Koroze podlahy
Re: Koroze podlahy
mně taky začalo teĎ všechno lupat a vrzat i palubka a vpředu něco taky...to je tou zimou.
Ohledně tlumičů - měl jsem zažitý pravidlo když zapéruju (třeba tím zadkem) tak se to má hned zastavit - pokud houpe dál tak jsou tlumiče kaput....ale buhvi kde je pravda, mozna je to nesmysl
Ohledně tlumičů - měl jsem zažitý pravidlo když zapéruju (třeba tím zadkem) tak se to má hned zastavit - pokud houpe dál tak jsou tlumiče kaput....ale buhvi kde je pravda, mozna je to nesmysl
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- MobbDeep
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2.10.2010, sob 18:57
- Bydliště: Ostrava- Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze podlahy
Mno něco na tom asi bude
Re: Koroze podlahy
Věčný nářek..
"""ježiši...no ja se pod koberecky radsi divat nebudu...staci mi starosti co mam ted :-)) zespod sice jsou znamky obcasne koroze ale rekl bych ze patřičné věku.....nikdy by mě nenapadlo že auto z roku 2000 a výš bude hnít tak jako na obrázcích na začátku......tak nekvete ani fáčko :-)""
Boj s korozí podvozku je nekončící-prohraná válka
Jedna efektivní metoda, když nemáte ochotnýho kamaráda a nechcete vykrvácej--proto, abyste to za dva roky dělali znova:
Spodek: nebojuju, korozi přijímám jako přirozený proces a užívám si jí..
Zádný odrezení v praxi není důkladný-aby to záhy opět nevykvetlo--časem už nebude co brousit...
čili:
1.Prostříkat po rozbroušení toho bordelu ze spoda důkladně Konkorem /třeba i 101 ve spray--pokud není nic jinýho../
2.Potom natřít KONKOREM 5OO--spojí se v pohodě, konkor 500 zůstane pak měkčí, ale nelepivý..
= opravdu antikorozní výsledek,+
3.přes to nějakou "ztrátovou vrstvu proti otěru--je celkem jedno co to bude, aby to přilnulo na asfalt-bázi..
Kolečko na chalupě hozené schválně na slunci a tak, aby cv něm stála deštovka--čili předmět na pokusy---natřené Konkorem 500
znovu nevykvetlo..ani po třech letech ve vodě..
Výhody týhle "prasárny":
Rez přímo natřená konkorem + konkorem 500 je v poměru cena výkon stopnutá bezkonkurenčně,stopne to bez zaváhání v jakém koli stádiu a není nutný zoufalý předem prohraný odrezování,pokud už je to "rakovina"-- který se nikdy neudělá dokonale..
Konkor 500 je možný ještě naředit--pro "nasákavost" v prvním nátěru..
Tímhle lze ošetřit surově vrtačkou obroušený vykvetlý místa..
-------------------------
Prasárna č.2
Další věcí je--není nutný za každou cenu brutálně řezat a vařit--teda auto, který chcete pár let....pokud to auto nechcete navěky,a jde vám efiktivně o opravu na pár let, stačí pár metrů slušný tkaniny--ne proboha sklo,třeba aramidu 270g/m2 /stojí pod 300,- /m2/+ v kombinaci s carbonovým hadrem /ten bude trochu dražší-a použijte stávající podlahu jako formu..rozuměj--laminovat budeš na obroušenej plech, kterej ještě drží pohromadě ZEVNITR.--po odstrojení sedadel a koberců...
Prostě pokud použijete slušnej epoxid /tím nemyslím chs 1200--to je naprotej archaismus
drahej jak prase, kterej dnes vypadá vedlemoderních pryskyřic jako karikatura, je to hustý, dělat se s tím nedá../, pak litr slušný pryskyřice pro letecký aplikace s tužidlem který nepotřebuje pro 90% pevnost temperaci vyjde asi na 300,-
Metr carbon-hadru cca od 600/m2 ale na to, aby ste zevnitř zalaminovali podlahy , samozřejmě napojením do neshnilýho prahu stačí rozhodně i kevlar + pár pásků carbonu nakříž..pro pevnost--není problém vylejt případně hliníkovej profil a zalaminovat ho jako výztuhu--pokud bude protaženo vlákno podél, pevnost jak prase..
...........................
Výhoda
PEVNOST týhle opravy--to v první řadě, kdo nezná pevnostní poměry kombinace aramidu-/kevlaru-ne nadarmo se z toho dělaj neprůstřelný vesty / a carbonu, bude šokován, se skelným laminem se to nedá rovnat.., to je žvejkačka.
DRUHOU ZAKLADNI VyHODOU je --plošná odlnost,pevnost stejná-možná lepší než u plechu +některý pryskyřice jsou slušný antikoro,celkové zpevnění podlah a v kombinaci jak píšu nahoře-provedené NASLEDNE ošetření kovových ploch podlahy zespoda- je to dost rychlá, efektivní práce..- unese to slona..
POZOR: pokud byste laminovali i na "tunel"/v místě proti výfukovýmu vedení dole/
musíte opatřit první část výfuku žáruvzdornou vrstvou..
Pružnej žáruvzdornej tmel stojí balík--hodně solidní výsledky jdou dosáhnout, pokud do běžného šamotového tmelu nastříháte střiž skelný tkaniny 3-15 mm v objemu 30%..
Vymáznout pod tepelný štíty v přední části aspon půl čísla souvisle-určitě nevynechat
Jo, jo--léta mládí v loděnici se můžou hodit..
Neprotestuju, je to pro zkušený "vařiče" prasárna, ale zatraceně to drží a není dál moc co řešit...
Hodím případně časem nějaký fotky...
"""ježiši...no ja se pod koberecky radsi divat nebudu...staci mi starosti co mam ted :-)) zespod sice jsou znamky obcasne koroze ale rekl bych ze patřičné věku.....nikdy by mě nenapadlo že auto z roku 2000 a výš bude hnít tak jako na obrázcích na začátku......tak nekvete ani fáčko :-)""
Boj s korozí podvozku je nekončící-prohraná válka
Jedna efektivní metoda, když nemáte ochotnýho kamaráda a nechcete vykrvácej--proto, abyste to za dva roky dělali znova:
Spodek: nebojuju, korozi přijímám jako přirozený proces a užívám si jí..
Zádný odrezení v praxi není důkladný-aby to záhy opět nevykvetlo--časem už nebude co brousit...
čili:
1.Prostříkat po rozbroušení toho bordelu ze spoda důkladně Konkorem /třeba i 101 ve spray--pokud není nic jinýho../
2.Potom natřít KONKOREM 5OO--spojí se v pohodě, konkor 500 zůstane pak měkčí, ale nelepivý..
= opravdu antikorozní výsledek,+
3.přes to nějakou "ztrátovou vrstvu proti otěru--je celkem jedno co to bude, aby to přilnulo na asfalt-bázi..
Kolečko na chalupě hozené schválně na slunci a tak, aby cv něm stála deštovka--čili předmět na pokusy---natřené Konkorem 500
znovu nevykvetlo..ani po třech letech ve vodě..
Výhody týhle "prasárny":
Rez přímo natřená konkorem + konkorem 500 je v poměru cena výkon stopnutá bezkonkurenčně,stopne to bez zaváhání v jakém koli stádiu a není nutný zoufalý předem prohraný odrezování,pokud už je to "rakovina"-- který se nikdy neudělá dokonale..
Konkor 500 je možný ještě naředit--pro "nasákavost" v prvním nátěru..
Tímhle lze ošetřit surově vrtačkou obroušený vykvetlý místa..
-------------------------
Prasárna č.2
Další věcí je--není nutný za každou cenu brutálně řezat a vařit--teda auto, který chcete pár let....pokud to auto nechcete navěky,a jde vám efiktivně o opravu na pár let, stačí pár metrů slušný tkaniny--ne proboha sklo,třeba aramidu 270g/m2 /stojí pod 300,- /m2/+ v kombinaci s carbonovým hadrem /ten bude trochu dražší-a použijte stávající podlahu jako formu..rozuměj--laminovat budeš na obroušenej plech, kterej ještě drží pohromadě ZEVNITR.--po odstrojení sedadel a koberců...
Prostě pokud použijete slušnej epoxid /tím nemyslím chs 1200--to je naprotej archaismus
drahej jak prase, kterej dnes vypadá vedlemoderních pryskyřic jako karikatura, je to hustý, dělat se s tím nedá../, pak litr slušný pryskyřice pro letecký aplikace s tužidlem který nepotřebuje pro 90% pevnost temperaci vyjde asi na 300,-
Metr carbon-hadru cca od 600/m2 ale na to, aby ste zevnitř zalaminovali podlahy , samozřejmě napojením do neshnilýho prahu stačí rozhodně i kevlar + pár pásků carbonu nakříž..pro pevnost--není problém vylejt případně hliníkovej profil a zalaminovat ho jako výztuhu--pokud bude protaženo vlákno podél, pevnost jak prase..
...........................
Výhoda
PEVNOST týhle opravy--to v první řadě, kdo nezná pevnostní poměry kombinace aramidu-/kevlaru-ne nadarmo se z toho dělaj neprůstřelný vesty / a carbonu, bude šokován, se skelným laminem se to nedá rovnat.., to je žvejkačka.
DRUHOU ZAKLADNI VyHODOU je --plošná odlnost,pevnost stejná-možná lepší než u plechu +některý pryskyřice jsou slušný antikoro,celkové zpevnění podlah a v kombinaci jak píšu nahoře-provedené NASLEDNE ošetření kovových ploch podlahy zespoda- je to dost rychlá, efektivní práce..- unese to slona..
POZOR: pokud byste laminovali i na "tunel"/v místě proti výfukovýmu vedení dole/
musíte opatřit první část výfuku žáruvzdornou vrstvou..
Pružnej žáruvzdornej tmel stojí balík--hodně solidní výsledky jdou dosáhnout, pokud do běžného šamotového tmelu nastříháte střiž skelný tkaniny 3-15 mm v objemu 30%..
Vymáznout pod tepelný štíty v přední části aspon půl čísla souvisle-určitě nevynechat
Jo, jo--léta mládí v loděnici se můžou hodit..
Neprotestuju, je to pro zkušený "vařiče" prasárna, ale zatraceně to drží a není dál moc co řešit...
Hodím případně časem nějaký fotky...
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 24.10.2011, pon 16:53, celkem upraveno 1 x.
- MobbDeep
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2.10.2010, sob 18:57
- Bydliště: Ostrava- Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze podlahy
Kurňa, ses nam tu nějak rozepsal, ale aspoň to jsou velmi užitečné rady. Díky.
Re: Koroze podlahy
Budu ošetřovat podvozek před zimou. Z 90% je v pohodě a má ten původní nátěr.
Zvolil jsem tento postup, orezlé místa jen zbrousit kartáčem (na flexe) nastříkat konkorem 101 a na to poté nějaké bodyčko nanášené štětcem.
Spojí se ta 101 dobře s klasickám bodyčkem? V ostravě se moc konkor 500 sehnat nedá, ale podlě mě by ta pětistovka něco podobného jako bodyčko.
Zvolil jsem tento postup, orezlé místa jen zbrousit kartáčem (na flexe) nastříkat konkorem 101 a na to poté nějaké bodyčko nanášené štětcem.
Spojí se ta 101 dobře s klasickám bodyčkem? V ostravě se moc konkor 500 sehnat nedá, ale podlě mě by ta pětistovka něco podobného jako bodyčko.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Koroze podlahy
Bohužel, nejde to zaměnit, to Body - a Konkor 500, Body nedosahuje účinku Konkoru 500 a tím pádem patří až přes ten Konkor 500., KOnkor 500 sám o sobě se naředěnej vpíjí do korodovanýho povrchu a pokud je to předem stříknutý 101, zavře se to úplně.i do všech porů...čili dělá to stopku..Body navrch .jako ztrátová "otěrová vrstva" na odletrující kamínky a písek..
Opakuju--postup kombinace tekutej konkor + Konkor 500 má tu výhodu, že se vzájemně úplně spojej,udělaj jednu vrstvu../fermež a olejovej lak a dvacet let nebylo co natírat../
a opravdu jdou natáhnout rovnou na flexou obranou rez--úspěch zaručenej..
Konkor 500 se dá většinou výhodně sehnat ve větším balení--berou ho na stavební a zemědělskou techniku--tak vyjde litr na směšnou sumu, s litrem natřeš půl podvozku, zvlášt když ho trochu naředíš 6006 nebo ještě lepší technickým benálem...
Jinak ještě upozornuju na další moje "výborný osvědčený provizorium"- -Lanolin v gelu, trochu naředit pro aplikaci na místa kam se není možné dostat a stříknout to..jinak bud tak jak to je nebo trošku ohřát /40-50 st/ t a vzít to přímo na korozi..štětkou, pokud tlačí čas a není to možný pořádně..-- odrezovat atd..
Výhoda: ekologičnost-mají to ovce na vlně, není problém to vylejt do vody..
Používá se často na moři-v prostředí se slanou vodou-matlaj se tím tankery na přepravu některých surovin.je to rychlé a účinné a neřvou ekologisti-afinita ke kovu větší než má voda==čili dá se tím natřít nosník přímo ve vodě,prostě takovej ztrátovej nátěr před zimou na ulici bez garáže a v soli--pokud ji trávíte ve velkým městě a čvachtě..to pak až úplně nakonec štětkou, pouhá odpudivá impregnace--jako husa peří ::
A opakuju, není problém to trochu rozehřát a natřít kov klidně i vlhký--vytěsnuje vlkost z povrchu..
Antikorozní vlastnosti povrchu nataženýho lanolínem ve vztahu k soli se rovnají slušný dvousložkový epoxidovce-- na kvartál nebo půl roku v pohodě,
pokud se vystříká ředěným kovová plocha, vzniká efekt vzlínání, jako u dutinových vosků...
Teda zdůraznuju v kostce--lanolínem očetřený povrch odpuzuje vodu,voda z něj steče a nesmočí povrch plošně.. jako maz na křídlech vodních ptáků, je to přírodní impregnace získávaná z vlny od ovcí, nechytá se na něj ani slaná voda,je SETRNY k PLASTUM A GUME..neleptá
a nenarušuje nátěry..
Opakuju--postup kombinace tekutej konkor + Konkor 500 má tu výhodu, že se vzájemně úplně spojej,udělaj jednu vrstvu../fermež a olejovej lak a dvacet let nebylo co natírat../
a opravdu jdou natáhnout rovnou na flexou obranou rez--úspěch zaručenej..
Konkor 500 se dá většinou výhodně sehnat ve větším balení--berou ho na stavební a zemědělskou techniku--tak vyjde litr na směšnou sumu, s litrem natřeš půl podvozku, zvlášt když ho trochu naředíš 6006 nebo ještě lepší technickým benálem...
Jinak ještě upozornuju na další moje "výborný osvědčený provizorium"- -Lanolin v gelu, trochu naředit pro aplikaci na místa kam se není možné dostat a stříknout to..jinak bud tak jak to je nebo trošku ohřát /40-50 st/ t a vzít to přímo na korozi..štětkou, pokud tlačí čas a není to možný pořádně..-- odrezovat atd..
Výhoda: ekologičnost-mají to ovce na vlně, není problém to vylejt do vody..
Používá se často na moři-v prostředí se slanou vodou-matlaj se tím tankery na přepravu některých surovin.je to rychlé a účinné a neřvou ekologisti-afinita ke kovu větší než má voda==čili dá se tím natřít nosník přímo ve vodě,prostě takovej ztrátovej nátěr před zimou na ulici bez garáže a v soli--pokud ji trávíte ve velkým městě a čvachtě..to pak až úplně nakonec štětkou, pouhá odpudivá impregnace--jako husa peří ::
A opakuju, není problém to trochu rozehřát a natřít kov klidně i vlhký--vytěsnuje vlkost z povrchu..
Antikorozní vlastnosti povrchu nataženýho lanolínem ve vztahu k soli se rovnají slušný dvousložkový epoxidovce-- na kvartál nebo půl roku v pohodě,
pokud se vystříká ředěným kovová plocha, vzniká efekt vzlínání, jako u dutinových vosků...
Teda zdůraznuju v kostce--lanolínem očetřený povrch odpuzuje vodu,voda z něj steče a nesmočí povrch plošně.. jako maz na křídlech vodních ptáků, je to přírodní impregnace získávaná z vlny od ovcí, nechytá se na něj ani slaná voda,je SETRNY k PLASTUM A GUME..neleptá
a nenarušuje nátěry..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 25.10.2011, úte 16:13, celkem upraveno 3 x.
Re: Koroze podlahy
No ještě popřemýšlím a uvidím. Ono nesehnal jsem žádnou dílnu (ve svojí nemám jámu ani sloup) kde bych to mohl dělat, takže to asi předám někomu jinému a nechám to na něm jak to udělá.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze podlahy
si udělej ze dřeva nájezdy ne?? nebo dej pod kola staré kola nebo oboje
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Koroze podlahy
Nájezdy mám problém je, že vepředu je nárazník tak nízko, že nájezdy nepujdou použít, ale to by se dalo vyřešit delší fošnou.
Ale když jsem si to nějak tak sečetl tak můj karosář mi udělá ten podvozek za talíř, já sám bych dal za materiál jenom pětikilo a navíc xhodin strávené práce v zimě (a to mi vadí nejvce, válet se někde na zemi v kose, a to jsem zimní tvor )
Spíše mě trápí dutiny, ty mi neudělá a já zase přesně nevím jak na to (čti: kde všude to cpát).
Ještě si to rozmyslím podle času a chuti, momentálně ani jedno z toho nemám
Ale když jsem si to nějak tak sečetl tak můj karosář mi udělá ten podvozek za talíř, já sám bych dal za materiál jenom pětikilo a navíc xhodin strávené práce v zimě (a to mi vadí nejvce, válet se někde na zemi v kose, a to jsem zimní tvor )
Spíše mě trápí dutiny, ty mi neudělá a já zase přesně nevím jak na to (čti: kde všude to cpát).
Ještě si to rozmyslím podle času a chuti, momentálně ani jedno z toho nemám
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Koroze podlahy
Podlahy si dělám sám ne kvůli ceně..chci vědět jak na tom opravdu jsou a co mě čeká..
Za litr žádnej zázrak nečekej, někdo to veme wapkou a usuší to, někdo když je to čistý ani ne a prostě to stříkne a je mu šumák jestli tamhle a tady taky..a tohle by chtělo pořádně obrat...prostě nevděčnou práci nikdo nepřehání..
Dvakrát ročně to projdu..uklidnuje mě to..já v tom sedím a auto je pro mě kupa ramen, brzdy, motor převodovka a až nakonec ten hezkej lakovanej pytel, do kterýho je to naklepaný..--čili chci znát "pravdu o autě ve kterým sedím"
Za druhý řekni někomu tenhle postup-Konkor 101+Konkor500..,a hned uslyšíš ten nářek..
.. to může jen kutil..ten naštěstí neví, že by to nemělo podle profíka mechoše přece fungovat a jednoduše naivně to zkusí , většina fíglů vzniká takhle..
Dělám to v srpnu-září, když je venku 25-30stC ve stínu..to je potom vlastně "práce ve stínu" za odměnu...
Za litr žádnej zázrak nečekej, někdo to veme wapkou a usuší to, někdo když je to čistý ani ne a prostě to stříkne a je mu šumák jestli tamhle a tady taky..a tohle by chtělo pořádně obrat...prostě nevděčnou práci nikdo nepřehání..
Dvakrát ročně to projdu..uklidnuje mě to..já v tom sedím a auto je pro mě kupa ramen, brzdy, motor převodovka a až nakonec ten hezkej lakovanej pytel, do kterýho je to naklepaný..--čili chci znát "pravdu o autě ve kterým sedím"
Za druhý řekni někomu tenhle postup-Konkor 101+Konkor500..,a hned uslyšíš ten nářek..
.. to může jen kutil..ten naštěstí neví, že by to nemělo podle profíka mechoše přece fungovat a jednoduše naivně to zkusí , většina fíglů vzniká takhle..
Dělám to v srpnu-září, když je venku 25-30stC ve stínu..to je potom vlastně "práce ve stínu" za odměnu...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze podlahy
tak dutiny jsem svěřil Kůrkynovy a jsem spokojen, málo kdo vám udělá i kapoty- sám bych tomu takovou péči nedal
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Koroze podlahy
Já vím, auto by bylo u kurkýna každý víkend kdyby nebyl asi tak 300km západne
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Koroze podlahy
Copak pan dochtor Kůrkyn a jeho sestřička Véna, ty dají káře maximální péčiMilano75 píše:tak dutiny jsem svěřil Kůrkynovy....
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS SW, Distinctive /2004/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/
Re: Koroze podlahy
co na to říkají místní znalci? řešitelný za nějaké rozumné love, nebo to je passé?
EDIT-nevím proč se mi fotky otočily, omlouvám se
EDIT-nevím proč se mi fotky otočily, omlouvám se
Alfetta GTV L
- Marek_3L
- Nováček
- Příspěvky: 118
- Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
- Bydliště: Rozsochatec (HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze podlahy
Díry nutno vyvařit, počítej že z díry 2x2cm se zvětší na 10x10cm, zbytek co je povrchovka tak půjde zachránit olejem a odrezovačem. To je 156, žejo?
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174
MM-TECH.cz
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174
MM-TECH.cz
Re: Koroze podlahy
Cena se dost odrazi od toho, kdo a jakym zpusobem to bude delat, pokud to nekdo jen preplatuje, vydrzi to chvili a bude to stat malo, pokud to ma byt poradne, je na to treba vice casu a penez, udelat to jde, otazkou zustava, zda to uz nema okvetle predni podbehy za tlumicem a kolem a zadni u misky tlumice, pak bych se na to asi vykaslal.... pokud to budes delat pomalu sam, tak by to snad jeste smysl i melo. Jinak z tehle fotek jde poznat docela prd
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Koroze podlahy
asi záleží od toho kde to jazdí, ak máte nejaký osvedčený postup ako to zakonzervovať sem s ním. Jediné hrdzavé miesto som našiel v pravom prahu v dutine (falec) ale našťastie iba povrchová korozia asi 2cm široký pás v štádiu odlupovania farby a iba z vnútra, z von vyzerá bez hrdze. Ľavý prah je bez hrdze. Od prahov sa to potom zrejme začína šíriť dovnútra, ďalej som zistil že do toho pravého zateká po daždi a ľavý je suchý. Takže po rozobratí padol kameň zo srdca potešila ma aká je zachovalá, idem vystriekať tie dutiny asi rezistinom a odspoda skúsim asi noxudol. Otázka je či niečim ošetriť podlahu aj takto z interiéru.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Koroze podlahy
V interiéru to je zbytečné.
Doporučil bych pořádně udělat dutiny. Originální nástřik podlahy je dost kvalitní a není nutné na něj dávat ještě něco jiného. Pokud ovšem v nějakém místě je poškozen a rezne to tak to chce obrousit a nově ošetřit lokálně.
Doporučil bych pořádně udělat dutiny. Originální nástřik podlahy je dost kvalitní a není nutné na něj dávat ještě něco jiného. Pokud ovšem v nějakém místě je poškozen a rezne to tak to chce obrousit a nově ošetřit lokálně.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Koroze podlahy
Po zvaroch sa sem tam objavila hrdza to som obrúsil a natrel pár krát odhrdzovačom, ešte dám na to základ plus vrch syntetiku klasika...dutiny prahov idem vystriekať technickým benzínom tlakom lebo je tam bordelu(jemný nános prachu a blata) a potom pôjde resistin. Čo som dal dole podblatníky tak je prístup pekný aspon do zadných nosníkov a prahov, horšie je to s prednými nosníkmi ale tam to asi nemá zmysel keď je tam teplo od motora to by ten rezistin asi stekal po prehriatí či ? Neviem nerobil som s tým ešte uvidíme...Inak ešte otázka, tie predné vaničky čo sú pod kobercom mám celkom zničené (rozpadnutá tá pogumovaná vrstva) neviete dáky tip čím to nahradiť resp.opraviť ? Uvažujem že by som vyrezal tú dieru pokial je to zničené a prelepil cez to niečo ako lepenku (lenže tá smrdí).
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Koroze podlahy
a, vystříkej i nosníky. Je lepší zvolit nějaký koktejl, který nevyteče (používám konkor500+konkor101+rezistin co nejstarší)
b, benzín bych nikam nelil, zbytečná práce
c, vestin.cz izolace.
b, benzín bych nikam nelil, zbytečná práce
c, vestin.cz izolace.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Koroze podlahy
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Koroze podlahy
Dallen ten konkor 101 (sheron sprej) som kúpil k tomu resistinu, resistin som dal nakoniec len do prahov krásne zalialo ten prelis falca zvnutra kde sa držala voda a aj tie zvary čo rady hnijú čo sa nadpája prah na podlahu...na predné a zadné nosníky som uvažoval že dám len ten konkor 101 myslíš že to bude ok ? Auto mám viacmenej len ako víkendovku čiže by to mohlo stačiť keď budem obnovovať každý rok nie ? Bojím sa len toho aby to nezačalo leptať ten pôvodný náter lebo som všeličo počítal po internete človek už nevie čomu má veriť
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Koroze podlahy
Konkor101 je konzervační sprej fungovat bude, ale časem se prostě vyplaví.
Proto je dobré dát rezistin, případně konkor 500, které mají tendenci tuhnout a v dutinách zůstat.
Proto je dobré dát rezistin, případně konkor 500, které mají tendenci tuhnout a v dutinách zůstat.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Koroze podlahy
loni jsem ošetřoval zadní část 156tky -podlahu kufru a podběhy
základ - polyuretanovej čirej sajrajt co nejde ani omejt
- na vrch nějaká šedivka spolupracujicí s tím základem
- jako finální vrstva šedivej tlumex
- vykropení dutin resitinem+konkor (podvozek, dveře nosníky atd..)
- poznatky po roce:
zatím to drží, nikde nic nevydím že by prolejzalo ven ..ostětne podobnej materiál jsme před 15 lety použily s tátou na renovaci káry na tahání motorky a ten vozejk je u novýho majitele stále stejnej
letos mě čeká podlaha a přední podběhy a tam plánuju připohledu na sousedův plot zmiňovanou směs konkor
a to z důvodu, že pamatuju, jak jsme ten plot (klasický pletivo) jako 10letý špunti v polovině 90 let se sousedem tím konkorem natíraly a od tý doby je pouze lehce opršelej vršek, jinak koroze žádná..
základ - polyuretanovej čirej sajrajt co nejde ani omejt
- na vrch nějaká šedivka spolupracujicí s tím základem
- jako finální vrstva šedivej tlumex
- vykropení dutin resitinem+konkor (podvozek, dveře nosníky atd..)
- poznatky po roce:
zatím to drží, nikde nic nevydím že by prolejzalo ven ..ostětne podobnej materiál jsme před 15 lety použily s tátou na renovaci káry na tahání motorky a ten vozejk je u novýho majitele stále stejnej
letos mě čeká podlaha a přední podběhy a tam plánuju připohledu na sousedův plot zmiňovanou směs konkor
a to z důvodu, že pamatuju, jak jsme ten plot (klasický pletivo) jako 10letý špunti v polovině 90 let se sousedem tím konkorem natíraly a od tý doby je pouze lehce opršelej vršek, jinak koroze žádná..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Koroze podlahy
skoro po roce přesně tu mám adeptku, je jí 19, před faceliftem. co říkáte na stav podlahy?
Alfetta GTV L
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti