DPF a EGR off (multijet)

Odpovědět
jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od jurki888 » 31.3.2011, čtv 22:05

Martas 01 píše:tady u teto akce jsem ted prisel na jednu nevyhodu.nechal jsem si dodelat tempomat a kdyz ho chteli odemknout v ridici jednotce pač je zamceny zjistilo se ze to jde stylem prehrani softu cele ridici jednotky a tudiz by mi zase naskocilo DPF a EGR ventil a pak by to psalo hlasky a asi i slo do nouzaku.Tkze kdyby nekdo neco potreboval v ridici jednotce nastavit nebo prehrat tak na to myslete ze se muzete dostat do stejne pasti jak ja.Jinak bych samozrejmne DPF i EGR ventil vyhodil zas bez nich je jizda hned jednodusi.
tak sa mi zda ze vo fiat ecuscan je funkcia prsposobenie can bus cize by si to malo najs pripojene jednotky cez can bus :wink:
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 31.3.2011, čtv 22:16

cendler - na kolik vyjde vyndání DPF? taky o tom hodně přemýšlím. V září mě čeká technická, DPF vyndat raději po technické, nebo to na emise opravdu nemá vliv?
AR 159 SW 1,9JTDm

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 1.4.2011, pát 07:39

wenca89 : ještě nevím, musím vymyslet nějakou cenu pro clubáky, ale nějak se domluvíme, jinak samotná trubka s přírubou s prací vychází nějakých 1500kč místo DPF
nebo kdyby někdo chtěl, tak tady si to může koupit, co jsem našel na ebay http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 253
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Oskar » 1.4.2011, pát 22:14

To skoro vypada, jako ze vymenis rouru, napojis vsechno jak pred tim a nemusis ani vymazavat nic z RJ, ze tam je tak udelany rozdil tlaku diky te dirce, ze to RJ basti. :shock:
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

lubo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Registrován: 16.5.2009, sob 16:31
Bydliště: Most

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od lubo » 1.4.2011, pát 22:53

Ahoj Martas1 prosím tě co obnáší dodělání tempomatu do 159?
Lubo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 HP (2010)

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Martas 01 » 2.4.2011, sob 07:38

Mas SZ to sem nepatri.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 2.4.2011, sob 08:23

Oskar píše:To skoro vypada, jako ze vymenis rouru, napojis vsechno jak pred tim a nemusis ani vymazavat nic z RJ, ze tam je tak udelany rozdil tlaku diky te dirce, ze to RJ basti. :shock:
bohužel tak to není, myslel jsem si to taky večer jsem to vyměnil a projel jsem to a žádnou závadu to nehodilo, ale ráno jsem nastartoval a hodilo to chybu motoru, tak jsem ji vymyzal a pak už to házelo pořád, takže se to opravdu musí v RJ vymazat
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od kudrt » 3.4.2011, ned 10:10

to cendler:

hele to vypada dobre... vsude okolo ti jen vykuchaj dpf filtr a je po nem. Takhle Ti alespon zustane doma a vzdy ho tam muzes vratit.
Vymysli tu cenu a ja bych to nechal u Tebe ned udelat.
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 3.4.2011, ned 11:09

jasně nějak takhle to vypadá
Přílohy
2.JPG
6.JPG
7.JPG
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od kudrt » 3.4.2011, ned 16:43

no paráda...
řekni si cenu a jdem do toho.... :smt007
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9118
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Hampice » 6.4.2011, stř 11:22

Na druhé straně se musí řezat, nebo je tam nějaká spojka? Není to z fotek moc jasné. Pokud by šlo opravdu jen o přehození filtru za trubku (bez nutnosti řezání a vaření výfuku) a změnu SW, jdu do toho od Cendlera taky.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 6.4.2011, stř 13:21

cendler - podařilo se ti oblbnout tu ŘJ? jak to pozoruješ se spotřebou?
AR 159 SW 1,9JTDm

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 6.4.2011, stř 21:13

Hampice : samozřejmě je tam navařená nová příruba, takže jak je filtr na autě, tak leží i venku

wenca89 : samozřejmě v RJ se to musí odprogramovat a pak tradá :smt026

Jinak zatím poznatky, mám najeto cca 2000km a spotřeba šla o 1L dolů, zatím pořád jezdím na zimákách, takže víc to asi nepůjde, ale počítám až budou letní, že pujde ještě půl litru dolů, momentálně jezdím město 50km/hod, okresky do 110km/hod a dálnice do 160km/hod za průměr 7,2L
Včera jsem jel Sokolov - Plzeň, skoro pořád tempomat 110km/hod a spotřeba 6,1L.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

braynshe
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 14.9.2010, úte 13:37
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od braynshe » 7.4.2011, čtv 08:46

No a kdo ti to odprogramoval? Člověče, ty jsi tajemný jako hrad v Karpatech... :smt021 :wink:
ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9118
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Hampice » 7.4.2011, čtv 17:12

cendler píše:Hampice : samozřejmě je tam navařená nová příruba, takže jak je filtr na autě, tak leží i venku
Ta příruba je jasná, ale co na druhé straně? (směrem k zádi vozu)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 7.4.2011, čtv 22:25

Hampice : jo už vím co myslíš, tak je origo spona a nasunuté, takže pouze zase zasunuté a utažené
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

illegal

Příspěvky: 45
Registrován: 3.1.2011, pon 11:10

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159

Příspěvek od illegal » 8.4.2011, pát 07:40

Oskar píše:Tak nevim, ale na http://www.fapoff.cz pisou, ze po odstraneni DPF (FAP) jak mechanicky, tak softwarove, ruci za to, ze emisema na STK normalne legalne projdes.
Jinak bych na tema DPF a zaslepeni EGR na 159, zalozil nove tema, protoze otazky a odpovedi se v ruznych tematech mnozi a bylo by dobre to mit nekde pohromade. MUze to nekdo z adminu posbirat? Dik.
Vim ze DPF a EGR funguji nezavisle na sobe, ale obe dve veci jsou tam na nic a rad bych se jich zbavil. Nechci resit dokola jestli nahodou to, ze auto zrovna nejede neni nahodou nejake zadelane cidlo v sani. :(
nedočetl jsem to celé do konce, je zde toho moc, ale s FAPOFF mám osobní zkušenost, po koupi mé 159 jsem nechal filtr odstranit, byl už značně zanešen, regenerace nepomáhala.. zatím dobrý, jen to po startu chviličku zakouří (šedo-bíle), vím vím.. to dělá normálně, ale přeci jen ten filtr toho více pochytal ;).. odstranili mechanicky FAP a upravili SW.. mám 2.4 JTDm 147kW - spodek má pořád díru (výkon/otáčky, aspoň proti 154kW verzi), takže jen co udělám spojku a setrvák , frčím na Slovensko Sharkanem poladit SW RJ :o)
Bolek AR 159 2.4 JTDm 20 V

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od yan.ko » 8.4.2011, pát 09:51

Spodek ma diru, protoze 200HP verze ma jine turbo nez 210HP. Ta nepruznost v nizkych otackach se da castecne vyresit, ale je to na ukor kourivosti.
Alfa Romeo Perfection

hellasx
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 115
Registrován: 29.11.2010, pon 16:10
Bydliště: Praha 4

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od hellasx » 8.4.2011, pát 14:25

...rád bych se zeptal. hrozně mi kouří auto pří 2 a 3 plný plyn. Má moje auto DPF? jak to poznám? A nebude třeba vyčistit EGR, občas se na desetinu sekundy zacukne...

Mám 1.9 JTD 16V (103 kW)

Děkuji

Filip
Actual: Alfa Romeo 156 SW TI 1.9 JTDM (103 KW)
Actual: Alfa Romeo 33 1.7 16V QV (95kW)

il ciuffo
Štamgast

Příspěvky: 522
Registrován: 10.4.2009, pát 19:04

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od il ciuffo » 10.4.2011, ned 17:39

DPF na 99% nemáš. Bývá to EGR, ale může to být i váha vzduchu atd. Chtělo by to na diagnotiku a proměřit údaje za jízdy.

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od kudrt » 10.4.2011, ned 21:19

to cendler:

Tak jak to s tebou vypadá? Budes delat DPF-ka u 159tek?
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od pekony » 12.4.2011, úte 14:15

Chtěl jsem se zeptat kdy vám nastupuje turbo po zaslepení EGRu a vymazání z ŘJ? Mě na první dva kvalty kolem 3 tisíc docela kopne. Pak už je průběh hladký.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 253
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Oskar » 17.4.2011, ned 21:05

Chtel jsem vyzkouset to castecne zaslepeni EGRu, protoze i kdyz jsem ho rozebral a vycistil vcetne el. magnetu, myslim, ze stale nebeha jak ma a zavira pomaleji nez by mel. Proste obcas se projevi, ze slapnu na plyn a nic - stlaceny vzduch utika otevrenym EGREM, nekdy tahne nekdy ne. 3 nebo 6 klacku se mi za novy davat jeste nechtelo.
No nekdo tadu psal, ze ty origo zaslepky se prodavaji v Imofe za 120,- Kc, tak jsem tam zajel a hle ve skutecnosti 500,- Kc ty vetsi a cca 300,- ty mensi. Tak to mi prislo dost, tak jsem si je nechal vypalit na laseru s tim, ze si udelam ruzne provedeni. No a vysledek - zkusil jsem tu velkou zaslepku, ale jen se dvema dirama a asi prvnich 100km jsem nic zvlastniho nepozoroval, ale potom (nevim cim to je), se projev motoru skutecne zlepsil, tahne lip od spodu, od 1500otacek, o tom jsem si mohl driv jen zdat, a hlavne se ztratili ty prazdne seslapnuti plynu.

Pokud by to chtel nekdo zkusit nabizim nejruznejsi zaslepky viz. priloha. Ty velke za 100,-Kc a ty male za 50,-Kc + postovne.
Přílohy
DSCN0409.jpg
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od krteczek » 18.4.2011, pon 08:32

to oskar: delal jsi neco se softem?
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Sgt. » 18.4.2011, pon 10:09

Mám na 2,4 tu velkou se 4ma dírkama a nedělal sem se softem nic, zatím to jezdí bez chyby (cca 4500km). Poznal sem malinko lepší nástup v nižších otáčkách ale moje paní nepoznala nic, takže sem spíš věřil že se to zlepšilo. Startuje to stejně, ohřívá se o malinko později. Když už to tam je, tak to tam nechám.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti