Giulia - běžné verze (pokec...)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Hlavně je krásně vidět, že kdyby tam nebyla ta ohromná armáda elektronických pomocníků, tak ten tank jede nemilosrdně pořád rovně, resp. po tom prvním kontra by pokračoval zvesela dál (v reálné situaci) do pangejtu nebo kamion...
Nikdy nepochopím, co lidi nutí kupovat si tyhle 2+ tunový ludry ...
Nikdy nepochopím, co lidi nutí kupovat si tyhle 2+ tunový ludry ...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kdyby, kdyby. Jenže oni tam ty pomocníci jsou a do pangejtu to pokračovat nebude. A třeba v tom testu na garáž.tv mu Rasťo nakládal tak, že před pár lety by to s SUV rozhodně nešlo. Otázkou ale není o kolik to má horší jízdní vlastnosti než Giulia, otázkou je o kolik je to horší než třeba Superb. Obojí bude mít jízdní vlastnosti slušný (samozřejmě ne špičkový jako Giulia), zpětnou vazbu jak playstation a to SUV bude pohodlnější. Kromě toho to je v módě (stejně před pár lety MPV) a lidem se to zkrátka líbí. Jestli bych si uměl Kodiaqa představit místo STI? Neuměl. Místo Giulie? Neuměl. Místo Superba? Jó, to asi jo, tam už bych určitě uvažoval jinak...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kodiak ale udajne pohodlny neni, je tvrdy, aby aspon jakztakz mohl jezdit rychleji zatackama.... to jsem teda aspon nekde cetl od jednoho majitele.... sam jsem v tom nejel....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Co jsem mluvil s majitelem který to vyměnil právě za posledního Superba, tak to pohodlnější je. Ale může samozřejmě záležet na verzi, výbavě, velikosti kol, atd.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je to o zakaznicich. A prodeje budou urcite velky. Nekdo muze to, co prevedl "nejsportovnejsi" model s nazvem rallye sport v tom testu pokladat za uspech... Ano, formalne se to auto v predem pripravene a ocekavane situaci, rizene testovacim jezdcem, dokazalo vyhnout kuzelu v rychlosti 75 km/h (bezny model to mimochodem dal i pri 77 km/h). Jinak samozrejme, ze to auto v realne situaci bude pokracovat do toho pangejtu nebo pod kamion, pokud bude ta rychlost vyssi s t tema asistentama. Zazil jsem to x-krat, kdy mel nekdo v modelu RS (Octavia) snahu zavodit, ktera vetsinou vydrzela do okamziku, nez projel prvni ostrejsi zatacku rovne...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jenže to bude pokračovat jakýkoliv auto, pokud ta rychlost bude vyšší...
Já beru označení RS u Škodovky nikoliv za označení sportovní verze, ale stupně výbavy. Takže mě to nějak nijak nepohoršuje.
Já beru označení RS u Škodovky nikoliv za označení sportovní verze, ale stupně výbavy. Takže mě to nějak nijak nepohoršuje.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nějak stále nechápu, proč má někdo potřebu porovnávat naftové sedmimístné SUV s primárně sportovně konstruovaným sedanem... A RS znamená leda důstojnou motorizaci pro danou velikost auta
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nikdo to nesrovnava. Ta diskuze trochu uhnulu, ale primarne slo o to, ze SUV jsou proste daleko hur ovladatelny. Ono totiz nejde taky jen o to, ze to neda ten test, ale jak ho to neda. Treba Giulia by i v 90 km/h ten test jakz takz dala s porazenim par kuzelu, ale Kodiaq by jel bud rovne nebo by sel na bok... A co znamena RS pro nekoho neni az tak podstatny jako to, co znamena ta zkratka v podani Skoda auto, kde to oznacuji na svych strankach jako "sportovni rodinne auto". Tak at se pak nedivi, ze se do toho nekdo opira kvuli tomu, ze se sportem to nema vubec nic spolecnyho a jezdi to v urcitych podminkach dokonce hur nez bezna verze. Pokud teda nepovazuji v Skodovce zrychleni na rovince za sportovni jizdu
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak ono si stačí pustit jízdu Fábie a jsme taky někde jinde...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6994
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
třeba u jeepu to chování při manévru celkem zlepšili
rok 2012
rok 2017
rok 2012
rok 2017
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Alfa Romeo Giuilleta QV 1750 TBi
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
U těch větších aut už mají problém to tam mezi ty kužely poskládat...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no já bych se tady toho Kodiaka zastal v tom smyslu, že tam fakt přece nejde o to v jaké rychlosti ten vyhýbací manévr dokončí, ale prostě o to že to aspoň nějak té překážce vyhne.... Víc od tak koncipovaného auta nikdo nemůže čekat.... Ano, je to trapné že to má označení RS když je to tlustá bečka na designových kolech, ale to je jen marketing.... běžně to na silnicích (snad) budou lidi používat jako takový rychlejší "people mover".....
Naopak u Giulie a jiných aut která jsou reálně dělaná pro aktivní řidiče je samozřejmě ta výjezdová rychlost podstatná, protože reálně odráží schopnosti toho auta fungovat při ostré jízdě.....
Co mě ovšem napadá je fakt, že tady ten test dělá profi pilot, který to má 1000x najeté.... ten je schopný to projet s blbým autem v 74 a s dobrým autem v 78kmh například.... co by ale bylo hodně zajímavé a s ohledem na bezpečnost provozu vlastně více relevantní by byl test, kdy by to auto řídil průměrný řidič.... nebo dokonce idiot.... pak by myslím ty rozdíly byly zásadně větší.... a tím pádem by z toho vyšlo že běžná placatá auta jsou pro normální řidiče v takové situaci mnohem bezpečnější než SUV....
Naopak u Giulie a jiných aut která jsou reálně dělaná pro aktivní řidiče je samozřejmě ta výjezdová rychlost podstatná, protože reálně odráží schopnosti toho auta fungovat při ostré jízdě.....
Co mě ovšem napadá je fakt, že tady ten test dělá profi pilot, který to má 1000x najeté.... ten je schopný to projet s blbým autem v 74 a s dobrým autem v 78kmh například.... co by ale bylo hodně zajímavé a s ohledem na bezpečnost provozu vlastně více relevantní by byl test, kdy by to auto řídil průměrný řidič.... nebo dokonce idiot.... pak by myslím ty rozdíly byly zásadně větší.... a tím pádem by z toho vyšlo že běžná placatá auta jsou pro normální řidiče v takové situaci mnohem bezpečnější než SUV....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To záleží, jestli by byl idiot schopný dokončit manévr většina to zadupne a čeká, pro ty je lepší SUV
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
vsimol som si to uz u 159 a u Giulie sa to tak sprava tiez. Pokial najprv odomknem auto a az potom chcem otvorit cez DO kufor tak musim cakat min 2-3s. V opacom poradi cakat nemusim. Okna u 159 to iste. U Gulie si okna uz nepamatam, naposledy som vyuzil niekedy v lete.
presne . Servis je katastrofa. A FCW by som najradsej vypajkoval manulane. Dostal ma do viac sraciek ako by mi realne pomohol. Po skusenostiach so servisom a dovozcom si uz ani nerobim iluzie, ze by som vedel dokazat, ze FCW realne zhorsilo situaciu. Tu nemaju ani volu a ani vedomosti po niecom patrat.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pritom to jde udelat spravne, aby to neotravovalo. V jinych autech s tim pri stejnem a nebo i ostrejsim stylu jizdy problem nemam. S Giulii musim jezdit trochu jinak. Minule mi to napriklad skocilo na brzdy pred touhle zatackou, protoze si to asi myslelo, ze to chci napalit do ty hliny, pritom byla jeste spousta casu na to zpomalit a projet to (byl jsem v rezimu D). Nechapu, proc nejde Alfa trochu svoji cestou a tyhle debilni systemy neumozni nejak jednoduse vypnout nebo kdyz uz chce jit s proudem, tak proc to nekoupi od nekoho, komu to funguje.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no touhle logikou je lepší ten Superb protože bude patrně brzdil lépe vhledem k hmotnosti....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
JJ, je to jak říkáš, včera jsem byl zajíždět nové brzdy...a v zatáčce, táhlé, vracečce, kdekoliv, tak musíš kolikrát fakt třeba 1/2 plynu to mě bavíkenjiro píše: ↑28.4.2019, ned 11:44 Ty podvozky jsou z velky casti stejny. Z 2.0T (do roku 2018 byly stejny pro Super i Veloce) se da vytahnout az 390bhp a 600Nm (upgrade intake+exhaust a remap) a podvozek to dava v pohode (neni treba diskutovat o tom, jaky to ma vliv na zivotnost, jen pisu, kam az to jde vyhnat). Jinak oproti Q vidim vyhodu u 2.0T v tom, ze muzes mnohem casteji seslapnout plyn az k podlaze a vyuzijes plny vykon toho motoru, u Q me "vadilo"(nebrat doslova), ze musim dost casto ten plyn jen tak lechtat a hlidat si to, aby mi to nekde neustrelilo.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ono je to krásně vidět jak doslova líže ten první kužel v tý řadě v protisměru. Tam je to na milimetry. Taky nevíme kolik pokusů tenhle pilot má. Z hlediska jízdních vlastností by bylo super měřit i rychlost na výjezdu a udělat test s asistentama i bez nich.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
skola smyku v ramci autoskoly by urcite pomohla
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No ty RS / R brzdiče brzdí líp než klasika v Superbu, ja to hlavně myslel z hlediska pasivní bezpečnosti ve větší hmotě
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak ten výkon sa dá vyhnať celkom slušne z 2L ale 600Nm ?kenjiro píše: ↑28.4.2019, ned 11:44 Ty podvozky jsou z velky casti stejny. Z 2.0T (do roku 2018 byly stejny pro Super i Veloce) se da vytahnout az 390bhp a 600Nm (upgrade intake+exhaust a remap) a podvozek to dava v pohode (neni treba diskutovat o tom, jaky to ma vliv na zivotnost, jen pisu, kam az to jde vyhnat). Jinak oproti Q vidim vyhodu u 2.0T v tom, ze muzes mnohem casteji seslapnout plyn az k podlaze a vyuzijes plny vykon toho motoru, u Q me "vadilo"(nebrat doslova), ze musim dost casto ten plyn jen tak lechtat a hlidat si to, aby mi to nekde neustrelilo.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To je jedna z věcí, kterou mají u VW dost striktně nastavenou. XDS a ESP při vyhýbacím manévru i prudce brzdí.
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Coz je pro 98% ridicu asi dobre....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host