Vstřiky JTDm vs JTD

Odpovědět
r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Vstřiky JTDm vs JTD

Příspěvek od r-a-k » 11.12.2010, sob 14:55

Nemáte někdo poznatky nebo odkazy, jaký je rozdíl a v čem se liší vstřiky z JTDm vs JTD? Chci použít trysky z JTDm na JTD vstřiky ale potřebuji ohledně nich nějaký informace(uhel rostřiku, průtok, atd). Krom OEM čísel jsem nic nenašel, blíže specifického :???:
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Alexx
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 106
Registrován: 7.11.2009, sob 17:39
Bydliště: CZE.Praha GEO.Kutaisi
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky JTDm vs JTD

Příspěvek od Alexx » 11.12.2010, sob 18:57

Alfa Romeo 166 2.4 JTD

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Vstřiky JTDm vs JTD

Příspěvek od r-a-k » 11.12.2010, sob 23:04

Alexx píše:Tady je neco....
http://www.dieselevante.it/injectors/
Nadhera :smt023 To jsi mě potěšil. Díky :-D
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Vstřiky JTDm vs JTD

Příspěvek od Alfik » 12.12.2010, ned 12:07

Myslis,ze ti to bude fungovat?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Vstřiky JTDm vs JTD

Příspěvek od r-a-k » 12.12.2010, ned 17:26

Alfik píše:Myslis,ze ti to bude fungovat?
Bez problému to bude fugovat, ale za předpokladu že upravíš jednotku na míru podle daného hardwaru :smt023 Co mam zjištěno tak na cizích forech ( portugalci) na 1.9 JTD 8V používají špičky vstřiků ze 16V, hybrid turba a vstřikovací čerpadla ze 16V a upravenej soft, kde výkony se pohybujou přes 200PS. Jezdí tam u nich nějaký CUP závody tak se tím zabívají. Jenže ti nikdo neřekne co tam přesně dal, to by bylo zadarmo a bez práce, to i chápu po tom všem laborování a tráveným časem :-D Proto vim že to jde. A logicky když se podíváš na vstřiky od Bosche co dávají do prvovýroby pro automobilky tak ve směs jsou stejného tvaru, +- . Proto člověk musí najít adekvátní ke svému použití. Čerpadlo i tlačnou komoru na turbu mam už představu co použiji akorád ty trysky, kvůli většímu průtoku.

Proto bych měl dotaz jestli nevíte kde se dají sehnat podklady o průtoků vstřiků od Bosche?
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Vstřiky JTDm vs JTD

Příspěvek od Alfik » 12.12.2010, ned 18:52

r-a-k píše:
Alfik píše:Myslis,ze ti to bude fungovat?
Bez problému to bude fugovat, ale za předpokladu že upravíš jednotku na míru podle daného hardwaru :smt023 Co mam zjištěno tak na cizích forech ( portugalci) na 1.9 JTD 8V používají špičky vstřiků ze 16V, hybrid turba a vstřikovací čerpadla ze 16V a upravenej soft, kde výkony se pohybujou přes 200PS. Jezdí tam u nich nějaký CUP závody tak se tím zabívají. Jenže ti nikdo neřekne co tam přesně dal, to by bylo zadarmo a bez práce, to i chápu po tom všem laborování a tráveným časem :-D Proto vim že to jde. A logicky když se podíváš na vstřiky od Bosche co dávají do prvovýroby pro automobilky tak ve směs jsou stejného tvaru, +- . Proto člověk musí najít adekvátní ke svému použití. Čerpadlo i tlačnou komoru na turbu mam už představu co použiji akorád ty trysky, kvůli většímu průtoku.

Proto bych měl dotaz jestli nevíte kde se dají sehnat podklady o průtoků vstřiků od Bosche?
Spicku beriem,ale ako nakoduju ten vstrek do unijet jednotky? A ako do vstreku natlacis cca 1900 barov?
Hybrid turbo - bezna vec,ale s tymi vstrekmi,no neviem. Jedno su solenoidy,druhe piezo,jedny davaju 3 davky,druhe 5. Neviem ci sa o to jednotka dokaze postarat?
Tie upravy co robia oni,su myslim daleko cez 100 litrov....
Nechame si este od niekoho podat..
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Vstřiky JTDm vs JTD

Příspěvek od r-a-k » 12.12.2010, ned 20:22

Alfik píše:Spicku beriem,ale ako nakoduju ten vstrek do unijet jednotky? A ako do vstreku natlacis cca 1900 barov?
Hybrid turbo - bezna vec,ale s tymi vstrekmi,no neviem. Jedno su solenoidy,druhe piezo,jedny davaju 3 davky,druhe 5. Neviem ci sa o to jednotka dokaze postarat?
Tie upravy co robia oni,su myslim daleko cez 100 litrov....
Nechame si este od niekoho podat..
No právě necháš stávající vstřik a použiješ jinou trysku s větším průtokem. Oni ty trysky jsou na stejném principu buď z 8V(10V) nebo 16V(20V) akorád že ze 16V(20V) mají větší průtok. Když si rozebereš vstřik tak se skládá ze tří částí: elektromagnet, tělo a špička. Takže se nechává akorád elektronická část, kvůli jednotce a tamto se předělává. Samo že né všechny mají větší průtok, záleží na parametrech. Koukni na TDI, vstřiky stejný akorád koupíš větší trysky a jseš o 20-30PS více výkonu než s původní tryskou. Akorád že motory TDI jsou v dnešní době skládačky a vše otestované a pak záleží jak máš hlubokou kapsu.Jinak o těch dávkách jsem se dočetl že to není pravda že pokaždý jsou jen 3 dávky :shock: K tomu hybridu: Tlačnou komoru tám dávají z Garettu GT 3---V, používá se v Land Rouveru a BMW 3.0D. Tlak paliva natlačíš, dává se čerpadlo adekvátní k těm tryskám ale brání tomu DRV ventil, oni ho umějí vyřešit ale jak říkám nikdo ti nedá postup zadarmo :roll: Já potřebuji zjistit, jestli se dá zjistit průtok vstřiků od JTD a pak přeházet, dát z 20V vstřikovací čerpadlo a jet do DieselPoweru na udělání softu na brzdě :smt023
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti