TS 8v (pokec)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Jdou sehnat štefty na hlavu nový?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Hosi... Ja som s tym nemal ziadny problem, to, ze je hlava znizena a upravena nema ziadny vplyv na zivotnost, vodu by zacala brat aj seriova hlava, po tom, co sa s autom stalo. Zabudol som zapojit saharu a vyvrela mi voda, motor som takmer upiekol, uplne sa nedal tocit takmer, ako pridrety, mozno sa aj kruzky pripiekli, ktovie... Teraz ju mam dole, mam nove tesnenie - Ajusa, zase s tymi picovinami na dotahovanie. Tak mi povedzte prosim akym momentom mam dotiahnut sroby na hlave? Tam pisu Nm potom 90 stupnov doprava, dolava, zase dotiahnut... Proste sracky... Nove stifty sa daju kupit tusim od Wossnera alebo tak, len ta cena co ja viem. Ja som po zoskladani jazdil pol roka na upravenej hlave - absolutne bez problemovy chod auta, denne obmedzovac, proste hardcore jazdenie s tym autom a stale vydrzalo, problem s vodou nastal az ked som ju prehrial bez sahary.. Na buduce si dam pozor na to.. Uvidime ked to poskladam, ale rozmyslam o novych kruzkoch - 100e na cele auto stoja - 12 kusov... Mozno by som mal lepsie tlaky... Ak bude ohnuta/prasknuta hlava, tak dam upravit dalsiu hlavu ale aj zvacsim kanaliky na nej
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Já si taky nemyslím, že by to bylo kvůli snížený hlavě. Prostě jsi to uvařil a vlítla tam voda. Teď jde o to jaký jsou škody (prasklá, zkřivená hlava, popř. blok). Kroužky určitě pomůžou tlakům pokud nejsou vydrbaný vložky (nemají ovalitu-dá se změřit), jinak i vložky. Potom bych přemejšlel i o šálkách na kliku. 100E za kroužky ? To je docela dobrá cena-jak na Škodárnu, od koho to je ? Squadra chip ještě asi nemáš co ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Nn, chip porad nemam, ted asi driv prijede Nitro nez chip... Ale mam regulator tlaku paliva stelovatelny s budickem a cerpadlo dam z V6T - to asi tlaci vic nez 4 bary :P 100 za kruzky je od typka, ktory mi upravoval hlavu, napisal mi toto "Krúžky 25 e sada na jeden piest, značkové, sada ojničných ložísk na všetky ojnice 32 e, a sada ložíska na kľuku 42 e. Piesty zatiaľ nič, už idem spať, zajtra ti pozriem... "RV147 píše:Já si taky nemyslím, že by to bylo kvůli snížený hlavě. Prostě jsi to uvařil a vlítla tam voda. Teď jde o to jaký jsou škody (prasklá, zkřivená hlava, popř. blok). Kroužky určitě pomůžou tlakům pokud nejsou vydrbaný vložky (nemají ovalitu-dá se změřit), jinak i vložky. Potom bych přemejšlel i o šálkách na kliku. 100E za kroužky ? To je docela dobrá cena-jak na Škodárnu, od koho to je ? Squadra chip ještě asi nemáš co ?
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
To jsou dobrý ceny. Kůrkyne co ty na to .Co ten štelovací regulátor, má to nějakej efekt ? Pumpu z V6 tam teď mám a tlačí to stejně i vypadá stejně, jenom má sítko a údávalo se, že má větší výkon.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Tlacit stejne to bude, ptze je tam regulator tlaku paliva - seriovo nastaveny na 3 bary, ja mam regulovatelny do 6 barov tusim, najviac zo serioveho cerpadla dostanem 4 bary, efekt - neviem, skusal som to, ked som mal rozbitu zadnu napravu a skoro som sa vyjebal Ale pocitovo ziadna zmena, mozno ked natlacim 5-6 barov so silnejsim cerpadlom z V6 alebo Walbro origo sportove cerpadlo... Inak regulator stelovaci stoji cca 1000Kc, moj stal 50e znacka RNRacing, dufam, ze ked bude 5-6 barov, tak zmenu vo vykone pocitim, niekde sa udava az 10% vykonu navyseRV147 píše:To jsou dobrý ceny. Kůrkyne co ty na to .Co ten štelovací regulátor, má to nějakej efekt ? Pumpu z V6 tam teď mám a tlačí to stejně i vypadá stejně, jenom má sítko a údávalo se, že má větší výkon.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Teď mám čerstvou nabídku na motorové díly 2.0 TS následující:
ceny včetně DPH
vložka válce, píst, čep, kroužky (komplet jeden válec výrobce AE) 2.0 TS 8V 3700
hlavní ložiska klik. hřídele sada 2.0 TS 8V Glyco 560
ojniční ložiska sada 2.0 TS 8V Glyco 530
sací ventil 2.0 TS 8V Osvat 258
výfukový ventil 2.0 TS 8V Osvat 440
sada těsnění komplet 2.0 TS 8V Glaser 2190
Rozvodový řetěz, vodítka ventilů, hřídelová těsnění... všechno jde
ceny včetně DPH
vložka válce, píst, čep, kroužky (komplet jeden válec výrobce AE) 2.0 TS 8V 3700
hlavní ložiska klik. hřídele sada 2.0 TS 8V Glyco 560
ojniční ložiska sada 2.0 TS 8V Glyco 530
sací ventil 2.0 TS 8V Osvat 258
výfukový ventil 2.0 TS 8V Osvat 440
sada těsnění komplet 2.0 TS 8V Glaser 2190
Rozvodový řetěz, vodítka ventilů, hřídelová těsnění... všechno jde
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
no, já dneska nahodil palici na blok....
RV147... Jen se připomínám, nemám kam dát vačku, lépe řečeno nemá do čeho klepat
omluvte kvalitu, telefon....
RV147... Jen se připomínám, nemám kam dát vačku, lépe řečeno nemá do čeho klepat
omluvte kvalitu, telefon....
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Kůrkyne ty jsi kouzelník. Co by stály jenom pístní kroužky pokud bych naměřil, že vložky jsou OK ?
Hondzik: Myslí na Tebe, jenom mi do toho vždycky něco vleze.
Hondzik: Myslí na Tebe, jenom mi do toho vždycky něco vleze.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Samotné kroužky cca 2400,- sada na čtyři válce.
To je nádhera, jak má vačka široká ložiska, to je nezničitelná konstrukce.
To je nádhera, jak má vačka široká ložiska, to je nezničitelná konstrukce.
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Jo, kůrkyn je kouzelník. Jestli mi teď klapne druhej motor, tak určitě využiju Rád bych ho postavil od základů a zkusil ho trošku vyhnat vejš
jo v klidu, kdo si počká, ten se dočká. Nehrotím to
jo v klidu, kdo si počká, ten se dočká. Nehrotím to
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Poslední dobou mám zálibu prohrabovat katalogy Kurňa už chci taky renovovat devadesátku
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Kůrkyn píše:Poslední dobou mám zálibu prohrabovat katalogy Kurňa už chci taky renovovat devadesátku
co ti brání??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Toho je, co mi brání, samá výmluva by to byla
K utahování hlavy na 2.0 TS jsem vyhrabošil toto:
Tedy za studena utáhnout na 77-79 Nm, pak za tepla na 82-83 Nm a pak po 1000 km 86-88 Nm na studeném motoru. Všechno utahování má probíhat na jednotlivých matkách v předepsaném pořadí, závity a třecí plochy matek a podložek mají být namazané olejem. Utahuje se plynule jedním tahem, bez pauzy tak, aby se svorník napínal plynule (nepřerušovat pohyb)
K utahování hlavy na 2.0 TS jsem vyhrabošil toto:
Tedy za studena utáhnout na 77-79 Nm, pak za tepla na 82-83 Nm a pak po 1000 km 86-88 Nm na studeném motoru. Všechno utahování má probíhat na jednotlivých matkách v předepsaném pořadí, závity a třecí plochy matek a podložek mají být namazané olejem. Utahuje se plynule jedním tahem, bez pauzy tak, aby se svorník napínal plynule (nepřerušovat pohyb)
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Za studena v poho - to je teraz... Za tepla - ked normalne zajazdim 20-30km aby sa motor normalne zohrial, tak vypnem motor a co ja viem o 5 minut hned mam dat 82Nm? Diky mocKůrkyn píše:Toho je, co mi brání, samá výmluva by to byla
K utahování hlavy na 2.0 TS jsem vyhrabošil toto:
Tedy za studena utáhnout na 77-79 Nm, pak za tepla na 82-83 Nm a pak po 1000 km 86-88 Nm na studeném motoru. Všechno utahování má probíhat na jednotlivých matkách v předepsaném pořadí, závity a třecí plochy matek a podložek mají být namazané olejem. Utahuje se plynule jedním tahem, bez pauzy tak, aby se svorník napínal plynule (nepřerušovat pohyb)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
nevím, asi tak, podrobněji jsem to nehledal.
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Dotiahol som cca 78Nm za studena. Za tepla sa mi nechcelo sundavat veko ventilov - vela oleja sa odtial drbe... Dotiahnem cca 90Nm po 1000km a bude to snad fajn... Inak, uz mi to vodu ASI nezere... Len to ma nejaky divny zvuk od vane = ako keby mam miesto olejoveho cerpadla elektromotor :/ Tak snad to vydrzi...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Hlava nebyla zkroucená, blok propadlej ? Bylo na tom těsnění něco znát ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
Viditelne nebola skrutena, ani blok, pristroje na to ziadne nemam, takze ktovie... Mnohi vraveli, ze ohnuta hlava. Tesnenie vizualne ok, akurat na par miestach pripecene o hlavu... Musel som zoskrabovat... Dnes idem 60km, tak mu trosku vypecem, a ked nezozere, tak to bude v poriadku Asi tesnenie no...RV147 píše:Hlava nebyla zkroucená, blok propadlej ? Bylo na tom těsnění něco znát ?
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark 2.0
přišel jsem v létě o komplet dokumentaci ke svý alfě- fotky atd. Prostě klasickej pc uživatel co nezálohuje.
Matně si vzpomínám že když se u TS sundala hlava tak kromě těsnění který jsem různě seškrabal tam byly dva malý gumový O koužky kolem mrazovek, nebo co to je za čudly na bloku. U novýho těsnění už nic nebylo, takže se pletu a je to blok- těsnění- hlava a šmitec, nebo tam něco je? Docela by mě bodlo kdyby mě někdo řek, než to utáhnu
Matně si vzpomínám že když se u TS sundala hlava tak kromě těsnění který jsem různě seškrabal tam byly dva malý gumový O koužky kolem mrazovek, nebo co to je za čudly na bloku. U novýho těsnění už nic nebylo, takže se pletu a je to blok- těsnění- hlava a šmitec, nebo tam něco je? Docela by mě bodlo kdyby mě někdo řek, než to utáhnu
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: TS 8v (pokec)
Nenašel jsem lepší topic, tak to zkusím tady.
Nevíte někdo, do kterých modelů nebo motorů se montovalo hliníkové sání k 8v? Nebo kde by se dalo sehnat. Toto je v nějaké 155.
Nevíte někdo, do kterých modelů nebo motorů se montovalo hliníkové sání k 8v? Nebo kde by se dalo sehnat. Toto je v nějaké 155.
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (pokec)
Na ake auto to potrebujes? Neviem ci tam nie je rozdiel v uchyteni a zahnuti sania... Na 75ku by som mal mat take sanie...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Re: TS 8v (pokec)
Ne že bych ho vyloženě sháněl, ale kdybych o něho někde zakopl, tak beru... Zajímá mě to do 155ky 1.8.
Co jsem procházel mraky fotek, všechny TS 8v napříč (155 aj 164) mají sání plastové. Tak proto mě zajímá, co je to zač .
Co jsem procházel mraky fotek, všechny TS 8v napříč (155 aj 164) mají sání plastové. Tak proto mě zajímá, co je to zač .
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (pokec)
Za hodinu jedu do práce, tak se podívám, ale mám dojem, že mám hliník..
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (pokec)
vždy jsem měl hliník...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host