Kvalita nafty a aditiva
Re: Kvalita nafty a aditiva
uz dlho rozmyslam co to je Digitech, ale asi mate na mysli Dieseltech od Agipu...
AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
Re: Kvalita nafty a aditiva
Že by tygr? Jj--máte pravdu, na stojanu bude Dieseltech--DIGItech mu říká moje žena
a zvykl jsem si.. :-) souhlasím..je to zavádějící
Smysl je ale jednoduchý..palivo je kompromis..něco udělá destilační pásmo a
procentuelní obsah některých konkrétních frakcí, něco základní aditivace výrobce, něco dodatečná ...a .něco je jen pouhá reklama a marketing..
a zvykl jsem si.. :-) souhlasím..je to zavádějící

Smysl je ale jednoduchý..palivo je kompromis..něco udělá destilační pásmo a
procentuelní obsah některých konkrétních frakcí, něco základní aditivace výrobce, něco dodatečná ...a .něco je jen pouhá reklama a marketing..
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Kvalita nafty a aditiva
Tady je to samej komůrkáč sem, komůrkáč tam, ale 90% lidi na fóru má 146/156 a novější s CR 
Já měl právě za to, že Pumpe Diese, žere i drcený uhlí s vodou, ale jak to tak píšeš, tak je snad ještě náchylnější než CR.
No nic, o moc chytřejší nejsem... zůstanu u Agipu a až udeří mrazy, koupim Castrola... to by mělo být ok ne?

Já měl právě za to, že Pumpe Diese, žere i drcený uhlí s vodou, ale jak to tak píšeš, tak je snad ještě náchylnější než CR.
No nic, o moc chytřejší nejsem... zůstanu u Agipu a až udeří mrazy, koupim Castrola... to by mělo být ok ne?

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Kvalita nafty a aditiva
přesně tak.... komůrkáče už jsou zajímavé jen pro veteránisty....
Jinak celé tohle vlákno je o tom, že na normální provoz stačí jakákoliv běžná nafta od normálních "značkových" benzinek.
"prémiové" paliva jsou ještě dále aditivované a tím pádem "lepší".
Ale protože člověk nikdy neví, jestli nebude mít smůlu a nenatankuje i u dobré pumpy nějakou břečku a zároveň je riziko, že "prémiové" palivo bude taky nějak ošizené (případně jestli auto nebude mít třeba nějaký ten týden odstavené), tak je dobré do té normální nafty přidávat aditivum. Z aditiv například VIF, který i vyhrál nějaké testy.... (ale asi i jiná aditiva odvedou potřebnou službu).
Tečka.
Nevím, co na tom furt chcete vymýšlet dál.... (už je to jak o olejích do TS
)
PS: spíš než naftu si řešte ti palivové filtry....
Jinak celé tohle vlákno je o tom, že na normální provoz stačí jakákoliv běžná nafta od normálních "značkových" benzinek.
"prémiové" paliva jsou ještě dále aditivované a tím pádem "lepší".
Ale protože člověk nikdy neví, jestli nebude mít smůlu a nenatankuje i u dobré pumpy nějakou břečku a zároveň je riziko, že "prémiové" palivo bude taky nějak ošizené (případně jestli auto nebude mít třeba nějaký ten týden odstavené), tak je dobré do té normální nafty přidávat aditivum. Z aditiv například VIF, který i vyhrál nějaké testy.... (ale asi i jiná aditiva odvedou potřebnou službu).
Tečka.
Nevím, co na tom furt chcete vymýšlet dál.... (už je to jak o olejích do TS

PS: spíš než naftu si řešte ti palivové filtry....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Kvalita nafty a aditiva
Nevím proč tečka! Forum je snad o tom, abychom se tady o tom bavili. A myslím, že v tomto případě je to docela důležité téma. Kvalita nafty v čr versus náchylné a drahé vstřikovače v CR!
To Honza: Když to tedy vztáhneme k CR:
Shell s VIFem - obyč schell je suchá (má vršek) nafta s nízkým cč ale dobrými čistícími vlastnostmi. VIF zlepšuje mazivost (zlepšuje spodek) a zároveň zvyšuje (až o 5 jednotek) cč. Jeví se mi to teda jako rozumná kombinace. Benzina (top Q) je to samé, ale má větší cč, zato méně "čistí".
Chápu to správně ?
To Honza: Když to tedy vztáhneme k CR:
Shell s VIFem - obyč schell je suchá (má vršek) nafta s nízkým cč ale dobrými čistícími vlastnostmi. VIF zlepšuje mazivost (zlepšuje spodek) a zároveň zvyšuje (až o 5 jednotek) cč. Jeví se mi to teda jako rozumná kombinace. Benzina (top Q) je to samé, ale má větší cč, zato méně "čistí".
Chápu to správně ?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Kvalita nafty a aditiva
Hampice:
Nevím proč tečka! Forum je snad o tom, abychom se tady o tom bavili. A myslím, že v tomto případě je to docela důležité téma. Kvalita nafty v čr versus náchylné a drahé vstřikovače v CR!
To Honza: Když to tedy vztáhneme k CR:
Shell s VIFem - obyč schell je suchá (má vršek) nafta s nízkým cč ale dobrými čistícími vlastnostmi. VIF zlepšuje mazivost (zlepšuje spodek) a zároveň zvyšuje (až o 5 jednotek) cč. Jeví se mi to teda jako rozumná kombinace. Benzina (top Q) je to samé, ale má větší cč, zato méně "čistí".
Chápu to správně ?
Přesně ..
Pozn.
Jj--je to stejný jako říct: půlka nákupních tašek dneska jede tak, že normální řidič nemá
pocit žádnýho omezení pro skákání po městě a otloukání u Tesca ... sportovně založený řidič si koupí Imprezu, tak co pořád s tou problematickou a choulostivou komercí od Italů máte: :-)
Možná na tom taky bude trochu pravdy a možná taky ne--záleží na úhlu pohledu..
Někoho chce možná bavit i cesta do Tesca,a pocit že auto je víc než přibližovadlo a nechce ani na závod do vrchu, ani amater-rally..
Pravda má spoustu podob..
Udržovat hasákem starej komůrkáč , do kterýho můžu nalejt v podstatě co chci--když vím jak to skombinovat, je o iluzi určitý "nezávislosti" ..
Svět , kde stačí změnit poměr petrolejový a parafínový frakce v palivu, aby půl státu nevyjelo do práce , kde odpojením elektřiny dostanete na kolena tu druhou půlku která s ní topí je na můj vkus příliš "choulostivej"..půlka těch lidí je bezradnejch, když do krámu nepřijede auto se zbožím a další třetině stačí snížit příjem o třetinu a zabalí hypotéku..
Chápu borce, co vzal normovanou trubku z Hornbachu za kilo půl metru, odlil do ní
stříbrnej píst, kterej v ní bez repasu vydrží běhat minimálně 15-20tis hodin,/a to je spíš zaběhlej-repas vyjde na 1500,- a místo alternátoru pustí přetočenej třífázovej motor , protože ví co s tím /, maže to celý pouze párou a pouhým navýšením průměru zvyšuje výkon v kilowatech na rotačním parním stroji co má pouhý tři součástky a postavíte ho v garáži do 2tis za pár hodin a ze zpětnýkondenzační smyčky tohoto rotačního parního stroje vytápí chalupu..
Lidi, který poslouchaj bla, bla, bla a si kupujou nezávislost v podobě Stirlingova motoru nejsou ničím nebezpečný :-)lidi s mozkem v hlavě jsou nepříjemný vždycky--naštěstí unifikace dosáhla takového stupně, že v podstatě mozek opravdu používáme dost často jen pro výběr druhu mobilního telefonu..:-)
Mám rád D-fense, za to, že jako úsekový ředitel jednoho podniku klidně repasuje motor ze starýho Fáčka v garáži a řekne to, v čem musí do práce je zas jiná věc.., ale není tam to bezmezné přitakání klišé prostředí ve kterém se pohybuje...rád jezdí ve svým Fáčku v sobotu a poslouchá jak mu to vrní a není to o tom, že nemá na Imprezu..
Jeho vlastní iluze nezávislosti..
Každopádně tohle je vlákno, určený k diskuzi o palivu jako takovým a kdo nechce, tak to prostě neřeší a naleje co mu u stojanu daj..
Nevím proč tečka! Forum je snad o tom, abychom se tady o tom bavili. A myslím, že v tomto případě je to docela důležité téma. Kvalita nafty v čr versus náchylné a drahé vstřikovače v CR!
To Honza: Když to tedy vztáhneme k CR:
Shell s VIFem - obyč schell je suchá (má vršek) nafta s nízkým cč ale dobrými čistícími vlastnostmi. VIF zlepšuje mazivost (zlepšuje spodek) a zároveň zvyšuje (až o 5 jednotek) cč. Jeví se mi to teda jako rozumná kombinace. Benzina (top Q) je to samé, ale má větší cč, zato méně "čistí".
Chápu to správně ?
Přesně ..
Pozn.
Jj--je to stejný jako říct: půlka nákupních tašek dneska jede tak, že normální řidič nemá
pocit žádnýho omezení pro skákání po městě a otloukání u Tesca ... sportovně založený řidič si koupí Imprezu, tak co pořád s tou problematickou a choulostivou komercí od Italů máte: :-)
Možná na tom taky bude trochu pravdy a možná taky ne--záleží na úhlu pohledu..
Někoho chce možná bavit i cesta do Tesca,a pocit že auto je víc než přibližovadlo a nechce ani na závod do vrchu, ani amater-rally..
Pravda má spoustu podob..
Udržovat hasákem starej komůrkáč , do kterýho můžu nalejt v podstatě co chci--když vím jak to skombinovat, je o iluzi určitý "nezávislosti" ..
Svět , kde stačí změnit poměr petrolejový a parafínový frakce v palivu, aby půl státu nevyjelo do práce , kde odpojením elektřiny dostanete na kolena tu druhou půlku která s ní topí je na můj vkus příliš "choulostivej"..půlka těch lidí je bezradnejch, když do krámu nepřijede auto se zbožím a další třetině stačí snížit příjem o třetinu a zabalí hypotéku..
Chápu borce, co vzal normovanou trubku z Hornbachu za kilo půl metru, odlil do ní
stříbrnej píst, kterej v ní bez repasu vydrží běhat minimálně 15-20tis hodin,/a to je spíš zaběhlej-repas vyjde na 1500,- a místo alternátoru pustí přetočenej třífázovej motor , protože ví co s tím /, maže to celý pouze párou a pouhým navýšením průměru zvyšuje výkon v kilowatech na rotačním parním stroji co má pouhý tři součástky a postavíte ho v garáži do 2tis za pár hodin a ze zpětnýkondenzační smyčky tohoto rotačního parního stroje vytápí chalupu..
Lidi, který poslouchaj bla, bla, bla a si kupujou nezávislost v podobě Stirlingova motoru nejsou ničím nebezpečný :-)lidi s mozkem v hlavě jsou nepříjemný vždycky--naštěstí unifikace dosáhla takového stupně, že v podstatě mozek opravdu používáme dost často jen pro výběr druhu mobilního telefonu..:-)
Mám rád D-fense, za to, že jako úsekový ředitel jednoho podniku klidně repasuje motor ze starýho Fáčka v garáži a řekne to, v čem musí do práce je zas jiná věc.., ale není tam to bezmezné přitakání klišé prostředí ve kterém se pohybuje...rád jezdí ve svým Fáčku v sobotu a poslouchá jak mu to vrní a není to o tom, že nemá na Imprezu..
Jeho vlastní iluze nezávislosti..
Každopádně tohle je vlákno, určený k diskuzi o palivu jako takovým a kdo nechce, tak to prostě neřeší a naleje co mu u stojanu daj..
Re: Kvalita nafty a aditiva
Hele mě je to jedno, jestli tady chcete řešit, jestli je lepší běžná nafta od Shellu nebo od Benziny, je to váš boj. Akorát že jaksi Shell i Benzina můžou kdykoliv něco málo změnit na nějaké receptuře a vše se změní.... (nehledě na další variace na téma zimní/letní nafta). Takže když tady dospějete k nějakému závěru, tak příští týden může výrobce něco upravit a jste v bodě 0.Hampice píše:Nevím proč tečka! Forum je snad o tom, abychom se tady o tom bavili. A myslím, že v tomto případě je to docela důležité téma. Kvalita nafty v čr versus náchylné a drahé vstřikovače v CR!?
A co si vzpomínám na ten legendární test, kde vyhořel V-power (s tím,že to je defacto obyčejná, jen předražená nafta), tak tam běžná nafta od Shellu i Benziny vyšly jako OK. Takže když k těmto naftám ještě pro sichr přidáš aditivum, nemůžeš udělat pro auto víc (pokud tedy nehodláš před každým tankováním posílat vzorek do laboratoře na testy

Jinak jak jsi přišel na to, že zrovna JTD nějak trpí na poruchy vstřikovačů? Tady na webu se to defacto vůbec neřeší (samozřejmě, pár případů najdeš). Ty aféry se vstřikama mají nějaké starší Fordí a Renaultí diesely, JTD je v tomto ohledu úplně v pohodě....
Takže bych byl opravdu v klidu, bral normální naftu, aditivoval to a na dalších 200tkm máš klid....
Ale máš pravdu, že fórum je od diskutování, takže to řešte dál a nikdo vám v tom nebude bránit. PEACE

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kvalita nafty a aditiva
No jo saze,s tím bude vždy problém v diskusích která je nejlepší,myslím že nejlepší nafta je benzín
klidně si natankuju v JZD 


Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Kvalita nafty a aditiva
K té naftě z JZD - taky jsem už slyšel názor, že mají kvalitní naftu. Když totiž máte nový stroje za miliony Kč, tak si je nebudete kurvit nějakou sračkou.. Možná na tom něco bude 

- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Kvalita nafty a aditiva
To že na JTD neodchází vstřikovače neznamená, že neni potřeba se o ně nějak starat a dopřád jim pokud možno to nejlepší.
S benzínem je to samozřejmě pravda, ale i u toho se vyplatí být opatrný!
S benzínem je to samozřejmě pravda, ale i u toho se vyplatí být opatrný!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Kvalita nafty a aditiva
No jenže ty stroje za miliony mají 5x větší filtry..Jezdím s Tatrou T-810 to je de facto Renault má to kabinu z Midlumu motor DXi7 což je zase německej vergl s kosočtvercem.Je to klasika Comon Rail...hrubej filtr je velkej jak 4 litrovka od okurek a jemnej to samý.V Alfě nejsou takový filtry který pochytaj tu vodu a veškerej ten humus z jezedáckejch nádrží z roku 19..Takže JZD nikdy..elbandito píše:K té naftě z JZD - taky jsem už slyšel názor, že mají kvalitní naftu. Když totiž máte nový stroje za miliony Kč, tak si je nebudete kurvit nějakou sračkou.. Možná na tom něco bude

- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
jenže u náklaďáku jsou filtry tak velké z toho důvodu, že jimi proteče 10 x tolik paliva /km než u osobáku
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
Jak píše Ladin na pár stránkách dříve, celou minulou zimu (a že táhlo občas k mínus 20) jsem tankoval na Tescu, o nějakých aditivech jsem neměl ani tušení a starý 1.8D od forda (komůrkáč) nastartoval po půlminutovým žhavení vždy, ani ve filtru to nezparafínovalo 

33
Re: Kvalita nafty a aditiva
Jenomže 1,8D od Forda je obdoba 1,6D od VW - absolutně nesmrtelné motory, které snesou snad všechno.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
to bych moc netvrdil otec mel 1,8d ve fieste a v zime horor zkouselo se temer vse nakonec motor dostal I novou hlavu s vackama jelikoz otec nevydrzel a auto zkousel z kopce roztlacit preskocily rozvody a bylo hotovo. Zkouseli se ruzny svicky ruzna nafta a proste kdyz byla zima auto nestartovalo stryc mel 1,8 ale v turbo tez fiesta a tam to bylo o uplne necem jinym. Nakonec auto slo do sveta jelikoz otec potrebuje auto na ktery se muze 100 spolehnout za vsech situaci (invalida) myslim ze jsou lepsi motory nez prave 1,8d od fordu.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Kvalita nafty a aditiva
no lepší byl ten 1,6D od VW, měl jsem ho v Golfu
, v Escortu jsem měl 1,8D a vždycky bez jediného problému i v zimě (pokud teda nepočítám ten šílený traktorový zvuk).

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
Musí mít tlaky, to je základ a musí prostě být zachovalý. Jinak Franik má s tím startováním pravdu, starty v mrazu s 1.8D a hlavně 1.8TD (úplně stejný motor, jen s turbem) bývají problematické. Proto se tím taky tak prsím 

33
Re: Kvalita nafty a aditiva
Ani bych neřekl..Kůrkyn píše:jenže u náklaďáku jsou filtry tak velké z toho důvodu, že jimi proteče 10 x tolik paliva /km než u osobáku

- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
No vzhledem k tomu že třeba T815 8x8 s podvalem si klidně pápne 120 litránků na 100km Tak bych klidně i řekl ;)Vrbák píše:Ani bych neřekl..Kůrkyn píše:jenže u náklaďáku jsou filtry tak velké z toho důvodu, že jimi proteče 10 x tolik paliva /km než u osobáku
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: Kvalita nafty a aditiva
Teď jsem kukal na starší top gear a měli tam pár sporťáků co měli na okruhu dojet co nejdál na galon benzínu (tuším 4,5l) a nejdříve chcíplo ferari,kde jim vyšla spotřeba na 160 l/100Km
,ale už končím 


Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Kvalita nafty a aditiva
Tahač s V12 dvě turba+naloženej podval max 90 litrů..Ale o tom to není..Pokud jezdíš na nekvalitní naftu hrubej čistič jí částečně odkalí.Je tam snímač vody v palivu kterej přes jednotku zahlásí problém a rail si sám zvýší průtok nafty takže nedochází ke kuckání,snížení výkonu a tak..whitedevil píše:No vzhledem k tomu že třeba T815 8x8 s podvalem si klidně pápne 120 litránků na 100km Tak bych klidně i řekl ;)Vrbák píše:Ani bych neřekl..Kůrkyn píše:jenže u náklaďáku jsou filtry tak velké z toho důvodu, že jimi proteče 10 x tolik paliva /km než u osobáku


- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
Bavíme se o průtoku.... Osobně sem teda v tý tatře nejel, ale když byl na podvalu tank tak tam prej tahle spotřeba byla...
Nebo dejme tomu AV 15... Nebo ZIL... tam ta spotřeba prostě je...
Nebo dejme tomu AV 15... Nebo ZIL... tam ta spotřeba prostě je...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: Kvalita nafty a aditiva
Tatra 14 tun+5tun závaží+podval ten má 10 tun+ T-72 má 42 tun..To je přes 70 tun a to potom jo,jinak standart je těch 80-90whitedevil píše:Bavíme se o průtoku.... Osobně sem teda v tý tatře nejel, ale když byl na podvalu tank tak tam prej tahle spotřeba byla...
Nebo dejme tomu AV 15... Nebo ZIL... tam ta spotřeba prostě je...


Re: Kvalita nafty a aditiva
Kruci to je dlouhé téma jak svět. Jsem došel na 17. stranu a už nevidím na text.
tankuju u benziny verva diesel. Jednou jsem tankl top q a rozdíl byl. Auto neakcelerovalo jako na vervu. Naštval jsem se na benzinu a zajel na shell kde jsem natankoval shell v-diesel za 37,80 Kč (cena je neuvěřitelná
) a rozdíl nebyl znatelný po vyjetí znovu na benzinu a natankoval jsem vervu za 34,90Kč a lítá zase jak raketa. V opavě z testovaných benzínek vyšla benzina téměř vždy vítězně, navíc 1kč za litr mě nezabije. Ale jde mi hlavně o ty aditiva. Jak jsem si alfu koupil tak jsem koupil přípravek od ligui molli na čištění vstřikovacího systému. Můžu to tam nalít když tankuju již aditivovanou vervu? Prosím o seriózní odpovědi, ne (franta z JZD říkal a podobně ...).
Jinak jsem uvažoval o koupi toho aditiva VIF a to můžu taky přidat do vervy, nebo mám začit jezdit na ten diesel top q na který mi to moc nejelo.


Jinak jsem uvažoval o koupi toho aditiva VIF a to můžu taky přidat do vervy, nebo mám začit jezdit na ten diesel top q na který mi to moc nejelo.

Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti