Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Toho se právě obávám, každý tu píše, že mu kotouče hrozně pískaj, destičky hrozně špiněj a po v horších případech jsou po dvou letech kotouče opět na výměnu, protože se zkroutej, zreznou nebo dokonce praskaj. Tomu bych právě chtěl předejít.
AR Mito 1.4T 88kw r.v.2009
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4891
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
kotouce bych dal tarox a desticky Ferodo DS2500
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Dával sem na auto komplet ATE kotouče i destičky a zatim krásné ticho ono to ale asi přijde
Alfa Romeo GT 3.2 24V
ex Alfa Romeo Spider 3.0 12V
ex Alfa Romeo Spider 3.0 12V
- glassonion
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
- Bydliště: sokolovsko
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
To A.J.Michal...tarox samozrejmne vynikajici ale ta cena je trochu jinde nez ocekava ten co septa. Nevim jak na jeho 147 ale když jsem ja menil tak jsem nad taroxem taky uvažoval, cena tady v Nemecku komplet predek i zadek na 159 téměř 1000 eur takze potom je to opravdu kazdyho volba. Tak jsem vzal EBC a greenstuff a cajk.
AR 145 1.4TS Juniorka
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Díky za rady, tarox je samozřejmě kvalitní, ale nechytám se lítat na okruhu a s nájezdem 10 000km/rok povětšinou rozumným stylem jízdy nevyžaduji ani životnost kotoučů dalších 10 let. Chtěl jsem se pouze poradit, které kotouče se po pár prudších zabržděních nezvlní nebo neprasknou a k tomu destičky co nepískaj a moc nešpiní.
Na předchozí AR 156 2.0TS jsem dával na předek koutouče ATE a desky Textar, brzdilo to sice parádně, ale destičky neuvěřitelně špinily, furt jsem měl černý kola a po čase dokonce i blatníky a dveře, takže do textaru už nejdu.
Na předchozí AR 156 2.0TS jsem dával na předek koutouče ATE a desky Textar, brzdilo to sice parádně, ale destičky neuvěřitelně špinily, furt jsem měl černý kola a po čase dokonce i blatníky a dveře, takže do textaru už nejdu.
AR Mito 1.4T 88kw r.v.2009
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
A nezkusil si to to auto umyt? Pry to pomaha...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Tak jako jo, občas jsem to auto i umyl ale jinak vážně, ty destičky hrozně prášily a kdybych to chtěl mít čistý, tak bych musel aspoň ty kola mejt každejch 200km.
AR Mito 1.4T 88kw r.v.2009
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex
AR 159 1.9JTDm 110kW Q-Tronic r.v.2008 -ex
AR 147 1.9JTDm 103kW r.v.2004 -ex
AR 156 2.0TS 114kW r.v.2000 -ex
- glassonion
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
- Bydliště: sokolovsko
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Takze jestli te to pomuze..mam greenstuff, maji cca 6tis. km a neprasi
AR 145 1.4TS Juniorka
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3818
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Taky jsem měl EBC USR a desky greenstuff a nebyl problém brzdilo luxusně a nějak extrémně neprášily.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Hlavně nekupuj blackstuff, sice neprášili, ale v prach se rozpadli po 4 kolech na okruhu
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4891
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
blbej matros ja nevim co mam, ale okruh to vydrzelo az na zadni brzdy ... ty to nedaly xD
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Ja osobne mam Crosswagon 1.9 jtd chip 146KW a vpredu som pouzil brzdovy strmen od Bremba, Kotuce: Brembo Sport vrtane 330mm dosticky som zvolil od EBC Yellow stuff a musim uznat ze z 100ky to brzdi hned, ale zas zalezi ci hladite na kvalitu a vlastnosti alebo cenu
1. AR 147, 1.9 jtdm 110kw ex.
2. AR 159 SW 2.4 jtdm 154kw Q4 TI ex.
3. AR 156 crosswagon 1.9 jtd16v 110kw ex.
4. AR 147 GTA
2. AR 159 SW 2.4 jtdm 154kw Q4 TI ex.
3. AR 156 crosswagon 1.9 jtd16v 110kw ex.
4. AR 147 GTA
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
narazil jsem na jeden článek o destičkách...
http://motofocus.cz/technika/3070,cinsk ... -si-vybrat
Jaké jsou tedy ty nejlepší a nejkvalitnější brzdové destičky?
1. Samozřejmě ty od originálních výrobců a nemusí být přímo od automobilky samotné, která je stejně jen baličem výrobků svých dodavatelů. I Škoda, Renault, Peugeot, Ford, VW a jiné, musí šetřit. A ačkoliv u lehké Fabie dopadl test originálních desek dobře, výsledky brzdné vzdálenosti vozu s jinými destičkami můžou a jsou samozřejmě ještě lepší. Škoda používá značku Ferodo a Galfer, které jsou známé dobrými parametry za nízkou cenu. Tito výrobci právě proto hrají prim u modelů jako je Fabia, Clio, Peugeot 207 a další, případně je můžete najít na zadních nápravách větších vozů, kde zase "o tolik nejde".
Již ale nestačí na těžší vozy, kde se situace radikálně mění. A právě ve vozech od střední třídy nahoru, včetně supersportů má největší podíl TEXTAR - značka německého originálního výrobce TMD Friction, který dodává všem velkým automobilkám (přes dodavatele brzdových systémů ATE, BOSCH, TRW), především právě těm, kde výkonové parametry mají prioritu před cenou - tzn. BMW (včetně divize M), Mercedes, Audi, Ferrari, Porsche ale i desítky dalších, včetně Bugatti a jejich modelu 1000K modelu Veyron - nejvýkonějšího sériového vozu na Zemi. Je logické, že u BMW řady 3 má oproti Fabii cena nižší prioritu než výkonnostní parametry brzd.
V aftermarketu, kde se pracuje s mnohem nižšími maržemi než v "originále" může mít ale kvalitnější TEXTAR každý levněji než v originále, kde si automobilky nechávají řádně zaplatit za svoje loga na krabičkách - z něčeho přece žít musejí.
2. Jde-li někomu přece jenom o cenu pak je to španělský ROADHOUSE. Lepší vyvážení vysoké kvality a dobré ceny na trhu zkrátka neexistuje a za tím si firma Elit stojí. Fyzicky jde o destičky největšího aftermarketového výrobce TRW Group. Destičky TRW považované za originální jsou fyzicky stejné právě s Roadhousem. Ten je ale všem zákazníkům k dispozici zhruba o třetinu levněji než právě TRW. V případě TRW jde pouze o marketingové využití "originálního povědomí" o značce, což si spousta zákazníků ráda zaplatí. V originále v brzdovém systému TRW, ale naleznete TEXTAR. Pouze pro aftermarket si TRW vyrábí destičky samo. Trochu zamotané, že? Je to ale tak. Proč tedy platit za něco více než je třeba? Chci-li to nejlepší co existuje (vyjma high performance produktů) chci TEXTAR, chci-li vysokou kvalitou, ale cena je pro mě na prvním místě, chci ROADHOUSE.
http://motofocus.cz/technika/3070,cinsk ... -si-vybrat
Jaké jsou tedy ty nejlepší a nejkvalitnější brzdové destičky?
1. Samozřejmě ty od originálních výrobců a nemusí být přímo od automobilky samotné, která je stejně jen baličem výrobků svých dodavatelů. I Škoda, Renault, Peugeot, Ford, VW a jiné, musí šetřit. A ačkoliv u lehké Fabie dopadl test originálních desek dobře, výsledky brzdné vzdálenosti vozu s jinými destičkami můžou a jsou samozřejmě ještě lepší. Škoda používá značku Ferodo a Galfer, které jsou známé dobrými parametry za nízkou cenu. Tito výrobci právě proto hrají prim u modelů jako je Fabia, Clio, Peugeot 207 a další, případně je můžete najít na zadních nápravách větších vozů, kde zase "o tolik nejde".
Již ale nestačí na těžší vozy, kde se situace radikálně mění. A právě ve vozech od střední třídy nahoru, včetně supersportů má největší podíl TEXTAR - značka německého originálního výrobce TMD Friction, který dodává všem velkým automobilkám (přes dodavatele brzdových systémů ATE, BOSCH, TRW), především právě těm, kde výkonové parametry mají prioritu před cenou - tzn. BMW (včetně divize M), Mercedes, Audi, Ferrari, Porsche ale i desítky dalších, včetně Bugatti a jejich modelu 1000K modelu Veyron - nejvýkonějšího sériového vozu na Zemi. Je logické, že u BMW řady 3 má oproti Fabii cena nižší prioritu než výkonnostní parametry brzd.
V aftermarketu, kde se pracuje s mnohem nižšími maržemi než v "originále" může mít ale kvalitnější TEXTAR každý levněji než v originále, kde si automobilky nechávají řádně zaplatit za svoje loga na krabičkách - z něčeho přece žít musejí.
2. Jde-li někomu přece jenom o cenu pak je to španělský ROADHOUSE. Lepší vyvážení vysoké kvality a dobré ceny na trhu zkrátka neexistuje a za tím si firma Elit stojí. Fyzicky jde o destičky největšího aftermarketového výrobce TRW Group. Destičky TRW považované za originální jsou fyzicky stejné právě s Roadhousem. Ten je ale všem zákazníkům k dispozici zhruba o třetinu levněji než právě TRW. V případě TRW jde pouze o marketingové využití "originálního povědomí" o značce, což si spousta zákazníků ráda zaplatí. V originále v brzdovém systému TRW, ale naleznete TEXTAR. Pouze pro aftermarket si TRW vyrábí destičky samo. Trochu zamotané, že? Je to ale tak. Proč tedy platit za něco více než je třeba? Chci-li to nejlepší co existuje (vyjma high performance produktů) chci TEXTAR, chci-li vysokou kvalitou, ale cena je pro mě na prvním místě, chci ROADHOUSE.
- glassonion
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
- Bydliště: sokolovsko
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Dobry no, ale dulezity je, že Elit nepreferuje zadnou z osmi znacek, který prodava. Avsak nejak autor zapomne na ty ostatni TarOx, EBC atd. a tim se tak nejak snizuje vypovidaci hodnota toho clanku.
AR 145 1.4TS Juniorka
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Jakou vazelínu použít na vnitřní použití v brzdovém třmenu?
Muže to být např. toto? https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... rease-400g
Případně doporučte prosím jinou, správnou. Děkuji.
Muže to být např. toto? https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... rease-400g
Případně doporučte prosím jinou, správnou. Děkuji.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Pokud myslíš aplikaci na plochy pístu v brzdovém třemnu, tak žádnou. Ten se nemaže. Na čepy třmenu (pokud máš plovoucí) nějakou silikonovou. Hlavně ne grafitovou.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Myslím dovnitř pistku na čep (Tic Tac) menici otočný pohyb páky ruční brzdy na vysuvny pohyb pistku.
http://1drv.ms/1nfTwgE
Že mazání pistku je špatné vím.
Edit: V opravné sadě Frenkit byla nějaká červená lepiva, tak přemýšlím, zda je to ta co jsem dával odkaz
http://1drv.ms/1nfTwgE
Že mazání pistku je špatné vím.
Edit: V opravné sadě Frenkit byla nějaká červená lepiva, tak přemýšlím, zda je to ta co jsem dával odkaz
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Když koupíš nějakou silikonovou, tak s tím na brzdách můžeš mazat co je třeba. Šroubovici pístku bez problémů a vodicí čepy ti s ní taky nezatuhnou. Patlám s tím brzdy už roky a neznám nic jako kousnutý třmen nebo nefungující mechanismus ručnice na kotoučové brzdě.
Tu červenou z tvého odkazu bych asi na brzdy nedával, jednak je jen do 150°C (silikon má 250°C), ale hlavně tam uvádějí, že základem je minerální olej, tak bych byl opatrný s ohledem na gumové těsnění.
Tu červenou z tvého odkazu bych asi na brzdy nedával, jednak je jen do 150°C (silikon má 250°C), ale hlavně tam uvádějí, že základem je minerální olej, tak bych byl opatrný s ohledem na gumové těsnění.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Děkuji za rady, po dlouhém hledání a prokousávání se balastem jakou přesně silikonovou vazelínu jsem objednal:
PLASTILUBE - Univerzální mazací pasta ATE 75ml Kód produktu: AT 700015 (na třmeny a další vnější části)
Pasta na hydraulické části brzd a spojek ATE 180g Kód produktu: AT 700009 (do vnitř brzdiče)
PLASTILUBE - Univerzální mazací pasta ATE 75ml Kód produktu: AT 700015 (na třmeny a další vnější části)
Pasta na hydraulické části brzd a spojek ATE 180g Kód produktu: AT 700009 (do vnitř brzdiče)
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
6 let a něco ke 100tkm jsem spokojeně jezdil brzdy ATM Mikoda GT (to jsou ty opovrhované polské s drážkama a vrtáním, co dle této diskuze prý vždycky praskne a nemá žádnou funkci) a desky TRW. Brzdilo to skvěle za každého počasí, nepískalo, až do teď , kdy jsem při přehazování na letní zjistil, že už jsou na hranici životnosti. Možná přežily díky tomu, že jsem se o ně staral - což je v mém podání při každém přehazování kol (jaro/zima) sundání kotoučů, vyčištění od rzi, bordelu uvnitř, kontrola těsnění, manžet a brzd celkově. Tohle třeba beru jako samozřejmost, ikdyž většina lidí se tomu asi směje. Prý auto má sloužit mě a ne já jemu. No, já jen rád znám stav toho, v čem jezdím a protože auto beru jako docela drahou věc, tak se o něj podle toho starám. Dal bych si tyhle brzdy na auto bez obav znovu, kdyby byly někde ke koupi, vlastní zkušenost je k nezaplacení
AR Giulia Veloce MY20 2.2JTD, 155 kW
ex AR 159 SW, 2.0JTD Distinctive, 125 kW
ex AR 156 SW, 1.9JTD 16V Distinctive, 103 kW
ex AR 147 GTA, 184 kW
Fiat Uno Racing 1.4T
ex AR 145 1.6TS 88kW
ex Fiat Uno Turbo 1.3T 77kW
ex Fiat Uno 1.5 Sie 55kW
ex AR 159 SW, 2.0JTD Distinctive, 125 kW
ex AR 156 SW, 1.9JTD 16V Distinctive, 103 kW
ex AR 147 GTA, 184 kW
Fiat Uno Racing 1.4T
ex AR 145 1.6TS 88kW
ex Fiat Uno Turbo 1.3T 77kW
ex Fiat Uno 1.5 Sie 55kW
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Jaké brzdové destičky doporučíte na 147??? Budu rád za odkaz
Dream car: Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic 2010 or
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Já bral teď destičky i kotouče (drážkované) od Bremba. Prvních pár desítek km trochu rozpačité, ale jak si to sedlo (nebo se ojela vrchní mastná vrstva), tak super. Pak to chvíli při lehkém dobržďování písklo (ale jen málo). Po dalších asi 50km (ale zase docela pilu) už hezky brzdí a je ticho.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
...je bezne, ze kotouce jsou naolejovane, aby nekorodovaly ( kdo by chtel nove, rezave kotouce....) a je taky bezne, ze se pred montazi odmasti, teda profesionalni mechanici to tak delaji...
no je mi jasne, jak to delaji ( i mechanici ) v praxi, ale pak nechapu tu diskuzi o piskani, praseni atd.....kazdopadne bych se tim nechlubil
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Kdyby to bylo na omak opravdu mastné, tak to utřu. Neboj, počítal jsem s tím, že brzdy nebudou brzdit hned a vyjel s opatrností. Že mají od výroby a skladování nějaký povlak mi bylo jasné ale taky mám zkušenosti, že stačí párkrát zabrzdit normálním stylem a mastnota je pryč. Kdyby měl lehce znečištěné brzdy člověk otírat, tak by to dělal po každém průjezdu kaluží a po každé návštěvě myčky s voskováním.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Vše o brzdách a destičkách (pokec)
Tak tahle Brembo kombinace při mírném dobržďování na malých rychlostech taky píská. Když pedál chlup povolím, nebo chlup přitlačím, je po pískání, ale v určitém tlaku je to slyšet. Tentokrát nepomohla ani ostrá projížďka a brzdy trocha obrousit a zahřát. Jako není to tragedie, ale škoda no. Kdo chce ticho, nelze doporučit.Temp píše: ↑11.4.2017, úte 19:30 Já bral teď destičky i kotouče (drážkované) od Bremba. Prvních pár desítek km trochu rozpačité, ale jak si to sedlo (nebo se ojela vrchní mastná vrstva), tak super. Pak to chvíli při lehkém dobržďování písklo (ale jen málo). Po dalších asi 50km (ale zase docela pilu) už hezky brzdí a je ticho.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti