Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Na internetu se mi nepodařilo dohledat moc zkušeností od běžných uživatelů. Tento přípravek by se měl nalít do oleje před výměnou, nechat ho 20 minut na volnoběh působit a poté olej vyměnit. Měl by se tím alespoň částečně pročistit motor.
Zajímalo by mě to hlavně z toho důvodu, že předchozí majitel dodržoval interval a proto měnil olej každých 30tkm. Chtěl bych tomu pomoct ještě jiným způsobem než výměnou po 10tkm. Nějaký rady, zkušenosti ?
http://aditiva.heureka.cz/millers-oils- ... GwodjCoGiQ
Zajímalo by mě to hlavně z toho důvodu, že předchozí majitel dodržoval interval a proto měnil olej každých 30tkm. Chtěl bych tomu pomoct ještě jiným způsobem než výměnou po 10tkm. Nějaký rady, zkušenosti ?
http://aditiva.heureka.cz/millers-oils- ... GwodjCoGiQ
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
a neco realne s motorem mas? osobne bych to tam nelil pokud nemas problem.... ale rad se pripadne priucim od chytrejsich :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Narazil jsem na to take pred nejakou dobou, ale prisad do oleje se docela bojim. Kazdopadne Millers Oils aditiva do paliva hodne chvalej na zahranicnich webech. Ja pouzival do benzinu do moto (CBR s karbcema) a měl jsem z výsledku hodně dobrej pocit. Co jsem tak vyčetl, tak Millers Oils dělají slušné věci, ale u nás se někdy špatně shání.
Jestli budeš testovat tak dej určitě vědět jakej to mělo efekt! ;)
Jestli budeš testovat tak dej určitě vědět jakej to mělo efekt! ;)
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Problém vyloženě nemám, auto šlape bez problému, ale taky to nemám s čím srovnat, třeba někomu ta 2.2 JTS šlape líp
Do benzínu jsem začal používat VIF, protože si motor s naším benzínem asi úplně netyká po tom co jezdil celej život na německej. Tím téměř odezněly problémy se startováním.
Teď mě čeká výměna oleje, protože na původním mám už kolem 10k najeto. Ono to není aditivum že jo, jen je to prostředek, kterej by ti měl před výměnou vyčistit motor a pak to stejně vyliješ a naplníš novou Selenií. Přemýšlím jestli tomu motoru pomůže to pročištění tím aditivem. Musí tam být po těch 30k intervalech hroznej bordel. Na druhou stranu se toho bojím, protože by se tím taky mohly objevit problémy, který do teď nebyly. Kdybych si tímhle byl jistej, tak neváhám a hned při téhle výměně tam ten Engine Flush naliju, ale takhle jsem pořád na vážkách...
Do benzínu jsem začal používat VIF, protože si motor s naším benzínem asi úplně netyká po tom co jezdil celej život na německej. Tím téměř odezněly problémy se startováním.
Teď mě čeká výměna oleje, protože na původním mám už kolem 10k najeto. Ono to není aditivum že jo, jen je to prostředek, kterej by ti měl před výměnou vyčistit motor a pak to stejně vyliješ a naplníš novou Selenií. Přemýšlím jestli tomu motoru pomůže to pročištění tím aditivem. Musí tam být po těch 30k intervalech hroznej bordel. Na druhou stranu se toho bojím, protože by se tím taky mohly objevit problémy, který do teď nebyly. Kdybych si tímhle byl jistej, tak neváhám a hned při téhle výměně tam ten Engine Flush naliju, ale takhle jsem pořád na vážkách...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Dorbný OT: moje auta co mám doma s T-jetem si taky netykají s běžným českým N95 a to nikdy v Německu nebyly ;-) to není o historii auta, to je prostě o tom že ty naše běžné benzíny nejsou kvalitní....WhySoSad píše: Do benzínu jsem začal používat VIF, protože si motor s naším benzínem asi úplně netyká po tom co jezdil celej život na německej.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Já jsem taky zvyklý lít aditivum do každé nádrže - lil jsem ho do benzínu do Fiata, do nafty do 159tky a teď mi přišlo zase pro benzín do 164
Jinak já při výměně oleje na 159 použil podobný přípravek od BG jako je ten od Millers Oils, doporučil mi ho známý mechanik (znám se s ním a nekupoval jsem to přez něj - takže z toho nic neměl), že s tím měl dobré zkušenosti. Teď ho ale do Bussa asi dávat nebudu - přeci jen když se tam olej mění fakt jako hodinky tak to trochu ztrácí smysl.
Jinak já při výměně oleje na 159 použil podobný přípravek od BG jako je ten od Millers Oils, doporučil mi ho známý mechanik (znám se s ním a nekupoval jsem to přez něj - takže z toho nic neměl), že s tím měl dobré zkušenosti. Teď ho ale do Bussa asi dávat nebudu - přeci jen když se tam olej mění fakt jako hodinky tak to trochu ztrácí smysl.
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
No u mě je problém asi hlavně v tom, že celou dobu prostě jezdil v Německu a pak jsem mu dal facku naším pančovaným benzínem od nějaké pofiderní benzinky cestou z bazaru a od té doby jsem začal mít problém se startováním především studenýho motoru, párkrát se mi stalo, hlavně v několika dnech před aditivama, že ani nechytl a musel jsem startovat na podruhé. Po první nádrži s VIFem se mi už nestalo že by nechytil a startuji mnohem líp než předtím. Však jsem tu v jednom svým tématu ty problémy popisoval.
Teď otázka jestli pomůže pročistění i toho okruhu s olejem...
edit: Tak ta noname byla EUROBIT
Teď otázka jestli pomůže pročistění i toho okruhu s olejem...
edit: Tak ta noname byla EUROBIT
Naposledy upravil(a) WhySoSad dne 15.11.2016, úte 12:45, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
ke startování: http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=61&t=15131 je to prostě špatným benzínem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Hmm, u mě se to projevovalo dost hlasitým chycením motoru než se dostal do volnoběžných otáček, potom už standart, někdy během toho nastartování, místo aby chytil, tak chcípnul a startér točil naprázdno. S aditivama startuje klidněji, není to tak hlučný a zlepšuje se to. Holt to není jako moje předchozí A4 B5, která jezdila na cokoliv
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Já přesně tento přípravek použil už dvakrát. Poprvé, když jsem po koupi měnil poprvé olej, teda spíš mazut za olej. Podruhý teď, když jsem měnil turbo. V prvním případě po použití nastala rapidní změna v projevu motoru (k lepšímu), ale nakolik za toho mohl tenhle výplach a nakolik nový kvalitní olej, těžko říct. Teď při výměně turba jsem zároveň přecházel na jinou vizkozitní třídu olej, přičemž právě pro tyto případy je ten výplach doporučovanej. Navíc jsem chtěl udělat maximum pro vyčistění od sajrajtu z rozpadlého turba. V obou případech jsem původní náplň vylil černou a smradlavou (stejně jako při bežné výměně, diesel), takže nakolik to opravdu funguje nejsem schopen posoudit.
Asi se tím ale nedá nic zkazit.
Asi se tím ale nedá nic zkazit.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
staci predtim sundat viko hlavy - pokud je prostor plny cerneho zapeceneho karbonu, urcite to pomuze, pokud je hlava pekne cista-lehce zlatava do hneda tak je to celkem zbytecne.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
To mi přijde jednodušší utratit ty 200 s tím, že by to mohlo být zbytečné než brousit a přetěsňovat hlavu ne ?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Víko hlavy = víko ventilů != hlava motoru
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
My bad
Můj problém je, že nejsem schopnej a nemám místo kde si udělat tenhle servis sám, jsem schopnej si nakoupit díly za velkoobchodní nákupní ceny, ale pak musím najít někoho schopnýho, kdo je ochotnej mi udělat servis s těmahle dílama a se všema chujovinama co si k tomu vymyslím, jako je právě tenhle čistič...
Můj problém je, že nejsem schopnej a nemám místo kde si udělat tenhle servis sám, jsem schopnej si nakoupit díly za velkoobchodní nákupní ceny, ale pak musím najít někoho schopnýho, kdo je ochotnej mi udělat servis s těmahle dílama a se všema chujovinama co si k tomu vymyslím, jako je právě tenhle čistič...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
To u dieslu nikdy nebude a imho to není pak jak poznat.rossogtv píše:staci predtim sundat viko hlavy - ... pokud je hlava pekne cista-lehce zlatava do hneda tak je to celkem zbytecne.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Mám 2.2 JTS. Asi to prubnu a dám vědět jak to po výměně šlape, budu ale rád za další diskuzi, jestli máte nějakou zkušenost nebo aspoň poznatek. Je tam nějaký riziko ?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Jojo, u benzínu je ten postuo, co napsal rosso, použitelnej. Jestli to auto nemá najeto milion a nejezdilo na Mogulu*, žádnej rozdíl nebude.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
přesunuto do "renovační" sekce....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Najeto milion nemá, na čem jezdilo absolutně netuším, v servise jsou pouze záznamy o výměně po 30tkm, co tam kdo lil nezjistím, není ani štítek na motoru, jestli je serviska věrohodná nevím, každopádně lepší intervaly než jsou psaný v servisce to neměloHampice píše:Jestli to auto nemá najeto milion a nejezdilo na Mogulu*, žádnej rozdíl nebude.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Co jsem tak četl o tomhle a podobných mě celkem odradilo. Úudajně to jsou docela agresivní chemie, které se nesmí moc zahřát jinak mužou korodovat (asi proto jen na volnoběh). Zadruhé pár lidí vyslovilo pochyby o mazacím účinku během tohoto čištění, tedy jestli se těch 20 minut na volnoběh pořádně maže. Celkově to na zahraničních forech bejvalo tak 50/50 lidi pro a proti. Většinou se ale všichni shodly, že nejlepsi je pravidelne vymeny oleje.
Musim ale říct, že si nepamatuju že by někdo psal že by mu to něco s motorem udělalo, vždy to byly jen obavy nikdy zkušenost.
Musim ale říct, že si nepamatuju že by někdo psal že by mu to něco s motorem udělalo, vždy to byly jen obavy nikdy zkušenost.
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Jasně, pravidelný výměny oleje jsou nejlepší, ale co dělat když ty pravidelný výměny někdo nedělal a držel se papírů. Je sice fajn že ti poradí že nejlepší je často měnit olej, ale když už to někdo nedělal, tak to jen pravidelný výměny nevyřeší...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Rozebrat motor a vycistit rucne.
Ja s tim zkusenost nemam, casto jsem i cetl ze tyto bazmekty dokazou rozezrat hromadu bordelu az tak ze to muze delat problemy okolo ventilu, tesneni apod. A ze pokud motor jede jak ma a nejsou s nim problemy tak je lepsi bud motor rozebrat a vycistit rucne a nebo to proste nechat byt.
Na druhou stranu znamy ze slovenska to nalil do 10 let stareho tdicka v touaregu a tvrdi ze mu to motor vycistilo, zni a lepe jede.
Pak tu mam dalsi priklad z 1.6 hdi citroenu kdy se majtel vykaslal na vymenu oleje a 2x prosvihnul interval (tedy najel 3 intervaly na stejny olej) a mechanik ke kteremu jezdim to resi (kdyz neni od majtele cas na rozebrani motoru) tak ze udelal normalne vymenu oleje ale dalsi 2 vymeny dal po 2tis km.
Ja s tim zkusenost nemam, casto jsem i cetl ze tyto bazmekty dokazou rozezrat hromadu bordelu az tak ze to muze delat problemy okolo ventilu, tesneni apod. A ze pokud motor jede jak ma a nejsou s nim problemy tak je lepsi bud motor rozebrat a vycistit rucne a nebo to proste nechat byt.
Na druhou stranu znamy ze slovenska to nalil do 10 let stareho tdicka v touaregu a tvrdi ze mu to motor vycistilo, zni a lepe jede.
Pak tu mam dalsi priklad z 1.6 hdi citroenu kdy se majtel vykaslal na vymenu oleje a 2x prosvihnul interval (tedy najel 3 intervaly na stejny olej) a mechanik ke kteremu jezdim to resi (kdyz neni od majtele cas na rozebrani motoru) tak ze udelal normalne vymenu oleje ale dalsi 2 vymeny dal po 2tis km.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Taky jsem to tam chtěl nalít a hodně o tom zjišťoval. Moje závěry na co jsem přišel (ale pozor, jsou to moje závěry a nemusí to tak opravdu být. Nemám patent na pravdu):
Nedoporučuje se to, pokud může být v motoru opravdu hodně bordelu. Může to chcuhvalec sajrajtu "naleptet", a ten se z místa, kde ničemu nevadil přesune na místo, které třeba ucpe a může to vadit hodně moc.
O nějaké korozi a špatném mazání bych osobně trochu pochyboval. Na volnoběh není motor tak zatížen, aby potřeboval 100% mazacích schopností oleje a za 20 minut se ta koroze opravdu nerozvine. Navíc on i vyjetý olej se všemi těmi oxidy a kyselinami co na sebe během životnosti naváže je korozivní sám o sobě. Motorový prostor by to měl v pohodě zvládnout.
Já nakonec vyřešil tak, že jsem první výměnu nedával. Olej vyměnil po 8000 a kvalitní olej má sám čistící schopnosti. I když to bylo jen 8000, stejně z toho vytekl humus. Takže asi opravdu vzal něco sebou. Druhou výměnu po 10 jsem nic nedával a vytekl výrazně čistější olej. Třetí výměnu po 10 jsem tam nalil tenhle přípravek a opět vytekl podobný humus jako poprvé. Čtrvtá výmena po 10 jsem už nedával nic a olej v nejlepším stavu.
Můj závěr je, že něco vyčistí i kvalitní olej. Tyhle výplachy ale dočistí ještě o něco víc.
Jistě bude nejlepší rozebrat motor a všechno pročistit, odkarbonovat, přetěsnit a složit. Jenže to je časově sakra náročné a prostory, zkušenosti a odvahu k tomu bude mít tak možná 1 ze sta řidičů. A v servise to bude raketa za cenu třetiny ojetého auta.
Moje zkušenosti jsou ale s naftou.
Nedoporučuje se to, pokud může být v motoru opravdu hodně bordelu. Může to chcuhvalec sajrajtu "naleptet", a ten se z místa, kde ničemu nevadil přesune na místo, které třeba ucpe a může to vadit hodně moc.
O nějaké korozi a špatném mazání bych osobně trochu pochyboval. Na volnoběh není motor tak zatížen, aby potřeboval 100% mazacích schopností oleje a za 20 minut se ta koroze opravdu nerozvine. Navíc on i vyjetý olej se všemi těmi oxidy a kyselinami co na sebe během životnosti naváže je korozivní sám o sobě. Motorový prostor by to měl v pohodě zvládnout.
Já nakonec vyřešil tak, že jsem první výměnu nedával. Olej vyměnil po 8000 a kvalitní olej má sám čistící schopnosti. I když to bylo jen 8000, stejně z toho vytekl humus. Takže asi opravdu vzal něco sebou. Druhou výměnu po 10 jsem nic nedával a vytekl výrazně čistější olej. Třetí výměnu po 10 jsem tam nalil tenhle přípravek a opět vytekl podobný humus jako poprvé. Čtrvtá výmena po 10 jsem už nedával nic a olej v nejlepším stavu.
Můj závěr je, že něco vyčistí i kvalitní olej. Tyhle výplachy ale dočistí ještě o něco víc.
Jistě bude nejlepší rozebrat motor a všechno pročistit, odkarbonovat, přetěsnit a složit. Jenže to je časově sakra náročné a prostory, zkušenosti a odvahu k tomu bude mít tak možná 1 ze sta řidičů. A v servise to bude raketa za cenu třetiny ojetého auta.
Moje zkušenosti jsou ale s naftou.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
no ty pripravky maji ruzne slozeni, ale zaklad je vzdy velmi ridky olej, kdyz jsem se ja ucil ( a to je hodne davno ) tak jeden z mych mistru si delal vyplachy na volnobeh s prilitim 1/2 litra nafty do oleje....
nekteri vyrobci dokonce uvadi, ze to neutralizuje kyseliny, coz mi prijde spise jako antikorozivni ucinek....
Rozebrat a vycistit rucne je pekna pitomost, pokud to neni motor z Montrealu, Ferrari ci podobne drahy motor. To vyjde levneji koupit a namontovat jiny, nezasrany motor.
Jako zajimavost uvadim, ze jsme nechali jednou jet motor na volnobeh s vypustenym olejem, motor byl k nicemu, kourici 1,8 Alfetta IE. 15min se nedelo vubec nic, az kdyz se vytocil tak zacal lehce klepat...
Pouzivam to uz dobrych 20 let, pokud je zasrany totalne, pred proplachem namontuji NOVY olejovy filtr, da se predpokladat ze by ten stary jinak nechal kolovat bordel bez filtrace, bo uz bude zaneseny pred vyplachem.Nebo pokud se tak strasne bojite, muzete tam nalit pred vyplachem i cerstvy, nejlevnejsi olej ktery najdete. LIDL 200kc za 4l to jisti....
nekteri vyrobci dokonce uvadi, ze to neutralizuje kyseliny, coz mi prijde spise jako antikorozivni ucinek....
Rozebrat a vycistit rucne je pekna pitomost, pokud to neni motor z Montrealu, Ferrari ci podobne drahy motor. To vyjde levneji koupit a namontovat jiny, nezasrany motor.
Jako zajimavost uvadim, ze jsme nechali jednou jet motor na volnobeh s vypustenym olejem, motor byl k nicemu, kourici 1,8 Alfetta IE. 15min se nedelo vubec nic, az kdyz se vytocil tak zacal lehce klepat...
Pouzivam to uz dobrych 20 let, pokud je zasrany totalne, pred proplachem namontuji NOVY olejovy filtr, da se predpokladat ze by ten stary jinak nechal kolovat bordel bez filtrace, bo uz bude zaneseny pred vyplachem.Nebo pokud se tak strasne bojite, muzete tam nalit pred vyplachem i cerstvy, nejlevnejsi olej ktery najdete. LIDL 200kc za 4l to jisti....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Millers Oils Engine Flush - zkušenosti
Hele a víš vůbec co stojí JTSko do 159, když takhle radíš? Imho všechny motory co jezdily do autorizáku na výměny po 30tkm budou zasraný. Jasně, na servise to bude něco stát, ale furt míň než novej motor. Většina servisů si nemůže účtovat těžký prachy za to, že se v tom povrtá a nevyřeší nic, nebo to ještě víc dojebe... takže v reálu to nebude cenově tak strašné.
Průser tohohle přímovstřiku je v tom, že prostě jako každej karbonuje a interval výměny oleje je nesmyslnej. Pokud je to už zakarbonovaný moc, tak stačí i výměna oleje (nový olej a jeho čerstvá aditiva rozpouští karbon velmi slušně) a může se to přidřít.
Ve výsledku, zejména u motorů V6 výjde nejlépe to celé rozebrat, vyčistit, udělat rozvody a pak měnit olej co 10tkm - motor bude v pohodě běhat 200tkm i víc.
Co se týče motorů L61, tak tam platí zhruba to, co u V6, byť pravděpodobnost že by se přidřel je nižší. Ale zase... když už je potřeba dělat rozvody, dává smysl to rozebrat a vyčistit. Jestli to teď jede, tak bych tam asi nic na čištění nelil a prostě jen zkrátil intervaly výměny oleje třeba na 5tkm, dvakrát, třikrát za sebou a pak už normál co 10tkm.
Průser tohohle přímovstřiku je v tom, že prostě jako každej karbonuje a interval výměny oleje je nesmyslnej. Pokud je to už zakarbonovaný moc, tak stačí i výměna oleje (nový olej a jeho čerstvá aditiva rozpouští karbon velmi slušně) a může se to přidřít.
Ve výsledku, zejména u motorů V6 výjde nejlépe to celé rozebrat, vyčistit, udělat rozvody a pak měnit olej co 10tkm - motor bude v pohodě běhat 200tkm i víc.
Co se týče motorů L61, tak tam platí zhruba to, co u V6, byť pravděpodobnost že by se přidřel je nižší. Ale zase... když už je potřeba dělat rozvody, dává smysl to rozebrat a vyčistit. Jestli to teď jede, tak bych tam asi nic na čištění nelil a prostě jen zkrátil intervaly výměny oleje třeba na 5tkm, dvakrát, třikrát za sebou a pak už normál co 10tkm.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti