Hladina chladici kapaliny

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Ferro » 21.5.2009, čtv 22:54

Cau, muze mi nekdo poradit jestli je normalni, ze se meni hladina chladici kapaliny. Kdyz je auto studeny tak je mezi min a max ale dneska kdyz bylo horko a trochu jsem auto hnal tak byla kapalina temer pod hrdlem a i kdyz uz byl motor vypnuty tak se zdalo ze voda stale cirkuluje. Bojim se jetli neni treba vadna vodni pumpa nebo neco jinyho..
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Aleš » 21.5.2009, čtv 23:06

Je to normální.Bud v klidu.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od JP159 » 21.5.2009, čtv 23:06

To je normální,ale nemělo by to být moc. Proto je dobrý nedávat kapalinu za studena na max ale lehce nad minimum. Po zahřátí ji máš mezi což je optimum.
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Ferro » 22.5.2009, pát 00:56

vim ze stoupnout kousek ma.. ale az pod hrdlo?
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Harous » 22.5.2009, pát 01:43

Jediny co muzes zkontrolovat je ventilator chladice - jestli chodi na obe rychlosti. Ale nijak bych se toho nebal, hladina tam lita bezne podle teploty a tlaku. Co ukazuje teplomer?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Ferro » 22.5.2009, pát 06:20

no teplota je pri normalni jizde na 90 kdyz tomu slapu tak to je nekde mezi 90 a tou dalsi carkou nekdy skoro az na ni ale meril jsem to telomerem na zavarovani a u ukazovalo to 92° takze snad ok jeste tedy kouknu na tu saharu spina myslim az kousek za 90 ale jestli na dve rychloti to nevim zatim dik
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Richie » 22.5.2009, pát 07:33

me taky lita ...ja zase za studena mam mezi min a max...za tepla mam dost pod min....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Ferro » 5.6.2009, pát 20:53

tak jsem jezdil s diagnostikou a teplota vylezla na 99,4°C a to jsem to ani nehnal, druha rychlos sahary pres diagnostiku spina ale takhle za jizdy podle me nespina(jeste musim zkust jetli treba nespina jen druha ale asi ne to je jinej kraval) tak nevim nerad bych to nekde uvaril...tremostat jsem menil i se zda ze otvira dobre tak nevim jesli treba zkusit vymenit chladic a vodni pumpu, podle me to neni normalni a nerad bych to zkur....
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Kůrkyn » 5.6.2009, pát 21:07

na těch 99 to vylezlo při normální jízdě nebo ve městě v koloně?

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Ferro » 5.6.2009, pát 22:51

ve meste v klone i pri normalni jizde
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Kůrkyn » 5.6.2009, pát 23:19

u gtv mi taky takhle vystoupá hladina v nádobce na MAX rysku, sahara spíná až při asi 105°C, nejspíš mi jde jen větrák pro druhý stupeň. Loni jsem měnil čidlo na chladiči a nic se nezměnilo. Asi je přepálený odpor pro ten první stupeň, protože větráky jsou na chl. dva a jde vždy jen jeden. Jeden odpor je na chladiči nahoře - tam byla spálení tepelná pojistka - tu jsem vyměnil, ale je to pořád stejné. Podle příručky by měla sahara taky spínat dřív. Zajímavé je, že když zapnu klimu, tak jdou větráky oba a motor udrží nižší teplotu. Musím to ještě vyladit, než letos vyjedu:)

Boomer
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 434
Registrován: 25.4.2008, pát 18:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Boomer » 8.6.2009, pon 17:26

Kůrkyn píše:u gtv mi taky takhle vystoupá hladina v nádobce na MAX rysku, sahara spíná až při asi 105°C, nejspíš mi jde jen větrák pro druhý stupeň. Loni jsem měnil čidlo na chladiči a nic se nezměnilo. Asi je přepálený odpor pro ten první stupeň, protože větráky jsou na chl. dva a jde vždy jen jeden. Jeden odpor je na chladiči nahoře - tam byla spálení tepelná pojistka - tu jsem vyměnil, ale je to pořád stejné. Podle příručky by měla sahara taky spínat dřív. Zajímavé je, že když zapnu klimu, tak jdou větráky oba a motor udrží nižší teplotu. Musím to ještě vyladit, než letos vyjedu:)
jej, tak to až vyladíš, dej mi echo, mám úplně ten samý "problém". Takže m městě jezdím s klimou, aby se mi to "uchladilo" :roll:

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Kůrkyn » 8.6.2009, pon 21:21

rozkaz :)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Richie » 9.6.2009, úte 08:37

ve meste by to mohl byt normlani ale pri bezne jizde mimo mesto by to na 99 lezt nemelo...myslim ze uz tady taky nekdo resil zaneseny chladic na V6ce...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Ferro » 23.6.2009, úte 18:17

Tak jsem to skoro vyresil dal jsem novy chladic a teplota pri jizde je kolem tech 90, termostat otvira normalne(pri 86,9) ale sahara na prvni stupen spina az pri 98 coz mi prijde hodne a druhej ani nevim tak daleko se to nikdy neohreje. Koukal jsem na ty odpory mam tam oba 0,18ohmu tak nevim jestli to je dobre ale oba funguji, premyslim tedy ze bych tam dal ten odpor z nafty ma hodnotu 0,24 ohmu jestli to bude spinanat driv.. co myslite?
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Ferro » 2.7.2009, čtv 06:56

Nikdo nevi?

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3531
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od crashta » 2.7.2009, čtv 08:19

co vyzkouset na diagnostice obe rychlosti vetraku???
Coppa Alfa Romeo
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Ferro » 2.7.2009, čtv 14:52

to jsem zkousel normalne bezi ale nevyzkousim pri jaky teplote to spina to musim nechat bezet auto a sledovat kdy to zapne a prave prvni rychlost sepne pri 98 a druha urcite az nekdy po 100 coz mi prijde hodne tak bych to chtel nejak upravit...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Kůrkyn » 2.7.2009, čtv 17:57

Zapoměl jsem sem napsat co se vlastně stalo...
Laboroval jsem s odporem na chladiči, ten horní se šíleně přehříval, takže jsem z něj jen vytáhnul konektor a větráky teď spínají těsně nad 90°C. :-D

Někdy koupím nový, ale takhle to funguje krásně.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od HonzaR » 9.7.2009, čtv 15:33

Jj-hřát by se to takhle nemělo-na GTv po městě okolo 90, no když to osolím, jsem hned na 75 a tam to při běžným provozu drží,teprve na plnej s nohou na podlaze to vyleze k 90...
radši to tak nechám..jedna věc je teplota vody, druhá teplota oleje, která může bejt vyšší a nebudu z toho dělat fritovací hrnec v létě--SYNTHETIKA NESNÁŠÍ PŘEHŘÁTÍ, ona sice
10W-60 něco pochytá, ta teplotní rezerva se hodí, no při teplotě na vodě okolo kila už
může bejt na limitu..asi dám teploměr oleje, takže jezdím na studeným a druhovýrobu
termostatu dávat nebudu.. ,Jenda na GTV.cz psal o dynamický teplotě a dvoučinným termostatu a zdá se že to má logiku. V zácpě přelezu taky na93.. Podstatná je reálná teplota oleje..
Když jsem dával GTv dohromady, měl jsem tam na vodě 100 v Praze hned-nakonec chladič v zácpě bouchnul/zanešenej porádně/ hodinu po vyjetí z dílny na první projížďku :-(, po výměně za měď paráda..

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od HonzaR » 9.7.2009, čtv 15:37

Bez odporu v sahaře jezdím na 145 TD a spíná mi taky hned druhá rychlost větráku, čili
pak to sedí na 85 bez ohledu na plyn...

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od HonzaR » 9.7.2009, čtv 15:40

Stalo se mi na 145 TD, že novej chladič to neřešil, pořád jsem skoro vařil--nakonec to bylo blbý míchání na termostatu-po výměně OK.. ty dvoučinný jsou celkem háklivý, není to
jak systém "koncern VW."

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od Kůrkyn » 9.7.2009, čtv 23:07

Termostat právě před otevřením propouští jen krátkým okruhem a topením, při otvírání do chladiče se krátký okruh pomocným ventilem uzavírá. okud by se neuzavřel, tak by jisté procento vody nešlo přes chladič.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od HonzaR » 10.7.2009, pát 01:57

Jj- přesně tohle to dělalo-on teda TD moc netopí, no i tak jsem v podstatě skorovařil, běhalo to v podstatě skoro jen v malým okruhu a při překročení tlaku to vlítlo do expanzky z bloku :D italská rychlovarná konvice na kafe-a ujel jsem na tom po 5 kilácích z Plzně do Prahy :-)

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Hladina chladici kapaliny

Příspěvek od twiister » 6.3.2012, úte 10:31

ako sa oteplilo tak som spozoroval divne sycanie od motora, mal som vypate radio aj ventilator v kabine tak som zacul take stupajuce sycanie (asi 10 sekund) a potom to prestalo, nasledne chvvilku po tom mi zolo saharu, a toto sa opakovalo dokola v niekolko minutovych intervaloch... co to moze byt ? myslel som ze nieco s chladiacou kvapalinou, ale co ? motor ohriaty na 90°

a este som si vsimol ked vypnem vnutrony ventilator v kabine tak stale mi tlaci jemne vzduch cez vetraky , je to normalne ?
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host