Kupujeme AR 156...
Kupujeme AR 156...
Ako ste spokojny so svojimi 156tkami kto ich mate? co vam pripadne vadi najviac? a co zas ma co si na nej cennite co ine auta nemaju?
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
No to by byla dlouuuuuuuha odpoved 
Klady:
samozrejme design kastle....
2.4 JTD - super zatah a zvuk
vyborne rizeni
paradni podvozek
stale jeste urcita exklusivita
spotreba
Zapory:
drnceni retezu olejoveho cerpadla u 2.4 JTD
drnceni a vrzani palubky
drazkovany remen a vsechny kladky
praskajici hadice od intercooleru do motoru
drazsi nahradni dily
malo servisu kde to umi dobre opravit
v Cechach nesmyslne klesani ceny italskych vozu

Klady:
samozrejme design kastle....
2.4 JTD - super zatah a zvuk
vyborne rizeni
paradni podvozek
stale jeste urcita exklusivita
spotreba
Zapory:
drnceni retezu olejoveho cerpadla u 2.4 JTD
drnceni a vrzani palubky
drazkovany remen a vsechny kladky
praskajici hadice od intercooleru do motoru
drazsi nahradni dily
malo servisu kde to umi dobre opravit
v Cechach nesmyslne klesani ceny italskych vozu
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
V6 a JTD 2,4 jsou těžké a hliníkové horní ramena tou váhou trpí víc než vhodné. U 1,6 až 2,0 TS to není až tak bolestné ale přecejenom na naších tankodromech to dostává záhul. To samé by se dalo říci i o jiných autech používajících hliníkové nápravy.
Jinak u mě klady: zvuk a zátah motoru, dobré řazení, jízdní vlastnosti a design.
Zápory: spotřeba u benzínu (dá se to vzdržet), dostupnost některých náhradních dílů (pouze origo, ne druhovýroba).
Jinak u mě klady: zvuk a zátah motoru, dobré řazení, jízdní vlastnosti a design.
Zápory: spotřeba u benzínu (dá se to vzdržet), dostupnost některých náhradních dílů (pouze origo, ne druhovýroba).
No spotreba u benzinu mna osobne tlaci presne k tomu dieslu... lebo pri 160 mi to cuca 9.2 a pri 140 8.0 takze ani si nechcem predstavovat kolko by to bolo na 2.4ke lebo ma to vzdy rozplace ze o kolko by som mohol viac jazdit. A mesto kratke cesty studene starty zimne gumy, 8.5 litra s velmi lahkym plynom do 2500 otacok...
Inac k tym ramenam nezvkne pomahat presne kvoli tejto vahe ta horna vystuzna tyc??? medzi uchyty na tlmice? Lebo presne tento problem mal jeden chalan ma marejke 2.4 JTD co je ten isty motor a mal tam tu vystuznu tyc. tiez asi koli tomu ze ta naprava to nezvlada...
Inac k tym ramenam nezvkne pomahat presne kvoli tejto vahe ta horna vystuzna tyc??? medzi uchyty na tlmice? Lebo presne tento problem mal jeden chalan ma marejke 2.4 JTD co je ten isty motor a mal tam tu vystuznu tyc. tiez asi koli tomu ze ta naprava to nezvlada...
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
ta rozperna tyc je spis kvuli jizdnim vlastnostem - krouceni karoserie.mozna skoda ze ji u V6 a 2.4 nedavali seriove,u multijetu by se urcite hodila,tam uz platforma 156 prestava stihat..Frlo píše:Inac k tym ramenam nezvkne pomahat presne kvoli tejto vahe ta horna vystuzna tyc??? medzi uchyty na tlmice?
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Preco az pri multijete? jedine v com sa lisia je hlavne vztahom k naprave asi vykon... myslis ze len kvoli vykonu by sa tam ta tyc hodila pri multijetoch?
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
výkon v kombinaci s mamutnim kroutakem,asi tak bych to rekl.nebo kdyz vyrazne prechipujes nejakou starsi verzi,muze byt problem taky.pri castem prudkem rozjezdu z mista dostanou ramena na prdel jako svi..na.jo a jeste bacha na setrvacnik,dostava taky.seriozni upravce ti to potvrdi sam (me na AR clubu sarkan)Frlo píše:Preco az pri multijete? jedine v com sa lisia je hlavne vztahom k naprave asi vykon... myslis ze len kvoli vykonu by sa tam ta tyc hodila pri multijetoch?
btw preju ti stastnou ruku pri vyberu auta
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Fuuha tak teda dik. to myslis ako? stastnu ruku na vyber auta? no ako tak pocuvam tak sam som z toho dost zmeteny, konkretne idem po modely 156 SW 1.9 M-JET 150 ps... ale nevylucujem 147cku alebo 166tku... by ma len tak zo srandy zaujimalo ci taketo problemy maju aj napr medaky Ccka... ale asi nie kedze maju zadnu napravu... preto asi moc netrpi pri zabere kedze nema klby...
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
je dobry vedet co bys chtel.147 a 166 je docela rozdil..ja mam 156 SW a i kdyz nema nejvetsi kufr a ja mam krome krasne zeny i dve deti,takze spoustu bagaze,tak presto jsme ji chteli.pokud hodne resis spotrebu a cenu dilu,radim ti alfu si nekupuj.ne ze by to byl smejd,ale neni to kalsicka spotrebka.jestli chces dobre vlastnosti pri jizde,uzitnou hodnotu atd tak si kup focus a budes spokojeny.nic be zlem,ale je to o prioritach
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
jj to mas pravdu, ono takto alfa je sen ;) jtd je kompromis uspory a vykonu, planujem aj rodinu aj deti, takze myslim ze swcko by stacilo ;) otazne je kedy ci dovtedy nestaci 147cka ktora potom ostane zene. nahr diely v tom nemam skusenost ale zastavam nazor ze pokial sa o auto staras tak sa ti aj odvdaci tym ze sa nekazi co sa nemusi, samozrejme je nejaka miera kazovosti ze raz za cas sa nieco poriadne pokazi. ale spolahlivostou su jtdcka myslim ze dobre na tom. kedysi som mal sen marejku, lebo fiat ma celkom lacne nahr diely a jtdcka su fajn motory. ale je ine ked blendujete na nejaky cierny passat s dvoma cervenymi pismenkami v oznaceni, alebo medak,bavorak ked sa nanho lepite pri predbiehani aby vas pustil ako ked sa snazite s nejakou bravou alebo marejkou... o nieco na co to samotne auto nestaci...Raddik píše:je dobry vedet co bys chtel.147 a 166 je docela rozdil..ja mam 156 SW a i kdyz nema nejvetsi kufr a ja mam krome krasne zeny i dve deti,takze spoustu bagaze,tak presto jsme ji chteli.pokud hodne resis spotrebu a cenu dilu,radim ti alfu si nekupuj.ne ze by to byl smejd,ale neni to kalsicka spotrebka.jestli chces dobre vlastnosti pri jizde,uzitnou hodnotu atd tak si kup focus a budes spokojeny.nic be zlem,ale je to o prioritach
Este k tomu kufru, preto by som bral radsej sw ako limo, objem mojho kufra v brave je 380l myslim ze swcko ma podobny objem co ak vies balit tak staci
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
Tiez si to myslim, len ako pozeram jednu fajnovu sajtu www.autobazar.eu tak moc tych SWciek tam nieje po facelifte.
Inac dalsia vec vysvetlite mi niekto pls co alebo odkedy su tie serie ktore maju exterier stary a interier novy.
Inac dalsia vec vysvetlite mi niekto pls co alebo odkedy su tie serie ktore maju exterier stary a interier novy.
Naposledy upravil(a) Frlo dne 8.1.2007, pon 14:24, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 Sportwagoon 2.4 JTD-Mjet 175ps, 17" Hlinikove disky Turismo Internazionale. Znizeny sport. podvozok. vybava Turismo Internazionale, r.v. 11/2005
od MY 02 sezenes stary kabat,novy vnitrek.dle meho nejhezci a nejvkusnejsi verze 156tky[/quote]Raddik píše:Inac dalsia vec vysvetlite mi niekto pls co alebo odkedy su tie serie ktore maju exterier stary a interier novy.
Pozna se i podle exterieru - ochrane listy narazniku, zpetna zrcatka a ostrikovace svetlometu jsou v laku...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
156 SW - ohlasy: spolehlivost, spotreba.
Zdravim All. Chystam se kupovat AR 156 SW 1,9 JTD. Chtel bych se zeptat na spolehlivost tohoto auta s motorem 1,9 JTD ( 77-85 KW). Ci se v necem lisi od sedanu, myslim v spolehlivosti, udrzbe, servis, nahradni dily a pod. Rovnako by mne zajimala spotreba teto kary. Vsichni mluvej ze italove jsou vic rozezrali nez nemci...
Dekuji 


Je ti jasný kolik ušetříš otáček při šestce?Asi ne, jinak by si to neřešil, protože žádnou jinou výhodu to nemá.Když jedu 180 po dálnici, stejně motor neslyším a otáčkoměr nemám čas sledovat.Erbreakz píše:to Modenaboy: to je mozny2,4 je 6ti kvalt ? asi ne. Kdyz uz vyssi obsah, tak jedine s 6 kvaltom...
A využitelné otáčky u toho motoru jsou podstatně širší než u TDI atp.
Takže šestka je fajn, ale neřešil bych ji.
BMW 730d, Superb TDI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti