pracovní teplota motoru - termostat
- lemmy
- Příspěvky: 66
- Registrován: 7.2.2008, čtv 11:48
- Bydliště: Osek u Duchcova
- Kontaktovat uživatele:
pracovní teplota motoru - termostat
mám 1.6 16V TS v AR155 mám jí krátce a z tohodle jsem docela zmatenej, teplota motoru se dostane tak na 75 stupňů, motor jde normálně, ručička teploměru nabíhá plynule a v čidle a v elektrice problém není.
Chci se jen zeptat jestli je to normální, nebo jestli mám řešit novej termostat.
mám jí cca měsíc, jízda při teplotách -5 - +5 stupňů bez dečky na chladiči.
AR 33 1.7 se mi hřeje tak na 80-85 stupňů.
Chci se jen zeptat jestli je to normální, nebo jestli mám řešit novej termostat.
mám jí cca měsíc, jízda při teplotách -5 - +5 stupňů bez dečky na chladiči.
AR 33 1.7 se mi hřeje tak na 80-85 stupňů.
AR 159 1.8 mpi
ex: AR 155 1.6 16V TS
ex: AR 33 1.7 ie
ex: AR 155 1.6 16V TS
ex: AR 33 1.7 ie
- Lubka
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
- Bydliště: Dobruška, Bačetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pracovní teplota motoru
Hele mám Alfu 155ku 1.8 Twin Spark 16V Sport a mám ten samej problém. Jak teplota vzduchu klesne tak se na 90 při jízdě neohřeje taky mám 70 a když mrzne tak mám i míň to se pak nesmí dávat motoru čočka. Prej to je způsobený tím že chladící kapalina má velkej okruh a dělaj to tak i Fiaty a Lancie. Třeba fašoun se ti ohřeje na 90 hned ale ten motor tím dostává když má kapalina malej okruh.
BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pracovní teplota motoru
Millhaus má zasviněnnej chladič a Lubka by potřeboval nový termostat. 

Re: pracovní teplota motoru
Lemmy, měl jsem 155 a když jsem ji koupil, tak se mi to taky takhle blbě ohřívalo, tak jsem dal nový termostat a byl to OK, ručka skoro furt v 90, ale dál už nelezla, jen ta výměna byl porod 

AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: pracovní teplota motoru
Porod?? Z výměnou termostatu mě neprovokujte.
Já u toho porodil novou spojku a převodovku 


AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: pracovní teplota motoru
Možná ,že si byl ve špatný porodnici 

JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Re: pracovní teplota motoru
tak to jsi byl na tom hůř, to mě snad mine 

AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: pracovní teplota motoru
roubrt37 píše:Porod?? Z výměnou termostatu mě neprovokujte.Já u toho porodil novou spojku a převodovku
jooo Roberte, ale Venca ti Selespeeda vylečil ty prode

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Lubka
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
- Bydliště: Dobruška, Bačetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pracovní teplota motoru
Tak jó chytráku:DKůrkyn píše:Millhaus má zasviněnnej chladič a Lubka by potřeboval nový termostat.


BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
- Lubka
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
- Bydliště: Dobruška, Bačetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pracovní teplota motoru
nazdárek tak jsem hodil novej termostat od Verneta lepší jsem nikde nesehnal a za ty prachy co stál tak je výbornej. hned při vymontování toho origo z výroby jsem zjistil fouknutím že je špatnej. dal jsem novej, nastartoval a bylo vidět jak ručička na teplotu pěkně stupá až na 90 a těch si pořád drží takže je to cajk. ještě jsem měnil dráty v topení byli spečený proto jsem měl pořád pocit jak když se v autě něco pálí když zatopím:DDDD
BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
Re: pracovní teplota motoru
taky mi teplota drzi na 90 jenom po stani v kolone, pri pomale jizde je okolo 80 a kdyz ji nekde protahnu, tak na mě odfoukne ledovej vzduch z topení 

Re: pracovní teplota motoru
ted jsem jel kousek po dalnici asi 90, protoze jsem hledal exit a pri teto rychlosti teplota asi 70°C (venku 2,5°C), takže novej termostat 

