Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
// zalozeno jako diskuse ke karte
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... y-tanguero
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... y-tanguero
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Balanta
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
- Bydliště: Prostřední Bečva
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
supr kolečka, fešanda autko 

Alfa Romeo Stelvio 2.9 QV
www.cyklobarbecva.cz
www.cyklobarbecva.cz
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
tyhle kola super, přesně tohle chci na zimu 

Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Balanta
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
- Bydliště: Prostřední Bečva
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
taky je chci, dají se koupit někde v česku?
Alfa Romeo Stelvio 2.9 QV
www.cyklobarbecva.cz
www.cyklobarbecva.cz
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
Jojo, jak už jsem si stěžoval na fóru, pneu jsou moc široké a Alfa "tahá za volant". Ale dokonce manželka se přiznala, že si na to zvykne a ať si je necháme. A když se na Alfu podívám, tak jí musím dát za pravdu, tyhle ráfky jsou to pravé pro naši Alfu.
Obávám se, že 18' je originál AR. Bomba je, že mám v tomto provedení i rezervu!
Uvažuju, že na zimu si koupím 17', nebo 16'. Ty vyrábí jako repliky WSP pod názvem SAVONA.
Obávám se, že 18' je originál AR. Bomba je, že mám v tomto provedení i rezervu!

Uvažuju, že na zimu si koupím 17', nebo 16'. Ty vyrábí jako repliky WSP pod názvem SAVONA.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- Balanta
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
- Bydliště: Prostřední Bečva
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
tak já si pořídím tady tyhle asi
http://www.alu-pneu.cz/popup.php?obr=el ... pro%20ALFA*

Alfa Romeo Stelvio 2.9 QV
www.cyklobarbecva.cz
www.cyklobarbecva.cz
- Doktor1962
- Nováček
- Příspěvky: 147
- Registrován: 25.3.2008, úte 12:46
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
Ahoj Tanguero, tak jak ti šlape ta 1,9JTDM. V téhle motorizaci jich je spoustu po bazarech ani nevím proč? Žeby to nebylo na to správné lítání díky svojí váze, nebo jsou tyhle motory nespolehlivé. Uvažoval jsem o jedné takové, protože nejsou drahé, ale rád bych slyšel názor Alfistů. Nemyslím na závodění, ale normální ježdění, jako s mojí 147. Najedu 25 tkm ročně po všech silnicích. Ale fakt nevím kterou motorizaci ( vzal bych 2,4 JTDM, ale ty jsou málo a drahé) 

Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
Čau, relativně "spousta" jich je asi proto, že tato motorizace byla nejprodávanější. Ale výhodná koupě je buď v provedení 8V, nebo sedan, nebo je v tom nějaký jiný háček.
Pokud chceš káru na to správné lítání, tak si teď kup 156 z roku 2004 a za dva až tři roky ojetou 159 s motorem 1.75TBI (Traumatic Brain Injury)..
159 s 1.9 váží skoro 1600kg, s 2.4 téměř 1700kg a s 3.2JTS 1800kg (to mám z manuálu).
Spolehlivost je OK.
Pokud chceš káru na to správné lítání, tak si teď kup 156 z roku 2004 a za dva až tři roky ojetou 159 s motorem 1.75TBI (Traumatic Brain Injury)..
159 s 1.9 váží skoro 1600kg, s 2.4 téměř 1700kg a s 3.2JTS 1800kg (to mám z manuálu).
Spolehlivost je OK.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- Doktor1962
- Nováček
- Příspěvky: 147
- Registrován: 25.3.2008, úte 12:46
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
Tak si počkám.. stejně mám najeto 55 tisíc a to TBI bude na ježdění asi nejlepší. Jinak moc nelítám, víc jak kolem 190 po dálnici nejezdím 

Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
nahrany nove fotografie...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
to je mazel
za kolik se s tím v průměru dá jezdit???

za kolik se s tím v průměru dá jezdit???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
pěkná a moc, tyhle kola prostě žeru
Milano75 : má to tam psaný 6,5l
Milano75 : má to tam psaný 6,5l

Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
nehledal jsme to 
6,5 ujde na takovou váhu
odlehčená 159 je o kolik lehčí???

6,5 ujde na takovou váhu
odlehčená 159 je o kolik lehčí???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
1,9 má něco kolem 1600Kg, moje 2,4 má 1700Kg a nejhůř je na tom GTA který má 1800KgMilano75 píše:nehledal jsme to
6,5 ujde na takovou váhu
odlehčená 159 je o kolik lehčí???
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
Tak jsem strávil celý víkend v garáži leštěním Alfy. Použil jsme zde na webu publikovaný postup tzv. leštěnkového úchyla. V profilu je pár fotek po této "akci", bohužel děsně peklo slunce, takže světlo stálo za prd.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
dej fotky sem, tam není poznat co je co
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007)
moc pěkný kousek =D> 

ex: Lancia delta hpe hf turbo
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
Výměna sání
Tento víkend proběhla zatím největší operace na motoru mojí Alfy - výměna sání.
Použité sání jsem sehnal levně, protože vířivé klapky byli KO. Klapky jsem odšrouboval a osky zalepil zpět hliníkovým epoxidem. Nové těsnění mezi sání a hlavu se dá na netu koupit pod 500.
Postup rozborky jsem konzultoval online s naším guru Čendlerem a sám mi doporučil toto video: http://www.youtube.com/watch?v=G7kMp87_Xjo
Jak to probíhalo?
Je sobotní odpoledne, jarní počasí zve do přírody, nebo do garáže.. Jde se na to!
Sundat kryt motoru, airbox a radši zacpat díru k debimetru igelitovým sáčkem, ať tam nic nespadne, 6xtorx a sundat kryt rozvodů. Kolem vodní pumpy růžová krusta, aha tak proto malinko ubývá voda. Zařadit a pootočit řemenicí čerpadla tak, aby se dali našroubovat dva jistící šrouby. Pak ořech 22 a zabrat. Odšroubovat a dát ven trubičku od čerpadla k railu. Odšroubovat rozvod přepadu nafty, sundat přívod nafty od filtru, odpojit konektor a ořechem 12 s golou povolit tři matky co drží čerpadlo. Vyrazit osku čerpadla a pomocí stahováku ho dostat ven.
Další na řadě je filtr olejových par, musí se odmašlit hadičky, odšroubovat plech, na kterém drží a opatrně ven s ním. Odporná práce, nedá se tam dostat a je špinavý až hnus. Pak sundat EGR a klapku, to je hračka, to už jsem dělal několikrát.
Teď už zbývá jen odšroubovat 9x12 šroubů co drží sání, odpojit přívody k žhavičům a čidlu na sání a klepnutím ho uvolnit.
Buch a už se hýbe a co to teče? Aha, chladicí kapalina, honem lavor pod motor. Sání se pohne o tři cm ven a zastaví o šteft čerpadla nafty. Ten musí taky ven, ale jak? Po chvíli zoufalství zvítězil inženýrský důmysl a dvě matry kontra a utahovat až se pohl. Dál už je cesta volná a po chvilce vyplétání z kabeláže je ta sviňa venku. Podívejte se na fotky, sborka je v dalším příspěvku.
Použité sání jsem sehnal levně, protože vířivé klapky byli KO. Klapky jsem odšrouboval a osky zalepil zpět hliníkovým epoxidem. Nové těsnění mezi sání a hlavu se dá na netu koupit pod 500.
Postup rozborky jsem konzultoval online s naším guru Čendlerem a sám mi doporučil toto video: http://www.youtube.com/watch?v=G7kMp87_Xjo
Jak to probíhalo?
Je sobotní odpoledne, jarní počasí zve do přírody, nebo do garáže.. Jde se na to!
Sundat kryt motoru, airbox a radši zacpat díru k debimetru igelitovým sáčkem, ať tam nic nespadne, 6xtorx a sundat kryt rozvodů. Kolem vodní pumpy růžová krusta, aha tak proto malinko ubývá voda. Zařadit a pootočit řemenicí čerpadla tak, aby se dali našroubovat dva jistící šrouby. Pak ořech 22 a zabrat. Odšroubovat a dát ven trubičku od čerpadla k railu. Odšroubovat rozvod přepadu nafty, sundat přívod nafty od filtru, odpojit konektor a ořechem 12 s golou povolit tři matky co drží čerpadlo. Vyrazit osku čerpadla a pomocí stahováku ho dostat ven.
Další na řadě je filtr olejových par, musí se odmašlit hadičky, odšroubovat plech, na kterém drží a opatrně ven s ním. Odporná práce, nedá se tam dostat a je špinavý až hnus. Pak sundat EGR a klapku, to je hračka, to už jsem dělal několikrát.
Teď už zbývá jen odšroubovat 9x12 šroubů co drží sání, odpojit přívody k žhavičům a čidlu na sání a klepnutím ho uvolnit.
Buch a už se hýbe a co to teče? Aha, chladicí kapalina, honem lavor pod motor. Sání se pohne o tři cm ven a zastaví o šteft čerpadla nafty. Ten musí taky ven, ale jak? Po chvíli zoufalství zvítězil inženýrský důmysl a dvě matry kontra a utahovat až se pohl. Dál už je cesta volná a po chvilce vyplétání z kabeláže je ta sviňa venku. Podívejte se na fotky, sborka je v dalším příspěvku.
- Přílohy
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007
V neděli dopoledne jsem se pustil do skládání.
Nejprve důkladně očistit přírubu na hlavě, ale tak aby se do sacích kanálků nedostalo víc bordelu, než tam už je. Dříky ventilů jsou teda zalepené až fuj, ale s tím nic nenadělám.
Potom jsem na nové sání našrouboval motor vířivých klapek a čidlo ze starého. Pro ulehčení práce jsem přišrouboval i klapku.
Nasadit nové těsnění a šup se sáním na místo, připojit konektory k oběma motorkům a přišroubovat zpět devíti šrouby a fest utáhnout. Pak vrátit zpátky opucovaný filtr olejových par a připojit hadičky. Naftové čerpadlo nasadit přesně, aby kolík trefil drážku v řemenici a dotáhnout. Našroubovat matku na osku, dotáhnout "co-to-dá" a nezapomenout vyšroubovat pojistné šrouby. Připojit přívod nafty, konektor a trubičku k railu. Vrátit zpět přepad nafty a zapojit.
Pak vrátit zpět vyčištěný EGR, přívod sání od turba, zapojit a přišroubovat přepad chlazení a zapojit konektory ke žhavičům. Doplnit chladicí kapalinu na max.
Nakonec zadeklovat rozvody, vrátit airbox a zkontrolovat operační místo, zda nic nechybí a nepřebývá.
Při první startu jsem byl fakt napjatý, podle Čendlerovi rady jsem asi 5x načerpal naftu (klíč IN/OUT) a začal točit motorem. Kupodivu po 3 sekundách to škytlo a chytlo a motor se pravidelně rozběhl.
Jediný problém byl ve špatně nasazeném konektoru od klapky, na to upozornila ECU a diagnostika s EPER-em ukázala kam šáhnout.
Od neděle má auto najeto 150km, motor funguje jak má. Táhne velice pěkně, bez prodlev a dír, můj pocit je, že určitě líp, ale to může být placebo efekt z té dřiny.
Hlavní rozdíl je ve zvukovém projevu. Určitě už nepodfukuje sání, ale můj motor měl fakt hodně traktorový zvuk. Nevím proč, ale po zahřátí teď míň nýtuje a i v záběru je tišší. Tohoto si všimla i manželka, protože poznamenala, že motor začal hvízdat. Nezačal, jen je teď turbo víc slyšet.
Shrnuto - investice do 1500,-Kc a 7 hodin "zábavy" v garáži. Musím říct, že pokud to kluci v Polsku vymění za repasované a na počkání do 5000,-, jsou to machři a ty prachy si zaslouží.
Nejprve důkladně očistit přírubu na hlavě, ale tak aby se do sacích kanálků nedostalo víc bordelu, než tam už je. Dříky ventilů jsou teda zalepené až fuj, ale s tím nic nenadělám.
Potom jsem na nové sání našrouboval motor vířivých klapek a čidlo ze starého. Pro ulehčení práce jsem přišrouboval i klapku.
Nasadit nové těsnění a šup se sáním na místo, připojit konektory k oběma motorkům a přišroubovat zpět devíti šrouby a fest utáhnout. Pak vrátit zpátky opucovaný filtr olejových par a připojit hadičky. Naftové čerpadlo nasadit přesně, aby kolík trefil drážku v řemenici a dotáhnout. Našroubovat matku na osku, dotáhnout "co-to-dá" a nezapomenout vyšroubovat pojistné šrouby. Připojit přívod nafty, konektor a trubičku k railu. Vrátit zpět přepad nafty a zapojit.
Pak vrátit zpět vyčištěný EGR, přívod sání od turba, zapojit a přišroubovat přepad chlazení a zapojit konektory ke žhavičům. Doplnit chladicí kapalinu na max.
Nakonec zadeklovat rozvody, vrátit airbox a zkontrolovat operační místo, zda nic nechybí a nepřebývá.
Při první startu jsem byl fakt napjatý, podle Čendlerovi rady jsem asi 5x načerpal naftu (klíč IN/OUT) a začal točit motorem. Kupodivu po 3 sekundách to škytlo a chytlo a motor se pravidelně rozběhl.
Jediný problém byl ve špatně nasazeném konektoru od klapky, na to upozornila ECU a diagnostika s EPER-em ukázala kam šáhnout.
Od neděle má auto najeto 150km, motor funguje jak má. Táhne velice pěkně, bez prodlev a dír, můj pocit je, že určitě líp, ale to může být placebo efekt z té dřiny.
Hlavní rozdíl je ve zvukovém projevu. Určitě už nepodfukuje sání, ale můj motor měl fakt hodně traktorový zvuk. Nevím proč, ale po zahřátí teď míň nýtuje a i v záběru je tišší. Tohoto si všimla i manželka, protože poznamenala, že motor začal hvízdat. Nezačal, jen je teď turbo víc slyšet.
Shrnuto - investice do 1500,-Kc a 7 hodin "zábavy" v garáži. Musím říct, že pokud to kluci v Polsku vymění za repasované a na počkání do 5000,-, jsou to machři a ty prachy si zaslouží.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007
Jako vždy smekám... perfektní práce... 

ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007
krásná..kola..barva..i interiér přesně můj styl 

Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007
No velmi pekna praca.. klobuk dole.. 

Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007
Paráda,
za podrobný popis, jednoho dne se určitě hodí. 


Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007
no vidíš šikula, jak jsem říkal, pro tebe žádný problém 

Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Tanguero - Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V (2007
Tanguero nezbývá než zatleskat,perfektní práce
=D>

Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti