vymena brzd UPGRADE na vetsi
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
vymena brzd UPGRADE na vetsi
Ahoj chtel bych se zeptat, jaky jiny brzdy mohu nasadit na GTV2.0TS?
Ted mam kotouc o prumeru 284mm.
Co jsem koukal na GTV 3.0 V6 tak tam jsou kotouce 305mm.
Lze zamenit trmeny z 3.0 V6 na 2.0TS bez problemu? neni potreba vyrabet nejaky redukce?
Nebo z jakyho modelu doporucujete vetsi brzdy?
Diky
Ted mam kotouc o prumeru 284mm.
Co jsem koukal na GTV 3.0 V6 tak tam jsou kotouce 305mm.
Lze zamenit trmeny z 3.0 V6 na 2.0TS bez problemu? neni potreba vyrabet nejaky redukce?
Nebo z jakyho modelu doporucujete vetsi brzdy?
Diky
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
tady je přední zavěšení z 3.0..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 31.3.2011, čtv 17:09, celkem upraveno 1 x.
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
Mrkni do eperu, jestli je stejná těhlice.to je rychlá orientační informace.pokud jo, není problém přehodit čelisti i kotouče z 3.0..jinak pokud nemají brzdiče stejnou "hloubku" a konstrukční vzdálenost uchycení se to neobejde bez adaptace, ale to by musel dělat někdo zběhlej, je to riziko bastlit to sám--brzdy jako kritickej prvek bych nechal na fachmanech, který ví co dělaj adaptace by nejjednodušším způsobem musela vyjít z porovnání těhlic/kdyby nebyly stejný.../
/Pokud bys dával brzdiče z 3.0 /
V podstatě jde o celkovou součtovou konstrukční délku= hloubka brzdiče+ vzdálenost od úchytů k rotační ose ložiska otáčení kola.. a ještě o vzdálenost šroubů který držej brzdiče
možná jsou stejný těhlice, jen jsou jinak "hluboký" brzdiče na 3.0..
...délka od osy šroubu uchycení brzdiče na obvodovou plochu ložiska + rozpal šroubů uchycení je rychlej způsob, jak porovnat samotný těhlice co se konstrukce brzd týká..
/Pokud bys dával brzdiče z 3.0 /
V podstatě jde o celkovou součtovou konstrukční délku= hloubka brzdiče+ vzdálenost od úchytů k rotační ose ložiska otáčení kola.. a ještě o vzdálenost šroubů který držej brzdiče
možná jsou stejný těhlice, jen jsou jinak "hluboký" brzdiče na 3.0..
...délka od osy šroubu uchycení brzdiče na obvodovou plochu ložiska + rozpal šroubů uchycení je rychlej způsob, jak porovnat samotný těhlice co se konstrukce brzd týká..
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
Tak podle EPeru jsou cisla tehlic rozdilna.
zatim hledam vsude na webech, jestli neni nejaka zminka
zatim hledam vsude na webech, jestli neni nejaka zminka
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
rozdiel v tehlici medzi 2.0TS a 3.0 V6 je v tom ze TS ma roztec srobov pre uchytenie brzd.trmena cca 100mm a 3.0 V6 24v ma 130mm a este problem by mohol byt v loziskach ja by som ti poradil bud to nechat na fachmanov co sa do toho rozumeju alebo niekde kupit kompletne brzdice aj s tehlicami s 3.0
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
Takze vymena kus za kus nepripada k uvahu. Musela by se tak i tak delat redukce pro jinou roztec sroubu
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
tak tak potreboval by si aj tehlicu z 3,0
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
Mám tady sice celý rezervní zavěšení z 3.0 s brzdama ale nechci se ho zbavovat.... :-(
Můžu se pozeptat, zač by byly těhlice do 3.0 + brzdiče z GTV 3.0 v dobrým stavu..ložiska nevím, jestli se shodují..eper by to upřesnil..
Můžu se pozeptat, zač by byly těhlice do 3.0 + brzdiče z GTV 3.0 v dobrým stavu..ložiska nevím, jestli se shodují..eper by to upřesnil..
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
loziska sa nezhoduju TS ma ine ako V6
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
no takze nejednodusi je vyrobit mezikus pro zmenu roztece ze 110 na 130 a tim bych vyresil vsecny problemy. Jeste ani ty brzdice nemam, jenom zatim uvazuju. Nasadil jsme na GTVcko 17" a nejak mi tam chybi brzdy. I pri vyssich rychlostech by to stalo za lepsi brzdny ucinek.
Tak uvidim jak to nakonec dopadne
Tak uvidim jak to nakonec dopadne
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
ted jsem v rychlosti nasel na netu neco podobneho ke koupi
sice na alfu 75 ale je to podobny princip
http://www.alfabb.com/bb/forums/alfa-ro ... 5-gtv.html
sice na alfu 75 ale je to podobny princip
http://www.alfabb.com/bb/forums/alfa-ro ... 5-gtv.html
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
To myslím teda seženeš těhlice+ ložiska+ celisti/brzdiče /z 3.0 GTV levnějc../za půlku?
a máš to pro případnou opravu jednodušší..
Ale jinak supr odkaz a dobrý možný řešení na úrovni..žádnej bastl..
Že se ptám...už jsi zkoušel kapalinu s teplotou varu okolo 310stC nasucho/pořá ještě DOT 4..jen vypustit-napustit, bacha případně na silikon DOT 5 -není mísitelná se 4,na rozdíl od kapaliny 5.1 na bázi glykolu/, pořádný kotouče a "ostrý destičky", panceřový hadice ?,,,rozdíl je dost výraznej.
průměr kotouče není všechno -pokud nejde o okruh a podobný věci...
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... d-600/1144
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... t-5-1/1146
V brzdovce 4% vody sundaj teplotu "mokrýho"varu na 150stC a brzdy jsou mrtvý, je to fyzika
suchej var je přitom klidně 310stC tohle má spolu s panceřovejma hadicema a "ostrejma deskama" větší vliv na posílení brzd , než holej samotnej průměr a počet pístků..prostě nejdřív z nich vymačkat
maximum a až pak bych upgradoval../ačkoli--když auto nemá dynamiku pod 5s, jsou opravdu ostrý brzdy celkem diskutabilní../ten rozdíl brzdnýho účinku pouhou změnou průměru na kotouč 3.0 mi nepřijde nijak oslnivej sám o sobě..
http://www.autofashion.cz/zbozi/produkt ... v-98-.html
Určitě budou i na 2.0 TS v nabídce
Na některý 156-2.5 V6 máš občas brzdy, že bys proskočil oknem a na GTV 3.0 to někomu sotva "přibržďuje"....tepelná odolnost proti varu a reálnej koeficient tření.proti pořádnýmu kotouči .
to udělá hodně
a máš to pro případnou opravu jednodušší..
Ale jinak supr odkaz a dobrý možný řešení na úrovni..žádnej bastl..
Že se ptám...už jsi zkoušel kapalinu s teplotou varu okolo 310stC nasucho/pořá ještě DOT 4..jen vypustit-napustit, bacha případně na silikon DOT 5 -není mísitelná se 4,na rozdíl od kapaliny 5.1 na bázi glykolu/, pořádný kotouče a "ostrý destičky", panceřový hadice ?,,,rozdíl je dost výraznej.
průměr kotouče není všechno -pokud nejde o okruh a podobný věci...
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... d-600/1144
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... t-5-1/1146
V brzdovce 4% vody sundaj teplotu "mokrýho"varu na 150stC a brzdy jsou mrtvý, je to fyzika
suchej var je přitom klidně 310stC tohle má spolu s panceřovejma hadicema a "ostrejma deskama" větší vliv na posílení brzd , než holej samotnej průměr a počet pístků..prostě nejdřív z nich vymačkat
maximum a až pak bych upgradoval../ačkoli--když auto nemá dynamiku pod 5s, jsou opravdu ostrý brzdy celkem diskutabilní../ten rozdíl brzdnýho účinku pouhou změnou průměru na kotouč 3.0 mi nepřijde nijak oslnivej sám o sobě..
http://www.autofashion.cz/zbozi/produkt ... v-98-.html
Určitě budou i na 2.0 TS v nabídce
Na některý 156-2.5 V6 máš občas brzdy, že bys proskočil oknem a na GTV 3.0 to někomu sotva "přibržďuje"....tepelná odolnost proti varu a reálnej koeficient tření.proti pořádnýmu kotouči .
to udělá hodně
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
Tak zatim jenom uvazuju. Taky si myslim, ze repase stavajicich brzd za vysi tridu kotoucu a desticek spolu s pancerovyma hadicema bude lepsi nez prekopavani original na nejaky bastl.
Zatim to neresim, spis sbiram informace abych vedel, az bude potreba.
Zatim diky
Zatim to neresim, spis sbiram informace abych vedel, az bude potreba.
Zatim diky
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
Já jsem koupil přední brzdy z 156ky GTA. Jsou to čtyřpístky 305mm místo původních 285mm, takže jsem řešil jak je tam dát. Někdo tvrdí že je jednodušší (a i levnější) nechat si vyrobit mezikus (mezi těhlici a brzdič), ale já se vydal dražší cestou a koupil jsem rovnou těhlice z 3.0V6 24V, které mají stejné brzdy jako 156GTA. Ale musím říci že sehnat ty těhlice byl docela problém, protože nový stojí fakt ranec a starší skoro nesehnatelný.
Nicméně k tomu koupím ještě nový ložiska (když už to bude venku), pancéřové hadice a pořádný kotouče a desky (můj favorit je Brembo Max).
Takže určitě se to dá udělat
Nicméně k tomu koupím ještě nový ložiska (když už to bude venku), pancéřové hadice a pořádný kotouče a desky (můj favorit je Brembo Max).
Takže určitě se to dá udělat
Dodge Neon SRT-4
Alfa Romeo Giulietta 1,6jtdm
ex alfy:
GTV 2,0 Edizione sportiva
147 1,6 TS Distinctive
GTV 2.0 TS Lusso
145 1.4 TS Junior
145 1.4 TS Edicione sportiva
Alfa Romeo Giulietta 1,6jtdm
ex alfy:
GTV 2,0 Edizione sportiva
147 1,6 TS Distinctive
GTV 2.0 TS Lusso
145 1.4 TS Junior
145 1.4 TS Edicione sportiva
- Michal_Plzen
- Pozorovatel
- Příspěvky: 403
- Registrován: 26.1.2010, úte 19:36
Re: vymena brzd UPGRADE na vetsi
Nazdarek doktore... mam ale takovy pocit, ze Brembo max se nedelaji v rozmeru 305. Resil jsem to na svem GTV a musel jsem tam nakonec dat vrtany Sport ...(platil jsem to pouze castecne, tak to tolik nebolelo... )Dr.DooM píše:Já jsem koupil přední brzdy z 156ky GTA. Jsou to čtyřpístky 305mm místo původních 285mm, takže jsem řešil jak je tam dát. Někdo tvrdí že je jednodušší (a i levnější) nechat si vyrobit mezikus (mezi těhlici a brzdič), ale já se vydal dražší cestou a koupil jsem rovnou těhlice z 3.0V6 24V, které mají stejné brzdy jako 156GTA. Ale musím říci že sehnat ty těhlice byl docela problém, protože nový stojí fakt ranec a starší skoro nesehnatelný.
Nicméně k tomu koupím ještě nový ložiska (když už to bude venku), pancéřové hadice a pořádný kotouče a desky (můj favorit je Brembo Max).
Takže určitě se to dá udělat
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti