Vrzání na levém předním kole

Odpovědět
gap
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 6.4.2008, ned 21:14

Vrzání na levém předním kole

Příspěvek od gap » 8.5.2010, sob 19:42

Zdravíčko alfisti,
nemáte někdo ponětí, co by to mohlo být, když při nasedání do auta mi tak jako vrzne něco u levého předního kola? Zkoušel jsem pak auto trochu houpat rukou a občas to prostě vrzne.
To vrzání zní jako pískot (myší). :D
Ale hlodavce tam nemám :-D
Díky Petr
Alfa Romeo 145 1.4 TS '97
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 '00

Hergoš
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Registrován: 29.10.2009, čtv 22:38

Re: Vrzání na levém předním kole

Příspěvek od Hergoš » 9.5.2010, ned 15:48

Ahoj já měl něco podobného od pravehé kola a dělo se to jen někdy a někdy to bylo dobré :D Mě to znělo jak když skřípou palety pet lahví :-D svazané tou foliíí.... Jinak ja tam měl v pytli silend block a ložisko nápravy (či zavěšení) ... ale to zadní kolo je také řešeno jinak než přední takže to nemusí být ono :-D
Aktuálně mi vrací co sem do ní dal :) Takže spokojenost až na pár detailů
--------------------------------------------------------
Alfa Romeo 1.4 TS 16V

autickar21
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 100
Registrován: 7.10.2008, úte 14:46
Bydliště: Nove Mesto nad vahom

Re: Vrzání na levém předním kole

Příspěvek od autickar21 » 9.5.2010, ned 19:29

No pravdepodobne stabilizator, alebo silenblok ramena.
2.4jtd 100kw max vybava, GTA podvozok, FMIC, chip, 6q, 310mm brzdy, vyfuk remus zo subaru impreza wrx sti, zadne pevnostne antikorove ramena.

gap
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 6.4.2008, ned 21:14

Re: Vrzání na levém předním kole

Příspěvek od gap » 10.5.2010, pon 15:08

Tak já nevím chlapi, teď je zase klid :D
Mám pocit, že si ze mě Alfa dělá dobrej den :D
Ale předpokládám, že bych musel vyměnit asi celé rameno?
Alfa Romeo 145 1.4 TS '97
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 '00

Chevron
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzání na levém předním kole

Příspěvek od Chevron » 13.5.2010, čtv 18:13

Zkus ty silentbloky striknout bud silikonovym olejem nebo specialnim sprejem na silentbloky...pokud to nepomuze tak pak vymenit silentbloky...cely rameno menit nemusis..

Kdyz tam das powerflexy tak uz tam budou oproti gumovym naveky :smt023

http://www.chevron-racing.com/kompletni ... -3180.html

:smt026
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.

Pompelmo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12
Registrován: 24.6.2008, úte 13:26
Bydliště: pendluju Praha,Brno,Ženeva,Bern

Re: Vrzání na levém předním kole

Příspěvek od Pompelmo » 14.5.2010, pát 19:51

gap píše:Tak já nevím chlapi, teď je zase klid :D
Mám pocit, že si ze mě Alfa dělá dobrej den :D
Ale předpokládám, že bych musel vyměnit asi celé rameno?
Já bych to zatím nějak nehrotil.
Nesnáším chytráky!!!

gap
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 6.4.2008, ned 21:14

Re: Vrzání na levém předním kole

Příspěvek od gap » 19.5.2010, stř 22:08

Díky moc za rady :)
Asi teď prostě ještě počkám a když se to zase nevrátí a nebude se to stupňovat, tak budu vesele drandit dále :)
Jinak co to je ten powerflex? Jaký to je rozdíl oproti klasickému gumovému silentbloku? :shock:
Díky Petr
Alfa Romeo 145 1.4 TS '97
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 '00

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1058
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzání na levém předním kole

Příspěvek od Rac3r » 19.5.2010, stř 22:12

Silentbloky používané k uložení podvozkových částí patří k nejnamáhavějším částem, použitým na automobilu. Podstupují enormní zatížení a nárazy a ve většině případů bez jakékoli údržby. Běžné silentbloky jsou vyráběné z gumových směsí, obsahujících přírodní produkty. Takový materiál podléhá stárnutí, měkne a stává se příliš poddajným. Přestává odolávat silám na něj vynakládaným a tudíž dovoluje pohyb jednotlivých částí podvozku. Výsledkem je obtížně seřiditelná geometrie vozidla, zvýšené opotřebení pneumatik, snížená stabilita při brždění a špatná ovladatelnost vozu. Tvrdé materiály používané dříve k závodním účelům způsobovaly nepříjemný hluk a opotřebení dalších částí vozu. Powerflex však již několik let nabízí fantastickou náhradu! Tou jsou polyuretanové silentbloky. Díky vědecky vyvinuté polyuretanové směsi a jejím technologickým výhodám, jsou silentbloky Powerflex o 30% tvrdší než nové originální gumové silentbloky, zároveň ale absorbují stejné množství hluku. Díky možnosti vyměnit některé silentbloky navíc ušetříte, protože nebudete muset měnit celé rameno nebo jiný díl. Powerflex – to je delší životnost pneumatik, lepší ovladatelnost a větší bezpečnost! :drivers:
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

elbandito
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 3.2.2010, stř 15:58

Re: Vrzání na levém předním kole

Příspěvek od elbandito » 1.6.2010, úte 13:00

Chevron píše:Zkus ty silentbloky striknout bud silikonovym olejem nebo specialnim sprejem na silentbloky...pokud to nepomuze tak pak vymenit silentbloky...cely rameno menit nemusis..

Kdyz tam das powerflexy tak uz tam budou oproti gumovym naveky :smt023

http://www.chevron-racing.com/kompletni ... -3180.html

:smt026
taky mi něco vrže, ale u pravýho zadního kola... kde se dá prosím sehnat ten sprej na silentbloky, nebo čím jiným to můžu zkusit stříknout? díky

Odpovědět

Zpět na „145/146“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti