Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Odpovědět
Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kůrkyn » 22.11.2010, pon 17:38

o 15 let zpět, jezdilo na platformě Fiatu Tipo 90% modelů koncernu. Všechny Fiaty, Alfy kromě 164 a Lancia kromě Kappy... Maserati do toho zatáhnout nemůžou, podle mě jde opět o kachnu, aby i v Americe běžný motorista zaregistroval, že nějaké Maserati existuje. Takovéhle "nasrávací" články mi přijodu poslední dobou dost oblíbené. Lidé to postují a posílají si odkazy a je to velice levná reklama, která se dostane tam, kam se normální billboard, TV spot nebo novinový článek nemá šanci dostat. Viz link na hračky v popelnici, kde byl "chybně umístěný vibrátor" všimněte si přes 6000 sdílení na Facebooku. Nebo reklama autopůjčovny Sixt v kampani proti jaderné energetice v Německu. Drzý a neotřelý, to je guerilla marketing aneb krátkodobé pošpinění jména značky, může přinést v dlouhodobém horizontu kladné výsledky.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19019
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 22.11.2010, pon 17:49

Radim: hele byly časy, kdy jsem to viděl úplně stejně jako ty. Realita světa je ale taková, že i kupující tady těchto "legend" jsou velmi často právě ti kolotočáři kteří o autech nemají absolutně páru. Takže buď můžeš dělat auta pro znalce, prodávat to v malých počtech, málo vydělávat, mít málo peněz na vývoj a tak furt dál v kruhu. A nebo můžeš mít to portfolio pestřejší a mít tam jak auta pro fajnšmekry (různé Porsche GT2 atp.) a pak i pro "kolotočáře" (Cayenne 3.0TDI).

A teď mi řekni co je lepší.... Dneska už ryze exclusivní auta nikoho neuživí, jedinou čestnou výjimkou je zatím Ferrari a modleme se, aby to vydrželo....

Všichni ostatní buď zkrachovali, nebo šli cestou kompromisů....

Já už se teď musím cynicky šklebit, když vidím nějakou pipku, ják má SUV Maserati na hrkání po městě a tváří se v tom jak Kleopatra. A přitom bude řídit Cherokee s jiným logem.... :smt098 (a hlavně jinou cenovkou :smt098 )

Zlatý veterány, ty už žádná globalizace ani marketingový manageři nezku*ví....

Kůrkyn: vím kam míříš, ale v tomhle ohledu to asi bude trošku blíž realitě.... kdo ví.... :smt102
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petom1
Uživatelský avatar

Příspěvky: 23
Registrován: 29.9.2010, stř 22:20
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Petom1 » 22.11.2010, pon 18:09

Šéf Fiatu: Alfa 159 bola velka chyba....

Kód: Vybrat vše

http://automix.atlas.sk/revue/712579/sef-fiatu-alfa-romeo-159-bola-velka-chyba
Alfa 147 1.9 JTDm 88kW 2007 full výbava (koža, CN+, EX 17" kolesá- ukradnute...)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8583
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 22.11.2010, pon 18:24

Radim píše:.......jak houfně sedlají SUVčko s technikou jeepu. ono to třeba bude fungovat stejně jako cayenne, že to nějaký kolotočáři koupí. ale pohřbíváme další motoristickou legendu..
A co chceš taky vymejšlet na SUV? To chceš dělat Transaxle offroada? :-D Myslím, že technika Jeepu bude bohatě stačit a možná dokonce i zaručí, že s tím půjde opravdu sjet i ze silnice, narozdíl od mnoha pseudo SUV. Marchionne asi moc dobře ví proč to dělá a asi lepší Maserati vyrábějící SUV než Maserati nevyrábějící nic.
Radim píše:být předseda Mklubu dál, tak žádný SUV nikdy nepřijmu.
Jen do prvního mailu nebo telefonu ze Scuderie... :smt033
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od zde. » 22.11.2010, pon 18:28

Taky by se mi líbilo kdyby dělali SUV s dyzlem na zisk a nějaké ostřejší modely na image značky potažmo koncernu..koneckonců otec by si takový klidně koupil, a nevim jestli by ho sralo že se pohoršuje image značky Maserati. Mě to taky nepříjde pro někoho s velkým nájezdem, kdo chce stylový auto, jako špatná volba. :oops: Ještě by mohlo být sedmimístný :D
33

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kůrkyn » 22.11.2010, pon 18:47

A co autobusy maserati, to tu ještě nebylo!

Petom1
Uživatelský avatar

Příspěvky: 23
Registrován: 29.9.2010, stř 22:20
Bydliště: Bratislava - Ruzinov

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Petom1 » 22.11.2010, pon 18:50

Holocausto píše:
Harous píše:Sierra vážila těch 1100 kg a na pohodlí sem si teda stěžovat nemohl.
Můžu potvrdit, že Sirka byla kupodivu opravdu pohodlné auto i na delší cesty. Ale hlavně s ní byla sranda.
Potvrdzujem, tiež som jazdil na rodinnej Sierra Combi 2.0i a tych 1100 kg a zadný náhon malo svoje čaro a bolo to veľmi pohodlne vozenie :) Aj keď v zime to nebola až taká sranda, raz som šiel po zasneženej ceste a behom jednej sekundy sme stáli na mieste otočený o 90 stupňov...Proste ideš ideš rovno a zrazu sa auto len tak otočí :D
Ale aj tak som mal sirku rád. Vzala si ju však hrdza.
Alfa 147 1.9 JTDm 88kW 2007 full výbava (koža, CN+, EX 17" kolesá- ukradnute...)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 22.11.2010, pon 19:58

Kubas píše:Radim: hele byly časy, kdy jsem to viděl úplně stejně jako ty. Realita světa je ale taková, že i kupující tady těchto "legend" jsou velmi často právě ti kolotočáři kteří o autech nemají absolutně páru. Takže buď můžeš dělat auta pro znalce, prodávat to v malých počtech, málo vydělávat, mít málo peněz na vývoj a tak furt dál v kruhu. A nebo můžeš mít to portfolio pestřejší a mít tam jak auta pro fajnšmekry (různé Porsche GT2 atp.) a pak i pro "kolotočáře" (Cayenne 3.0TDI).

A teď mi řekni co je lepší.... Dneska už ryze exclusivní auta nikoho neuživí, jedinou čestnou výjimkou je zatím Ferrari a modleme se, aby to vydrželo....

Všichni ostatní buď zkrachovali, nebo šli cestou kompromisů....

Já už se teď musím cynicky šklebit, když vidím nějakou pipku, ják má SUV Maserati na hrkání po městě a tváří se v tom jak Kleopatra. A přitom bude řídit Cherokee s jiným logem.... :smt098 (a hlavně jinou cenovkou :smt098 )

Zlatý veterány, ty už žádná globalizace ani marketingový manageři nezku*ví....

Kůrkyn: vím kam míříš, ale v tomhle ohledu to asi bude trošku blíž realitě.... kdo ví.... :smt102
tak v čechách jsou to hlavně ferrari, který si kupují často pozeři. u maseratek to tak není, tam jich je minimum.
myslím si, že nejlepší cesta je ta, kterou zvolil kdysi Enzo - byl to fanatik a nic jiného než motorsport ho nezajímalo. smrt syna u něj pak vedla k tomu, že se ještě více ponořil do světa aut.60 let kontinuálního závodění výsledek? obrovské renomé, které má brand Ferrari, a tímpádem zajištěný odbyt v jakékoliv době. maserati kdysi zakladatelé prodali a pak to šlo více či méně rychle z kopce. kdyby šli cestou nekompromisně exkluzivních sportovně-luxusních aut, nemají problém. jenže v rámci koncernu je tam na ty 12válcové modely nepustí ferrari, resp vedení. mohli by být něco jako italský aston, ale ferko je brzdí. tímpádem je targetují dolů a tam je to o tom cyklu jak píšeš-malé prodeje,málo na vývoj, a jde to do prdele.vymýšlejí se pak zoufalosti, jako SUV.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 22.11.2010, pon 20:05

Harous píše:
Radim píše:.......jak houfně sedlají SUVčko s technikou jeepu. ono to třeba bude fungovat stejně jako cayenne, že to nějaký kolotočáři koupí. ale pohřbíváme další motoristickou legendu..
A co chceš taky vymejšlet na SUV? To chceš dělat Transaxle offroada? :-D Myslím, že technika Jeepu bude bohatě stačit a možná dokonce i zaručí, že s tím půjde opravdu sjet i ze silnice, narozdíl od mnoha pseudo SUV. Marchionne asi moc dobře ví proč to dělá a asi lepší Maserati vyrábějící SUV než Maserati nevyrábějící nic.
Radim píše:být předseda Mklubu dál, tak žádný SUV nikdy nepřijmu.
Jen do prvního mailu nebo telefonu ze Scuderie... :smt033
nejlepší řešení je žádný SUV. to, co dělají a dělali 60 let - velké sedany a GT, občas něco nekompromisního v limitce umí skvěe, jen je paradoxně dusí ferko, viz post výše.

zase tak špatně na tom nejsou. dle interních informací bude nové qporte zaměřeno víc na prodejnost, aby se jim více rentovalo, tedy nebude už tak technicky nekompromisní. řada kupé bude stále exkluzivní v počtu 7000 ročně max. kdyby mohli dělat místo ferrari jejich obdobu 612 scaglietti, nebo naopak směrem dolů, kdyby jim ferko nevyfouklo californii (Masse mělo dělat menší spyder),nemuseli teď lavírovat s nekompromisností qporte.

co se týká klubu, asi by ses divil jaké jsem tam měl pravomoce. ono když se mezi partou zaměstanců Sp objeví fanda, mnoha z nich to nastaví zdrcadlo i nich samotných, že vše není jen o penězích.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od tuta146 » 22.11.2010, pon 20:11

Radime nějak nechápu, proč by Masse nemohlo dělat SUV :smt102 To jim jako zabrání ve výrobě jiných modelů nebo co?
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od zde. » 22.11.2010, pon 20:23

Kůrkyn píše:A co autobusy maserati, to tu ještě nebylo!
Tak autobusy se pořizují spíš jako užitková auta, tam stačí aby s minimem poruch při co nejmenší spotřebě odvozili co nejvíc lidí. Nebo teda jsem neviděl ještě člověka který má tolik dětí aby si pořídil autobus. Myslím že by bus Maserati musel jezdit mnohem dýl než Karosa aby se vyplatil.
33

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kůrkyn » 22.11.2010, pon 20:26

no jo, ale byl by největší, měl by kožené sedačky, dřevěné obložení atd. Něco jako Concorde :)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19019
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 22.11.2010, pon 20:46

tak je SUV a SUV. Pokud by to mělo motory z Ferrari a umělo to jet 250, tak to asi nikomu vadit nebude. Pokud to bude re-brandovaný Jeep s Pentastarem pod kapotou, tak fanda asi malinko zapláče, to chápu.... To je jak kdyby SUV od Alfy bylo Suzuki Jimmy s japonským motorem.... Né že by to nebyl dobrý teréňák, ale prostě se to k té značce nehodí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 23.11.2010, úte 09:28

kdyby nechali Maserati společně s ferrari, jako tomu bylo před nedávnými lety, tak z toho těží obě značky - sdílením motoru a platformy. marketingově pak hlavně masse, protože má techniku ferrari, na což lidé slyší. nemuseli by vymýšlet takovou odpornost, jako je SUV.

pořád doufám, že je to kachna. a pokud ne, tak snad Montezomolo nebo někdo s nadhledem účetnímu Seržovi poví, že je mimo. Bugatti, Maserati a Ferrari, to byla a je aristokracie. dělat SUV je jako prodat zámek s panstvím několika sedlákům, i když by stačilo jen trochu zracionalizovat výdaje, a panství si nechat.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Petr147 » 23.11.2010, úte 11:47

se podívejte na prodeje Porsche, co to tahné? no přece obluda Cayne a když Fiat vidí ty prodejní čísla, tak musí poslintávat po podobném zisku a věřte, že SUV s logem Mase nebo Ferrari bude hodně přitahovat klienty... no a lidi, co si kupují GTA a podobné našlapané verze, jsou pořád o řád nižší kupní skupina :)

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od tuta146 » 23.11.2010, úte 12:17

Přesně tak jsem to myslel :smt023 Aristokracie a fandovství je sice hezká věc, ale chleba si za něj nekoupíš. Mase prostě bude muset jít cestou Porsche a nesrovnávat se s Ferrari. Kromě modelu MC 12 nevím o tom, že by Maserati mělo dopředu vyprodané modely ještě než se začnou vyrábět :wink:
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 23.11.2010, úte 12:42

to je přesně to, o čem píšu. qporte za 3,5 jsou i skladově, ale MC12 za 25 míčů bylo hned fuč. kdyby drželi jako základ stávající porfolio, udělali malý spyder, který jim vyfouklo ferr, šestiválcový sedan a k tomu dělali co 5 let tyhle imitované edice, tak je jim hej. ale místo klasických řad s nekompromisní technikou plus speciály s obrovskou marží budou radši dělat jeepa. nezlobte se na mě, ale je to (CEO) idiot.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od tuta146 » 23.11.2010, úte 12:50

Radime chápu, že jsi srdcař, ale srovnáváš nesrovnatelné. Ferrari má už delší dobu předem prodaný jakýkoliv model co vyrobí. A to Maserati nikdy nemělo. Je to prostě jiná třída.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Petr147 » 23.11.2010, úte 13:03

Takhle, v Maserati vidím každou chvilku "kravaťáka", jak s tím jede do/z práce, Ferrari na takové ježdění není, SUV jim logicky chybí, no a co, že to má podvozek z Jeepu, když bude mít stejný i nevé MB (ML?)... Prostě SUV jsou nějakou dobu v kurzu a jestli chce Fiat peníze na vývoj podobných extrémností, jako je MC12, tak to potřebuje něčím financovat... Ferrari má jméno i díky F1 a to taky stojí nemalé peníze... Furt tu někdo brečí, že Alfa nemá pořádné GTA, ale kolik by musela prodat MiT a Julii, aby na tom netratila? VW prodá mraky Fabii, Octávek a Golfu a pak nemá problém financovat projekt jako Veyron nebo být na tom finančně tak, že koupí Porsche a pak ještě neví co s penězma :)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 23.11.2010, úte 13:12

jasně kluci, vy mi říkáte proč to takhle asi musí řešit, já se vám snažím zase napsat, že by se to tímhle způsobem řešit nemuselo.

jenže má to mnoho kdyby. připomíná mi to debaty VW(Audi) vs Škoda, Maserati by mohlo dělat ještě mnohem zajímavější auta, ale už se cpe do svatého hájemství :-D mimochodem ferrari je určitě žádané víc, ale je tam taky neskutečný boj se spekulanty + california není uplně každá předem zamluvená, to bych se hádal. spolehlivost u M je mnohem vyšší, ochota klientů koupit si drahé modely také (typicky GTS qporte, nebo MC Stradale-top verze) což jsou všechno interní informace vy asi víte odkud. ve světle všech těchto dat tvrdím, že je v tom kus politiky a neochoty vytáhnout trojzubec výše, iklidně by na to měli.. jejich záměrem je spíše pomoci časem alfě, právě díky modenské automobilce.ovšem to by ar musela udělat společně s nimi ten velký V6 sedan a nějaký drahý kabro, ale ještě předtím, tedy v příštích 5 letech, prodávat giulietu a giulii v desetitisících měsíčne kde se jen dá. a jak všichni víme, tyhle modely, které mohou vytáhnout alfu a částečně stabilizovat masse, když už ta koperace musí být, tu nejsou a asi ani nebudou.

alfa potřebuje začít prodávat giulietu a giulii aby mělo smysl dělat velký sedan a spider, bude to bůhvíkdy, maserati tedy vyčkává a případná červená čísla zaplácneme SUVčkem.

to spojení by mohlo být dobré, ale ve stávající době to nefunguje.
Naposledy upravil(a) Radim dne 23.11.2010, úte 13:19, celkem upraveno 1 x.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8583
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 23.11.2010, úte 13:19

Radim píše: kdyby drželi jako základ stávající porfolio, udělali malý spyder, který jim vyfouklo ferr, šestiválcový sedan a k tomu dělali co 5 let tyhle imitované edice, tak je jim hej.
Myslím, že oni moc dobře vědí co potřebují a co se jim ekonomicky vyplatí, zvlášť v rámci celýho koncernu Fiat. Vždyť nikoho nikdo nenutí aby si to kupoval a hodnotu současných modelů to nesníží. :smt102 Nicméně chápu, že fandové řvou, je to stejný jako u Porsche Cayenne.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Petr147 » 23.11.2010, úte 13:22

Nebo Panamera, fandové pláčou, ale prodává se velmi dobře...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 23.11.2010, úte 13:23

fandové pění už teď, dle interní prezentace plánů z Modeny, co jsem viděl v říjnu bude qporte i s V6, a je asi jasné co to bude za motor, že chryslere. na druhou stranu, kdysi tu jeden přebouchaný chrysler ala masse už byl, tuším 78, tak je to "návrat ke kořenům" :-D
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19019
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 23.11.2010, úte 13:32

doufám, že se aspoň budou tvářit, že ten Pentastar je nějak vyladěný :-D Maserati s motorem z USA je přecejen trošku silné (resp. slabé) espresso.... :roll:

Nevím, už je těch spekulací poslední dobou nějak moc a já už se v tom neorientuju....
Beztak budem rádi, když to celé nekrachne :smt033

Furt dohady kolem nových modelů a přitom reálně ještě další rok nebo jak dlouho absolutně nic nového od celého koncernu neuvidíme....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8583
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 23.11.2010, úte 14:56

Jestli k tomu V6 přihoděj dvě turbíčka tak by nemuselo být tak zle... :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti