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
To jsem v životě neslyšel, aby se po vyndání DPF ničil motor. Astmatika taky nezabiješ, když ho pošleš z města na hory
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Taky se mně to zdá divný tvrzení.. já doufal, že tam DPF nebude..
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 2011 | Ragazzon
Ducati Monster S4Rs
Ex.: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2001; Mazda 3 MPS MKII 2009
Ducati Monster S4Rs
Ex.: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2001; Mazda 3 MPS MKII 2009
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Franik: 2.0JTDm nemá filtr pod autem ale před motorem hned za turbem.
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
co jsem asi psal?
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Zdravim, mam dotaz ohledne DPF of, jaky mate skusenosti na stk a emisich?
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16V 110 kw, DPF a EGR OFF!!! :-) <3
Alfa Romeo 156 1,6 TS EX
Alfa Romeo 156 1,6 TS EX
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Když tam msto toho není hnusná rezavá roura od kamen, tak nikdo nic nepozná. Ani na STK a ani na emisích.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
tak som skúsil moju 159 prezrieť cez MES a zistil som zaujímavú vec - podľa MES prebehlo 5 posledných regenerácií v priebehu okolo 1600km, čiže každých asi 300km jedna regenerácia. čítal som tu že bo to malo byť viac, o dosť viac, asi sa to už ozaj oplatí vyhodiť najazdené má 160 000, sa mi to zdá málo na taký filter, a to nejazdím pomaly, často po dialnici... aspoň si alfička vydýchne konečne
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ono sa to vyplatí každopádne už len pre ten pocit ako sa motoru uľaví - nejde to opísať, ale po odstránení to fakt poznáš. Ak sa ti DPF vypaluje čo 300km, tak to má pravdepodobne "za pár". Overíš to tým, že ak podľa okamžitej spotreby vypozoruješ dalšiu regeneráciu, tak pár desiatok km po nej zastavíš a cez MES sa pozreš na koľko % zanesenia se vyčistil. Predpokládám, že tam budeš mať niečo okolo 60%, takže už sa nedokáže poriadne zregenerovať a točí sa od polozaneseného do totalzaneseného. 300 km je fakt málo, ja som mal pred odstránením niečo mezi 800 - 1000 (auto cca 60.000km). Cendler už vyhlásil dalšiu akciu DPF-OFF, tak máš ideálnu príležitosť.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
přesně jak píše Envel, regenerace se spoští každých 600-1000km vzávislosti na provozu, pokud jezdíš jenom dálnici, tak by to mělo být i více, odhadl bych cca 1000-1400km, tohle fakt už hodně často, pokud ho vyndavat nechceš, tak bych zkusil na zkoušku udělat přes diag, 2x regeneraci za sebou a projet to a podívat se potom přes diag na kolik je zaplněný, pokud bude něco kolem 20%, tak OK, ale pokud ne, tak se na to připravit, že je KO a otázka času kdy se zastavíš
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host