Test Stelvia ve světě motorů
Test Stelvia ve světě motorů
založím samostatné vlákno, v tom druhém se teď řeší videotest z Primy tak ať se to nemíchá, myslím že tady toho k diskusi bude celkem dost....
stáhněte si to tady a posuďte sami:
https://ulozto.cz/!xdKitjavZFS8/kterak- ... stoval-pdf
(já jsem si ten plátek nekoupil, dali mi ho u Alfy prý abych se pokochal a hodil to do koše.... )
Já k tomu řeknu tohle: pro mě je to hromada hoven, to říkám rovnou na začátku....
Nyní postupně:
1) text nám začíná polemikou proč si lidi SUV vlastně kupují.... nějaké ty plky o zbytečnosti a nabubřelosti.... Opravdu by mě zajímalo jestli takto negativní vymezení proti celé kategorii SUV najdeme třeba u testu Kodiaku nebo jiných aut.... nebo jestli to "náhodou" čteme zrovna v textu o Alfě....
Sranda je že tom samém časopise je test naftové Q7, kde samozřejmě na téma zbytečnosti SUV nezazní absolutně nic...
2) pak nějaké ty řeči o vzhledu, jako že pěkný, ale asi se to "okouká a zevšední".... Dobře, tady aspoň cením že údajně se okouká i zevšední i Porsche Macan.... inu, hrany jsou hrany, bohužel ne každý má v týmu geniálního pana Kabaně, aby svět mohl obohatit Kodiakem....
3) interiér.... klasika, horší plasty.... tady to těžko budu rozporovat, mě se jejich kvalita zdá OK, ale budiž, ktřeba jsou v Q5 lepší, neseděl jsem v tom.... Panu testérovi se nelíbil ani dřevěný dekor, prý je "papírový" - to nechápu, je to prostě pravé dřevo s přiznaou strukturou, prostě jako klasický dýhovaný nábytek..... Asi to kvůli panu Baborskému měli nalakovat, akorát se pak obávám že by zase řekl že se to leskne, umatlá a vypadá to jako plast
4) bugy jako parkovací senzory a zasekávající se tlačítko - může se stát, těžko mu dokážu že si to vymyslel.... mě se taky jedno tlačítko zasekávalo v Giulii a parkovací senzory tady taky někomu blbnou
5) nedokázali zapnout parkovačky - protože je testér debil, měl si přečíst návod, samozřejmě to jde (se zaplým zapalováním automaticky svítí denní svícení, když ho vypnu, zapnu parkovačky/sds tím, že pár sekund podržím volič na ikoně parkovaček a ony se rozstíví.... volič tam nemá aretaci, sám se pak vrátí do polohy 0, ale parkovačky svítí a signalizuje to přístrojovka)
6) motor a převodovka jakože OK, to pitvat nebudu.... pikantní ovšem je že do popisu spotřeby se těm blbcům zamotal odstavec z úplně jiného testu - viz věty o tom že na okreskách to žere 6,4 a že "kratší sourozenec 3008" žere víc....
7) jízdní vlastnosti.... "karoserie není dostatečně tuhá" - no comment.... dál u popisu jízdních vlastností fakt nevím, jestli se jim tam taky nezamotaly věty z testu toho Pežotu, protože to je taková splácanina, že to nebudu řešit.... těžko říct jak jezdí ostatní taková SUV, když v tabulce v tom testu vidím že Q5 je o 60kg těžší a všechny další srovnávané "lepší" SUV minimálně o 100kg....
8) v konečném hodnocení to má za ovladatelnost v terénu 4 (jako ve škole), přitom o tom nic nepíšou.... (jen je v "mínusech" napsáno "minimální terénní ambice"). Přitom v tabulce to má světlou výšku stejnou jako konkurence a o víc než centimetr vyšší než Kodiaq
Celkovou zoufalost testu podtrhuje závěr s větou "je Italka jako řemen od Versaceho" - opravdu brilantní šroubovaný sloh, je vidět že autor byl už opravdu v koncích....
Suma sumárum, strčte si to do prdele hoši ze SM....
PS: nemyslím si že jim někdo platí aby Alfu haněli, to fakt ne.... podle mě jsou to prostě jen aktivní koncernoví vlezdoprdelisti....
stáhněte si to tady a posuďte sami:
https://ulozto.cz/!xdKitjavZFS8/kterak- ... stoval-pdf
(já jsem si ten plátek nekoupil, dali mi ho u Alfy prý abych se pokochal a hodil to do koše.... )
Já k tomu řeknu tohle: pro mě je to hromada hoven, to říkám rovnou na začátku....
Nyní postupně:
1) text nám začíná polemikou proč si lidi SUV vlastně kupují.... nějaké ty plky o zbytečnosti a nabubřelosti.... Opravdu by mě zajímalo jestli takto negativní vymezení proti celé kategorii SUV najdeme třeba u testu Kodiaku nebo jiných aut.... nebo jestli to "náhodou" čteme zrovna v textu o Alfě....
Sranda je že tom samém časopise je test naftové Q7, kde samozřejmě na téma zbytečnosti SUV nezazní absolutně nic...
2) pak nějaké ty řeči o vzhledu, jako že pěkný, ale asi se to "okouká a zevšední".... Dobře, tady aspoň cením že údajně se okouká i zevšední i Porsche Macan.... inu, hrany jsou hrany, bohužel ne každý má v týmu geniálního pana Kabaně, aby svět mohl obohatit Kodiakem....
3) interiér.... klasika, horší plasty.... tady to těžko budu rozporovat, mě se jejich kvalita zdá OK, ale budiž, ktřeba jsou v Q5 lepší, neseděl jsem v tom.... Panu testérovi se nelíbil ani dřevěný dekor, prý je "papírový" - to nechápu, je to prostě pravé dřevo s přiznaou strukturou, prostě jako klasický dýhovaný nábytek..... Asi to kvůli panu Baborskému měli nalakovat, akorát se pak obávám že by zase řekl že se to leskne, umatlá a vypadá to jako plast
4) bugy jako parkovací senzory a zasekávající se tlačítko - může se stát, těžko mu dokážu že si to vymyslel.... mě se taky jedno tlačítko zasekávalo v Giulii a parkovací senzory tady taky někomu blbnou
5) nedokázali zapnout parkovačky - protože je testér debil, měl si přečíst návod, samozřejmě to jde (se zaplým zapalováním automaticky svítí denní svícení, když ho vypnu, zapnu parkovačky/sds tím, že pár sekund podržím volič na ikoně parkovaček a ony se rozstíví.... volič tam nemá aretaci, sám se pak vrátí do polohy 0, ale parkovačky svítí a signalizuje to přístrojovka)
6) motor a převodovka jakože OK, to pitvat nebudu.... pikantní ovšem je že do popisu spotřeby se těm blbcům zamotal odstavec z úplně jiného testu - viz věty o tom že na okreskách to žere 6,4 a že "kratší sourozenec 3008" žere víc....
7) jízdní vlastnosti.... "karoserie není dostatečně tuhá" - no comment.... dál u popisu jízdních vlastností fakt nevím, jestli se jim tam taky nezamotaly věty z testu toho Pežotu, protože to je taková splácanina, že to nebudu řešit.... těžko říct jak jezdí ostatní taková SUV, když v tabulce v tom testu vidím že Q5 je o 60kg těžší a všechny další srovnávané "lepší" SUV minimálně o 100kg....
8) v konečném hodnocení to má za ovladatelnost v terénu 4 (jako ve škole), přitom o tom nic nepíšou.... (jen je v "mínusech" napsáno "minimální terénní ambice"). Přitom v tabulce to má světlou výšku stejnou jako konkurence a o víc než centimetr vyšší než Kodiaq
Celkovou zoufalost testu podtrhuje závěr s větou "je Italka jako řemen od Versaceho" - opravdu brilantní šroubovaný sloh, je vidět že autor byl už opravdu v koncích....
Suma sumárum, strčte si to do prdele hoši ze SM....
PS: nemyslím si že jim někdo platí aby Alfu haněli, to fakt ne.... podle mě jsou to prostě jen aktivní koncernoví vlezdoprdelisti....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6990
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test Steliva ve světě motorů
Jo,to jsem četl v Tescu když jsem čekal u kasy a pak jsem to vrátil mezi Snickersky
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Test Steliva ve světě motorů
Ja se spis divim ze se jeste vubec nejaky tisteny casopisy vydavaj/prodavaj/rozdavaj/ctou...? a uz vubec si nedokazu predstavit ze by se nekdo rozhodoval o nakupu auta ctenim clanku v ceskych casopisech...
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test Steliva ve světě motorů
Tak už jsem si udělal čas to přečíst a napadá mě jen jedno:
„Za celý svůj život jsem se nesetkal s blbějším a závistivějším stvořením, než je český novinář.“
„Za celý svůj život jsem se nesetkal s blbějším a závistivějším stvořením, než je český novinář.“
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Test Steliva ve světě motorů
Nahodov dnes som si v atchive pustil vcerajsi test na prime cool z autosalonu, a okrem grafiky infotaimentu vsetko vychvalovali
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: Test Steliva ve světě motorů
klasika zaujatosť, ešteže nemáme na SK vlastnú automobilku to by tie recenzie vyzerali rovnako
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Test Steliva ve světě motorů
Sorry,ale ne český novinář,ale posranej uplacenej Německo - českým koncernem svět motorů
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: Test Steliva ve světě motorů
Nebudu hodnotit jízdní vlastnosti, protože jsem v tom zatím nejel. Přišlo mi, že tuhost karoserie srovnávají s Giulií a tam je jasný, že ta kastle bude "měkčí".
V jedný věci se na mě ale pánové nezlobte. Jak je k...a fix možný, že jim ze zastoupení půjčí auto kterýmu nesedí lícování dílů, jsou zřejmě vyskákaný plasty z příchytek a SPZ zakrývá parkovací senzory? To v tom autě nejezdí? Nedokáží ho zkontrolovat než ho předají novinářům? A je sice hezký, že vyberou atraktivní verzi s atraktivní barvou a co největšíma kolama. Ale snad vědí co ty 20" na českých tankodromech budou dělat.
Mě z toho článku přijde, že tester prostě podlehl prvnímu dojmu a pak už se to vezlo a dal tomu autu sežrat i to co by nemusel.
V jedný věci se na mě ale pánové nezlobte. Jak je k...a fix možný, že jim ze zastoupení půjčí auto kterýmu nesedí lícování dílů, jsou zřejmě vyskákaný plasty z příchytek a SPZ zakrývá parkovací senzory? To v tom autě nejezdí? Nedokáží ho zkontrolovat než ho předají novinářům? A je sice hezký, že vyberou atraktivní verzi s atraktivní barvou a co největšíma kolama. Ale snad vědí co ty 20" na českých tankodromech budou dělat.
Mě z toho článku přijde, že tester prostě podlehl prvnímu dojmu a pak už se to vezlo a dal tomu autu sežrat i to co by nemusel.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Test Steliva ve světě motorů
tak zastoupení, to neřešme.... to jsme se tu bavili milionkrát že jsou diletanti.... hlavně když je to novinářský auto tak pokaždé když mi to vrátí tak se snad zeptám jestli je všechno OK, ne? serou na to, jak jinak....
no a konfigurace auta k testu.... to tak má bohužel většina značek, že tam dávají to nejnašlapanější, bohužel často to není ku prospěchu věci.... Nechápu třeba proč testama vůbec neprošla základní Giulia v benzínu, která přitom nabízí velmi dobrý poměr cena/výkon a aspoň by potenciální zákazníky nestrašila hláškama "cena testovaného vozidla 1,35 mio atd."....
no a konfigurace auta k testu.... to tak má bohužel většina značek, že tam dávají to nejnašlapanější, bohužel často to není ku prospěchu věci.... Nechápu třeba proč testama vůbec neprošla základní Giulia v benzínu, která přitom nabízí velmi dobrý poměr cena/výkon a aspoň by potenciální zákazníky nestrašila hláškama "cena testovaného vozidla 1,35 mio atd."....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Test Steliva ve světě motorů
No právě... Většinu z těch problémů by vyřešili za den. Ono to pak podle mě s tím i souvisí. Dostaneš na test takový auto a si otrávenej po první čtvrthodině. Potom stačí když se od toho neumíš oprostit a vznikne takovýhle výplod.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Test Steliva ve světě motorů
jo, ale stejně jako musí být profesionální zastoupení, musí být profesionální i novinář.... a jestli nemá rád SUV, tak mu to neměli dávat k testu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Test Steliva ve světě motorů
Hele ono je to asi všude. Kámoš si dva měsíce zpět vyzvedával z autosalonu Q7 v S-line a prodejce jako že mu předvede otevření kufru kopnutím.... a ono nic. Půl hodiny schiza proč to nejde a pak... vy máte tažný? No jo, ono to zakrývá senzor pod nárazníkem kára za 2.4 míče
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Test Steliva ve světě motorů
....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Test Steliva ve světě motorů
Svet Motoru testoval First Edition, protoze v dobre testu nic jinyho jeste nebylo. Verzi Super v dyzlu maj myslim teprv mesic.
Add SPZ, to neni problem uchyceni SPZ, ale naprogramovani jednotky, ktera ty senzory obsluhuje, mam stejnej problem a zatim to nema reseni, ceka se na update.
Add kvalita, auta z minimalne prvniho pulroku vyroby jsou tragicky, protoze se to vsichni dodavatele teprv ucej. Mam ted jako nahradni Super 180cv z Imofy a to auto oproti mymu vypada vevnitr uplne tragicky.
Add SPZ, to neni problem uchyceni SPZ, ale naprogramovani jednotky, ktera ty senzory obsluhuje, mam stejnej problem a zatim to nema reseni, ceka se na update.
Add kvalita, auta z minimalne prvniho pulroku vyroby jsou tragicky, protoze se to vsichni dodavatele teprv ucej. Mam ted jako nahradni Super 180cv z Imofy a to auto oproti mymu vypada vevnitr uplne tragicky.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test Steliva ve světě motorů
např. u Atecy možna i Karoqa je funkce pokud je origo tažný a má el. otevírání kufru, tak při otevřeném tážném to nedovolí otevřít 5 dveře.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Test Steliva ve světě motorů
Podle me je uplne zbytecny ztracet cas se SM. Nepamatuju si ze bych v nem nekdy cetl test kterej by za neco stal. Pravda..uz par let sem ho necetl.
Nicmene to proc sem pisu je kvuli nadpisu...Kubasi...prejmenuj si to..stelivo netestovali
Nicmene to proc sem pisu je kvuli nadpisu...Kubasi...prejmenuj si to..stelivo netestovali
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Test Stelvia ve světě motorů
přejmenováno, dík ;-) no je to ztráta času, ale když už mi ten plátek zadarmo dali..... Já si SM pamatuju ještě ze staré éry a v devadesátých letech psali dobře.... ale to už je fakt pravěk.... dnes jak nemáš bulvární nadpisy a pořád nějaké senzace, tak asi nic neprodáš....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Test Steliva ve světě motorů
Jenže jemu to nefunguje při sklopeném
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host