
Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
V Americe na dovolené jsem měl půjčenýho 6valcovýho Chargera a nutno řící, že to nebylo špatný svezení a byl to zádohrab , no uvidíme jak to na alfu napasují 

ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Mě se Lancia Thesis líbí.huskye píše:To taky ale nebyla žádná nádhera, tak snad by nenechali alfu designovat dítětem...
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Prodeje AR v listopadu: 10.023ks
Oproti minulému roku je to nárůst o 25% a AR je v tomhle měsíci nejrychleji rostoucí značkou v Evropě
(a tržní podíl se jí zvětšil z 0,67 na 0,9%)
Táhne to samozřejmě Giulietta, když se trošku detailněji podívá člověk na čísla tak odhad jejích prodejů na listopad je 5.800ks, což není vůbec špatné (Mito tak 3.000 no a pak ten zbytek...)
Jůlinka je zatím velká trefa
Oproti minulému roku je to nárůst o 25% a AR je v tomhle měsíci nejrychleji rostoucí značkou v Evropě

Táhne to samozřejmě Giulietta, když se trošku detailněji podívá člověk na čísla tak odhad jejích prodejů na listopad je 5.800ks, což není vůbec špatné (Mito tak 3.000 no a pak ten zbytek...)
Jůlinka je zatím velká trefa

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To ano preji ji to kazda automobilka ma sveho "tahouna" ale chtelo by tu paletu modelu rozsirit o "hybridy" giulietty(napr. GT, SW mozna kabrio). . . snad to neni jen ten momentalni chvilkovy narust prodeju jako u Mita
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
jo jo, ty jiné varianty kastle by to chtělo strašně moc.... Taková Giulietta Sprint (kupátko) by byla skvělá.... Pár tisíc by se jich určitě prodalo a hlavně jako tahoun image by to fungovalo skvěle.... O kombíku nemá cenu se bavit, těch by se určo taky prodalo dost....
Bohužel v tomto ohledu se nic moc nerýsuje....
Bohužel v tomto ohledu se nic moc nerýsuje....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Přitom jiný karosářský varianty nejsou vůbec problém, máte nějaké návrhy proč to nedělají?
33
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Já bych si u ní uměl představit třídvéřo, možná cabrio, ale kombi ne teda... nevim jak by to vypadalo
ale možná překvapí 
Každopádně dokud se prodává, tak proč jí měnit, si myslim, že další varianty přijdou spíš až prodeje zpomalí a bude třeba se připomenout...


Každopádně dokud se prodává, tak proč jí měnit, si myslim, že další varianty přijdou spíš až prodeje zpomalí a bude třeba se připomenout...
Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9118
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Že by Jůlinka přišla v SW si moc neumím představit. Nevím, jestli je na to stavěná ta nová plošina. A co se týče "Sprinta" - ten by už totálně pohřbil prodejně slabé MiTo! Jinak k tomu MiTu... Tam vydím hlavní důvod neůspěchu jeho cenu. Je to v podstatě předělané Grande Punto, ale za cenu LEHCE jeté 159ky... To je podle mě nesmysl!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
No, Mito je hodně drahé.... se stejným motorem stojí defacto to samé co mnohem větší a taky pěkné Bravo (přitom podvozkově si nemají co vyčítat, ikdyž samozřejmě Mito je lepší, protože je lehčí a líp vyladěné....).
Jinak si nemyslím že by si nutně museli konkurovat - Mito pluje ve vodách 350-450tkč a Jůlie Sprint by byla právě těch 450 a výš....
Ta platforma by kombíka určitě mít mohla (však na ní po úpravách bude i Gilulia). Vzhled je samozřejmě otázka, ale kdo si uměl představit kombi když přišla 156 a jak pak všichni čuměli
Ale to jsou všechno jenom hypotézy - reálně se nic takového nechystá.... Je otázka, jestli na to Fiat nemá výrobní kapacity nebo jestli prostě nevěří, že by se to prodávalo.... Je to škoda.... Po odchodu GT není v nabídce žádné střední kupé (Brera už taky končí), přitom si fakt myslím, že by to byla bomba nejen jízdně, ale i obchodně.... (navíc na trhu snad kromě Schirocca není žádné takové střední kupátko, takže se vyloženě nabízí do té mezery na trhu něco poslat....)
Jinak si nemyslím že by si nutně museli konkurovat - Mito pluje ve vodách 350-450tkč a Jůlie Sprint by byla právě těch 450 a výš....
Ta platforma by kombíka určitě mít mohla (však na ní po úpravách bude i Gilulia). Vzhled je samozřejmě otázka, ale kdo si uměl představit kombi když přišla 156 a jak pak všichni čuměli

Ale to jsou všechno jenom hypotézy - reálně se nic takového nechystá.... Je otázka, jestli na to Fiat nemá výrobní kapacity nebo jestli prostě nevěří, že by se to prodávalo.... Je to škoda.... Po odchodu GT není v nabídce žádné střední kupé (Brera už taky končí), přitom si fakt myslím, že by to byla bomba nejen jízdně, ale i obchodně.... (navíc na trhu snad kromě Schirocca není žádné takové střední kupátko, takže se vyloženě nabízí do té mezery na trhu něco poslat....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Asi blbá otázka, ale brera, spider a 159 jsou taky jen různé karosářské varianty, ale dole jsou stejný?
A to MiTo by bylo nejprodávanější kdyby mělo i benzín 1.3 a ne jen diesel a stálo o 100tis. méně. Otázka ale, jestli by to tim nezničilo jméno Alfa Romeo
Protože by to pak bylo další lidové auto a to si myslim alfa vůbec nechce nebo by neměla, na to je přece fiat. Nicméně si myslim, že kdyby byla cena nižší, lidi by si ho koupili raději než polo nebo fabku...
Každopádně Jůlie ve třídvéřové verzi bez větších úprav karosérie by se mi hodně líbila. A taky chybí čtyřkolová verze se šestiválcem, nebo aspoň k té 1.8. Ale to bych chtěl asi moc
Nicméně bavorákům se s předním pohonem nikdy nepostaví a myslel jsem, že těm chce konkurovat. Líbí se mi, že dělají auta s předním pohonem, ale sportovnější verze by pak mohli být čtyřkolky. A když už je čtyřkolový třeba spider... Tak je vidět, že to alfa umí.
A to MiTo by bylo nejprodávanější kdyby mělo i benzín 1.3 a ne jen diesel a stálo o 100tis. méně. Otázka ale, jestli by to tim nezničilo jméno Alfa Romeo

Každopádně Jůlie ve třídvéřové verzi bez větších úprav karosérie by se mi hodně líbila. A taky chybí čtyřkolová verze se šestiválcem, nebo aspoň k té 1.8. Ale to bych chtěl asi moc

Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Hlavně jsou to všechno pravé čtyřkolky, žádný Haldex a jeho varianty... MiTo se nemůže postavit Polu a Fabii, od toho je tu Fiat, jak píšeš... Ale co se prodávalo v minulosti ve velkým? Třeba 156SW, velký kufr a možnost silných motorů... 2.4 JTDm je super motor pro rodinej kombík se sportovním duchem... Co měl VW? Pašika s katastrofálním 2.5TDI... Dost schází 1.9 biturbo, co je v Deltě, sice trochu surovej motor, ale k Alfám by se krásně hodil... Julie SW by byla pecka, někde se tu válel i dizajnovej návrh a byl parádní... No uvidíme, co vymyslí s zadokolkama od Chrysleru 

- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jj, jako matka a dceryhuskye píše:Asi blbá otázka, ale brera, spider a 159 jsou taky jen různé karosářské varianty, ale dole jsou stejný?

33
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
myslím je tam kratší rozvor (kdo je zvědavý ať gůglí...), ale jinak je to stejné....
Jinak co se čtyřkolky týče tak to je náročnější než udělat jen kupé/kombi.... Nějaká "cross"Giulietta by taky mohla být zajímavá, ale to je ještě míň pravděpodobné než ten kombík...
Jinak co se čtyřkolky týče tak to je náročnější než udělat jen kupé/kombi.... Nějaká "cross"Giulietta by taky mohla být zajímavá, ale to je ještě míň pravděpodobné než ten kombík...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Já jen, že když se jede na sportovnost značky, měli by od každého modelu, i když jsou laděné sportovně všechny varianty, být i nějaké ostré verze, alespoň jedna. A ta by byla nejlepší s pohonem na všechna kola a ne jen předek. Giulietta 1.8TBi Q4 by byla fakt pecka... 

Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
já upřímně řečeno nevím, jestli bych Jůlii QV jako 4x4 chtěl. Nikde jsem nečetl, že by měla FWD problémy s trakcí a na pěkné silnici přední náhon v klídku stačí.... a platit o pár desítek tisíc víc, tahat s sebou ca 100kg hmotnosti navíc a mít o litránek vyšší spotřebu? fakt nevím... (ideální by bylo mít v nabídce i FWD QV i AWD QV, ale při těch prodejích to je fakt utopie)
Z mého pohledu když 4x4, tak spíš do nějaké přizvednuté verze - jako byl Crosswagon. Prostě stylovka do Alp
Z mého pohledu když 4x4, tak spíš do nějaké přizvednuté verze - jako byl Crosswagon. Prostě stylovka do Alp

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Sice to nikdo nepotřebuje, ale je hezké mít auto, co víš že si bude vést zdatně i na okruhu nebo závodech do vrchu a ne jen na sprint na rovince. Navíc by i na sprintu bral minimálně na rozjezd i zadokolky. A upřímě mě deptají lidi co se posmívají alfě, že není sportovní, když má pohon jen na předek. A kdyby byli aspoň u ostrých verzí i čtyřkolky, určitě by to zlepšilo image... Vždyť brera, 159 i spider to tak mají. Na to moje ježdění mi předokolka vyhovuje a stejně bych na to neměl peníze. ale mít je, tak bych si jako druhé auto na víkendy určitě chtěl koupit čtyř nebo zado-kolku. A takové hothatchbacky jsou in a zvláště čtyřkolky. Golf R32 v tom zatim nemá konkurenci a přitom by mu julča s tím motorem 1.8TBi stačila.
Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
159 se v jízdních vlastnostech třeba BMW vyrovná, ikdyž má náhon na předek.... Jen o náhonu to opravdu není...huskye píše:A upřímě mě deptají lidi co se posmívají alfě, že není sportovní, když má pohon jen na předek.
Jinak Golf32 je sice 4x4, ale s Haldexem, což je do sportovního auta poměrně k ničemu.... To je fakt jen image záležitost "mám wole čtyřkolku"....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak si zkus tím Golfem jezdit po mokrým okruhu a poznáš co je to za čtyřkolku.
33
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak na rozjezd ti to určitě pomůže a na mokru by to právě mělo pomáhat ne? Kamarád má A3 s haldexem a oproti předokolce je to přece jen lepší, zvláště teď na sněhu. Samozřejmě neříkám, aby alfa tohle používala a nechci to, taky jsem to nikdy neřekl
Jen když už se dává Q4 do jiných, tak proč ne i tady 


Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jen že torsen něco váží, bere místo a koníky, to by se muselo dát do top verzí, momentálně leda k 1.8TBi, ale ta je zas lehká a moc by se to k ní nehodilo... K tomu byla vhodná 2.4 nebo 3.2... Paráda by to byla s Pentastarem... Haldex je dobry v tom, že nebere koníky permanentně...
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ono s tím haldexem jezdíš jako s předokolkou, s každým okruhem si věříš víc a víc a pak najednou Ti to začne v zatáčce ujíždět, haldex zjistí problém a připojí zadní nápravu a letíš do kačírku :-)
jen má teorie
jen má teorie
33
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
S tím haldexem už je to taky jinak. V posledních generacích dává na zadek nějaký procenta permanentně. Já bych třeba Q4 určitě uvítal. A nemusel by být u všech verzí na výběr, stačilo by GTA třeba s tím 1.8TBi řádně poladěným někam k 250 koním. Byl by to vlastně jedinej evropskej konkurent Imprezy WRX a Lanceru Ralliart. Těžko chtít nějaký systémy elektronicky řízenejch difů jako to má STI a EVO, ale (u Alfy) klasická Q4 by bohatě stačila.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To jsem právě přece myslel, nějakou verzi, neříkám gta, je mi jedno jak to pojmenují, u brery nebo spideru taky neni Q4 GTA. Ale vrcholová verze by mohla mít Q4. Uvidíme co bude, ale moc tomu každopádně nevěřím 

Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Onehdá sem ten haldex trochu studovala a z toho co sem pochopila sem došla k závěru že účelem tohoto je spíš tahat blba řidiče z průseru když to někde přepískne než dávat vozu sportovní charakter... nedokážu si představit jak se to může chovat když si to řídí samo kam si kolik výkonu pošle podle toho který kolo prokluzuje a který se chytá....jestli se mýlím tak mě někdo opravte...huskye píše:Tak na rozjezd ti to určitě pomůže a na mokru by to právě mělo pomáhat ne? Kamarád má A3 s haldexem a oproti předokolce je to přece jen lepší, zvláště teď na sněhu. Samozřejmě neříkám, aby alfa tohle používala a nechci to, taky jsem to nikdy neřeklJen když už se dává Q4 do jiných, tak proč ne i tady
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
No já si to představuju že vletím do zatáčky nedotáčivým smykem, plyn na podlaze a v tu ránu haldex sezná že se to klouže, zabere zadek a vyletím ven. Ale jak říkám, teorie 

33
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti