AR.Luck - alfa romeo 147 1,6TS (2004)

Odpovědět
AR.Luck
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3
Registrován: 15.10.2013, úte 22:28

AR.Luck - alfa romeo 147 1,6TS (2004)

Příspěvek od AR.Luck » 15.10.2013, úte 23:01

Zdravím všechny alfisty :pivko

Jsem alfista nováček :D před tím Honda civic, ale chtělo to už evolution a tak jsem se narodil do rodiny alfistů... po výběru vhodné alfy (bohužel 2.0 TS jsem nenašel v jakž takž dobrém stavu, jsem musel sáhnou po nejslabší šestnáctistovce, ale výkon u tohoto auta myslím nechybí..) mněl jsem jisté požadavky jako dvouzonovku, pal PC, tempomat atd.. všechno mám ale stejně jsem opravdu nadšen nejvíce ze samotné jízdy, většina dnešních aut nedokáže nabídnout tolik zábavy a vzrušení, přitom při takovéto stabilitě a držení v zatáčkách... a ten pocit v sedačkách (které mi všichni koncernisté a jiní chválí/závidí..) je to už starší auto, ale vždy mi dokáže vykouzlit úsměv na rtech a.vs.s ... přikládám zatím jen pár foto...

Doufám, že to tady žije jako na cestách (blik blik)
Alfám zdar _Q4_
Přílohy
inťoš, jednoduchý, přitom pohodlný...
inťoš, jednoduchý, přitom pohodlný...
perfektní volant, a vzorové budíky.. jeeaaaj..
perfektní volant, a vzorové budíky.. jeeaaaj..
tamoja2.jpg
v celé své kráse..
v celé své kráse..

Hory
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1050
Registrován: 13.1.2010, stř 20:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: AR.Luck - alfa romeo 147 1,6TS (2004)

Příspěvek od Hory » 20.10.2013, ned 13:07

Vypadá moc pěkně. Moje oblíbená barva, moje oblíbená kola a to vše na mém oblíbeném autě :smt023

Napiš pak zkušenosti a přidej další fota :wink:

P.S.: Vyzkoušej si někdy pocit v TI sedačkách či AR GT. Ty jsou ještě mnohem lepší

AR.Luck
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3
Registrován: 15.10.2013, úte 22:28

Re: AR.Luck - alfa romeo 147 1,6TS (2004)

Příspěvek od AR.Luck » 21.10.2013, pon 20:10

Hory píše:Vypadá moc pěkně. Moje oblíbená barva, moje oblíbená kola a to vše na mém oblíbeném autě :smt023