- Lubka
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
- Bydliště: Dobruška, Bačetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pracovní teplota motoru
To bych eště neviděl tak tragicky. Když já měl origo termostat tak při poslední jízdě mohlo být tak 10 stupňů nad nulou a taky jsem se držel tak nějak do kilča rychlost a teplota byla přesně na 50 stupních. Tak mě to dokopalo k tomu abych ho vyměnil ale 70 to ještě jde.Petr147 píše:ted jsem jel kousek po dalnici asi 90, protoze jsem hledal exit a pri teto rychlosti teplota asi 70°C (venku 2,5°C), takže novej termostat

BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
Re: pracovní teplota motoru
už mi tu termostat leží vedle klavesnice
drží se na tech 65-70, ale kdyz se občas dostane na 90, tak hned padne na 60
pomůže trochu laborovat s topenim a to pak drží nějakou teplotu a nepoletuje 
ted je to nejhorší a to udělat si čas ho nechat přehodit + udělat další potřebné věci na autě



ted je to nejhorší a to udělat si čas ho nechat přehodit + udělat další potřebné věci na autě

- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: pracovní teplota motoru
PetrGTV píše:roubrt37 píše:Porod?? Z výměnou termostatu mě neprovokujte.Já u toho porodil novou spojku a převodovku
jooo Roberte, ale Venca ti Selespeeda vylečil ty prode
Ne ne nevyléčil. Vyléčil jsem se sám...Z touhy stát se mechanikem svý Alfě. Zajímavý, že u předchozích aut mě to nelákalo. Ty auta mi byla šumák...no bylo to asi i tím, že byla většinou služební a německá

Vencas nevyléčil, ale díky němu jsem sehnal dárkyni orgánu. Ojetou převodovku za 7000,- . Víte kolik stojí funglovka na selespeed? 80 000



Ale transplantace v Rakousku byla drahá

...........A teploměr začal zase ukazovat na tu čárku mezi 90 a 50°



Nevíte někdo o zánovní převodovce?

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: pracovní teplota motoru
Lubka píše:To bych eště neviděl tak tragicky. Když já měl origo termostat tak při poslední jízdě mohlo být tak 10 stupňů nad nulou a taky jsem se držel tak nějak do kilča rychlost a teplota byla přesně na 50 stupních. Tak mě to dokopalo k tomu abych ho vyměnil ale 70 to ještě jde.Petr147 píše:ted jsem jel kousek po dalnici asi 90, protoze jsem hledal exit a pri teto rychlosti teplota asi 70°C (venku 2,5°C), takže novej termostatZnámej co má Fóbii tak když mrzne tak se mu na 70 neohřeje a to má malej okruh. Ital se ti tak neohřeje protože má velkej okruh. To maj Taliáni kvůli těm jejich hycům bych to viděl a taky aby ten motor tak nedostával. Já jsem radši pro velkej okruh trvá to sice dýl než se to ohřeje ale pro motor je to podle mýho lepší.
myslis ty hicy v Alpach?

ital sae ohreje, jen je poptreba se mrknout, kde je umisteny cidlo teploty vody u alfy - na budce termostat - u vstupu do motoru, takze ti ukazuje vstupni teplotu kapaliny, nikoliv vystupni.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7218
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: pracovní teplota motoru
Tak u mě zatím cajk. I když byly bruntální mrazy tak mi ručička vystoupá na 90 a nehne se pokud motor běží. 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: pracovní teplota motoru
Když sem alfu koupil tak se taky ohřála maximálně na 70 a po výměně termostatu se ohřeje na 90 a drží. 

147 1,9JTD 16V 103kW
Re: Termostat
Cca mezi baterkou a motorem, jestli jsi viděl někdy v životě termostat, tak ho musíš vidět na první pohled 

Re: pracovní teplota motoru - termostat
No už jsem se díval po novém, takže zhruba vím, jak vypadá...
Jn, mě se to zahřeje na 90, potom spéadne na 70 a potom to létá mezi 90 a 70...

Jn, mě se to zahřeje na 90, potom spéadne na 70 a potom to létá mezi 90 a 70...
Re: pracovní teplota motoru - termostat
tež mi to létá mezi 80-90 dle mého je to normální jakmile se začne termostat otevírat tak tam hrkne studená voda čidlo je hned na termostatu za oteviracim pruduchem a měří aktuální teplotu proto ručička klesá.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host