Danni píše:ako videl som tu mx5 a ked to porovnam s mojim spiderom nema sancu, skarede a nezaujimave
A porovnáváš co konkrétně? Design nebo jízdní vlastnosti? Protože srovnáváš nesrovnatelný. Na silnici ti s MX-5 naprášim kdykoliv kdekoliv, přestože je poměr výkon/váha u 3.0 V6 podobnej, takže mi nejspíš o něco ujedeš na rovince, ale v první zatáčce ti zmizim tak, že nebudeš chápat... Tý tvý 1.8 T.S. ujedu na požádání kdykoliv, tvejch 106 kW na 1.350 kg vs. mejch sériovejch 103 kW (aktuálně cca taky 106 - 107) na 1.050 kg. Nejsem závodník, nemusim se honit, just sayin. Řízení a pocit z jízdy 916 vs. MX-5: 0:1. Design je subjektivní, jsem odkojenej Gran Turismem, takže JAP sporťáky vč. MX-5 se mi líbí, ale to 916 taky, rudý nebo žlutý busso? Nádhera. Obě jsem chtěl, nakonec jsem šel do MX-5, protože jízda.
Nezajímavý? Tvl, jel jsi v ní někdy vůbec? Pokud ne, tak ok, no, další fundovanej názor... Kdo ví, ten ví, kdo neví, nepochopí, Colin Chapman to vystihl s tou váhou přesně.
Absolutní souhlas s Riprexem, vystihl to přesně. Spider je nádhernej, ale není to o jízdních vlastnostech, ani s 3.0 V6, pak je jen rychlá v přímce s dokonalym zvukem, ale pořád je to težká předokolka. Design a u V6 zvuk: 100%, jízda: nikoho nezajímá, anžto design + zvuk.
Žít a nechat žít, pač každý kabro, spider, roadster, sporťák, ale cokoliv, pomalu snad už i jakákoliv AR, co na silnici neni OIII na hlínách fmetle, je super, vytrácí se hezký auta, je to jen šeď. Od auta pro radost čeká každej něco jinýho, Spider ti nedá to, co MX-5, MX-5 nemá komfort SL, SL nemá schopnosti cruisingu jako M3, M3 v životě nebude takovej sporťák jako S2000, atd., ale vše to má něco do sebe, tak proč hanit ostatní.
A abych nespamoval, jak tu někdo shání 147, tady celkem raritní (bílá + šíbr) za přijatelný peníze (na r.v. a stav), vnitřek by byl pravda hezčí červenej nebo béžovej, ale co...
http://goo.gl/UBNB3R