
proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
Re: proč jsme si koupili alfu
Odpověď hledej hlavně v Petrovo smyslu pro humor
Mě by zase zajímala ta uvedená spotřeba. Se svojí GTV tb jsem se zatím nedostal pod 4,5l nafty na 100km.

GTV 2.0 V6 turbo
Re: proč jsme si koupili alfu
375 ušlechtilých naftových koní z nichž každý vydá za tři od konkurence, stovky newtonmetrů přenášené na koncentrovanou dokonalost značky Barum a nekonečný dojezd.Martin Ti píše:Ale jestli tam ten výkon je tak je to paráda, ale s tím podvozkem a takovým výkonem bych nechtěl jezdit to musí bejt docela velkej adrenalin.
Jakmile dvakrát rychle po sobě sešlápnete plynový pedál aktivujete tak sportovní mód, při kterém se odpojí omezovač (do 250km/h jako u všech škodovek), zesportovní podvozek a přitom zůstane dostatečně komfortní na to aby jste si mohli leštit sudoku (o to se strarají gyroskopy jež jsou dodávány spolu s malým koženým paketem) či pít latté.
O chování na silnici není třeba mluvit - dokonalá stabilita, bezhlučnost a spotřeba nad 5l pouze v případech ustálené rychlosti nad 260km/h do prudkého kopce.
Držíte-li se do rozumných 230km/h je kombinovaná spotřeba na úrovni 4,67l/100km. Zrychlení z 0-100km/h je za 4,7 s, pružné z 0-200km/h za 9,8s. Maximální rychlost
je omezena jen vaší představivostí a odvahou.

- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9077
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: proč jsme si koupili alfu
Tak se mi zdá, že tady někdo moc hulí.... V6 TB a žere naftu????
To Martin Ti: Opravdu si myslíš, že takovej motor existuje????
To Petr147: Neblni ho, nebo si ho bude chtít koupit...
To Martin Ti: Opravdu si myslíš, že takovej motor existuje????
To Petr147: Neblni ho, nebo si ho bude chtít koupit...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: proč jsme si koupili alfu
Pche, s Tds jezdim za 3,5l fritovaciho oleje... A moc neserte nebo to necham cipnout... 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: proč jsme si koupili alfu
Ale jedině od Cimbu nebo ABC tuning, ABC čipnou i automatickou pračku 

Re: proč jsme si koupili alfu
No já sem chtěl samo vědět jen co z něho vyleze, nejsem vůl, abych si myslel, že z takovýho motoru lze něco takového vymáčknout. Jinak díky Petr147 sem si krásně početl a byl sem z toho úplně rozseknutej :-)))))))Nepošlem to do škodovky, kde udělali inženýři chybu........
Nee ochcávku ani s takovým krásným výkonem bych nechtěl, pořád by to vypadalo jako popelnice :-)
Jo tu automatku bych si taky chipnul, aby víc krótila :-)))
Nee ochcávku ani s takovým krásným výkonem bych nechtěl, pořád by to vypadalo jako popelnice :-)
Jo tu automatku bych si taky chipnul, aby víc krótila :-)))
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
Re: proč jsme si koupili alfu
To dá rozum, že né jen naftu. Míchám to s močovinou kvůli nižším emisím...Hampice píše:Tak se mi zdá, že tady někdo moc hulí.... V6 TB a žere naftu????

GTV 2.0 V6 turbo
Re: proč jsme si koupili alfu
Když jsem jasný novoroční večer seděl v Achenseeském baru a popíjel svůj oblíbený schnaps s drceným efedrinem, byl jsem svědkem zajímavé události. Alpským vlekařům se porouchala rolba (zula pás když driftem ujížděla obávanou zatáčku alpengrosskurve), za normálních okolností by to trvalo tak týden než by sehnali náhradní. Naštěstí se jeden z barových hostů nabídl že má náhradu - svou Škodu Yeti TDi. A nabídl ji ke službám. Byl však pod znatelným vlivem alpského rumu a tak si na daný úkol netroufal.Martin Ti píše:Jinak díky Petr147 sem si krásně početl a byl sem z toho úplně rozseknutej :-)))))))
Alpští vlekaři, ač hrdí a zkušení horalé si na tak sofistikovaný stroj taktéž netroufli. Naštěstí jsem tam byl já. Svolil jsem k řízení Yetiho. Od potěšeného majitele jsem obdržel klíče od vozu, jež se v barovém pološeru leskly jako démanty. Okolo přítomní hosté ztichli a s posvátnou bázní na ně hleděli - takové kouzlo mají jenom výrobky Škoda Auto.
Venku již na mne čekal - hrdý a svůj. Yeti, opravdový sněžný muž. Statný, prostorný, výkonný, ale přesto nenucený a elegantní. Vyhaslé reflektory i čočky pod nimi (jenž trapně okopíroval Land Rover) se v jasné alpské noci démonicky leskly. Pohladil jsem jej něžně po plastovém A-sloupku a vychutnával si tu mlčící masu ušlechtilého kovu, čiré jakosti a syrového výkonu. Ještě naposled jsem svým zrakem laskal něžnou křivku zadního blatníku a nenuceně vyzývavý sloupek zadních svítilen. Poté jsem nasedl neboť horalé již byli nervózní z nadcházející časové tísně.
Nebyl čas rozplývat se prostorností a kvalitou interiéru. Pravé koleno laskalo důvěrně známou středovou konzoli ze sametového plastu. Neutrální podsvícení přístrojů jež s chirurgickou přesností zobrazovaly veškeré důležité provozní údaje, hebký volant hřál do rukou, sedačka masírovala gluteus maximus a chrámový audiosystém nalazen na náladu uživatele pustil kultovního zpěváka všech alpských horalů - Falca.
Po nastartování jsem uslyšel důvěrně známý, brumlavý a sebejistý zvuk matky všech motorů - turbodieselu 2.0TDi. V tu chvíli bylo jasné, že ač přede mnou stojí sebetěžší úkol, mohu se spolehnout na nekonečný příval newtonmetrů a nevadnoucí turboefekt. A úkol to vpravdě lehký nebyl - museli jsme za Yetiho zapojit desetimetrovou radlici, její váhu jsem neznal. Později jsem se dozvěděl, že se na její výrobu musely roztavit dva tanky Leopard 2A4.
Nacouval jsem k radlici a pro zdatné horaly nebyl problém ji za pomocí standardního a intuitivního tažného zařízení Škoda Auto správně nainstalovat.Ovladačem nastavení výšky světel jsem ji bez problémů zvedl, zařadil za tři a za pomocí brutálního zátahu TDička vyrazil vpřed. Jako navigátor si ke mně přisedl Joachim. Joachim byl horalem již celých krásných pětatřicet let a stotřicet kilo.
Joachim mne informoval, že nás čeká pět kilometrů cesty s převýšením kilometr a půl. Boční náklon v kritickém místě Alpengrosskurve dosahuje více než sedmdesát stupňů. V zimě i míň. Alpengrosskurve samotná je kultovní tirolská zatáčka jež odděluje sjezdařský potěr od králů muld.
Ovšem nic z toho mne nemohlo znejistit, natož vystrašit. Na své straně jsem měl celou dekádu vývoje té nejlepší skupiny vědců a vynálezců od dob projektu Manhattan. Tuhý titanový skelet, dvanáct airbagů, naprosto nezávislé zavěšení kol, abstraktní pohon všech kol haldex, ale hlavně nezdolné a silné srdce - motor 2.0TDi, 103kW čirého orgasmu. Existují-li mimozemšťané musí sedlat antigravitační verzi TDi. Je to možná již etablované klišé, ale kdo zkusil dá mi zapravdu a nedá mu nezkusit zase. Jeho síla není jen v nadpozemských kilowattech ani v nekonečné záplavě newtonmetrů, nýbrž hlavně v srdci a duchu
řidičově.
To jsem však odbočil. Máme zařazen třetí převodový stupeň, exkluzivní sedmnáctipalcová kola se zakousla do hory a nekompromisně si probíjela cestu vpřed. Otáčky nebylo potřeba nastavovat na více než 600ot/min. - nebyli jsme příliš zatížení a na výkon motoru nebyla sjezdovka nijak prudká. Yeti měl více než dostatečnou výkonostní rezervu, což se však dalo čekat. Joachim jen slastně vrněl - příjemné podprahové, pozitivní vibrace TDi působí
na všechny stejně. Přes zledovatělou krustu snowboardové trati se místy ztrácela trakce, ovšem nic s čím by si Yeti a jeho haldex neporadil.
Jakmile nás svou strmostí přivítala obávaná Alpengrosskurve, nastal křest ohněm. Podřadil jsem na dva. Spustil radlici. Tuny legované oceli se zakously do ledových hrudek a sněhového firmu. Boční náklon byl takový, že pravá polovina vozu ztrácela trakci. Zde přišly vhod i dosud odpočívající newtonmetry. Délka Alpengrosskurve je sice jen něco málo přes 500m, ovšem i tak bylo ke konci potřeba podřadit na jedna a vyhnat otáčky do sportovního pole - okolo
1500ot/min.
Yeti však nezradil, nezklamal a vyhrál! Ne že bych čekal něco jiného. Když jsem s radlicí na půl žerdi přijížděl zpět k barovému parkovišti, lemovaly již příjezdovou cestu davy zvědavců jež spustily spontánní potlesk.
Na oslavu mého výkonu padly další litry schnapsu a nejméně desítka efedrinových tablet. V pokročilé fázi zábavy se ke mně přitočil majitel Yetiho a svěřil se mi že má soudně zakázáné řízení. Na cestě z Linze do Vídně mu v jednom úseku naměřili 278km/h. Dušoval se že je slušným řidičem a jen zapomněl nohu na plynu. Poplácal jsem jej po rameni a uklidnil že to chápu. Taky mám TDi.

Naposledy upravil(a) Petr147 dne 24.9.2010, pát 12:27, celkem upraveno 1 x.
Re: proč jsme si koupili alfu
nemá chybu




Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: proč jsme si koupili alfu
Alfa je na tom asi hodně špatně když je Alfistům trnem v oku VW a Škoda auto... [-o<
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: proč jsme si koupili alfu
doprdele! sem se tu málem poscal
Petr: nedělejte nám takovéto efekty - nejsme leckdo



Petr: nedělejte nám takovéto efekty - nejsme leckdo

156 sw 2.4JTD (103kw)
Re: proč jsme si koupili alfu
Harousi nechápeš ironii nebo co?
a ano Alfa je na tom lépe úplně ve všem kromě zavazadlového prostoru. Můžu porovnávat 2.0JTS a Octavii II 2.0TDI které jsem měl 4, vždy v max výbavě, nové a měněné při nájezdu 70.000tis km. Na Alfě z r. 2002 mi nikdy nepřeskočil rozvoďák, neodešla vodní pumpa, nevytekl všechen olej bez rozsvícení jakékoliv kontrolky (nájezd 90km) a mohl bych pokračovat.... jo a všechny tyhle 2.0 TDI žraly stejně oleje jako moje JTS, jenomže se musel lít Castrol LonglifeII, takže 3x dražši než Selénia 20k, protože samozřejmě nákup jenom v autorizáku. Takže ano, Škoda je mi trnem v oku, protože je to předražený krám poruchovější než Alfa, naštěstí to už v práci pochopili a přešli na Ford a Mondeo TDCi je naprosto bez problémů.

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: proč jsme si koupili alfu
Nejen Škoda Auto je trnem v oku Alfistů 

Re: proč jsme si koupili alfu
děti děti.... [-o< [-o< [-o<
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9077
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: proč jsme si koupili alfu
To Petr147: Nechceš založit samostatný vlákno s takovýma "článkama"? Jinak moc dobrý!!
Osobně sice konkrétně Yetiho považuju za slušný auto, ale s neslušnou cenovkou...
Osobně sice konkrétně Yetiho považuju za slušný auto, ale s neslušnou cenovkou...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: proč jsme si koupili alfu
Jako kdysi Kleo jsem začal na trabantu-měl jsem dva, jeden se rozsypal za jízdy na polňačce s kamarády, druhej asi dožil jako vozítko kastelána z hradu Svojanov.
Učil jsem se řídit na feldě a octavii 1.6,1.9 rodičů, pak už přišly vlastní auta:
Fokus 1.6 kombi – už byla rodina. Prima auto – slušný řízení a podvozek,praktický.
Pak octavia 1.9 tdi LK combi – pěkná spotřeba, ale nuda z uzoufání
Poté přišel první ital – 156 SW 2.4, pěkné auto co má již nějaké emoce, design a jízda ok, ale horší trvanlivost materiálů,antikorozní ochrana a děsivý komfort mě od ní vyhnaly k lybře.
Ta byla pětiválec 2.0 - příjemný atmosférák s dobrým zvukem a pěknou kabinou, taky komfort o dost lepší než 156. Teď mám to samé ale 2.4 jtd, to je nezmar motor, tahoun, jezdím s ní dlouhodobě za 6.2 (alfa 6.8) . bohužel elektorinstalace a dílenské zpracování není po těch letech funkční jak má být,ale je to spíš problém věku auta.
Mezitím byly auta na zábavu – Giulia GT 1300, úžasné vozidlo na které nebyly šikovné ruce, jsem kancelářskej
Maserko tu asi dost lidí znalo, další dimenze automobilismu, první vlastní RWD, exkluzivita, charisma, síla, rozvernost (ve spolehlivosti).
Nyní jako pardál čerstvě vstoupivší do středního věku koukám už po novém, nebo ročním předváděcím vozu, už mě nebaví pořád dávat do kupy 6-8letý italy střední třídy. Přemýšlíme o deltě, ale taky Yetim. holt nemáme k domu hladkou asfaltku. Časem bych si rád dopřál opět 424, nebo alfetku GTV. Na gandidniho Qp asi nebudou love, ty auta pořád rostou na ceně..
Učil jsem se řídit na feldě a octavii 1.6,1.9 rodičů, pak už přišly vlastní auta:
Fokus 1.6 kombi – už byla rodina. Prima auto – slušný řízení a podvozek,praktický.
Pak octavia 1.9 tdi LK combi – pěkná spotřeba, ale nuda z uzoufání
Poté přišel první ital – 156 SW 2.4, pěkné auto co má již nějaké emoce, design a jízda ok, ale horší trvanlivost materiálů,antikorozní ochrana a děsivý komfort mě od ní vyhnaly k lybře.
Ta byla pětiválec 2.0 - příjemný atmosférák s dobrým zvukem a pěknou kabinou, taky komfort o dost lepší než 156. Teď mám to samé ale 2.4 jtd, to je nezmar motor, tahoun, jezdím s ní dlouhodobě za 6.2 (alfa 6.8) . bohužel elektorinstalace a dílenské zpracování není po těch letech funkční jak má být,ale je to spíš problém věku auta.
Mezitím byly auta na zábavu – Giulia GT 1300, úžasné vozidlo na které nebyly šikovné ruce, jsem kancelářskej

Maserko tu asi dost lidí znalo, další dimenze automobilismu, první vlastní RWD, exkluzivita, charisma, síla, rozvernost (ve spolehlivosti).
Nyní jako pardál čerstvě vstoupivší do středního věku koukám už po novém, nebo ročním předváděcím vozu, už mě nebaví pořád dávat do kupy 6-8letý italy střední třídy. Přemýšlíme o deltě, ale taky Yetim. holt nemáme k domu hladkou asfaltku. Časem bych si rád dopřál opět 424, nebo alfetku GTV. Na gandidniho Qp asi nebudou love, ty auta pořád rostou na ceně..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: proč jsme si koupili alfu
Mě Škodovka taky nevyhovuje a taky se mi zdá v některých případech zbytečně drahá. Na druhou stranu když to lidi kupují tak by byl výrobce blbej kdyby hnul s cenou dolu. Tím to ale pro mě končí, když si někdo Škodovku koupit chce tak ať si jí koupí. Je to přeci jeho volba a nedělá to z něj horšího člověka než z majitele AR.
Jediný co mě zvedá ze židle je přeceňování a zvýhodňování Škodovek českými médii.

Jediný co mě zvedá ze židle je přeceňování a zvýhodňování Škodovek českými médii.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: proč jsme si koupili alfu
Vše o vašem milovaném koncernu prosím sem:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=32&t=6726
díky
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=32&t=6726
díky

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: proč jsme si koupili alfu
Kubasi to je možná zbytečné vlákno 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: proč jsme si koupili alfu
:-))))))) Petr147: by si mohl psát klidně paměti či co :-)))))) výborný......
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw
Re: proč jsme si koupili alfu
Ne nenítuta146 píše:Kubasi to je možná zbytečné vlákno

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: proč jsme si koupili alfu
Tak já jsem si koupil alfičku, proto že se mi nejdřiv líbila a pak sem se v ní svezl v jednom bazaru a to jsem neměl dělat, od té doby už pro mě nic jiného neznamená auto, už jen alfa!!!!
Jo sem většinou jezdil s koncernem vw a tam fakt auta moc dělat neumí!!!!! Jako samo, že někomu to stačí, mě to taky stačilo, dokud sem se nesvezl v alfičce.
Jo bez srdce by jsme byli pouhé stroje :-) Něco na tom bude.............
Jo sem většinou jezdil s koncernem vw a tam fakt auta moc dělat neumí!!!!! Jako samo, že někomu to stačí, mě to taky stačilo, dokud sem se nesvezl v alfičce.
Jo bez srdce by jsme byli pouhé stroje :-) Něco na tom bude.............
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw
Re: proč jsme si koupili alfu
jojo, dřív pro mě auto představovalo dopravní prostředek z bodu A do bodu B...než sem poznala alfu která všechny doposud vyzkoušená ostatní auta smetla po všech stránkách, žádný jí nesahalo ani po kotníky jak výkonem, tak podvozkem, tak vzhledem i komfortem... prostě mě očarovala a změnila moje chápání Auta (s velkym A), že musím mít pocit jako bych s autem srostla, aby se mnou komunikovalo a poskytovalo nejen užitek ale i zábavu... prostě alfa je fakt jiná...Martin Ti píše:Tak já jsem si koupil alfičku, proto že se mi nejdřiv líbila a pak sem se v ní svezl v jednom bazaru a to jsem neměl dělat, od té doby už pro mě nic jiného neznamená auto, už jen alfa!!!!
Jo sem většinou jezdil s koncernem vw a tam fakt auta moc dělat neumí!!!!! Jako samo, že někomu to stačí, mě to taky stačilo, dokud sem se nesvezl v alfičce.
Jo bez srdce by jsme byli pouhé stroje :-) Něco na tom bude.............
P.S.: taky ste se někdy přistihli v alfě s tupym úsměvem? Já mockrát..
Re: proč jsme si koupili alfu
to já si s ní někdy i povídám. Když jsem bydlel ještě v paneláku a parkoval svoji "starou" 155 před oknama,tak jsem jí vždycky večer dával "dobrou noc", teď už teda každý večer do garáže nechodím,ale za jízdy si povídáme - ona odpovídá vrzáním palubky
, že to ještě není na léčení 


AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: proč jsme si koupili alfu
heh, nemoc, to já když s Alfinkou zvládnu nějakou dlouhou náročnou cestu, nebo natrhneme něčemu prdelku co chce moc závodit, tak jí za to pohladím po palubce a pochválímEneck155 píše:to já si s ní někdy i povídám. Když jsem bydlel ještě v paneláku a parkoval svoji "starou" 155 před oknama,tak jsem jí vždycky večer dával "dobrou noc", teď už teda každý večer do garáže nechodím,ale za jízdy si povídáme - ona odpovídá vrzáním palubky, že to ještě není na léčení

Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti