![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![Obrázek](http://www.chevron-racing.com/bmz_cache/1/102c56e7b359004ca4ea456d48fcc7d0.image.614x461.jpg)
Petr147 píše:čistě teoreticky, není toto špatně? V servise mi řekli, že když nemám kryt na svodech, tak mi jde teplo zbytečně na trubku sání a auto nasává horkej vzduch a v tomto případě je to ještě horší![]()
Nejlepší je nechat originál a pořídit si silnější motor..HonzaK píše:TNejlepsi koupit hotovej kit na urcitej motor.
No s tim byhc i souhlasil ale neverim ze ten filtr menite 1x az 2x rocne. Podle poctu ujetych km a prasneho prostredi. Coz je vyhoda sportovnich vlozek vydrzej dele a daj se prat.Rac3r píše:Nejlepší je nechat originál a pořídit si silnější motor..HonzaK píše:TNejlepsi koupit hotovej kit na urcitej motor.![]()
Tak nějakTakže než něco prát a olejovat to radši starý vyhodím a dám nový.
Kůrkyn píše:Nerozumíme si, filtr je od toho, aby zachytával prach. Sportovní filtr se vlhčí olejem, aby se na něm prach zachytával. Provozem se zanese a je potřeba jej od prachu vyprat a nasytit čerstvým olejem. Tenhle způsob se používal dřív na všech strojích (Zetor, Jawa pérák/kývačka atd.), protože papírové filtry byly drahé oproti levné lidské práci a skutečnosti, že se prach s benzínem a olejem po omytí filtru spálí někde v kamnech v dílně. U staré motorky je filtrem drátěnka na nádobí namočená v oleji... Nicméně papírový filtr zachytí i ty částice prachu, které by přes starý typ filtru prošly.
Takže je to tak, že co ušetříš na filtru vrazíš do výbrusu motoru a znečištěného oleje. Zkus udělat rozbor oleje u auta, které jezdí se standartním a sportovním filtrem a uvidíme.
proto sem namontoval 2,8Td z UAZURac3r píše:Na celé tohle vlákno platí jedno staré,dobré tvrzení... Objem ničím nenahradíš![]()
![]()
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů