VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
podle mě na 3pinu nejsou bagy jsou to jen motorový hodnoty, na diag. bagů je konektor podle mě samostatně. Ale možná se mýlím, auta koncernu, z tý doby to tak měli.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- djblacktiger
- Příspěvky: 19
- Registrován: 8.9.2014, pon 06:50
- Bydliště: Vamberk
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
145 má 3 zásuvky 3-pin.... ta na bagy je pod kobercem spolujezdce vedle jednotky bagů, která je ukryta ve středovém tunely, takže na toto jsem se neptal, otázka spíš byla, jak se na ně sakra připojit?
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
no na 3pinu jsem ještě nic připojenýho neměl, ale nemusíš přehodit nějak piny na airbagy? Pokud se na vše ostatní připojíš šel bych po pinu právě na bagy zda je dobře vodivě připojen. Já mám jen KKL a ELM ale používám max na smazání chyb a servisních intervalů. Ostatní nechávám na ty co to už dělali. To přepinování na 3pin máš přes redukci nebo natvrdo do patice diag.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
djblacktiger@ jak to máš zapojené? Máš kkl kabel s přepínačema a k tomu redukci na 3-pin? To potom musíš mít přeplé na motor (7). Redukci máš zapojenou na +12v?
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
- djblacktiger
- Příspěvky: 19
- Registrován: 8.9.2014, pon 06:50
- Bydliště: Vamberk
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Mám kabel s přepínačem + redukci, která se vždy musí připojit na baterku... zkoušel jsem všechny polohy, MES má více druhů airbagů, takže jsem to tak nějak vzal křížem krážem a nic. Je možné, že dělám někde chybu? Už si nevím rady . Přitom jedinné co chci je, aby zhasla ta pitomá červená kontrolka, která bude mí chybu nízkého napájecího napětí... Není tu někdo z okolí rychnova nad kněžnou, kdo by to mohl zkusit? Nevím si rady, nikdy jsem neměl s DIAG problém, až u 145ky u bagů, punto chodilo v pohodě....
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
stav se třeba něco vymyslíme, můžem zkusit můj kabel a soft. pokud teda máš redukci. telefon máš v SZ.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Zdravím všetkých, mám problém sa napojit na rj motora a iných vecí. Kúpil som si kábel KKL VAG-COM 409.1 i s CD,avšak auto na to nereaguje .Mám stiahnutý aj fiat ecuscan. Auto GTV 3.0 162kw r.v.1999 .Ďakujem akúkoľvek pomoc
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Ahoj mám stejný kabel komunikace pc- kabel je v pořádku ale s autem se nespojí.Co jsem koukal na fotku tak jediná věc co je jinak ta že tam nemám odpor R15 jedná se jen o propojku protože je označen 0.Může to dělat ono?Jinak zapojení je schodné .psygma píše:Pokud máte kabel z aukra nebo číny a nemůžete se na 156 dostat ve FESu na airbagy, tak stačí přepájet drát viz. foto.
http://www.aliexpress.com/item/NEW-Whol ... 50034.html
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Co znamená, že komunikuje s PC? Mám ho taky, a řešil jsem stejný problém. Nakonec pomohlo nastavení "latency settings" na virtuálním COM portu ve Windows 8. (Při testu kabelu v MES jsem viděl odezvy delší než cca 5ms, což způsobovalo neschopnost připojit se ke kterékoliv řídící jednotce). Testoval jsem to na více počítačích, a bylo to tím. Pro detaily SZ, pokusím se to nějak srozumitelněji popsat a případně to tady zveřejnit.xxxe píše:Ahoj mám stejný kabel komunikace pc- kabel je v pořádku ale s autem se nespojí.Co jsem koukal na fotku tak jediná věc co je jinak ta že tam nemám odpor R15 jedná se jen o propojku protože je označen 0.Může to dělat ono?Jinak zapojení je schodné .psygma píše:Pokud máte kabel z aukra nebo číny a nemůžete se na 156 dostat ve FESu na airbagy, tak stačí přepájet drát viz. foto.
http://www.aliexpress.com/item/NEW-Whol ... 50034.html
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
V diagnostice v nastavení jsem dal test kabelu a proběhne komunikace s kabelem ok.S autem ale nekomunikuje.
Jelikož nefunguje jakékoliv vložení přílohy tak tady je http://xxxe.rajce.idnes.cz/nastenka#kabelnemaka.jpg.jpg
Malinko jsem se povrtal v nastavení a už tam je rozdíl jen asi 2 ms.
Jelikož nefunguje jakékoliv vložení přílohy tak tady je http://xxxe.rajce.idnes.cz/nastenka#kabelnemaka.jpg.jpg
Malinko jsem se povrtal v nastavení a už tam je rozdíl jen asi 2 ms.
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Hm, na ten link se nedostanu, blokuje mi to mistni firemni sit - kazdopadne, s odezvou do 2ms by melo vse jet.. Dam sem svoje nastaveni z MES a nastaveni portu z Win8, hned jak budu zpatky doma.
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Mám verzi kde není odpor R15 osazený.osadil jsem propojku ale i tak to nejde.Na FTDI jsem měl taky proletovaný piny reset a VCC to jsem odstranil a také žádná změna.
Na odkazu na screen je ještě velká odezva ale pak to bylo už ty 2 ms rozdíl.
Na odkazu na screen je ještě velká odezva ale pak to bylo už ty 2 ms rozdíl.
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Konečně jsem se k tomu dostal, tady jsou moje nastavení COM portu ve Win 8, snad to aspoň trochu pomůže..
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Takhle jsem to zkoušel a stejný,nešlo to. latenci jsem zkoušel od 1 -16 nastavovat.Asi je ten kabel na prd.Můžu ti ho kdyžtak poslat na odzkoušení?
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Klidně - adresu posílám do SZ...
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Jinak, právě jsem se stejným kabelem mazal chybu airbagů, kterou jsem způsobil při výměně podsvětlení budíků za LED (otočil jsem klíčkem s odpojeným otáčkoměrem a rychloměrem) - takže tento typ čínského kabelu musí šlapat OK. Když ho pošleš, tak vyzkouším, případné chybějící odpory dodám, případně pošlu svůj odzkoušený kabel..
Mimochodem, ta výměna podsvětlení byl taky porod - začal jsem podsvětlením ovládání klimatizace - tam celkem bez problémů, měl jsem čtyři LED (tyto: http://www.dx.com/p/sencart-t5-t4-7-1w- ... 16v-337624), stačilo je jen napájet do původních patic. Mnohem větší boj byl s podsvětlením otáčkoměru a rychloměru - tam jsem použil nějaké no-name jedno-SMD LEDky z Globusu (cca 14 Kč za jednu). Počítal jsem s tím, že jen vyměním žárovičku za LED v původní patici, vyzkouším polaritu a bude - výsledek nic moc, LEDky při vibracích blikaly. OK, napájel jsem je na tvrdo do původních žárovičkových patic - výsledek stejný, stačilo nastartovat a vibrace z motoru je rozblikaly. OK, pocínoval jsem dráhy kontaktů na plošných spojích budíků - pořád to stejné... Nakonec jsem je napájel natvrdo na plošnáky - první nastartování, a jedna se rozblikala. (To už jsem myslel, že to vzteky rozmlátím.) Nakonec byla ta jedna LED vadná - znova jsem je všechny odletoval, vyzkoušel, nahradil tu vadnou, naletoval zpátky - a konečně všechno krásně stabilně svítí.. Měl jsem ty budíky na stole přes víkend snad šestkrát..
Mimochodem, ta výměna podsvětlení byl taky porod - začal jsem podsvětlením ovládání klimatizace - tam celkem bez problémů, měl jsem čtyři LED (tyto: http://www.dx.com/p/sencart-t5-t4-7-1w- ... 16v-337624), stačilo je jen napájet do původních patic. Mnohem větší boj byl s podsvětlením otáčkoměru a rychloměru - tam jsem použil nějaké no-name jedno-SMD LEDky z Globusu (cca 14 Kč za jednu). Počítal jsem s tím, že jen vyměním žárovičku za LED v původní patici, vyzkouším polaritu a bude - výsledek nic moc, LEDky při vibracích blikaly. OK, napájel jsem je na tvrdo do původních žárovičkových patic - výsledek stejný, stačilo nastartovat a vibrace z motoru je rozblikaly. OK, pocínoval jsem dráhy kontaktů na plošných spojích budíků - pořád to stejné... Nakonec jsem je napájel natvrdo na plošnáky - první nastartování, a jedna se rozblikala. (To už jsem myslel, že to vzteky rozmlátím.) Nakonec byla ta jedna LED vadná - znova jsem je všechny odletoval, vyzkoušel, nahradil tu vadnou, naletoval zpátky - a konečně všechno krásně stabilně svítí.. Měl jsem ty budíky na stole přes víkend snad šestkrát..
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Jak se muzu napojit na airbagy? mam tento kabel http://archiv.aukro.cz/diagnostika-ftdi ... 6138376402 podle fotky nahore ma i kabely propojene stejne (kabel na pinu 3), ale nedari se mi napojit na airbag. Na vse ostatni se napojim ale na airbagy ne. Kdyz necham v nastaveni (mes/alfaobd) na kkl tak mi to rekne ze pozaduje elm nebo obkey. kdyz to nastavim na jedno z toho tak uz to nereaguje s kabelem. Eml sice mam ale je to ten cinsky klon a ten se napoji jen na motor. To mam spatny kabely?
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Zdravim, mám modrý kkl kábel bez prepínača, označený VAG 409.1 motor mi načíta ale airbagy nie, hoc podla predajcu by mal aj tie. Máte niekto skúsenosť ? Skúsiť ho prepinovať na 1-3-7 či je vadná jednotka airbagu ? Kontrolka mi začala svietiť po tom čo som mal von koberec z auta.
A ešte jedna vec, nesedí mi počet km na budíkoch a v diagnostike, tak čomu veriť ? V diagnostike mám 195 000 a na budíkoch 255 000
A ešte jedna vec, nesedí mi počet km na budíkoch a v diagnostike, tak čomu veriť ? V diagnostike mám 195 000 a na budíkoch 255 000
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
To už je příliš velký rozdíl, budou asi měněné* budíky. Rozdíl by měl být do 3% (je to napsané i v tom MESu)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: VAG-KKL Fiat Ecuscan a airbagy
Stále mám problém s pripojením sa na ECU airbagu (156), neviete kde hladať chybu ? Mám modrý KKL 409.1, vyskúšal som rôzne verzie Fiatecuscan aj Multiecuscan. Raz sa mi podarilo pripojiť cez multiecuscan no odvtedy nič, všetky kontakty som napružil - nepomohlo. Tieto chyby mi vyhodilo pri pripojení (viď jpg). ECU alebo hladať chybu v kabeláži ? Ani ju (ecu) nenájde keď dám "scan", keď dám "pripojiť", tak mi vyhodí že pripojte červený kábel alebo pripojte 3-pin (na tom pine je airbag v zásuvke) ale pripojený je, rozobral som ten KKL a je tam spojený tuším to bol 3-7-9-12. No potom chvílu načíta a vyhodí že sa nemôže spojiť s ECU.
čo sa týka tých chýb, tak side driver to bude asi kábel zlomený pod sedačkou ? A tie dva, žeby napájanie jednotky ? Crash senzor by mal byť priamo v jednotke podla Elarnu ak som dobre pochopil...čiže jedine žeby zalomený kábel na niektorom konektore čo ide do ECU ? Sa naserem tak to všetko prepajkujem napevno a hotovo Či máte nejaký iný nápad ?
Nespravil som stk kvoli tomu, zakryjem diodu a prejdem, o to mi nejde, len chcem aby to bolo naporiadku ako má byť.
Hampice, potom mi napadlo že možno jednotka mohla byť menená, tie vraj na CF3 zvyklo odpalovať...
čo sa týka tých chýb, tak side driver to bude asi kábel zlomený pod sedačkou ? A tie dva, žeby napájanie jednotky ? Crash senzor by mal byť priamo v jednotke podla Elarnu ak som dobre pochopil...čiže jedine žeby zalomený kábel na niektorom konektore čo ide do ECU ? Sa naserem tak to všetko prepajkujem napevno a hotovo Či máte nejaký iný nápad ?
Nespravil som stk kvoli tomu, zakryjem diodu a prejdem, o to mi nejde, len chcem aby to bolo naporiadku ako má byť.
Hampice, potom mi napadlo že možno jednotka mohla byť menená, tie vraj na CF3 zvyklo odpalovať...
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host