Vstřiky JTD (unijet)
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Neměly by se ty podložky z mědi vyžíhat ...
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Dík moc, jo jo dával jsem všechny podložky nové, v kelly jsem kupoval přesně na alfu. Staré bych tam nedával. No a stejně to najednou začalo prolínat. Ono to právě u toho vstřiku bublá ale malinko a když to pozoruji chvíli tak vidím jak tam zespod přibývá ta nafta. U ostatních jsem to nepozoroval, tak jestli to dělá jeden nebo dva vstřiky a pak se to v zatáčce přeleje přes ty přepážky a je to u všech, netuším...
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Podložka pod vstrekom ti s naftou nesúvisí, tá ti drží iba tlak vo valci, čiže ti bude akurát podfukovať pod vstrek. Ale ked ti tam takto viditelne pribúda nafta tak bude nejaká netesnosť na vstreku, skôr si tipnem v hornej časti kde je prepad. Skus skontrolovať prepadové hadičky, prípadne či nieje utečený vstrek z hornej časti, ako je na nom tá velká matica navrchu, tam je elektrická časť a tadial ide aj prepad. Ale hlavne by som odsledoval z ktorého vstreku ide tá nafta a potom ked tak ich vyťahoval a riešil opravu. Samozrejme ten štift treba rozhodne vymeniť.
Train horn in car ? why not !
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Dobře, možná bude asi nejlepší když všechny vstřiky vyndám a dám je někomu kdo tomu rozumí a zkusí je vyčistit ultrazvukem a řekne mi v jakém jsou stavu.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Vstřiky JTD (unijet)
jetservis.cz
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Zdravím. Koupil jsem Alfu 147 JTD 16v najeto 150 000 km z Itálie. Pod 2000 otáček při sešlápnutí plného plynu kouří černý dým netáhne a pak zabere turbo nekouří a jede. EGR oevírání podle diagnostiky funguje správně v %. Díval jsem se na korekce vstřiků a ty se mě vůbec nezdají, může to být tím viz. přiložený obrázek. Dík za odpověď. Zkusím ten Jetservis.cz
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 103 kw r.v. 12/2004
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Ale mas mimo aj mnozstvo vzduchu. Aj otvarenie erg nesedi...
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Takže zkusím prvně i váhu vzduchu. Dík.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v 103 kw r.v. 12/2004
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Cauvec, trochut ot, ale chtel sem se zeptat jestli vlastnite nekdo tento diagnosticky kabel, stahl sem si program fiatecuscan a chtel bych zjistit jak je na tom me auto. Diky.
http://www.motordiag.cz/produkt/elm14
http://www.motordiag.cz/produkt/elm14
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Nemusi to byt nutne vaha vzduchu. Moze to byt nieco okolo...
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Ja by som sa skôr zameral na egr ako hned meniť váhu.
Train horn in car ? why not !
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Tak jsem byl včera na diagnostice pač mi svítila kontrolka motoru. A ejhle. Vstřikovač třetího válce KO. A ještě chyba 1235 a to zatim nevim co je. Příznaky: černý kouř za autem, víc žere a občas škubne. Repas mi nabízej okolo 5000Kč se zárukou. Je to přijatelná cena nebo ne? Mates mi nabízel za 1500Kč starší. Tak nevim do čeho jít... Jedná se o 156 1.9JTDm 103Kw. Jo, nevěděl by někco co je to za tu chybu??
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Mě to přijde dost, kamarádovi co nedávno repasovaly vstřikovače, tak měl cenu podle rozsahu repase. Nejde paušálně vzít prachy za repas vstřiku, někdy stačí vyměnit jen něco, nemusí se nutně měnit všechny komponenty vstřikovače pokud jsou v pořádku.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Aha. Tak to mi tam už nikdo neřek. Na to se ještě poptám.
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 979
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky JTD (unijet)
To uz bych se sel zeptat jinde, kde te nebudou chtit hned natahnout.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Ja by som možno skusil zmerať prepady na vstrekoch a keby je ten vstrek na tom treťom valci v prdeli, teda vnutorná časť je opotrebovaná tak by tam mal byť vyšší prepad. Lebo dymivosť a aj nepravidlený chod môžu mať kludne na svedomí len zlé špičky ktoré už dobre neprášia a myslím, že je to lacnejšia varianta ako meniť vnutro vstreku. Ale to je moja úvaha, neviem aké hodnoty mu ukázalo na diagnostike ked hned určil, že vstrek je KO.
A tá chyba 1235 neviem či nesúvisí s plniacim tlakom ale to som si neni istý
A tá chyba 1235 neviem či nesúvisí s plniacim tlakom ale to som si neni istý
Train horn in car ? why not !
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Re: Vstřiky JTD (unijet)
No, už jsem se tak trochu rozhod, že tam dám nějakej starší. Do sz mi něco nabízel wejwy. Že mi to popřípadě i vymění. Tak to asi vemu. Ale zajedu ještě do jinýho servisu a uvidim co mi nabídnou tam. A ještě jeden dotaz. Dají se ty vstříky vyčistit nějak jinak než ultrazvukem? Nějak v garážovém prostředí? Jestli je má vubec cenu vytahovat všechny, když mi stejně nepůjdou vypucovat. Jo a co se týče té 1235. Pokud by to byl plnící tlak. Tak kde by byla chyba? Snímáč mam úplně novej. Ale zaslepoval jsem EGR, ale v záslepve mam asi 8mm díru a už tam je tak tři měsíce, možná dýl.
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Tak vyčistiť sa daju aj doma nejakou chemiou ak nieje ultrazvukova čistička po ruke, ale väčšinou sa čistia len špičky kde zvykne byť okolo otvorov napálený bordel. Vnutro vstreku býva zväčša čisté kedže je stále plne nafty. Ale ked je špička už mechanicky opotrebovaná tak čistenie nepomôže. Ja som napríklad moje vstreky ani nečistil a hned som vymenil všetkých päť špičiek, lebo chod motora na volnobeh už nebol ideálny a myslím že pri 380 tisíc km by im čistenie asi moc nepomohlo. Po výmene išiel už motor krásne plynulo.
A k tomu tlaku tak môže robiť šarapatu aj únik tlaku niekde na hadiciach prípadne regulacia turba, ale to by ti asi padalo aj do núdzaku. Ale príde mi divné, že na diagnostike ti zistil KO vstrek ale nezistil kôli čomu sa rozsvietila kontrolka motora.
A k tomu tlaku tak môže robiť šarapatu aj únik tlaku niekde na hadiciach prípadne regulacia turba, ale to by ti asi padalo aj do núdzaku. Ale príde mi divné, že na diagnostike ti zistil KO vstrek ale nezistil kôli čomu sa rozsvietila kontrolka motora.
Train horn in car ? why not !
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Oni mi neřekli, že vstřik je ko. To já to sem napsal, asi chyba. Prostě se napojila jednotka a byla tam chyba vstřiku na třetím válci + chyba 1235. Doporučili mi repas, stím že jeden kus stojí okolo 5000Kč. A že by bylo rozumný je vytáhnot všechny a otestovat. Test jednoho kusu stoji 500Kč. A pokud se přijde na závadu a nechá se tam opravit tak těch 500 za ten danej kus nepočítaj. Asi tak nějak mi to bylo řečeno. Dá se na tom vstřiku nějak pouhým okem zjistit, že asi nebude ok?
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Na diagnostice to je vidětmajor33 píše:Oni mi neřekli, že vstřik je ko. To já to sem napsal, asi chyba. Prostě se napojila jednotka a byla tam chyba vstřiku na třetím válci + chyba 1235. Doporučili mi repas, stím že jeden kus stojí okolo 5000Kč. A že by bylo rozumný je vytáhnot všechny a otestovat. Test jednoho kusu stoji 500Kč. A pokud se přijde na závadu a nechá se tam opravit tak těch 500 za ten danej kus nepočítaj. Asi tak nějak mi to bylo řečeno. Dá se na tom vstřiku nějak pouhým okem zjistit, že asi nebude ok?
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Aha ja som myslel, že ti to ten servisák povedal, že je KO ten vstrek. Tak ale museli tam byť asi nejake hodnoty podla ktorých určil že ten tretí je na tom zle.
Train horn in car ? why not !
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Tak to netušim. Ale pochochybuju, že hledal nějaké hodnoty. Byl to fofr. To vypadá na to, že tam ta chyba byla nahlášena v řídící jednotce. Protože mi to řek sotva to připojil.
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Tak už vím co je to ta chyba. Údajně je to neidentifikobvatelna chyba vysokotlaku. Nebude to mít něco společného stím vstřikem? Jo a ještě jsem se chtě optat. Dneska už mi to auto začalo poměrně dost cukat a moc to nejede. Nemám stím v plánu jezdit. Ale k wejwymu to mam něco pšes 100kilometrů. Nemůže se tam něco ještě víc popo?
Re: Vstřiky JTD (unijet)
Zdravim panove,
rad bych se zeptal zda nemate nekdo zkusenosti s nasledujicim problemem:
- Alficka (147, 1.9 JTD 85kw) na volnobehu jiz delsi dobu docela hodne vibruje a motor je obecne hlucny, je videt jak se motor klepe a ma nevyvazeny chod (po pridani otacek cca od 1500 toto zmizi a da se rict, ze auto jede normalne)
- Kontrola motoru nesviti a dvouhmotovy setrvacnik by to snad nemel byt; vyslapnuti spojky na toto nema zadny vliv
- Zkouseli jsme se od oka divat na prepady a u trech vstriku se u prapadu vytvarely male kapky a u ctvrteho ne
- Zkouseli jsme odpojovat vstrikovace za chodu a u prvniho, druheho a tretiho motor vzdy zhasl. Odpojeni ctvrteho vstriku melo na cely problem nejmensi vliv. Motor sice trosku zmenil zvuk ale oproti 1,2,3 vstriku minimalne.
Myslite si, ze by ctvrty vsrik vubec nedaval naftu? Kolega jeste rikal, ze by nemusel mit ctvrty valec vubec tlak. Vim, ze idealni by bylo vstriky vytahnout ale mame strach aby vubec sly a neudelali jsme jeste vic skody.
Diky za jakeko-li pripominky!
rad bych se zeptal zda nemate nekdo zkusenosti s nasledujicim problemem:
- Alficka (147, 1.9 JTD 85kw) na volnobehu jiz delsi dobu docela hodne vibruje a motor je obecne hlucny, je videt jak se motor klepe a ma nevyvazeny chod (po pridani otacek cca od 1500 toto zmizi a da se rict, ze auto jede normalne)
- Kontrola motoru nesviti a dvouhmotovy setrvacnik by to snad nemel byt; vyslapnuti spojky na toto nema zadny vliv
- Zkouseli jsme se od oka divat na prepady a u trech vstriku se u prapadu vytvarely male kapky a u ctvrteho ne
- Zkouseli jsme odpojovat vstrikovace za chodu a u prvniho, druheho a tretiho motor vzdy zhasl. Odpojeni ctvrteho vstriku melo na cely problem nejmensi vliv. Motor sice trosku zmenil zvuk ale oproti 1,2,3 vstriku minimalne.
Myslite si, ze by ctvrty vsrik vubec nedaval naftu? Kolega jeste rikal, ze by nemusel mit ctvrty valec vubec tlak. Vim, ze idealni by bylo vstriky vytahnout ale mame strach aby vubec sly a neudelali jsme jeste vic skody.
Diky za jakeko-li pripominky!
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky JTD (unijet)
První věc je diagnostika. Druhá věc je, něco začít rozebírat.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti