Plácáš pátý přes devátý, asi už nevíš ceho se chytit. Já mluvim o tom (a sám jsi to potvrdil tim ze člověk má mít vždy navrch nad systémem), že u vw ten asistent přestane brzdit když se řidič dotkne brzdy a to je špatně, protože většina lidí naplno brzdit neumí.Petr147 píše: ↑17.8.2017, čtv 22:07Stále meleš dokolečka stejnou blbost...MichalT píše: ↑17.8.2017, čtv 21:43Asi měl a asi to tam fungovalo stejne jako u škodovky a vw - dal nohu na brzdu a protože "řidič by měl mít vždy navrch nad systémem" systém to nechal na něm a on uměl prdlajz. Ne ne, když už to tam je, mělo by to fungovat líp než člověk. Třeba kdyby pán neměl Porsche ale Stelvio, mohl žít.
Front Assistant sleduje, díky radaru umístěnému v nárazníku, prostor před vozem a neustále vyhodnocuje vzdálenost, směr a rychlost předmětů před vozem. Pokud vyhodnotí situaci jako rizikovou, pomůže řidiči silnějším brzděním zkrátit potřebnou brzdnou dráhu.
V případě, že řidič nereaguje na kritickou situaci vůbec, dokáže Front Assistant aktivovat automatické brzdění. Tomu však samozřejmě předchází série jak akustických, tak optických varování na displeji přístrojového panelu.
ještě nedávno jsi tu básnil o super zázračném brzdovém systému Giulie a pak z toho vypadl tady ten asissten a fakt, že jsi to moc nepobral... ale užívej si to dál
Naproti tomu u Giulie to brzdí podle situace v zájmu maximálního bezpečí a je tomu jedno jestli a jak reaguje nebo nereaguje řidič.