Překvapuje mě totiž, že přidali 10koní ale přitom papírově hodně klesla spotřeba

147kW - 11,6 / 8,0 / 5,9
154kW - 9,2 / 6,9 / 5,5
Nekupoval jsem ji aby ušetřil, ale přeci jen můj příměstský provoz mezi 10-13 litry mě trochu znepokojuje...

No uvidime co se tu sesype za chytrostKubas píše:předpokládám že ti někdo odpoví naprosto erudovaně, ale takhle jako nástřel s tou spotřebou, nebude to tím že jednak ten výkonnější motor je prostě trochu "lepší" co se spotřeby týče a že se dával až do faceliftované, odlehčené verze? (asi těžko úspora 80kg udělá ty dva litry na 100, ale....).
Asi jenom papírově.Adamsquare píše: Překvapuje mě totiž, že přidali 10koní ale přitom papírově hodně klesla spotřeba![]()
147kW - 11,6 / 8,0 / 5,9
154kW - 9,2 / 6,9 / 5,5
Na plnou nádrž Shell V-Power Diesel jsem najel okolo 600km ... takže to +- odpovídá.Harous píše:Měříš to od plný do plný? Aby si neměl jen pošahanej počítač a nebláznil zbytečně.
Mě ta 1.9 žere taky 6-7. Čtyřválec je prostě mnohem úspornější, a těch 300kg je zatraceně hodně. (konkrétně u mě to dělá 325kg dle TP)kravitzUL píše:je to trochu mimo, ale z tý vaší spotřeby 159 jsem trochuPříjde mi to skoro nemožný, ikdyž je těžší a je to 2.4, ale novější typ a já s tou svou 156 na 17 a 225...jezdim dlouhodobý průměr 6L.. Ikdyž na to dupu, tak nepřesánu 7L v průměru. A naopak žid jízda dálka i 4.5. Vyzkoušeno dotankováním. PC ukazuje i o litr míň.
Takovou spotřebu nemám ani u 3.2 v6Adamsquare píše:Někde jsem i zaslechl, že je tam jiná převodovka... to by asi vysvětlovalo nejvíc.
S tou vahou to nepasuje, 154kW verze se tam dávala před i po odtučení. Na druhou stranu ta data o spotřebě tam asi uvádí výrobce až po faceliftu.
Sprint monitor mě dojal uplně![]()
.. až budu jezdit za 8, tak se ozvu![]()
Včera jsem natankoval Agip DieselTech (kristova noho 29,90) a po ujetých 40km mám průměr rovných 13
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů