Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Všechno co jsi popsal výše ti mnohem lépe než Q7 splní auto typu Renault Espace.... A nebude na to potřebovat 2 tuny váhy a motor jak do lokomotivy.... (navíc vnitřní prostor Espace a Q7 je neporovnatelný ve prospěch MPV).
Výhoda SUV je "jen" v pohonu 4x4 a lepších jízdních vlastnostech.... (ikdyž samozřejmě i to moderní MPV dokáže v klídku upalovat 150-180kmh....)
Já tu kategorii nezavrhuju, pro určitý typ provozu (a lidí) je asi ideální. Ale neřekl bych, že hlavní motivací koupě SUV je snaha mít prostorné, rodinné auto....
Motivací je mít chlapsky vypadající "čtyřkolku", do které se občas dá něco naložit.
Jinak ten crashtest Q7 a F500 je jedna s největších pi*ovin, které jsem kdy od ADACu viděl - moc nechápu, proč to někdo vůbec zmiňuje. Kdyby našli ještě menší auto a ještě větší SUV, byl by výsledek ještě ultimátnější [-o< A co z toho vyplývá? Že si všichni v zájmu bezpečnosti nakoupíme dvoutunové auta? [-o< A když Q7 prohraje s Hummerem, nakoupíme si Hummery?
Výhoda SUV je "jen" v pohonu 4x4 a lepších jízdních vlastnostech.... (ikdyž samozřejmě i to moderní MPV dokáže v klídku upalovat 150-180kmh....)
Já tu kategorii nezavrhuju, pro určitý typ provozu (a lidí) je asi ideální. Ale neřekl bych, že hlavní motivací koupě SUV je snaha mít prostorné, rodinné auto....
Motivací je mít chlapsky vypadající "čtyřkolku", do které se občas dá něco naložit.
Jinak ten crashtest Q7 a F500 je jedna s největších pi*ovin, které jsem kdy od ADACu viděl - moc nechápu, proč to někdo vůbec zmiňuje. Kdyby našli ještě menší auto a ještě větší SUV, byl by výsledek ještě ultimátnější [-o< A co z toho vyplývá? Že si všichni v zájmu bezpečnosti nakoupíme dvoutunové auta? [-o< A když Q7 prohraje s Hummerem, nakoupíme si Hummery?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)


Ale nic, myslim si, že v případě Fiatu by mělo platit, že když se dva perou (Japonci a Němci s jejich SUV) tak se třetí směje (Italové)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Taky je důležité mít použitelný motor, co s tou obludou bude trochu cvičit, ta 4.2 tdi je rozumnej stred... Raději v tanku než poskleném Trafiku
Espace nemá adaptivní podvozek, 4x4 ani pružný motor

- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jako jo, když to chcete živit, proč ne. 

- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Pro mne jsou jediny slusny SUV Range Rover, X5, a ML.
Touareg a Q7 se mi nelibi, takovy obycejny krabice...
At koukaji taliani pohnout, pro manzelku a jizdy na chatu by se mi to libilo
Touareg a Q7 se mi nelibi, takovy obycejny krabice...
At koukaji taliani pohnout, pro manzelku a jizdy na chatu by se mi to libilo

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Osobně bych chtěl JGC nebo kdybych začal kšeftovat s orgánama, tak bílé GLK



Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ono je taky SUV a SUV. Zmiňuje se tu Q7, ale to už je extrém i mezi těma SUV. Ale třeba Kia Sorento 4x4 má hmotnost přibližně stejnou jako předfaceliftová 159 SW JTD Q4, jestli ne menší. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Petr: aha, takže jsme začali u bezpečného auta pro rodinu a teď se nám z toho vylouplo, že vlastně chceme adaptivní podvozek a V8 TDI
Myslím že by tady nebyl problém vyjmenovat pěknou řádku aut, které nabídnou silný motor, pohon 4x4 a prostor pro posádku a zavazadla na stejné úrovni, jako Q7. Napadá mě třeba Volvo XC70....
Ovšem přiznejme si, že paní vystupující z Espasu nebo XC70 bude furt vypadat jenom jako máma od rodiny (v případě Volva máma od rodiny, která má barák na kopci). Zatímco z Q7 bude tatáž paní vystupovat jako CELEBRITA. A to ti žádné jiné auto než lux. SUV nenabídne, že?

Myslím že by tady nebyl problém vyjmenovat pěknou řádku aut, které nabídnou silný motor, pohon 4x4 a prostor pro posádku a zavazadla na stejné úrovni, jako Q7. Napadá mě třeba Volvo XC70....
Ovšem přiznejme si, že paní vystupující z Espasu nebo XC70 bude furt vypadat jenom jako máma od rodiny (v případě Volva máma od rodiny, která má barák na kopci). Zatímco z Q7 bude tatáž paní vystupovat jako CELEBRITA. A to ti žádné jiné auto než lux. SUV nenabídne, že?

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
adaptivní podvozek je parádní vychytávka do terénu, parkování na obrubnících nebo vymlácenou žulovou dlažbu, ten ocení i panička s dětma
no a co že je tam V8, když je V6 líná, ještě je tam servisní sebevražda V12 TDI 
xc70 je prostě kombík, to raději xc60 a tam není pro moc lidí rozdíl proti Q7... znám člověka, co má cca 150kg, tepláky od malty, Q7 a jako celebrita nevypadá
než xc70, tak raději R ko MB, tam je víc placu jak v 7er a odvozíš s tím malej fotbalovej tým, ale zas je to nízký jako klasický auto...
uznávám, že je Q7 mastodont, do města bych to nechtěl ani za nic... to třeba Grand Vitaru.. ale víc mě nenapadá... X5 má machr index jako Q7, to samé xc60... pak už máš levnější SUV jako X3, Q5, Grand Vitaru, JGC... ale o těch může taky kde kdo říct, je je majitel celebrita ;) prostě SUV leží hodně lidem v žaludku....
krásně je to vidět na X6M, kde kdo na to nadává, ale spousta lidí by to chtěla


xc70 je prostě kombík, to raději xc60 a tam není pro moc lidí rozdíl proti Q7... znám člověka, co má cca 150kg, tepláky od malty, Q7 a jako celebrita nevypadá

uznávám, že je Q7 mastodont, do města bych to nechtěl ani za nic... to třeba Grand Vitaru.. ale víc mě nenapadá... X5 má machr index jako Q7, to samé xc60... pak už máš levnější SUV jako X3, Q5, Grand Vitaru, JGC... ale o těch může taky kde kdo říct, je je majitel celebrita ;) prostě SUV leží hodně lidem v žaludku....
krásně je to vidět na X6M, kde kdo na to nadává, ale spousta lidí by to chtěla

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tak to je samozřejmě pravda, že spousta lidí nenávidí SUV prostě ze závisti (né že by snad přímo záviděli to auto, ale prostě závidí, že má někdo prachy, aby si ho koupil....).
Já se tady ale bavím o tom, že prostě když někdo arumentuje "bezpečným autem pro rodinu" a jako příklad dá Q7, tak je to jaksi pomýlené....
No nic, už to neřešme....
Ale kurňa, ta XC60, ta se mi líbí.... Právě proto, že to je praktický funkční kombík - nic, co by působilo dojmem, že majitel si potřebuje hlavně zvýšit sebevědomí....
Já se tady ale bavím o tom, že prostě když někdo arumentuje "bezpečným autem pro rodinu" a jako příklad dá Q7, tak je to jaksi pomýlené....

No nic, už to neřešme....
Ale kurňa, ta XC60, ta se mi líbí.... Právě proto, že to je praktický funkční kombík - nic, co by působilo dojmem, že majitel si potřebuje hlavně zvýšit sebevědomí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
ono snad nic bezpečnějšího, než Q7 není, pak už jsou leda nějaká OT 
pravda, XC60 je krásná a má spustu "Volvo" vychytávek

Kubas píše:Ale kurňa, ta XC60, ta se mi líbí.... Právě proto, že to je praktický funkční kombík - nic, co by působilo dojmem, že majitel si potřebuje hlavně zvýšit sebevědomí....
pravda, XC60 je krásná a má spustu "Volvo" vychytávek


Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
jo, já myslel XC70, prostě to dlouhé, oplastované kombi....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Q7 není bezpečnější než X5, X6, ML a zmíněné volvo. Vyčítají jí špatné svary na příčce mezi motorovým prostorem a kabinou. Prý jsou nohy díky tomu dost ohrožené
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Přiznám se, že jsem dodneška praktický smysl SUV nepochopil



Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tak to slovo "praktický" je zásadní....
Prostě tak jak bývalo dřív jako image-auto brané kupé nebo nějaký pěkný sedan, tak dnes je to SUV. Já taky nechápu proč to tak je, ale holt taková je doba
(asi je tam důležité, že sedíš výš než ostatní a tím pádem výše létá i tvoje ego....
)

Prostě tak jak bývalo dřív jako image-auto brané kupé nebo nějaký pěkný sedan, tak dnes je to SUV. Já taky nechápu proč to tak je, ale holt taková je doba

(asi je tam důležité, že sedíš výš než ostatní a tím pádem výše létá i tvoje ego....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Kubas: pocit neohroženosti!
. .souhlas

Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Když pominu vzhled, tak nechápu tu logiku, že se do žebřiňáků cpou V8 motory s 300k a na silnici čumíš jako ze štaflí. Přitom v terénu jsou úplně k ničemu a zesměšní je starý dobrý Nissan Patrol. Kufry nic moc, bezpečnost běžná, žádné super výsledky... asi to opravdu bude o egu 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
V8 je dospělej motor pro SUV, ale takové V10 TDI a V12 TDI, to je už jiná dignóza
S tou bezpečnosti jsem to bral tak obecně v této třídě, X5 je to samé, ale ve sportovnějším balení...

S tou bezpečnosti jsem to bral tak obecně v této třídě, X5 je to samé, ale ve sportovnějším balení...
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jéje... rozjíždí se debata o TDiPetr147 píše:takové V10 TDI a V12 TDI, to je už jiná dignóza![]()


__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
starnadart z fabriky né
musí být čipnuté a táhnout vod spoda. To pak jo.

Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Petr: nevím, přemotorované monstra o váze kolem 2,5t mě nezajímají.... (stejně jako závody tahačů....
)

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Dost často vídám SUV s přívěsem třeba s koňma. Bratranec třeba zase v zimě jezdí na hory na chalupu a teď dává přes zimu každej víkend řetězy aby se tam dostal. V létě zase potřebuje občas za autem odvýzt přívěs s lodí. Dost lidí SUV využije právě na tažení těžších přívěsů, jiným vyhovuje pohodlí při nastupovaní, jiným vyhovuje vyšší rozhled, jiným pocit bezpečí a pro někomu se to prostě jen líbí. Nehodlám odsuzovat nikoho z nich, že má jiný názor na auto než já... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Harousi já nikoho neodsuzuju, jenom říkám, že SUV je jenom módní splácanina. Přívěs s koňma odtáhneš i s tvým Subaru (jenom to opticky nevypadá tak dobře), na hory se Subaru vyjedeš bez nandavání řetězů, pokud nevyhledáváš off-road extrémy. Jestli někdo potřebuje auto do terénu i na silnici, nebo na tahání těžkého nákladu, tak jde do Patrola, Land Roveru apod. ne do módních kreatur, které jsou oplastované, zvedlé o 3 cm, těžké jako kráva, takže v nich potřebuješ aspoň 3.0l aby se to pohnulo z místa a tváří se jako teréňák.Harous píše:Nehodlám odsuzovat nikoho z nich, že má jiný názor na auto než já...
Na silnici horší jízdní vlastnosti než běžné vozidlo, v terénu nepoužitelné (stejně tam s ním nikdo nejede) tak k čemu to je?

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Stejná kategorie, jako světla pro denní svícení? 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host