Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017
Bylo to super, hlavne ty 25+ lety auta to dali s prstem v nose (i ta moje zachranena pred magnetem , jen mi zacalo pri dele pusteny klime obcas piskat lozisko vetraku ventilace), a to jsme jeli sviznym tempem. Stelvio stylove vyjety za AR Stelvio je pecka...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017
A co vám tam říkali o 164? Stejně mě překvapuje, že se taková akce udála. Mám pocit, že Alfa svoji minulost spíše zavrhuje.
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017
Tak rozebírali tam design, to bylo docela zajímavý, netýkalo se to jen 164, ale různých stylů masky v konkrétních obdobích, při zachování stále stejné myšlenky. Potom souvislost designu 164 s předchozími modely a prvky jejího designu, které se promítly do pozdějších typů. Potom o vývoji a testování 164, které probíhalo dlouhá léta a navíc současně v laborkách a současně v terénu po celém světě, bylo k tomu i krásné video, když byla půlka naší výpravy na prohlídce muzea. Pak tam pomlouvali Giulii, že je neosobitá a že její tvary jsou zaměnitelné s ostatními auty, ale to nebylo úplně fér, protože to se dá říct o autech z 60., 70. a 80. let taky. Zmiňovali vliv jednotlivých lidí na konstrukci, ale tomu jsem nerozuměl, protože to nějak zapomněli překládat do AJ a bylo to celý jen v Italštině
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017
Hlavně tam ale zazněla jedna hodně nosná a podstatná myšlenka a věc - Fiat to po převzetí celé dokurvil tím, že Alfě až na Busso zatrhl její motory a přišly ty sračky z projektu Pratola Serra - těžké, litinové a špatně zkonstruované 16V Twinsparky. Přitom Alfa měla vyvinuté funkční 16V Twinsparky na starém bloku, které byly dokončené a mohly se začít vyrábět, jen to Fiat zatrhl z důvodu vysokých nákladů. Stejně tak existovaly 12V Twinsparky, řešilo se které budou v praxi v poměru spotřeba/výkon nejvýhodnější.
Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017
co už.... to už nikdo nezjistí "co by, kdyby".... Buďme rádi že aspoň to Busso přežilo...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017
Tak ono finanční situace byla špatná a nutno říct, že třeba 156 byla prostě prodejní trhák. Sám si pamatuju, když šla na trh... tehdy to byla prostě šílená bomba, co na tom, že motor se ukázal být problémový a kvalita nevalná. U designu Giulie má pravdu, že je moc "ISO", ale myslel bych si, že měli strach udělat něco moc jinýho, aby se to prodávalo.
Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017
Tak to nebude úplně o strachu jako spíš o aerodynamice, udělat na tom boční prolis jako na 164 prostě už nejde, je kolem toho negativního proudění až až, stejně jako kolem hranaté střechy, atd. A všechny auta jsou poplatný době, mohl bys udělat úplně stejnou prezentaci jako oni s autama jako Fiat 124, Simca 1301, Ford Cortina, AR Giulia nebo třeba Opel Kadet D, Talbot Horizon, VW Golf II, Fiat Ritmo, AR Arna, atd. Dneska, po těch desetiletích máme nakoukaný všechny drobný detaily, ale i u těch moderních aut ta podoba naživo není zdaleka taková jako na fotce z toho "správnýho" úhlu. Naživo třeba ta Giulia není BMW podobná ani trochu.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017
No, 164 má tehdy rekordně nizkej Cx 0,29...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017
Na to jsem taky koukal, hodně pěkný na svojí dobu, i když třeba o kousek starší Mercedes W124 na tom byl stejně. Myslím ale, že Giulia bude mít větší čelní plochu než obě tyhle auta a přitom má 0,23 právě díky uhlazeným plochám, zaoblením a naopak různým odtrhovým hranám.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017
vzpomínka:
https://www.youtube.com/watch?v=owNsj66aqio
https://www.youtube.com/watch?v=owNsj66aqio
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti