cukání 2.2 JTS
-
johny.1609
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1.6.2011, stř 16:19
- Bydliště: Zlín
cukání 2.2 JTS
Ciao
Chci se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s 2,2 JTS , já jí mám rok řeším jeden a ten samý problém . Nedokážu s tím jet plynule neustále pocukává , jsou nové svíčky , diagnostika psala lambdy tak jsem je taky vyměnil , ale žádná změna . kolem 1500 ot. při lehkém přidání plynu si tak 5x cukne to samé při pouštění plynu též pocukne .Závada je nepravidelná jednou udělá jednou ne. Diagnostika už nic nepíše vše je ok ...
možná že jsem moc přecitlivělý a ten projev 2,2 je prostě takový ... zkuste hodit zkušenosti.
Dodám ještě že jsem měl před tím 156 2,4 jtd a po 5 letech jsem skočil do benzinového auta..
Chci se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s 2,2 JTS , já jí mám rok řeším jeden a ten samý problém . Nedokážu s tím jet plynule neustále pocukává , jsou nové svíčky , diagnostika psala lambdy tak jsem je taky vyměnil , ale žádná změna . kolem 1500 ot. při lehkém přidání plynu si tak 5x cukne to samé při pouštění plynu též pocukne .Závada je nepravidelná jednou udělá jednou ne. Diagnostika už nic nepíše vše je ok ...
možná že jsem moc přecitlivělý a ten projev 2,2 je prostě takový ... zkuste hodit zkušenosti.
Dodám ještě že jsem měl před tím 156 2,4 jtd a po 5 letech jsem skočil do benzinového auta..
AR146 1.6ie 1997
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 159 2,2 JTS
Kolik máš nalítáno?
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
-
johny.1609
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1.6.2011, stř 16:19
- Bydliště: Zlín
Re: 159 2,2 JTS
105000km
AR146 1.6ie 1997
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
-
johny.1609
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1.6.2011, stř 16:19
- Bydliště: Zlín
Re: 159 2,2 JTS
má to auto já s tím mám najetých 20000km
AR146 1.6ie 1997
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
- limach
- Pozorovatel
- Příspěvky: 450
- Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 159 2,2 JTS
Ahoj, bohužel, určitě by to nic takového, co popisuješ, dělat nemělo, já mám 2.2JTS jen rok a půl a protože střídám další auta, tak nemám zdalejka tolik najeto, ale nic takového nepozoruji, naopak, jízda je prostě krásně jemná, zkrátka sametově benzínová. Já vlastně nemám žádný problém... Těžko radit, zkusit jiný značkový servisjohny.1609 píše:Ciao
Chci se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s 2,2 JTS , já jí mám rok řeším jeden a ten samý problém . Nedokážu s tím jet plynule neustále pocukává , jsou nové svíčky , diagnostika psala lambdy tak jsem je taky vyměnil , ale žádná změna . kolem 1500 ot. při lehkém přidání plynu si tak 5x cukne to samé při pouštění plynu též pocukne .Závada je nepravidelná jednou udělá jednou ne. Diagnostika už nic nepíše vše je ok ...
možná že jsem moc přecitlivělý a ten projev 2,2 je prostě takový ... zkuste hodit zkušenosti.
Dodám ještě že jsem měl před tím 156 2,4 jtd a po 5 letech jsem skočil do benzinového auta..
Alfa Romeo 159 TI 2.2JTS 16V Sportwagon (velká a krásná současnost)Alfa Romeo 147 1.6TS Progression 120CV (byla prostě skvělá...)Chevrolet Spark II 1.2 16V LS+
-
johny.1609
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1.6.2011, stř 16:19
- Bydliště: Zlín
Re: 159 2,2 JTS
Už jsem z toho magor ... zkusím ještě asi nechat vyčistit a seřídit klapku ... Je to poslední věc co mě napadá ... Když jedu svižně ten problém není vůbec jen když se prcám ve městě 50 ...
AR146 1.6ie 1997
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
Re: 159 2,2 JTS
Tohle mi dělalo 2,0JTS, a byla to jedna zapalovací cívka. Na diag to chybu neukáže, dokud úplně neodejde
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukání 2.2 JTS
váha může kecat, a diag jí taky nevypíše jako vadnou. Jen dává špatné hodnoty.
-
johny.1609
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1.6.2011, stř 16:19
- Bydliště: Zlín
Re: cukání 2.2 JTS
váha šla nová na dva dny a pak zpět bez výsledku
AR146 1.6ie 1997
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
Re: cukání 2.2 JTS
Mám ten samý problém - Brera 2,2 JTS. Nedokážu se s tím autem rozjet plynule. Někdy cuká někdy ne, ale spíš jo než ne. Taky nové svíčky. Okolní teplota na to nemá vliv.
ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
-
johny.1609
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1.6.2011, stř 16:19
- Bydliště: Zlín
Re: cukání 2.2 JTS
zatím nejzajímavější je názor s cívkama ,myslím ,že v nich bude problém ... Průser je ,že cívky jsou v celé rampě ,v náhradě se nedělají a v originálu jsem se ještě neodvážil zjistit cenu ...
No pojezdím chvilu , ty lambdy mám 2 dny vyměněné takže zkouším dnes jsem najel 250km a zdá se mi to lepší na rozjezdech ... Ale zítra to třeba může znovu začat na stejno , úplně v poho to ale není plyn je neskutečně citlivý na jakékoliv sešlapnutí a puštění okamžitě jednou cukne není tam plynulý přechod...
No pojezdím chvilu , ty lambdy mám 2 dny vyměněné takže zkouším dnes jsem najel 250km a zdá se mi to lepší na rozjezdech ... Ale zítra to třeba může znovu začat na stejno , úplně v poho to ale není plyn je neskutečně citlivý na jakékoliv sešlapnutí a puštění okamžitě jednou cukne není tam plynulý přechod...
AR146 1.6ie 1997
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
Re: cukání 2.2 JTS
někde jsem čet ( nevím u jakého JTS), že cukání je normální projev elektronicky řízeného katu při zahřívání, ale otázka do jaké mirý...
Re: cukání 2.2 JTS
Nevím jak u 2,2 ale u 2,0 jsou cívky jednotlivě na každé svíčce, takže výměna na 5 minut. Jinak zapalovací cívka Bosch stála tuším 1.600,- u Elitu. Ale bral mi to kamarád mechoš, co má dost velké slevy.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
-
johny.1609
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1.6.2011, stř 16:19
- Bydliště: Zlín
Re: cukání 2.2 JTS
No jo zlatá dobrá 156 tam jde všechno sehnat u 159 je to horší i ty dvě lambdy jsem měl za nákup od výrobce a stály 6000kč a byl velký problém je sehnat . . .
2,0 jts má na každý zvlášť to je fajn ,2,2 jts je celek aspoň podle EPERU
2,0 jts má na každý zvlášť to je fajn ,2,2 jts je celek aspoň podle EPERU
AR146 1.6ie 1997
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
Re: cukání 2.2 JTS
Ty to budeš mít trochu dražší
http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails. ... leTypeID=1
http://www.ecat.elit.cz/ArticleDetails. ... leTypeID=1
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- limach
- Pozorovatel
- Příspěvky: 450
- Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukání 2.2 JTS
Ještě k tomu cukání. Pokud je motor studený, než dosáhne nějakých 60-70°C na vodě, tak rozjezdy je občas problém krotit, tehdy to skutečně reaguje trochu jankovitě, ale potom už je vše OK. Přímovstřikové motory mají obecně trochu jinou charakteristiku. Takovou mám zkušenost já. Ale problém v tom žádný nevidím (u své 159)
Alfa Romeo 159 TI 2.2JTS 16V Sportwagon (velká a krásná současnost)Alfa Romeo 147 1.6TS Progression 120CV (byla prostě skvělá...)Chevrolet Spark II 1.2 16V LS+
-
johny.1609
- Příspěvky: 9
- Registrován: 1.6.2011, stř 16:19
- Bydliště: Zlín
Re: cukání 2.2 JTS
cena je v poho 2350vč dph mám nákup v Elitu . problem je že ji nemají nikde skladem ...
pro Limach : blbé je že za studena se mi to pozdává lepší ohřáté to blbne skoro pravidelně...
pro Limach : blbé je že za studena se mi to pozdává lepší ohřáté to blbne skoro pravidelně...
AR146 1.6ie 1997
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
AR156 SW 2,4JTD 2003
AR159 2,2JTS 2006
ŠKODA OCT III 4x4 tdi 2010
Re: cukání 2.2 JTS
Jak říká limach, krocení rozjezdů a následné škubnutí to je to co dělá mě problém. Při každém přeřazení za mírně ohřátého motoru z 1 na 2 škubání a při velmi lehkém přidání plynu nevysvětlitelné vyskočení do otáček a potom zase škubnutí. A nedá se na to zvyknout. Stará mi furt nadává proč s tím autem tak cukám.
ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Re: cukání 2.2 JTS
Mám 1.9JTS a dělá mi to taky, nemyslím si že by to mělo být normální, měl jsem i jiný problém s motorem, vytahaný řetěz ,takže mě měnili komplet rozvody a až po výměně rozvodových kol s variátory jezdilo auto plynule. Bohužel jen asi 500km od té doby opět cukatůra, projevuje se to až při zahřátém motoru až klesne sytič. Chyby na diagnostice taky žádné už nemám. Je to ale nějak spojený s proměnlivým časovaní ventilů, řídící jednotka si to zase upravila do těch špatných hodnot ale nevím proč...(netěsnost v sání, špatná váha vzduchu???)
Re: cukání 2.2 JTS
Zdravím, mám ten samý problém, podařilo se vám ho vyřešit tedy těmi novými cívkami? Díky
Alfa Romeo Brera 2.2JTS nežere to zas tolik jak se říká, někdy i víc :D
- rbiciste
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
- Bydliště: Divec u Hradce Králové
Re: cukání 2.2 JTS
JTS nemám, ale asi bych zkusil toto: viewtopic.php?f=43&t=21142&start=50#p444693
Nic to nestojí ...
Radovan
Nic to nestojí ...
Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Re: cukání 2.2 JTS
Souhlas, můj příspěvek, celkově se zlepšil chod motoru, máš aspoň u čeho začít, i když si myslím že tohle zrovna nebude problém solenoidů, ale tak jako tak je fajn to udělat
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: cukání 2.2 JTS
No a ak sa mozem pridat, preco neskusit pozriet cievky od GM...budu totozne a cenovo 1/3 ?
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: cukání 2.2 JTS
Díky moc chlapi, nové svíčky, cívky jsem měl u známého a prý OK, zítra vyzkouším selenoidy a pak dám vědět, jak jsem dopadl.
Alfa Romeo Brera 2.2JTS nežere to zas tolik jak se říká, někdy i víc :D
Re: cukání 2.2 JTS
cukání je vlatsnost JTS.. hlavně 2.2jek.. na squadra-tuningu a rv corse tomu věnovali článek a softwarově to odstraňují
hlavní vlivy:
- ne příliš jemná odezva plynovýho pedálu , kdy při určitým sešlápnutí se šk. klapka nejprve otevře víc a pak přivírá na požadovanou polohu)
- příliš brutální natáčení vaček vkombinaci s opotřebovaným řetězem - mající ne zrovna dobrý vliv na plynulý rozjezd z nízkejch...
"Improvement driveabiliy 2.2 JTS
Driveability improvement / accelerator response Alfa 2.2 JTS:
From the introduction of the Alfa 159 with 2.2 JTS engine there were immediate complaints about the so-called accelerator response. It was far too remote, and led to much of his own life.
This problem can be addressed, which makes the car completely different.
In short, this strange behavior is caused by a combination of factors:
• First of all, the table that is largely responsible for the accelerator pedal response, which makes the gas valve opening oblivious, see the figure below.
• Secondly, the really advanced system of the continuously variable camshaft adjusters is far too abruptly controlled. Immediately above the stationary speed, the inlet immediately adjusts 25 ', resulting in choppy behavior when driving away. Another disadvantage or consequence of this abrupt operation is that the distribution chain raises over time. We take this drive much more gradually. This makes the car much nicer, and the problem of the pulling chain becomes much less.
• Thirdly, there are some haps in some relevant tables. We also adapt these.
Below you will see the table that is largely responsible for the gas response.
http://www.rvcorse.nl/wp-content/upload ... PR-JTS.jpg
Brief explanation: The column further to the right means the accelerator pedal further penetrates, and in a column further to the right it means rising speed.
For example, with half-gas, the gas valve will open almost completely, then partially closed, reopen and close again. There is also a huge jump from almost half gas to half gas, in short you see the whimsical course. This seems to be aware of the engine 'character'! In other words, the engine was so sophisticated that there were deliberate grilling in programmed. By adjusting this table, the behavior of the engine greatly improves.
"
hlavní vlivy:
- ne příliš jemná odezva plynovýho pedálu , kdy při určitým sešlápnutí se šk. klapka nejprve otevře víc a pak přivírá na požadovanou polohu)
- příliš brutální natáčení vaček vkombinaci s opotřebovaným řetězem - mající ne zrovna dobrý vliv na plynulý rozjezd z nízkejch...
"Improvement driveabiliy 2.2 JTS
Driveability improvement / accelerator response Alfa 2.2 JTS:
From the introduction of the Alfa 159 with 2.2 JTS engine there were immediate complaints about the so-called accelerator response. It was far too remote, and led to much of his own life.
This problem can be addressed, which makes the car completely different.
In short, this strange behavior is caused by a combination of factors:
• First of all, the table that is largely responsible for the accelerator pedal response, which makes the gas valve opening oblivious, see the figure below.
• Secondly, the really advanced system of the continuously variable camshaft adjusters is far too abruptly controlled. Immediately above the stationary speed, the inlet immediately adjusts 25 ', resulting in choppy behavior when driving away. Another disadvantage or consequence of this abrupt operation is that the distribution chain raises over time. We take this drive much more gradually. This makes the car much nicer, and the problem of the pulling chain becomes much less.
• Thirdly, there are some haps in some relevant tables. We also adapt these.
Below you will see the table that is largely responsible for the gas response.
http://www.rvcorse.nl/wp-content/upload ... PR-JTS.jpg
Brief explanation: The column further to the right means the accelerator pedal further penetrates, and in a column further to the right it means rising speed.
For example, with half-gas, the gas valve will open almost completely, then partially closed, reopen and close again. There is also a huge jump from almost half gas to half gas, in short you see the whimsical course. This seems to be aware of the engine 'character'! In other words, the engine was so sophisticated that there were deliberate grilling in programmed. By adjusting this table, the behavior of the engine greatly improves.
"
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host