T-jet (pokec)
Re: T-jet: novinky
Asi mluví o TS, kde nebrat ohledy na ekologii a mírně zvětšenou spotřebu, mnohem přijemnější taková 147 2.5V6...
Re: T-jet: novinky
nie,nie pisal som o GM motoroch v 159 nach 1.9 2.2 a 3.2 a celkovo sa pohorsili v kvalite...co sa tyka mojho T-JETa tak zatial bez problemov po 11000 km
alfa 155 2,0 T.S. 16v
fiaťáč linea 1,4 T-jet
fiaťáč linea 1,4 T-jet
Re: T-jet (pokec)
1.4 T-Jet snese 300 koní http://autofun.blesk.cz/romeo-ferraris- ... -500-8592/
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: T-jet (pokec)
On by jich snes i mnohem víc, otázka je na jak dlouho... Každopádně tenhle Fiátek bude mít "koule"...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: T-jet (pokec)
To rozhodně. Já si po přečtení názvu článku myslel, že tam dali V6 z Alfy. O to víc mě překvapilo, že ten výkon dolovali z tý 1.4
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: T-jet (pokec)
Další auto na zabití. Kdyby radši místo vymýšlení píč*vin a přemotorovaný malý skákavý kozy, konečně udělali 4C. Tam je alespoň předpoklad, že řidič těch 300 koní udrží na silnici...
Alfa Brera 1750 TBi
Re: T-jet (pokec)
tak tohle je ne-tovární iniciativa, takže čistě jejich věc, co vymyslí.... Tihle pánové vývoj 4C urychlit nemůžou....
Jinak ano, je to auto na zabití, tak jak má být každý správný sporťák....
A ono i 4C jestli bude takové, jak se plánuje, bude hodně ostré nářadí, rozhodně nic pro metrouše.... (pánbůh zaplať )
Jinak ano, je to auto na zabití, tak jak má být každý správný sporťák....
A ono i 4C jestli bude takové, jak se plánuje, bude hodně ostré nářadí, rozhodně nic pro metrouše.... (pánbůh zaplať )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: T-jet (pokec)
Právě že Harald šéfuje Abarthu i Alfě. On rozhoduje, co se bude vyrábět, a co se odloží... takže?
Alfa Brera 1750 TBi
Re: T-jet (pokec)
Romeo Feraris je nezávislý tuner.... Čili si koupí Abartha a prostě si ho předělají. Tohle není produkt koncernu Fiat....
(pokud dobře čtu linkovaný článek a vzpomínám si na dřívější informace o téhle brutální F500)
(pokud dobře čtu linkovaný článek a vzpomínám si na dřívější informace o téhle brutální F500)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: T-jet (pokec)
S Abarthem to má společnýho jen to, že ho použili jako základ.
Takže? Takže nic...
Takže? Takže nic...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: T-jet (pokec)
Cena za tu ptákovinu 80 000 EUR. Kdyby mistr Romeo radši chodil za holkama, udělal by líp
Alfa Brera 1750 TBi
Re: T-jet (pokec)
tak cena je to šílená, ale možná se pár bláznů najde.... Asi vědí, proč to dělají, že....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: T-jet (pokec)
pánové nedávno jsem tady dával citaci jednoho příspěvku na téma spolehlivost TSi od VW.... Tentorkát něco o THP od PSA (1.6 turbobenzín, made by BMW): "Nevim presne co je na 1.6THP spatne, ale podle vyjadreni dealera ma neodstranitelnou konstrukcni vadu kvuli ktere byl stazen z nabidky. Aktualne uz Peugeot tenhle motor, ktery jeste pred rokem oznacoval jako revolucni a zaklad svych budoucich benzinu, nenabizi v zadnem modelu."
Já u Pežotu taky jednoho kámoše mám a taky mi tohle řekl (neřekl příčinu, ale stav odpovídá viz výše). To samé se prej týká 1.6VTi (atmo), která prý dost často nestartuje když je "pod nulou"....
Suma sumárum tedy kromě VW (jejichž chronické problémy s turbobenzínama jsou známé) nyní padá na držku i PSA.... Kromě Fiatu teda zatím s malýma turbama nemají problémy Renault (TCe) a Ford (Ecoboost).... Ovšem ti začli později než Fiat.... Tak uvidíme, co bude dál....
Každopádně jako fandu italských aut mě vždycky zamrzí, že zatímco každý italský průser se medializuje ještě 10 let poté, co se to stalo, tak u jiných značek se to ani nějak moc neřeší....
Já u Pežotu taky jednoho kámoše mám a taky mi tohle řekl (neřekl příčinu, ale stav odpovídá viz výše). To samé se prej týká 1.6VTi (atmo), která prý dost často nestartuje když je "pod nulou"....
Suma sumárum tedy kromě VW (jejichž chronické problémy s turbobenzínama jsou známé) nyní padá na držku i PSA.... Kromě Fiatu teda zatím s malýma turbama nemají problémy Renault (TCe) a Ford (Ecoboost).... Ovšem ti začli později než Fiat.... Tak uvidíme, co bude dál....
Každopádně jako fandu italských aut mě vždycky zamrzí, že zatímco každý italský průser se medializuje ještě 10 let poté, co se to stalo, tak u jiných značek se to ani nějak moc neřeší....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: T-jet (pokec)
stejně to u nás bude furt "jenom" Fiat... článek o průseru jménem Seat a v něm pasáž:
http://auto.idnes.cz/seat-nevydelava-vo ... tomoto_fdvSeat je v Česku chápán jako podřadná značka aut druhé jakosti. Seaty bývají stavěny na roveň fiatům. Jenže všechno je jinak a spojitost Seatu a Fiatu už dávno neplatí.
Pravda, kdysi v padesátých letech minulého století, kdy značka vznikla, začínali Španělé s licenčními fiaty. Tak to šlo až do poloviny osmdesátých let, kdy opravdu některé fiaty rezly už na stránkách katalogu. Jenže pak se Seat s Fiatem rozešel a ne zrovna v dobrém
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-jet (pokec)
Z článku:
Seat už není španělský fiat
Seat je v Česku chápán jako podřadná značka aut druhé jakosti. Seaty bývají stavěny na roveň fiatům. Jenže všechno je jinak a spojitost Seatu a Fiatu už dávno neplatí.
Pravda, kdysi v padesátých letech minulého století, kdy značka vznikla, začínali Španělé s licenčními fiaty. Tak to šlo až do poloviny osmdesátých let, kdy opravdu některé fiaty rezly už na stránkách katalogu. Jenže pak se Seat s Fiatem rozešel a ne zrovna v dobrém - čtěte zde.
V osmdesátých letech Španělům s vývojem hranaté ibizy pomáhalo dokonce Porsche a začátkem devadesátých let patřil Seat Toledo v Česku k nejprodávanějším dováženým autům a celá značka byla na nejvyšších příčkách v prodejích dovozových aut.
Po roce 2000 uškodila značce podivná modelová politika, která vyvrcholila propadákem v podobě bachratého Seatu Toledo, což bylo jakési MPV s karoserií rádoby sedanu.
Z pohledu techniky ale dnes Seat vyrábí stejná auta jako zbytek koncernu VW. Srovnání se Škodou vůbec nekulhá. Mechanika je stejná, jen obal je jiný, u škodovek usedlejší, u seatů jižansky rozevlátější.
Dnešní nabídka značky rozhodně není low-cost Volkswagenu. Ibiza je z pohledu techniky (použité platformy) modernější než fabia a stejná jako VW Polo. Seat Leon stojí na stejné platformě a má motory jako octavia. A třeba úplně zapomenuté exeo je Audi A4 předchozí generace.
Otázkou je, zda je stávající zaměření Seatu správné. Špatná auta ale nedělají. Nebo jinak: horší než zbytek produkce koncernu Volkswagen rozhodně nejsou. Jsou vlastně stejná.
Seat už není španělský fiat
Seat je v Česku chápán jako podřadná značka aut druhé jakosti. Seaty bývají stavěny na roveň fiatům. Jenže všechno je jinak a spojitost Seatu a Fiatu už dávno neplatí.
Pravda, kdysi v padesátých letech minulého století, kdy značka vznikla, začínali Španělé s licenčními fiaty. Tak to šlo až do poloviny osmdesátých let, kdy opravdu některé fiaty rezly už na stránkách katalogu. Jenže pak se Seat s Fiatem rozešel a ne zrovna v dobrém - čtěte zde.
V osmdesátých letech Španělům s vývojem hranaté ibizy pomáhalo dokonce Porsche a začátkem devadesátých let patřil Seat Toledo v Česku k nejprodávanějším dováženým autům a celá značka byla na nejvyšších příčkách v prodejích dovozových aut.
Po roce 2000 uškodila značce podivná modelová politika, která vyvrcholila propadákem v podobě bachratého Seatu Toledo, což bylo jakési MPV s karoserií rádoby sedanu.
Z pohledu techniky ale dnes Seat vyrábí stejná auta jako zbytek koncernu VW. Srovnání se Škodou vůbec nekulhá. Mechanika je stejná, jen obal je jiný, u škodovek usedlejší, u seatů jižansky rozevlátější.
Dnešní nabídka značky rozhodně není low-cost Volkswagenu. Ibiza je z pohledu techniky (použité platformy) modernější než fabia a stejná jako VW Polo. Seat Leon stojí na stejné platformě a má motory jako octavia. A třeba úplně zapomenuté exeo je Audi A4 předchozí generace.
Otázkou je, zda je stávající zaměření Seatu správné. Špatná auta ale nedělají. Nebo jinak: horší než zbytek produkce koncernu Volkswagen rozhodně nejsou. Jsou vlastně stejná.
33
Re: T-jet (pokec)
jo, o tom píšu....zde. píše: Seat je v Česku chápán jako podřadná značka aut druhé jakosti. Seaty bývají stavěny na roveň fiatům.
Co už, patrně je českému národu souzeno snít o Oktáviích a reálně jezdit ve stočených německých vozech.... Kdo chce kam....
VW má za posledních 5 let mnohem víc zásadních technologických průserů než Fiat, ale to nikoho nezajímá.... Ono vlastně, Fiat za posledních 5 let žádný průser typu pravidelně se potkávající TSi nebo praskající hlavy na TDi neměl, ale holt když to český spotřebitel nechce slyšet tak je to jeho boj....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: T-jet (pokec)
Ahoj kluci,
ve vlákně o MiTu toho moc není. Měl bych zájem o Mito 1.4 TB 155. Máte už někdo reálné zkušenosti? Trpí auto na něco typického? nebo na co si dát pozor? (nemyslím klasika typu: olej, rozvody atd. spíše specifické věci, které se vážou k mitu popř. k motorizaci) Děkuji moc za případnou odpověď
ve vlákně o MiTu toho moc není. Měl bych zájem o Mito 1.4 TB 155. Máte už někdo reálné zkušenosti? Trpí auto na něco typického? nebo na co si dát pozor? (nemyslím klasika typu: olej, rozvody atd. spíše specifické věci, které se vážou k mitu popř. k motorizaci) Děkuji moc za případnou odpověď
AR Mito 1.4 155 TB
AR 75 2.0 TS
AR GTV6
AR GTV 2.0 TB
AR 75 2.0 TS
AR GTV6
AR GTV 2.0 TB
Re: T-jet (pokec)
já za ty roky co jsem to měl a co jsem občas něco četl, tak jsem si ničeho nevšiml.... Kromě horšího startování na méně kvalitní benzín fakt o ničem specifickém nevím.... podle mě to je výborný motor....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: T-jet (pokec)
Dotaz na vás, co ty motory trochu znáte. Jak si T-jet 150k rozumí s plynem?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: T-jet (pokec)
s fabrickym dobre, byl jsem se divat na T jet co mel 330tkm , z vyroby na plyn a ten motor byl uplne v pohode, co nam prislo, ze to o chlup hur jede,ale to mohlo byt uz i najezdem...ale funguje to, u giulietty spotreba kolem 9-10 plynu.
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: T-jet (pokec)
Mám zálusk* na Deltu s tímhle motorem a lpg, ale nevím jestli je to fabrický. Prodejce tvrdí že jo, podle mizerný fotky to vypadá taky že jo, ale v ePeru pod vinem o GPL není ani zmínka... Auto je dost daleko abych se jel jen tak podívat...
To že to trochu huř jede by mohlo kompenzovat těch 150k
To že to trochu huř jede by mohlo kompenzovat těch 150k
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: T-jet (pokec)
Kdysi na Fiat foru tam někdo řešil neustálé problémy s t-jetem 110kw po přestavbě na plyn. Řekl bych, že Fiat ho ani z fabriky s gpl ani nedodával.
Mrkni tady: https://fiatbravoklub.cz/viewtopic.php? ... &start=180
Mrkni tady: https://fiatbravoklub.cz/viewtopic.php? ... &start=180
Re: T-jet (pokec)
co si pamatuju tak opravdu chodily z fabriky Brava bez LPG a domontáž systému (Tartarini) probíhala až v ČR už vybraných firem.... ale už je to dávno co jsem to řešil....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: T-jet (pokec)
Tohle je čerstvá dotaženka z itálie, tady ještě nejetý, takže případná dodatečná montáž v itálii.. Ale dám si ledovou sprchu a nemusím to řešit. Jen mě to zajímalo, jestli to může být fabrický a případně jak to funguje.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: T-jet (pokec)
Zeptej se na lanciaklub.cz, zda to tam někdo nemá. Koukal bych, jestli má k tomu plynu i papíry s pravidelnýma revizema kvuli následným STK. Obecná rada - vzít VIN, který je tam vidět a jít se poptat do FIATu, zda ti vyjedou historii návštěv v servisu.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host