Chci poradit....GTV 3.0i V6 24v a TURBO ????
Chci poradit....GTV 3.0i V6 24v a TURBO ????
Jelikož jsem všude kde se jen dalo nabízel GTV 3.0iv624v za90k a nikde není zájem ani za takový peníz tak jsem se rozhodl že si to nechám ale chtěli bychom s Martinem dát do toho turbo jsem ochoten dát do toho 60k,jenže nikde jsem nezjistil kdo by takovou úpravbu udělal mohl by někdo poradit?
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- diLucca
- Nováček
- Příspěvky: 237
- Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
fuha, no moja rada ti asi nic neda, ale AutoDelta, ale bude treba pripocitat tak este 100k k tym 60
Skusil by som na nete pohladat skor kompresorove kity, tie idu okolo 60k
A pri turbe by si mal zosilit cely motor, aby to vydrzalo tisic km..
Skusil by som na nete pohladat skor kompresorove kity, tie idu okolo 60k
A pri turbe by si mal zosilit cely motor, aby to vydrzalo tisic km..
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Co já vim tak ELBA řeší to samé do svého GT 3.2 chce dát turbo a mám za to, že to bude obědnávat s Belgie, nebo mu to budou snad i dělat v zahraničí...tak se ho zeptej
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
já bych řekl, že to bude obojíRadim píše:zabít charakter točivého V6 Busso šnekem, navíc do předkolky může napadnout jen opravdvého fandu, nebo nepříčetného člověka
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3183
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
zkus projít tuning firmy, který se specializujou na motory, a ještě mě napadlo, nešlo by použít turbo z těch alfáckejch 2l šestiválů?
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Podle mě na to ten motor není dimenzovaný, takže to by musel být asi rozsáhlejší zásah do motoru ale nevim, jestli by byl jen za 60 tis. i když je to pěkná startovní částka.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
no pokud chceš aby to za něco stálo,tak to bude chcít rozsáhlej zásah do motoru (úprava stávajicích,nebo rovnou jiné ojnice a písty pokud budeš foukat víc),svody,turbo/a a hlavně otázka čímto budeš řídit? seriová elektronika je na toto krátká..každopádně,aby to bylo pořádně a nějakej čas se s tím dlao jezdit,tak na to budeš potřebovat víc než jen 60..možná ti nebude stačit ani o 100 víc..pak to nepřeneseš na silnici a neubrzdíš..
vím to v, coupe jsem upravoval motor-s motorem přišly problémy -zcela předělat vejfuk (svody a stávajicí plně průchozí systém jde do šrotu a musí se dělat vše znova),elektronika to nezvládá (chiptuneři jdou od toho buď pryč,nebo dělaj velký machry že není problém a když něco dělaj,tak výsledek stojí stejně za ho...o jen je vítr v peněžence a posunutej omezovač je znát-vědět tohle 3 roky z5,když se motor dělal tak už řeším EURO 1 od začátku a ne teď..)-pořád to je mírně chudý a nemá to volnoběh,přechodový režimy,tupá reakce na plyn...Pro ladění závodní elektroniky budu muset dát spojku (zvětšená lamela z 215mm na 230) a silnou benzinovou pumpu od Boshe... o podvozku nemluvím.. ten se musel dát jinej plně štelovací (i když eibach a bilsten pro 90% případů stačí) a brzdy.... nakonec se mi teď trochu krouťej poloosy a to je to jen 2L atmosféra...
vím to v, coupe jsem upravoval motor-s motorem přišly problémy -zcela předělat vejfuk (svody a stávajicí plně průchozí systém jde do šrotu a musí se dělat vše znova),elektronika to nezvládá (chiptuneři jdou od toho buď pryč,nebo dělaj velký machry že není problém a když něco dělaj,tak výsledek stojí stejně za ho...o jen je vítr v peněžence a posunutej omezovač je znát-vědět tohle 3 roky z5,když se motor dělal tak už řeším EURO 1 od začátku a ne teď..)-pořád to je mírně chudý a nemá to volnoběh,přechodový režimy,tupá reakce na plyn...Pro ladění závodní elektroniky budu muset dát spojku (zvětšená lamela z 215mm na 230) a silnou benzinovou pumpu od Boshe... o podvozku nemluvím.. ten se musel dát jinej plně štelovací (i když eibach a bilsten pro 90% případů stačí) a brzdy.... nakonec se mi teď trochu krouťej poloosy a to je to jen 2L atmosféra...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
První příspěvek který něco řekne, takhle si představuji odpověď díky moc ale GTV už je dva dni prodané takže už to není aktuálníhno3 píše:no pokud chceš aby to za něco stálo,tak to bude chcít rozsáhlej zásah do motoru (úprava stávajicích,nebo rovnou jiné ojnice a písty pokud budeš foukat víc),svody,turbo/a a hlavně otázka čímto budeš řídit? seriová elektronika je na toto krátká..každopádně,aby to bylo pořádně a nějakej čas se s tím dlao jezdit,tak na to budeš potřebovat víc než jen 60..možná ti nebude stačit ani o 100 víc..pak to nepřeneseš na silnici a neubrzdíš..
vím to v, coupe jsem upravoval motor-s motorem přišly problémy -zcela předělat vejfuk (svody a stávajicí plně průchozí systém jde do šrotu a musí se dělat vše znova),elektronika to nezvládá (chiptuneři jdou od toho buď pryč,nebo dělaj velký machry že není problém a když něco dělaj,tak výsledek stojí stejně za ho...o jen je vítr v peněžence a posunutej omezovač je znát-vědět tohle 3 roky z5,když se motor dělal tak už řeším EURO 1 od začátku a ne teď..)-pořád to je mírně chudý a nemá to volnoběh,přechodový režimy,tupá reakce na plyn...Pro ladění závodní elektroniky budu muset dát spojku (zvětšená lamela z 215mm na 230) a silnou benzinovou pumpu od Boshe... o podvozku nemluvím.. ten se musel dát jinej plně štelovací (i když eibach a bilsten pro 90% případů stačí) a brzdy.... nakonec se mi teď trochu krouťej poloosy a to je to jen 2L atmosféra...
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Asi jako ostatní. Co jsem slyšel a doufám, že to jsou přesné informace, tak 3,0 je vlastně jen poupravená 2,5ka. Takže pokud je to tak, tak je ten motor paradoxně méně robustní a další přísun koní by mu nemusel udělat dobře. Vhodnější pro tenhle projekt by mi tak vycházela 2,5ka.
Asi by dost záleželo na plnícím tlaku, timingu a kondici motoru jako takové. O softwaru se asi bavit nemusíš, tam to u těchhle úprav bude vždycky alchymie.
Asi by dost záleželo na plnícím tlaku, timingu a kondici motoru jako takové. O softwaru se asi bavit nemusíš, tam to u těchhle úprav bude vždycky alchymie.
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Pokial si to budes zhanat vsetko sam, tak to nie je problem a na zaciatok so seriovymi crevami by som to videl dost realne aby si sa dostal na hodnotu 0.7 baru. Pri V6 by som skor uvazoval o biturbe systeme (3 valce = jedno turbo), ale to uz by si celkom isto pri vysokom booste musel zmensit kompresny pomer, napriklad vymenou piestou s mensou kompresiou...
Inak zrobit zvody, mozno zvacsit sanie (pripadne zohnat z GTA), pripevnit turbo, mazanie od vane, pripadne sendvic od olej. filtra, chladenie vodou, v tom nejaky extra problem nevidim. Aspon tuto na SK je kopa ludi, ktori robia nerez/ocel zvody na mieru, takze tam u vas si myslim nebude problem. Vravim, ak to chces mierne polechtat, tak mozno aj seriova jednotka by tlak na 0.5 baru zvladla, len by to chcelo fest programatora, ktory vie co robi, patricne snimace, sondy a idealne odladit na brzde... Alebo ked chces ist do toho sam, a si aspon trosku zbehly, mechanika vcelku jednoducha, potom staci kupit programovatelnu riadiacu jednotku, s ktorou sa naucis pracovat a naladis si defacto motor sam. Obsahuje mozno par cidiel navyse, nez tvoj motor. Dalej sirokopasmovu lambda sondu, pomocou ktorej zmeras aktualny A/F ratio aby si neupalil vnutro motora, k tomu snimac teploty vyfukovych plynov a si dost za vodou, kazdopadne treba uvazit, kolko chces fukat, 0.5 baru seriovy MAF (ak je tam maf?) senzor zvladne, chce to skuseneho chiptunera, tymi sondami skontroluje spravny pomer zmesi, takze pokazit by sa to pri ladeni nemuselo ;)
Kazdopadne si myslim, ze relane to je.
Matros:
Turbo, intercooler, sanie, sport. filter, zvody komplet, vyfuk, mazanie turba, chladenie turba, mozno vacsie vstreky, mozno programovatelna riadiacia jednotka, k tomu isto vacsie brzdy, posilnovac brzd.
Bez tych brzd by si sa do 50 000Kc s robotu mohol dostat a ked uz takto poskladane auto donesies do chiptuning firmy, ze chces to odladit na brzde, tak ti to myslim za 15tkc spravia, treba len vela citat, zistovat, informovat sa, prestuduj alfabb.com tam tiez je dost informacii...
Inak zrobit zvody, mozno zvacsit sanie (pripadne zohnat z GTA), pripevnit turbo, mazanie od vane, pripadne sendvic od olej. filtra, chladenie vodou, v tom nejaky extra problem nevidim. Aspon tuto na SK je kopa ludi, ktori robia nerez/ocel zvody na mieru, takze tam u vas si myslim nebude problem. Vravim, ak to chces mierne polechtat, tak mozno aj seriova jednotka by tlak na 0.5 baru zvladla, len by to chcelo fest programatora, ktory vie co robi, patricne snimace, sondy a idealne odladit na brzde... Alebo ked chces ist do toho sam, a si aspon trosku zbehly, mechanika vcelku jednoducha, potom staci kupit programovatelnu riadiacu jednotku, s ktorou sa naucis pracovat a naladis si defacto motor sam. Obsahuje mozno par cidiel navyse, nez tvoj motor. Dalej sirokopasmovu lambda sondu, pomocou ktorej zmeras aktualny A/F ratio aby si neupalil vnutro motora, k tomu snimac teploty vyfukovych plynov a si dost za vodou, kazdopadne treba uvazit, kolko chces fukat, 0.5 baru seriovy MAF (ak je tam maf?) senzor zvladne, chce to skuseneho chiptunera, tymi sondami skontroluje spravny pomer zmesi, takze pokazit by sa to pri ladeni nemuselo ;)
Kazdopadne si myslim, ze relane to je.
Matros:
Turbo, intercooler, sanie, sport. filter, zvody komplet, vyfuk, mazanie turba, chladenie turba, mozno vacsie vstreky, mozno programovatelna riadiacia jednotka, k tomu isto vacsie brzdy, posilnovac brzd.
Bez tych brzd by si sa do 50 000Kc s robotu mohol dostat a ked uz takto poskladane auto donesies do chiptuning firmy, ze chces to odladit na brzde, tak ti to myslim za 15tkc spravia, treba len vela citat, zistovat, informovat sa, prestuduj alfabb.com tam tiez je dost informacii...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
pičtuning je u takovejhle přestaveb pro prdel...jedině live mapping,ale to tu skoro nikdo nedělá -krom pár nadšenců...jedinej problém pak je , že řj stejně aplikuje korekce z closed loop režimu na mapy i v open loop což "závodní řj" nedělá... a chip za 15tis na takovou přestavbu je výsměch... základní odladění motoru, tak aby fungoval na 99% (zbytek se dolaďuje s logováním dat během různých jízdních situací..) stojí od 30ti vejš
citace z jiného vebu na téma čiptuning (zejména NA motor, prakticky platí pro všechny NA motory, u turba je to cesta do pekel) :
citace z jiného vebu na téma čiptuning (zejména NA motor, prakticky platí pro všechny NA motory, u turba je to cesta do pekel) :
zejména tučná část citace je zajímavá a dost chiptunerů ji aplikuje i u normálních aut,ne jen u hond,kdy třeba benzín uberou,přidaj a následný neznatelný propad výkonu s následným kopancem podpořuje myšlení že ten chip "opravdu funguje"...vzhledem k tomu, že začínám mít poměrně dost dotazů na chiptuning, rozhodl jsem se hodit pár řádek sem do blogu. To co tu píšu, jsou převážně moje zkušenosti s laděním řídích jednotek obohacené o zkušenosti opravdových profesionálů, se kterými mám tu možnost spolupracovat.
Nebudu se tu vůbec zabývat (pro mě úplně nezajímavou) kategorií dieselů a turbo-dieselů. Turbo motory obecně jdou mimo mě, protože přidat tlak na turbu a dát víc nafty nebo benzínu má opravdu účinek zvýšení výkonu, avšak naladit spravně turbo motor, třeba Mitsubishi Lancer EVO, je také docela fuška a nemám možnost se tímto zabývat. I tohle lze udělat několika způsoby a Ti co to opravdu umí, se také musí usmívat nad nějakou univerzální refleší řídící jednotky.
Jak jsem říkal, opusťme ropáky a turba, udělat dobře atmosféru je možná složitějsí a udělat dobře program pro vysoce výkonné atmosferické motory, jako Honda bezesporu má, už opravdu není lehká záležitost. Ladil jsem si H22 v Preludce, B16 ve VTi a další, až jsem skončil u K20 a CTR, tady už mám za sebou poměrně dlouhou cestu a konečně jsem se dostal k tomu, že můžu zodpovědně prohlásit "Vím, že nic nevím" (na rozdíl od chiptuningových firem, které vědí všechno, do té doby než se jich na něco nezeptáte).
Rychle se zmíním o té první kategorii, což jsou všechny motory před motory nové generace F20, K20, K24 a pod. U těchto motorů všem radím, aby se na chiptuning vykašlali nebo si dohodli přesné podmínky. Je totiž hodně naivní si myslet, že nějakým chiptuningem u kvalitní atmosféry s výkonem 100HP na litr obsahu dostanu 10% výkonu navíc, dokonce ani 5% není moc reálné. Obecně ty firmy totiž využijí vlastně subjektivního zkresleného pocitu člověka, k tomu navíc ještě hřeší na to, že člověk nemá možnost provádět měření výkonu na motorové brzdě (je to dost peněz a práce) a kolová brzda má při měření sama o sobě dost nepřesností od přenosu výkonu přes kola na válce až po dopočítávání výkonu na motoru obecným vzorcem. Jak tedy upravit program aby byl zákazník "spokojený"? Budete se divit, ale třeba u VTi stačí vlastně posunout hodnotu spínání VTEC, před tímto bodem malinko třeba ubrat benzín a za tímto bodem o něco benzín přidat. Co se stane? Před sepnutím VTEC bude výkon o něco menší, ale to se nedá poznat. Když pak dojde k sepnutí VTEC, jsem hned unešen, protože to spíná dříve a je to vlastně jedíná měřitelná změna. Ovšem subjektivně, díky menšímu výkonu v nižších otáčkách, dojde k citelnějšímu zátahu auta po sepnutí VTEC a my klidně s krásným pocitem, jak nám to teď jede, vytáhneme prachy za chiptuning. Vám tohle stačí???
A u ostatních motorů se to dělá podobně, ale třeba bez toho spínání VTEC a vymyslí se jiná finta. Jen pro informaci, na sériovém motoru B16 z VTi originální závodní jednotka Mugen (stála kolem 50tis. !!!) dokázala přidat nějakých 6-10HP, měřeno na motorové brzdě.
Takže co doporučit. Buď se do toho vůbec nepouštět, nebo si dohodnout následující podmínky, je to pak o něco dražší, ale víte na čem jste: Před chiptuningem si zajedete na kolovou brzdu, potom zajedete na chiptuning a pokud možno hned, kvůli schodným klimatickým podmínkám, znovu na brzdu. Pokud rozdíl nebude uspokojivý nebo alespoň takový, jaký úpravce sliboval, ať Vám vrátí peníze a zaplatí brzdu, to ale musíte mít, nejraději písemně, dohodnuto předem. Možná budete překvapeni, kolik úpravců po těchto požadavcích "odstoupí". Proč to musí být co nejdříve a pokud možno při stejných klimatických podmínkách, není určitě nutné vysvětlovat.
No a co u motorů F20, K20, K24 a podobných??? Tam jednoduchý chiptuning důrazně nedoporučuji. Tato jednotka je díky variabilnímu časování, které je ještě navíc spojené s natáčením vačky, opravdu hodně složitá. U starších jednotek se zjednodušeně řečeno jedná o kombinaci dvou map motoru (VTEC vypnuto a VTEC zapnuto), ale u těch nových motorů to je 6 základních map bez VTEC a 6 základních map motoru se sepnutým VTEC, což je právě dáno možností kombinace s natočením vačky o 0-50 stupňů (v základních skocích po 10 stupních), což se dá ještě jemně doladovat, no prostě dokonalé, ale blázinec :o) . Opravdu to nejnižší co funguje jsou Hondata, ale ani ty Vám v ceně nedají (a vlastně ani nemůžou) optimální mapu motoru. Pouze jakousi obecnou a univerzální, kterou (jak sami upozorňují) je třeba upravit. I tady si myslet, že nějak sáhnu do programu a nastavím si správně mapu "od oka", je holý nesmysl a většinou pak vede k horším výsledkům než v sérii. Zde jdou sice lehce nastavovat hodnoty spínání VTEC a chování motoru v jednotlivých režimech, ale zase pro změnu to je tak složité, že pro základní doladění potřebuje člověk nějakých 5-20 měření (podle zkušeností) a pro člověka, který to nikdy nedělal, je to vlastně nemožné doladit správně. Jen na okraj, kdo Vás nechá takhle dlouho řádit na brzdě??? (a hlavně za kolik).
Zase jen poslední poznámka, na CTR 7G mám pro demonstraci svých tvrzení jeden program, kde úmyslně před sepnutím VTEC snížím na 0,5sec výkon motoru asi o 20%, to pak máte po sepnutí VTEC pocit, že to auto má najednou o 50HP víc, jak to zatáhne a ještě nikdo nepoznal ten pokles, přestože je tak velký. Vysvětlení je zase prosté, většinou se toto zkouší na nižší rychlostní stupně, kde se motor vytáčí poměrně ochotně a nějakou prodlevu 0,5sec ani nepostřehnete :o) zato ten záááátah...
Asi jsem Vás moc nepotěšil :o( , ale berte to spíš jako varování, ve kterém se odráží moje silně negativní zkušenosti s chiptuningovými firmami, ale zase zdůrazňuji, že to co jsem napsal, platí u výkonných atmosferických motorů, protože mé zkušenosti s ropákama jsou hodně malé a s pořádným turbo-benzínem to taky není "moc" valné.
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
[quote="misokgb"]Pokial si to budes zhanat vsetko sam, tak to nie je problem a na zaciatok so seriovymi crevami by som to videl dost realne aby si sa dostal na hodnotu 0.7 baru. Pri V6 by som skor uvazoval o biturbe systeme (3 valce = jedno turbo), ale to uz by si celkom isto pri vysokom booste musel zmensit kompresny pomer, napriklad vymenou piestou s mensou kompresiou...
Není biturbo, jako biturbo. V některých případech jedno turbo roztáčí druhé turbo.
Biturbo ve smyslu jedno turbo na tři válce se mi nezdá vúbec vhodné. Určitě by si je nekupoval nové a pokud by jedno tlačilo malounko jinak, než druhé, nemuselo by to dělat dobrotu. Navíc by to bylo o jedno heblo a potenciální problém více.
Není biturbo, jako biturbo. V některých případech jedno turbo roztáčí druhé turbo.
Biturbo ve smyslu jedno turbo na tři válce se mi nezdá vúbec vhodné. Určitě by si je nekupoval nové a pokud by jedno tlačilo malounko jinak, než druhé, nemuselo by to dělat dobrotu. Navíc by to bylo o jedno heblo a potenciální problém více.
- michal5763
- Příspěvky: 65
- Registrován: 2.11.2008, ned 19:21
píšeš blbosti, co psal miso to je biturbo, když jsou instalována turba aby jedno bylo hlavní a druhé rozběhové tak se jedná o twin turbo.jazzman píše:misokgb píše:Pokial si to budes zhanat vsetko sam, tak to nie je problem a na zaciatok so seriovymi crevami by som to videl dost realne aby si sa dostal na hodnotu 0.7 baru. Pri V6 by som skor uvazoval o biturbe systeme (3 valce = jedno turbo), ale to uz by si celkom isto pri vysokom booste musel zmensit kompresny pomer, napriklad vymenou piestou s mensou kompresiou...
Není biturbo, jako biturbo. V některých případech jedno turbo roztáčí druhé turbo.
Biturbo ve smyslu jedno turbo na tři válce se mi nezdá vúbec vhodné. Určitě by si je nekupoval nové a pokud by jedno tlačilo malounko jinak, než druhé, nemuselo by to dělat dobrotu. Navíc by to bylo o jedno heblo a potenciální problém více.
2.0 TS
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
biturbo a twinturbo jsou jenom obchodni oznaceni vyrobcu, vubec to neznamena usporadani turbin... Proste jen 2 turba
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Inu, neviem... Pobehal som viacero for, viacero stranok a nakoniec kompetentni ludia mi vzdy priznali, ze nejaky oficialny, resp. nazov systemu twin turbo ci biturbo nie je dany. Jeden vyrobca auta oznacuje twin turbo system dvoma rovnakymi turbami a iny vyrobca pod pojmom twin turbo oznacuje system male + velke turbo...michal5763 píše:jazzman píše:píšeš blbosti, co psal miso to je biturbo, když jsou instalována turba aby jedno bylo hlavní a druhé rozbìhové tak se jedná o twin turbo.misokgb píše:Pokial si to budes zhanat vsetko sam, tak to nie je problem a na zaciatok so seriovymi crevami by som to videl dost realne aby si sa dostal na hodnotu 0.7 baru. Pri V6 by som skor uvazoval o biturbe systeme (3 valce = jedno turbo), ale to uz by si celkom isto pri vysokom booste musel zmensit kompresny pomer, napriklad vymenou piestou s mensou kompresiou...
Není biturbo, jako biturbo. V nìkterých pøípadech jedno turbo roztáèí druhé turbo.
Biturbo ve smyslu jedno turbo na tøi válce se mi nezdá vúbec vhodné. Urèitì by si je nekupoval nové a pokud by jedno tlaèilo malounko jinak, než druhé, nemuselo by to dìlat dobrotu. Navíc by to bylo o jedno heblo a potenciální problém více.
Takze pokial sa pouzije nazov twin turbo ci biturbo pri oboch moznostiach (male + velke turbo/dve rovnako velke turba) tak je to spravne...
Isteze, ze pridanim dalsieho turba navyse - twin turbo/biturbo na V6 - to jest 3 valce - 1 turbo je zlozitejsie, komplet prestavba, samotne ladenie ale vo vysledku sa da dosiahnut velmi dobrych vysledkov, sice aj so single turbo, ale aj ja moj V6T motor rozmyslam o prestavbe na biturbo system, pretoze pri zastavbe motora do auta budem musiet stejne poriesit nove zvody... Tak bych rad dve vrtulky :P A to auto ma ma aj prezentovat, moje schopnosti, skusenosti etc... Takze uz len z toho dovodu tam chcem dve turba nalozit ak to moznosti dovolia...
A je ine, ked na Alfu budu ukazovat "ON TAM MA BITURBO" jak ked "to je turbo V6" :P
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- michal5763
- Příspěvky: 65
- Registrován: 2.11.2008, ned 19:21
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host