ztráta výkonu, bílý kouř (156 selespeed)

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

ztráta výkonu, bílý kouř (156 selespeed)

Příspěvek od Memory » 2.5.2010, ned 23:42

zdravim,

uz nejakej cas mam 156, 2.0TS, Selespeed, 114kW

na zacatku lonskeho roku jsem ji lehce ale blbe tuknul. namrzle tramvajove koleje z kopce do zatacky... to je jedno

od te doby se potykam s problemem, ze hlavne za teplejsich dni na dalnicich, zniceho nic zamnou bilej dym. vzdy kdyz pridam plyn. kdyz sundam nohu z plynu prestane to. a kdyz dam zpet nohu na plyn, tak opet dym a navic vubec netahne.

dokonce se mi to malem podarilo zadrit. trikrat jsem za rok vymenoval tesneni pod hlavou. dva valce. vsechny svicky, ted i rozvody a remeny. vyjedu s tim ze servisu jak s novym. najedu 70 kilaku po praze v pohode, vyjedu na dalnici a pri 140 pokles vykonu, koukam zamnou bilej dym.

menil jsem i chladic, olej... vyzkousel snad vse, ale nemuzu prijit ani ja ani v servisu cim to je.

teplota se drzi okolo 80-95 coz asi taky neni idealni. a zda se mi ze hure startuje. chytne, ale moc se ji nechce.

nechci uz ani pocitat kolik jsem do toho narval, ale je to srdcovka..

diky moc
Memory

:???:
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

juro2505

Příspěvky: 7
Registrován: 25.1.2010, pon 20:57

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od juro2505 » 3.5.2010, pon 07:58

nie som sice nejaky extra odbornik, ale strata vykonu a biely dym z vyfuku mi nepripada nic ine ako dve moznosti: zodrate kruzky (nezere ti olej?) a druha vec, s touto som sa stretol hlavne na japonskych autach, tesnenia na ventiloch, hore, pri zdvihatkach. ale to zas robi skor ked je studeny motor, a je to velmi velky dym, a strata vykonu by tam nemala byt citelna. takze mi z toho vychadza jedine kruzky- neprehrial si ho niekedy? staci trochu, kruzky zmaknu a uz netesnia/nestieraju olej, ten ti ostane na stenach valcov, a ide do vyfuku- preto ten dym. ak ti myzne olej, je to toto...

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Memory » 3.5.2010, pon 12:21

hlava je srovnana, ventily prebrousene, tesneni nove. to se prave delalo naposled, aby se tohle uz nestavalo a po 100km znova :(

ted pro to jedu do servisu, tak uvidime, pry zatim (zase) slape v pohode.
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

juro2505

Příspěvky: 7
Registrován: 25.1.2010, pon 20:57

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od juro2505 » 3.5.2010, pon 14:11

no ale to co pises nema nic spolocne s tym, co pisem ja, ak su to kruzky, pomoze prekruzkovat motor, ak boli prehriate, bavime sa o kruzkoch na piestoch, tak zmakli a netesnia, stieracie nestieraju.. este jedna vec- nemas tlak v otvore na nalievanie oleja???

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Milano75 » 3.5.2010, pon 19:06

teče ti olej do výfuku, pravděpodobně prasklá hlava- změř komprese, pokud budou OK nech přetlakovat hlavu a případně zavařit- těsnění dej celokov
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Memory » 3.5.2010, pon 21:08

krouzky to nebudou. ted se menilo tesneni, takze by to asi clovek videl ne? ja teda osobne nejsem na tohle velkej technik, ale myslim ze mam dobreho mechanika. ted uz :P

necham to vsechno jeste premerit. naposled to bylo, opet, znicene tesneni. nevydrzelo ani pul roku. pry vypadalo jak po 5 letech.

pred rokem, kdyz jsem to nechaval delat u jineho mechanika, se pry na 2.0TS plechove tesneni nedela...

kolik stoji hlava? ci jeji tlakovani a pripadne opraveni.

jinak dneska jsem s tim drandil a nejak se mi to cele nelibi. moc se ji nechce startovat opet. a semtam trochu vykyv v zaberu. obcas se z pod kapoty vyvali oblacek kdyz zastavim na krizovatce apod.

to je sr*ni s tim uz fakt :'(
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 796
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Eneck155 » 3.5.2010, pon 21:50

mně když na Lancii 1.8 rupla hlava, tak mi tekla trochu voda mezi chladícím kanálkem v hlavě a přímo spalovacím prostorem 1. válce a z výfuku mi šel taky trochu bílý kouř a úbytek vody jsem zpozoroval až za čas a pak se teda zvyšoval. Nejdřív mi vyměnili v servisu jen těsnění pod hlavou, ale až po další jízdě jsem zjistil, že se voda ztrácí dál a musel jsem vyměnit celou hlavu, tu jsem sehnal použitou za 2 tisíce. Ještě si pamatuju, že když měl otec Fiata 125P ,tak měl v háji pístní kroužky a bralo to olej a když na to hodně šlápnul, tak šel taky dým z výfuku, ale ten byl spíš do modra. Tak nevím :(
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Memory » 3.5.2010, pon 22:09

Kdyby se spaloval olej, tak ten dym je tmavy ze? Tohle je takovej mozna do modra je hodne lehce. Je fakt hustej, kdyz jsem na to slapnul tak za mnou na dalnici byla neproniknutelna mlha, auta za ni nebyli videt...
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Milano75 » 3.5.2010, pon 22:45

Memory píše:Kdyby se spaloval olej, tak ten dym je tmavy ze? Tohle je takovej mozna do modra je hodne lehce. Je fakt hustej, kdyz jsem na to slapnul tak za mnou na dalnici byla neproniknutelna mlha, auta za ni nebyli videt...
když ti teče olej do výfuku, tak je to bílej hustej kouř , když by ti tam šla voda, tak by se vypařovala a byl by to taky bíí kouř,- co ti ubívá?? voda či olej??

těsnění si nech vyrobit na zakázku podle starýho a ještě to bude lěvnější
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Memory » 4.5.2010, úte 00:22

voda se zda ze neubejva. u oleje to nepoznam, jestli mizi po troskach...

neprojevovala by se rupla hlava i jinak? nebo jen kdyz se jede delsi dobu na temer plnej vykon? jinak mi prijde jak jsem uz psal o neco linejsi nez driv. jednicka nema skoro odpich.

odpoledne zajedu do servisu a zeptam se kolik by stala ta kontrola hlavy. pripadne se zkusim podivat za kolik by se dala sehnat jina.
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 selespeed)

Příspěvek od Milano75 » 4.5.2010, úte 07:22

jestli je prasklá hlava, tak ta se při ohřátí roztáhne a roztáhne se i prasklina, proto, to za studena dělá mín něž za tepola

jinak za změření kompresí dáš cca 1500 kompresiometr stojí cca 1300 :)

a nech si zjitit, pokud jdou špatné komprese, čím to je- jestli kruhy nebo ventily, či těsněním
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

juro2505

Příspěvky: 7
Registrován: 25.1.2010, pon 20:57

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od juro2505 » 4.5.2010, úte 07:38

Milano75 píše:jestli je prasklá hlava, tak ta se při ohřátí roztáhne a roztáhne se i prasklina, proto, to za studena dělá mín něž za tepola
roztahuje sa material, nie diera, cize ak je prasklina v hlave, tak po ohriati hlavy sa zmensi. este moze byt, ze to je krivy blok, alebo aj hlava, nemusi byt prasknuta. a potom ti tesnenie nevydrzi... a co sa tyka toho mechanika, ak je dobry, tak by nemal zalozit zlu hlavu a automaticky merat rovinnost hlavy a bloku. kruzky bez merania nezistis, to zistis najlepsie ked otlakujes valce...

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Tibalt » 4.5.2010, úte 14:50

nedam ziadnu odbornu radu, ale trochu sarkazmu: :D

daj si to v servise pozriet a predaj to kym to ide v pohode za dobru cenu. a pri predvadzacke s tym nechod na dialnicu :wink:
Ex 147 1,9jtd 88kw

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od roberto37 » 4.5.2010, úte 16:29

Tibalt píše: predaj to kym to ide v pohode za dobru cenu. a pri predvadzacke s tym nechod na dialnicu :wink:
Poctivci nevymřeli ani na Slovensku
Tibalte až buděš prodávat, tak se tu ukaž :smt021
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Tibalt » 4.5.2010, úte 23:44

pozri do sekcie "predam" :-D

to clovek ani nemoze zazartovat?? :wink:
Ex 147 1,9jtd 88kw

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Memory » 6.5.2010, čtv 13:54

tak zatim to zkousim z touhle hlavou.

diagnostika motoru nic nehlasi. bez problemu

ale diagnostika prevodovky hlasi tri chyby. cidlo otacek motoru, rele cerpadla benzinu a ta treti ted si nevzpomenu.

tak ted cekam az mi zavola ze servisu jestli se zadarilo.
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Memory » 10.5.2010, pon 15:46

takze asi hlava fakt total v hajzlu. v patek jsem to dostal ze servisu a tvarilo se to ok. turoval jsem to a protahl poradne po praze a nic jsem neznamenal. tahla celkem fajn, v nizkych otackach teda porad lina mrcha a horsi startovani. tak sem rikal ze ji vytahnu na dalnici k nasim. a zase pri 140 bilej kour tak jsem to hned stocil zpet do prahy. nechal vychladnout ve stinu asi 20 minut a pak se snazil dojet domu a na jedne krizovatce pri rozjezdu fakt mega hnedy oblak. takze odtahovka. uz nechytla.....
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Milano75 » 10.5.2010, pon 16:39

to jsi měl nově ted hlavu po GO a zase tu ruplo?? nebo od tédoby co to tuřešíš na foru jsi ji neměnil??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 slelspeed)

Příspěvek od Memory » 11.5.2010, úte 00:05

od doby co to tu resim, sme ji nemenili. mysleli jsme ze je to tesnenim, protoze to vazne vypadalo jak original z 99 kdy to bylo vyrobeno a to tam bylo pul roku.
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 selespeed)

Příspěvek od Milano75 » 11.5.2010, úte 19:53

když bys změřil komprese tak bys problém zjistil

měřením kompresí zjistíš jestli jsou KO kroužky,těsnění, ventily-sací/výfukové
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 selespeed)

Příspěvek od Memory » 16.5.2010, ned 13:56

pondeli by se k tomu mel dostat a cele to sundat. mezitim vytekl olej....

porad stojim pred otazkou, jestli ji dat dohromady a prodat, protoze mam nabidku koupit 156 2.5L V6 prave od toho mechanika :-D
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 selespeed)

Příspěvek od Memory » 1.6.2010, úte 14:20

takze hlava je ok. pruser je ze to prej prakticky jede na 2 valce :(

takze asi pripadne novej motor, nebo ji prodat na dily :(

je tam hafec novejch dilu okolo. od ramen, chladice, cerpadel, rozvodu, remenu, jeste mam k tomu nepouzite nove tlumice a pera eibach. krasne zachovalej sportovni interier..
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1058
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 selespeed)

Příspěvek od Rac3r » 1.6.2010, úte 23:16

Tak podle toho co píšeš by to chtělo "jen" vyměnit motor nebo udělat GO :smt102 arvsvw
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 selespeed)

Příspěvek od Memory » 3.6.2010, čtv 13:25

nakonec mi vcera volal mechanik, at s tim motorem, jeste pockam, ze to jeste zkusi zachranit
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

Memory
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 31.3.2010, stř 00:36
Bydliště: Praha

Re: ztráta výkonu, bílý kouř (156 selespeed)

Příspěvek od Memory » 11.6.2010, pát 13:26

z jake priciny mohou popraskat pisty?
AR 156 2.0 TS Selespeed
AR 156 2.5 V6

AR 159 3.2 JTS Q4 Sportwagon

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti