LPG do busso V6
Re: LPG do busso V6
To je mi jasný, ale proč používat pro každou řádu jiné vstrikovace? To nemůže dělat dobrotu
Re: LPG do busso V6
Beztwk sel starej vstrikovac nebo lista do kopru tak sevto poresilo takhle
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: LPG do busso V6
Takže nějakej low-end a ještě bastl, nebrat, díky
AR 164 2.0 TS 8v
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG do busso V6
jj, rozhodne je lepsi poridit nejakou popularni znacku, treba jako Richie...
Taky je mi jasne, ze tady by si kazdy priplatil za vymenu obou railu, jen aby mely stejnou barvu ;-)
Taky je mi jasne, ze tady by si kazdy priplatil za vymenu obou railu, jen aby mely stejnou barvu ;-)
Re: LPG do busso V6
Richie tam má taky dobrý pravek... Určitě bych to nezatracoval jenom kvůli vstrikum, ale chtělo by to zkontrolovat plynarem, aby to LPG nebylo zralé na přestavbu
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: LPG do busso V6
Přemýšlim o 3.2 166 a plynu. Má někdo doporučení na nej systém v téhle době pro tyhle motory a zároveň specialistu plynaře co má s bussem zkušenosti? Kdyby někdo konkrétně tuhle znal budu taky rád za info. Rupla mu tam prý hadice chlazení a odešlo pak i těsnění pod hlavou, tak aby tam pak nebylo víc škody. Nebo jsou 3.2 citlivé na těsní pod hlavou?
http://auto.bazos.cz/inzerat/38593521/166-32-V6-24V.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/38593521/166-32-V6-24V.php
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: LPG do busso V6
Ahoj.Myslím si,že tady byl častokrát jako odborník na lpg zmiňován Jirka z Žatce http://www.lpgperfect.cz/index.html .Snad se nemýlím
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: LPG do busso V6
To bude asi ten co mi ho doporučoval i Tomáš, že mu doladil 3.2 GT LPG po tom co mu to zrovna ne ideálně nastavili. Taky říkal myslim Jirka a někde na mostecku..takže sedí. Dík
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: LPG do busso V6
LPG v motorovým prostoru musi být pěkně schované,aby nebylo vidět,kor na Bussu,takhle nabastlené jak je na tom odkazu je na bliti..
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: LPG do busso V6
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: LPG do busso V6
Jj je dobrej,taky mi dělal plynkravitzUL píše:To bude asi ten co mi ho doporučoval i Tomáš, že mu doladil 3.2 GT LPG po tom co mu to zrovna ne ideálně nastavili. Taky říkal myslim Jirka a někde na mostecku..takže sedí. Dík
Re: LPG do busso V6
cuhan:
jde to ještě líp--ty HL-propany vstřiky až za přední lištu benzínu a pak je to oboje až mezi kolenama/přední i zadní řada lpg vstřiků/--odpadnou i ty elektrikářský pásky na liště benzínu..ale chce to trpělivýho a zručnýho plynaře..
jde to ještě líp--ty HL-propany vstřiky až za přední lištu benzínu a pak je to oboje až mezi kolenama/přední i zadní řada lpg vstřiků/--odpadnou i ty elektrikářský pásky na liště benzínu..ale chce to trpělivýho a zručnýho plynaře..
Re: LPG do busso V6
takto to ma riesene vstrekovanie lpg jedna 2.5 v 166
ta ze ziadne vrtanie do kolien
ta ze ziadne vrtanie do kolien
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG do busso V6
Takhle nějak sem to měl i na 155 V6.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: LPG do busso V6
Ahoj kluci,
omlouvám se, že možná oživuji starší téma...
Mám problém s LPG vs. 3.2V6 BUSSO v Lancii Thesis.
Přeskočíme diskuse o tom, že dát plyn do takového auta je trošku prasárna... taky jsem se tomu bránil, nějaký čas jezdil na benzín, ale ono si to vezme fakt dost.
K věci... nechal jsem si u jednoho celkem zkušeného člověka (dělal Bentley, 25x Hummer, dělá AMGčka atd...) namontovat LPG značky Lovato.
Problém je, že LPG nejde seřídit nad 5800 otáček. V ten čas to začne škubat a přestane to jet. Podle plynaře je problém s motor managementem, že plynová jednotka nedovede dopočítat množství LPG a přehltí motor.
Říkal něco o milisekundách, časech otevření vstřikovačů benzín vs. plyn ... a taky něco o nějakých pořadí vstřikování a že u tohoto auta začne v otáčkách něco fungovat úplně jinak.
Po posledním pokusu o seřízení mi svítí kontrolka motoru a plynař bude psát do Itálie, zda na to má výrobce nějaké řešení.
U auta s automatem je popsané chování dost problém, protože pokud chci předjet kolonou a dám plyn na podlahu, tak automat jde do omezovače, takže musí přejít přes několik velmi razantních škubnutí od 5800 do 6200 otáček. Rada abych si při razantní jízdě přepnul na manuál a nenechal to dojít do takových otáček je podle mě trochu mimo
Máte prosím někdo BUSSO + LPG Lovato které funguje v celém spektru otáček? Podle vzdálenosti / možností bych Vás případně poprosil o spolupráci nebo kontakt na Vašeho plynaře.
omlouvám se, že možná oživuji starší téma...
Mám problém s LPG vs. 3.2V6 BUSSO v Lancii Thesis.
Přeskočíme diskuse o tom, že dát plyn do takového auta je trošku prasárna... taky jsem se tomu bránil, nějaký čas jezdil na benzín, ale ono si to vezme fakt dost.
K věci... nechal jsem si u jednoho celkem zkušeného člověka (dělal Bentley, 25x Hummer, dělá AMGčka atd...) namontovat LPG značky Lovato.
Problém je, že LPG nejde seřídit nad 5800 otáček. V ten čas to začne škubat a přestane to jet. Podle plynaře je problém s motor managementem, že plynová jednotka nedovede dopočítat množství LPG a přehltí motor.
Říkal něco o milisekundách, časech otevření vstřikovačů benzín vs. plyn ... a taky něco o nějakých pořadí vstřikování a že u tohoto auta začne v otáčkách něco fungovat úplně jinak.
Po posledním pokusu o seřízení mi svítí kontrolka motoru a plynař bude psát do Itálie, zda na to má výrobce nějaké řešení.
U auta s automatem je popsané chování dost problém, protože pokud chci předjet kolonou a dám plyn na podlahu, tak automat jde do omezovače, takže musí přejít přes několik velmi razantních škubnutí od 5800 do 6200 otáček. Rada abych si při razantní jízdě přepnul na manuál a nenechal to dojít do takových otáček je podle mě trochu mimo
Máte prosím někdo BUSSO + LPG Lovato které funguje v celém spektru otáček? Podle vzdálenosti / možností bych Vás případně poprosil o spolupráci nebo kontakt na Vašeho plynaře.
Re: LPG do busso V6
neporadim ale ked uz montoval tak mal dat BRC... reduktor tam ma na kolko kw? by som povedal ze asi nestiha
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: LPG do busso V6
Zaměřil bych se na vstřikovače, viděl jsem případ na obyčejném Focusu, kde v určitých otáčkách nezválady vstřikovače adekvátně regulovat a pak to dělalo problémy s cukáním, směsí atd... sice to jezdilo, ale blblo to... po výměně za Magic FX bylo po problému... LPG systémy jsou skládačka a zrovna busso, s jeho gradací výkonu, si zaslouží kvalitní vstřikovače... ale taky nejsem věštec a netvrdím, že je to ono... může být problém někde na motoru, jako třeba netěsnost v sání atd...
Re: LPG do busso V6
5800 ot. je extrém a jistě ne příliš často využívané pásmo. (snad nemáš plyn na podlaze tak často)
Tak bych asi místo bádání zvolil nejlehčí řešení - Lovato nemá možnost nastavení od určitých otáček na benzín???
Na druhou stranu je pravda, že pokud někdo něco namontuje, mělo by to fungovat ve všech režimech. V opačném případě demont. ,vrácení peněz a třeba zkusit lepší systém. (plynaře)
Tak bych asi místo bádání zvolil nejlehčí řešení - Lovato nemá možnost nastavení od určitých otáček na benzín???
Na druhou stranu je pravda, že pokud někdo něco namontuje, mělo by to fungovat ve všech režimech. V opačném případě demont. ,vrácení peněz a třeba zkusit lepší systém. (plynaře)
Re: LPG do busso V6
Už to řeším s jedním člověkem, který dělal vícekrát LPG do BUSSA. Podle něj ten motor nevyžaduje nic zvláštního a s mojí LPG jednotkou by měl jít normálně seřídit.
Dostal jsem pár tipů od místních nebo od toho pána, tak jsem dneska jezdil a logoval. Nevýhoda je, že čím více parametrů ve FiatEcuScan sleduji, tím je možná menší frekvence ukládání dat. Takže jsem to měřil na vícekrát.
Výsledky předány - uvidíme co se k tomu dozvím - pak dám info.
Jinak 5800 otáček sice je hodně, ale automat AISIN, který je v Thesisu obecně řadí ve vysokých otáčkách.
Stačí mi abych dal plyn na 3/4 a rychlosti 1-2-3 jdou do omezovače. S tím že jedničce a dvojce stačí snad půl plynu. (berte mě s rezervou, neměřím pravítkem kolik plynu tam mám)
Být to manuál, tak to asi neřeším, ale u automatu je to dost nepříjemné... no a přepínat při předjíždění na manuál a řadit mu ručně, ať nedojde do těch otáček mi přijde na hlavu.
Přepnutí na benzín bylo testováno a beru ho jako poslední řešení, protože při přepínání za plného výkonu to autem taky pořádně trhne. Jedině nastavit přepínání třeba už na 5100 otáček, ať je celá ta náročná část otáček už v benzínu.
Ohledně plynaře nevím, zatím měl moji důvěru, protože těch aut udělal opravdu hodně a taky hodně drahá a náročná auta, navíc se snaží to dál řešit. Když jsem první říkal, že se někde zeptám tak se mu do toho nechtělo... teď říkal, že pokud bych sehnal (ideálně) ten nastavovací soubor pro LOVATO, tak by ho to zajímalo.
Dostal jsem pár tipů od místních nebo od toho pána, tak jsem dneska jezdil a logoval. Nevýhoda je, že čím více parametrů ve FiatEcuScan sleduji, tím je možná menší frekvence ukládání dat. Takže jsem to měřil na vícekrát.
Výsledky předány - uvidíme co se k tomu dozvím - pak dám info.
Jinak 5800 otáček sice je hodně, ale automat AISIN, který je v Thesisu obecně řadí ve vysokých otáčkách.
Stačí mi abych dal plyn na 3/4 a rychlosti 1-2-3 jdou do omezovače. S tím že jedničce a dvojce stačí snad půl plynu. (berte mě s rezervou, neměřím pravítkem kolik plynu tam mám)
Být to manuál, tak to asi neřeším, ale u automatu je to dost nepříjemné... no a přepínat při předjíždění na manuál a řadit mu ručně, ať nedojde do těch otáček mi přijde na hlavu.
Přepnutí na benzín bylo testováno a beru ho jako poslední řešení, protože při přepínání za plného výkonu to autem taky pořádně trhne. Jedině nastavit přepínání třeba už na 5100 otáček, ať je celá ta náročná část otáček už v benzínu.
Ohledně plynaře nevím, zatím měl moji důvěru, protože těch aut udělal opravdu hodně a taky hodně drahá a náročná auta, navíc se snaží to dál řešit. Když jsem první říkal, že se někde zeptám tak se mu do toho nechtělo... teď říkal, že pokud bych sehnal (ideálně) ten nastavovací soubor pro LOVATO, tak by ho to zajímalo.
Re: LPG do busso V6
Ahoj.Otázka trošku mimo téma-jakou máš spotřebu na Lpg?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: LPG do busso V6
nic si z toho nerob, ja som dal na reci a referencie robit najvacsim majstrom na lpg co uz toho maju vela za sebou a nakonec som si vynechavanie druheho vstrekovaca musel opravit sam lebo "u nich sa chyba nestala" ...kkti a ked som im poslal fotku tak ani neodpisali, hold moja chyba...
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: LPG do busso V6
Vychází mi to kolem 16-17L. Zatím si to trochu víc užívám, takže to možná půjde ještě trošku dolů.mari156 píše:Ahoj.Otázka trošku mimo téma-jakou máš spotřebu na Lpg?
Je to kombinace cest 10km po městě tam a zpět + víkendy delší trasa kolem 60km tam a zpět.
Když to hodně zjednoduším, tak myslím že po městě je spotřeba kolem 22L a mimo město je kolem 12L plynu.
Re: LPG do busso V6
Dík za odpověď.Kombinovaná spotřeba 17 l je celkem dost,i když je to samo lepší,než např.13 l benálu.Ono je třeba ale něčím napojit ty koníky,že?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: LPG do busso V6
No musím říct, že když jsem Thesise dovezl, tak jsem nechtěl o LPG slyšet... a souhlasím, že je trochu barbarství do toho dát plyn. Když pak ale člověk začne počítat tak návratnost montáže není tak špatná a potenciál úspory tam je. Ne že by to na benzín nešlo uživit, ale asi je to o prioritách - rozdělit kolik chci lít peněz do paliva a kolik do jiných aktivit.
Občas si říkám že by to nemuselo tak papat, obzvlášť když mám spotřebu podobnou jako některé V8. Ale pak slyším ten zvuk a odpustím mu to :-) zvlášť když mu stačí plyn :-) . Italové to měli i na CNG - to mě trochu uklidňuje, že by to motor nemuselo poškozovat.
Zpět k tématu: dostal jsem tip, že do plynové lišty by měly vést 2 vývody z reduktoru a to na každou stranu.
Když je tam jen jeden vývod, tak se příliš liší první a poslední vstřikovač.
Přes týden toho moc nestíhám, jedině tak v pátek - takže navštívím plynaře a uvidíme.
Občas si říkám že by to nemuselo tak papat, obzvlášť když mám spotřebu podobnou jako některé V8. Ale pak slyším ten zvuk a odpustím mu to :-) zvlášť když mu stačí plyn :-) . Italové to měli i na CNG - to mě trochu uklidňuje, že by to motor nemuselo poškozovat.
Zpět k tématu: dostal jsem tip, že do plynové lišty by měly vést 2 vývody z reduktoru a to na každou stranu.
Když je tam jen jeden vývod, tak se příliš liší první a poslední vstřikovač.
Přes týden toho moc nestíhám, jedině tak v pátek - takže navštívím plynaře a uvidíme.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti