chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Odpovědět

Chiptuning

Ano,proč ne?
153
77%
Ne,nejsem jeho fanda
45
23%
 
Celkem hlasů: 198

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 25.2.2007, ned 22:35

Richie píše:no to ne :) vykon mam urcite vetsi :) je to znaz fest...ja to mnohem lepsi,ale na tu lybru to teda nestacilo...
to je divny.ale uz jsem slysel ze ta 140ka je delo
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 26.2.2007, pon 00:08

Neco mi tady nesedi 8)

Nejrychlejsi Lybra je 2.4 JTD 150PS
212km/h
9.4s 0-100

Moje 156 2.0TS 155PS dle katalogu:
216, 8,6
ty bys s 166PS teoreticky mel byt jeste o neco rychlejsi...

Mozna ze mas neco pod pedalem, nebo si zapomnel zaradit posledni stupen :)
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 26.2.2007, pon 13:02

Ta Lybra je jak těžká ? Od hmotnosti záleží akcelerace. Maximálku bys měl určitě vyšší Ty. Já mněl Hondu CRX 700kg 1.5VTEC 115k a na ní se do 100km/h jen tak něco nechytne. Udělala stovku pod 7s. Ale při 180km/h jí začly docházet síly. A další věc, která hodně ovlivňuje akceleraci je zpřevodování, pokud má kratší kvalty, nebo 6 rychlostí, muže být živější.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 26.2.2007, pon 13:03

no jak rikam...pruzne zrychleni je stejne ..na sprint jsme to nezkouseli....asi bych mu pomalu ujizdel,ale jen opravdu pomalu..mam takove podezreni ze mi nekde netesni sani...ze mi to nekde chyta falesnej vzduch...a nebo by to mohla delat ta vaha vzduchu co tam mam..neni to origos....ani porade nevim co to je za vahu...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 26.2.2007, pon 16:10

sarkan píše:Já mněl Hondu CRX 700kg 1.5VTEC 115k a na ní se do 100km/h jen tak něco nechytne. Udělala stovku pod 7s. Ale při 180km/h jí začly docházet síly. A další věc, která hodně ovlivňuje akceleraci je zpřevodování, pokud má kratší kvalty, nebo 6 rychlostí, muže být živější.

pod 7s ? Kolik teda podle tebe mela CRX 1.6 131PS ?
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od soft147 » 26.2.2007, pon 20:02

Kamos mel verzi 1,6/ 136k a zrychleni bylo za 7,9 , stamdartmi verze 8,5 , pod 7 se dostal se 150k :cry:
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 1.3.2007, čtv 19:27

Novější CRX byly těžší a přes silnější motor se mi subjektivně zdaly línější. Maximálka byla lepší. Já mněl CRX 1. generace, 700kg, odlehčená, laděné sání i výfuk.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

PODĚKOVÁNÍ

Příspěvek od sarkan » 1.3.2007, čtv 19:29

Děkuji všem, kteří to riskly a nechaly si ode mne načipovat svou Alfu. Doufám, že budete spokojení a přeji hodně šťastných km. Všem velké díky, Alfám zdar! :D
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

Jaaaaara
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 16.1.2007, úte 20:42
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Re: PODĚKOVÁNÍ

Příspěvek od Jaaaaara » 1.3.2007, čtv 22:07

sarkan píše:Děkuji všem, kteří to riskly a nechaly si ode mne načipovat svou Alfu. Doufám, že budete spokojení a přeji hodně šťastných km. Všem velké díky, Alfám zdar! :D
Myslim, ze budu mluvit za vsechny kteri tvuj cip maji, kdyz podekuju i ja tobe :wink: Takze diky za bezproblemovou spolupraci, u me je naprosta spokojenost :)
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 10.4.2007, úte 13:18

nevim jestli jsem to uz nekde psal,ale musim rict ze po tom co jsem profouknul EGR ventil tak chip zase slape jak za mlada..tahne jako dabel a vyrazne se snizila kourivost...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: PODĚKOVÁNÍ

Příspěvek od Radim » 19.4.2007, čtv 09:35

Jaaaaara píše:Myslim, ze budu mluvit za vsechny kteri tvuj cip maji, kdyz podekuju i ja tobe :wink: Takze diky za bezproblemovou spolupraci, u me je naprosta spokojenost :)
kluci, a mel to nekdo z vas na brzde? ne ze bych tim implicitne rikal ze vam sarkan vykon nenavysil,ale pokud to neni exaktne zmereny,tak to jsou porad jen subjektivni dojmy.. no ja ozkousim v praxi Richieho vykon az pojedem spolecne z Podebrad na Hradec.. tak uvidime jestli se ma 103kw chytne na 122kw by sarkan :wink:
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Jaaaaara
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 16.1.2007, úte 20:42
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaaaaara » 19.4.2007, čtv 22:08

Na brzde to zatim zmereny nemam...vydrz do Mimonskych valek, tam mereni probehne ;-)
Pak sem hned hodim graf :twisted:
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 20.4.2007, pát 08:48

Jaaaaara píše:Na brzde to zatim zmereny nemam...vydrz do Mimonskych valek, tam mereni probehne ;-)
Pak sem hned hodim graf :twisted:
ok,jsem zvedavy.tipuju neco kolem 115kw.tak uvidime..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 20.4.2007, pát 09:52

Jaaaaara píše:Na brzde to zatim zmereny nemam...vydrz do Mimonskych valek, tam mereni probehne ;-)
Pak sem hned hodim graf :twisted:
tak to jsem taky zvedav
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2897
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 20.4.2007, pát 10:17

Richie píše:tak to jsem taky zvedav
no kdyz uvazis,ze i ta serie ma cca 3-5 kw nad uvadeny vykon (za predpokladu dobre vahy plus EGR atd..) tak to realne zvyseni muze byt treba jen o 10kw misto 20 kw..me osobne by spis nez vykon zajimal predevsim prubeh toho vykonu - linearita tahu a ochota jit do otacek.no Richie,uvidime v sobotu az pojedem smer Hradec :cool: 103kw versus 122kw :wink:

navic to mereni na brzde..zalezi taky zda je ve zkusebne 15 nebo 25 stupnu :-D u turbomotoru mohou byt pak ty hodnoty dost rozdilne :lol:
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 20.4.2007, pát 10:36

Raddik píše:
Richie píše:tak to jsem taky zvedav
no kdyz uvazis,ze i ta serie ma cca 3-5 kw nad uvadeny vykon (za predpokladu dobre vahy plus EGR atd..) tak to realne zvyseni muze byt treba jen o 10kw misto 20 kw..me osobne by spis nez vykon zajimal predevsim prubeh toho vykonu - linearita tahu a ochota jit do otacek.no Richie,uvidime v sobotu az pojedem smer Hradec :cool: 103kw versus 122kw :wink:

navic to mereni na brzde..zalezi taky zda je ve zkusebne 15 nebo 25 stupnu :-D u turbomotoru mohou byt pak ty hodnoty dost rozdilne :lol:
no ja myslim ze tio nebudu ujizdet ani nahodou...co si pamatuju tak ti to jelo super...a taky mas novejsi motor...ja uz mam babicku...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Jaaaaara
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 16.1.2007, úte 20:42
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaaaaara » 24.4.2007, úte 11:37

Tak na Mimonskou brzdu asi .... - chtej za to 1500, coz je podle me trochu moc...jeste si zjistim kolik si uctujou jinde, ale spis to vidim, ze si udelam vylet treba do Usti n.L. :razz:
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD

machy1118

Příspěvky: 4
Registrován: 16.2.2007, pát 14:52

Příspěvek od machy1118 » 1.5.2007, úte 16:41

co jsem byl na brzdě, tak bez papíru 500,- a s papírem 1000,-

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 17.8.2007, pát 14:51

jnak uz vim jak se pozna kdyz je alfa cipla nebo neni...pokud neni 2.4 JTD ciple tak pri seslapnuti pedalu na podlahu jen zakouri --ale jen asi na vterinu..pak prestane..kdyzto chipovane auto kouri pri plnem plynu porad :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Jaaaaara
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 16.1.2007, úte 20:42
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaaaaara » 17.8.2007, pát 15:06

Naprosto souhlasim :-D
kouri jako svina (navic mam vyfuk nahoru) :twisted:
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 17.8.2007, pát 15:08

muj vyfuk je rovne ale kdyz teda vyrazim 1,2,3 a podivam se dozadu tak to je mazec :)...ale jak rikal jednou Drtikols....no boze..kouri to na ty za mnou..ne na me :D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Jaaaaara
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 16.1.2007, úte 20:42
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaaaaara » 17.8.2007, pát 17:07

Ja zastavam naprosto stejny nazor :wink:
Jen mi vadi, ze kvuli tomu, ze mam vyfuk nahoru, mam okoureny i zadni naraznik...takze bude s nejvetsi pravdepodobnosti uprava!
Premyslim udelat novy uplne cely, protoze ten original zacina nejak reznout - nevis o necem v dobre kvalite a za rozumny peniz?
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 17.8.2007, pát 17:19

Jaaaaara píše:Ja zastavam naprosto stejny nazor :wink:
Jen mi vadi, ze kvuli tomu, ze mam vyfuk nahoru, mam okoureny i zadni naraznik...takze bude s nejvetsi pravdepodobnosti uprava!
Premyslim udelat novy uplne cely, protoze ten original zacina nejak reznout - nevis o necem v dobre kvalite a za rozumny peniz?
mam taky nahnuty smer na horu...ale nedela to nic..ale to je taky tim ze mam tmave auto...nemas nahodou koncovku moc vystrcenou????ze se to potom moc toci za tebou
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Jaaaaara
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 16.1.2007, úte 20:42
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaaaaara » 17.8.2007, pát 17:34

barva bude urcite jednim z duvodu...

Prikladam odkazy na zadek auta:

http://www.ukazto.com/?img=25032007081.jpg
http://www.ukazto.com/?img=25032007080.jpg
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 4.10.2007, čtv 14:28

Pokud auto po chipu kouří a vidíš to dokonce v zrcátku (!), je tam někde chyba. Buď v HW nebo v SW.

Aktuálně teď mám ve Stilu mapy od jednoho zde jmenovaného tunera a krom toho, že to hulí oproti sérii minimálně, tak to hulí nepoměrně méně, než rádoby profi Kerscher.
Budu chvíli testovat a podělím se s vámi o zážitky.

Na brzdě jsem nebyl a ani to neplánuju. Ale do testovacího protikopce se zvýšila okamžitá rychlost v průjezdním bodu ze 110 na 125 km/h.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host