164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
tak mam tu jeden dotazek,na vsechny:
znamemu zaujala moje 164, rad by chtel taky nejakou V6 164, ale ptal se me zda 2.0TB nebo 3.0 bez turba, jelikoz jsem vlatnikem jen jen turba, tak neumim odpoveded na 3.0.
Dokazete poradit co je do toho modelu lepsi a pripadne proc, at nejsu za vola .
dik
znamemu zaujala moje 164, rad by chtel taky nejakou V6 164, ale ptal se me zda 2.0TB nebo 3.0 bez turba, jelikoz jsem vlatnikem jen jen turba, tak neumim odpoveded na 3.0.
Dokazete poradit co je do toho modelu lepsi a pripadne proc, at nejsu za vola .
dik
Naposledy upravil(a) Lord dne 12.8.2009, stř 21:49, celkem upraveno 2 x.
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
když to řeknu slangově, tak na třílitra šlápneš a jede, ale tb se musí nejdřív nafoukat
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
no tak sem mu to rekl taky , takze zase za takovyho vola nebudu
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
tak sem doplnil hlasovani, pripadne odpovedi a rozepsani pro model 164 muzete hrnout
dik
dik
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Sperka
- Nováček
- Příspěvky: 203
- Registrován: 12.9.2008, pát 01:52
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
ja tomu moc nerozumim, ale ten trilitr musi jet jak prase a kdyz nema turbo tak je to zase o jednu vec min, ktera se muze posrat... ale dvoulitr ma zase nezanedbatelne mensi povinko
Alfa Romeo 166 2,4 JTD katík off
Lancia Delta II 1,9 TD
Fiat Bravo 1,8 GT
Never drive your car faster, than your guardian angel can fly
Lancia Delta II 1,9 TD
Fiat Bravo 1,8 GT
Never drive your car faster, than your guardian angel can fly
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Ja hlasoval pro turbinu, protoze me vyhovuje prubeh kroutaku u foukanej motoru proti atmosferam.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
hlavně je lehčí. doufám, že alfisti nekupujou alfu podle toho kolik zaplatí na povinném ručeníSperka píše:ja tomu moc nerozumim, ale ten trilitr musi jet jak prase a kdyz nema turbo tak je to zase o jednu vec min, ktera se muze posrat... ale dvoulitr ma zase nezanedbatelne mensi povinko
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
no myslim ze uz v patek budu mit vedle sebe obe, tak muzu porovnavat, je pravda ze turbo zabira az pri vyssich otackach takze chvilku trva, co sem jel v GTV 3.0 tak raketa,ale hold 164 je limuzina, tak se tesim na srovnani. O povinny vubec nejde a spotreba se neresi, me se dari na turbu i v Brne 9-10l na 100, takze pohodicka. U 3.0 nevim kolik bude
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Sperka
- Nováček
- Příspěvky: 203
- Registrován: 12.9.2008, pát 01:52
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
roubrt: tak nejsem milionar nad 2,5 obsah a jeste v benzinu proste nemam.... sem socka ktera chce honit machra v alfe no
kdyz kupuju auto, tak ho kupuju na jezdeni a clovek musi vzit v potaz naklady a ne jen bezhlavě jit a koupit co nejvetsi a nejsilnejsi motor aby pak stal pred barakem a nebyly prachy na provoz
kdyz kupuju auto, tak ho kupuju na jezdeni a clovek musi vzit v potaz naklady a ne jen bezhlavě jit a koupit co nejvetsi a nejsilnejsi motor aby pak stal pred barakem a nebyly prachy na provoz
Alfa Romeo 166 2,4 JTD katík off
Lancia Delta II 1,9 TD
Fiat Bravo 1,8 GT
Never drive your car faster, than your guardian angel can fly
Lancia Delta II 1,9 TD
Fiat Bravo 1,8 GT
Never drive your car faster, than your guardian angel can fly
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Takhle přesně jsem uvažoval, když mi bylo 21 a chtěl jsem 164 3.0, ale vyhrála to delta 1.6 HF turbo Obojí stejně žere deset litrů tak je to jedno
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
jak sem rikal o spotrebu nejde, tak bude stejna (si myslim)
2 Kurkyn: a jak se na to divas s odstupem casu?
2 Kurkyn: a jak se na to divas s odstupem casu?
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Jednoznačně bych šel do 3.0V6, povinný ruč se dá pořídit okolo 7 v pohodě..
chce to se projet v obou verzích.. verze 164 Q4 3.0 172kW s 6kv. jede jak prase..
mám ještě 164 5kv 3.0 V6 164 normál předohrabku a tam je to hodně příjemný ježdění
To turbo po pár majitelích bude načatý , spotřeba stejná, ručení podobný,
měkčí chod atm 3.0 při neznámém proběhu ojetiny je příslibem většího bezproblematickýho
počtu kiláků do smrti.
Jinak na 164Q 3.0 nejsou k dispozici výbrusový šály a musej se nechat odlejt z tvrdýho bronzu A116 ,z důvodu tohohle materiálu tady nejde uvažovat nějaký navařování +
origo sada šál--to je pořádnej brousek tenhle bronz ..
Jak je to se sadou na 2.0 TB je potřeba se podívat do ePeru , to jsem nezjišťoval.
Odlejvání šál je dost drahá sranda, a lidí, který v oblasti motosportu tohle uměj dobře zase
tak moc neběhá... :-(
Příští tejden mě diskuze nad jednou klikou právě z 164 Q4 3.0 V6 čeká, poreferuju
zač jsem ukecal ten repas--nebejt to přidřený a existovat origo výbrusový šály, původní majitel by nikdy neprodal. Mám kvůli tomu rozhozený tři motory, no 3.0 V6 z GTV má jinej blok a tím pádem jiný číslo kliky.. :-(
Asi bude taky důležitá reálná porce kilometrů..kterou maj oba uvažovaný motory za sebou,
což je vždycky problém zjistit, každá prodávaná Alfa má prostě 130 tis ať je stará jak chce
tak bych radši kilo přičetl. U 3.0 bych na slušným oleji počítal reálnou životnost spodku
350 tis, u TB asi přece jen o malinko míň-i když díky šestivalu bude životnost výrazně vyšší
než u čtyřválce--tady rozhoduje údržba při provozu a pořád dokola omílanej olej--špatnej olej u TB je smrt turba, to je jasný...
Jinak spotřeba je stejná, a u 6kv myslím na dlouhý pohodový ježdění i nižší.
Když jedu s 3.0 GTV 6kv pohodově "ještě na dohled předpisům" do Brna a za mnou žena ve vytočený 145 1.4 T.S spotřeba je stejná ..a stejná je i na bávu 2.8 tak bych tu spotřebu neřešil--prostě plus mínus deset..
Na šest to chce "chrochtadlo" a lehkou nohu v 145 TD,JTD málo platný..
chce to se projet v obou verzích.. verze 164 Q4 3.0 172kW s 6kv. jede jak prase..
mám ještě 164 5kv 3.0 V6 164 normál předohrabku a tam je to hodně příjemný ježdění
To turbo po pár majitelích bude načatý , spotřeba stejná, ručení podobný,
měkčí chod atm 3.0 při neznámém proběhu ojetiny je příslibem většího bezproblematickýho
počtu kiláků do smrti.
Jinak na 164Q 3.0 nejsou k dispozici výbrusový šály a musej se nechat odlejt z tvrdýho bronzu A116 ,z důvodu tohohle materiálu tady nejde uvažovat nějaký navařování +
origo sada šál--to je pořádnej brousek tenhle bronz ..
Jak je to se sadou na 2.0 TB je potřeba se podívat do ePeru , to jsem nezjišťoval.
Odlejvání šál je dost drahá sranda, a lidí, který v oblasti motosportu tohle uměj dobře zase
tak moc neběhá... :-(
Příští tejden mě diskuze nad jednou klikou právě z 164 Q4 3.0 V6 čeká, poreferuju
zač jsem ukecal ten repas--nebejt to přidřený a existovat origo výbrusový šály, původní majitel by nikdy neprodal. Mám kvůli tomu rozhozený tři motory, no 3.0 V6 z GTV má jinej blok a tím pádem jiný číslo kliky.. :-(
Asi bude taky důležitá reálná porce kilometrů..kterou maj oba uvažovaný motory za sebou,
což je vždycky problém zjistit, každá prodávaná Alfa má prostě 130 tis ať je stará jak chce
tak bych radši kilo přičetl. U 3.0 bych na slušným oleji počítal reálnou životnost spodku
350 tis, u TB asi přece jen o malinko míň-i když díky šestivalu bude životnost výrazně vyšší
než u čtyřválce--tady rozhoduje údržba při provozu a pořád dokola omílanej olej--špatnej olej u TB je smrt turba, to je jasný...
Jinak spotřeba je stejná, a u 6kv myslím na dlouhý pohodový ježdění i nižší.
Když jedu s 3.0 GTV 6kv pohodově "ještě na dohled předpisům" do Brna a za mnou žena ve vytočený 145 1.4 T.S spotřeba je stejná ..a stejná je i na bávu 2.8 tak bych tu spotřebu neřešil--prostě plus mínus deset..
Na šest to chce "chrochtadlo" a lehkou nohu v 145 TD,JTD málo platný..
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
tak sem porovnaval, urcite vas zajima kdo vysel jako vitez, v mem pripade je to turbo.
Tak kde jsem zvyklej ze moje 164 jede na urcitej kvalt sem u 3.0 musel uz podradit, vim ze to mohlo bejt v jakym je stavu, Nastup je raketovej to je fakt,ale to kdyz se turbo zapne pri urcitej otackach a pak zatlaci do sedacek to je nadhera.
Mozna se na me budou majitele 3.0 zlobit ale turbo u me vyhralo.
zajimalo by me jak se to chova u gtvecka, tak to musi byt zazitek jeste vetsi
Tak kde jsem zvyklej ze moje 164 jede na urcitej kvalt sem u 3.0 musel uz podradit, vim ze to mohlo bejt v jakym je stavu, Nastup je raketovej to je fakt,ale to kdyz se turbo zapne pri urcitej otackach a pak zatlaci do sedacek to je nadhera.
Mozna se na me budou majitele 3.0 zlobit ale turbo u me vyhralo.
zajimalo by me jak se to chova u gtvecka, tak to musi byt zazitek jeste vetsi
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Oooneil
- Nováček
- Příspěvky: 190
- Registrován: 28.2.2009, sob 12:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Já mám 3.0 a trošku mi tam chybí ten turbo efekt .. asi bych taky volil 2.0 turbo...
No a ta 3.0 v GTVcku musí bejt hrozný dělo..
No a ta 3.0 v GTVcku musí bejt hrozný dělo..
EX-Alfa Romeo 166 3.0 V6 r.v. 00
BMW 630i r.v. 06
BMW 630i r.v. 06
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Mam 166 3.0 V6 24V a kamarat ma zasa 166 2.0 V6T.
Na zatah v pasme kde ma motor najvyssi krutak je ten V6T citelne silnejsi, kedze pri cca 2800-3000rpm ma prudky turbo-kopanec krutaku (285Nm).
Z mojho uhla pohladu a zvyku na 3.0 24V je ale ale ten 2.0 V6T velice tazko pouzitelny na kazdodenne jazdenie v meste - ten motor ma proste velmi silny deficit krutaku a pruznosti pri nizkych otackach okolo 2000rpm, tam kde som ja z trojlitrom zvyknuty jazdit 50-60km/h na 5-6ke bez problemov a ked trosku potrebujem zrychlit aj bez podradenia, tak auto plynule zrychluje. Toto sa zial na V6T moc neda, sice pri tych otackach ide ale ta pruznost je tam velmi slaba vdaka SOHC technike.
Samozrejme na druhej strane zasa zatah v oblasti 3000-4000rpm je devizou V6T vdaka turbu, len keby tam nebolo toho z mojho pohladu neskutocne dlheho turbolagu. Ten motor si vyzaduje montaz BOV ventilu ako SOĽ, pretoze ten lag je tam dost citelny. Niekde som pocul ze GTV V6TB uz nejaky BOV ventil zo serie maju, ktory vyfukuje tlak do sania ale neviem co je na tom pravdy a neviem ci to plati aj pre 164/166 V6T.
Na 3.0 V6 24V sa mi paci ta neskutocna odozva na plynovy pedal a sice pocitovo ten motor az tak "netaha", kedze ten krutiak stupa linearne a nie kopancom, ale v kazdom pripade bude vzdy seriovy 3.0 V6 rychlejsi ako seriovy 2.0 V6T kedze ten vykon ma stale o tych cca 20ps vyssi. Druha vec je ale chiptuning vdaka ktoremu sa to vsetko da zmenit pripadne az otocit v prospech V6T
Na zatah v pasme kde ma motor najvyssi krutak je ten V6T citelne silnejsi, kedze pri cca 2800-3000rpm ma prudky turbo-kopanec krutaku (285Nm).
Z mojho uhla pohladu a zvyku na 3.0 24V je ale ale ten 2.0 V6T velice tazko pouzitelny na kazdodenne jazdenie v meste - ten motor ma proste velmi silny deficit krutaku a pruznosti pri nizkych otackach okolo 2000rpm, tam kde som ja z trojlitrom zvyknuty jazdit 50-60km/h na 5-6ke bez problemov a ked trosku potrebujem zrychlit aj bez podradenia, tak auto plynule zrychluje. Toto sa zial na V6T moc neda, sice pri tych otackach ide ale ta pruznost je tam velmi slaba vdaka SOHC technike.
Samozrejme na druhej strane zasa zatah v oblasti 3000-4000rpm je devizou V6T vdaka turbu, len keby tam nebolo toho z mojho pohladu neskutocne dlheho turbolagu. Ten motor si vyzaduje montaz BOV ventilu ako SOĽ, pretoze ten lag je tam dost citelny. Niekde som pocul ze GTV V6TB uz nejaky BOV ventil zo serie maju, ktory vyfukuje tlak do sania ale neviem co je na tom pravdy a neviem ci to plati aj pre 164/166 V6T.
Na 3.0 V6 24V sa mi paci ta neskutocna odozva na plynovy pedal a sice pocitovo ten motor az tak "netaha", kedze ten krutiak stupa linearne a nie kopancom, ale v kazdom pripade bude vzdy seriovy 3.0 V6 rychlejsi ako seriovy 2.0 V6T kedze ten vykon ma stale o tych cca 20ps vyssi. Druha vec je ale chiptuning vdaka ktoremu sa to vsetko da zmenit pripadne az otocit v prospech V6T
E39 540i/6 4.4 V8 210kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Jak tak premyslim tak jsem se nikdy s 2.0V6T nevezl
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Holocausto
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
- Bydliště: Brno - Bástr
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Já taky ne ač jednu pojízdnou vlastním
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
no ja uz taky dlouho ne, nejak se me nechce ji tahat do tech sracek.
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Toho, že jsem se tenkrát rozhodl pro Deltu (která je teď rozebraná) nelituju. 164 by mě v té době sežrala i s kalhotma, tu si uvědomuji až teď, vždyť jsem byl rád, že jsem měl na benzínLord píše:jak sem rikal o spotrebu nejde, tak bude stejna (si myslim)
2 Kurkyn: a jak se na to divas s odstupem casu?
- Holocausto
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
- Bydliště: Brno - Bástr
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Že by další takový jako já?Lord píše:no ja uz taky dlouho ne, nejak se me nechce ji tahat do tech sracek.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
2 Holoucasto:
dneska sem ji nastartoval a zkusmo asi 15km projel, i v tom mraze vse facha a drzi, takze snad me pripetie jsou diky opravene kabelazi zazehnany.
Nechci ji trapit,ale neda me to a musi se v ni sem tam projet jinak to nejde. Je mozne ze moji staj opusti, tak rychle si toho uzit.
dneska sem ji nastartoval a zkusmo asi 15km projel, i v tom mraze vse facha a drzi, takze snad me pripetie jsou diky opravene kabelazi zazehnany.
Nechci ji trapit,ale neda me to a musi se v ni sem tam projet jinak to nejde. Je mozne ze moji staj opusti, tak rychle si toho uzit.
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- Holocausto
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
- Bydliště: Brno - Bástr
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Si měl aspoň 50km ať se to prohřeje. Jinak proč ji chceš dávat pryč? Kvůli tě problémům co si s ní měl?Lord píše:2 Holoucasto:
dneska sem ji nastartoval a zkusmo asi 15km projel, i v tom mraze vse facha a drzi, takze snad me pripetie jsou diky opravene kabelazi zazehnany.
Nechci ji trapit,ale neda me to a musi se v ni sem tam projet jinak to nejde. Je mozne ze moji staj opusti, tak rychle si toho uzit.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
je to v prodejnim vlakne
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Jel jsem jen v 3.0 V6 v GTV a nebyl jsem nějak uchvácenej ani zrychlením(to auto je dost těžký i bez tohodle motoru), tak překvapivě ani tak moc zvukem. Takže to vidim jen tak čím větší objem tím větší hmotnost a horší zrychlení a stabilita v zatáčkách..poskakování po českým tankodromu atd. Ikdyž 164 je velké auto a tam i ten 3.0 V6 asi patří. Jediné co by mi vadilo je prodleva turba a taky myslim že k Alfě prostě patří vysoké otáčky a zvuk v nich, takže nepřeplňovaný vysokootáčkový motor. Takže půl na půl ale lehce zvítězil 2.0 TB, kterej se dá více poladit dle gusta a myslim, že spotřebu bude mít vždy menší a váha hraje roli ve všem..spotřebě, životnosti podvozku, hravosti atd. Otázka je jakej ten váhovej rozdíl je
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: 164 V6 2.0TB nebo 3.0 bez turba
Váhově tam je 15kg v neprospěch turba...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti