takze, vyskytli sa dalsie problemy s mojim auti(nedavno urvana rucna brzda) tak dnes padol brzdovy pedal a brzdy uz len predek, aj zadna naprava bola cela nedavno zgeneralkovana, nieje to ono, nehovoriac o prednej ktora to potrebuje ako sol. Uz ma pomaly stve ze mam auto v ktorom je natlacenych tolko penazi, a stale vyzera ako vrak, a po technickej sranke sa tiez vzdy nieco zesere(krom motora, co dufam ze tak aj ostane). Dost silno uvazujem, ze by som k mojim uz stavajucim pozickam pridal este jednu, a dal alfu dokupy ako sa patri. Jednalo by sa o GO jak kastle tak opat aj techniky. Od Vas by som chcel aby ste nahadzovali predbezne ceny, ze na kolko ma to moze stat, ked mam predstavu asi nasledovnu: KASTLE: odstrojit ako sa len da (blatniky, dvere, okna, skla, interier, kabelaz - jak uz len pocujem slovo kabelaz mi beha mraz po chrbte

proste ze ostane hola kasna) a tu: vyvarit podlahu, vymenit zadny preliaceny blatnik, osetrit podlahu, dutiny... celolak(rosso 130, ci uz spieshacker, maxmayer, PPG), tak isto kasnu vystuzit ak sa to da, od prednej vzpery az po neviem co (vitam odporucania). Tymto by mohla byt hotova kasna. Co sa tyka zbytku, takztiez vsetko spravit, snad okrem motora(zatial). Cize napravy, vsetko krom powerflexou co uz mam, ale pokial by bolo nanich vidiet opotrebenie, tak aj tie nove, capy, silenty, axialne tycky... taktiez oba stabilizatory (nieco sportove), unibaly kam sa len daju dat(predok na tie tycky, zadok na centralny bazmek dedionu), komplet vymenit rozvody paliva, brzd, spojky(trubky), brzdovy, spojkovy valec(novy? repas?). Zadne brzdy ventilovane zo zagata, predne brzdy aspon z AR156, podvozok pruziny, tlmice, kardan to je jasne, prevodovka, nove synchrony, ozubove kola, spojka(keramika), samosovr zvysit svornost aspon na 35-40%pripadne kolko doporucite. Rozmyslal som zobrat z brachovej alfy povodny 3.12 motor a dat ho do mojej, ale vravel mi ze to nema cenu, takze sa opat uvazuje o kompresore a o nakej firme co doladi ECU, pripadne ECU programovatelna. Preto by som chcel dat dokopy aj tu prevodovku a keramicku spojku, ak by sa nahodou do toho motoru slo. Viem ze som uz nie raz nad niecim podobnym premyslal a musel som upustit kvoli financiam, teraz to sice tiez nieje zrovna ruzove, ale... Prepoklad je niekedy na leto, a dovtedy sa moze toho tolko zmenit, ze zase budem nuteny od toho upustit, ale ktovie. Je mi jasne ze to co som tu spomenul tak by sa nato dalo minut hafo penazi, ale prave o to mi ide, zredukovat to na optimum, cize nemusi byt vsetko naj, krom dolezitych veci ako brzdy etc... Tak isto co dat, co nedat, co spravit inac, berem kazdy nazor, hlavne rady ludi ako kurkyn co ma uz daco odjazdene, ci uz v restaurovani a hlavne ma aj prehlad o cenach a vie zohnat ND, ale potesi post od kohokolvek! Zaujima ma Vas odhad, kolko by bolo treba investovat prachov do takejto akcie. Chcel by som si uz konecne naplno uzivat
