Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Odpovědět
Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Majkll » 15.12.2010, stř 20:55

V Americe na dovolené jsem měl půjčenýho 6valcovýho Chargera a nutno řící, že to nebylo špatný svezení a byl to zádohrab , no uvidíme jak to na alfu napasují :-k
Přílohy
1.JPG
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od roberto37 » 16.12.2010, čtv 07:09

huskye píše:To taky ale nebyla žádná nádhera, tak snad by nenechali alfu designovat dítětem...
Mě se Lancia Thesis líbí.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19023
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 16.12.2010, čtv 07:50

Prodeje AR v listopadu: 10.023ks
Oproti minulému roku je to nárůst o 25% a AR je v tomhle měsíci nejrychleji rostoucí značkou v Evropě :smt023 (a tržní podíl se jí zvětšil z 0,67 na 0,9%)
Táhne to samozřejmě Giulietta, když se trošku detailněji podívá člověk na čísla tak odhad jejích prodejů na listopad je 5.800ks, což není vůbec špatné (Mito tak 3.000 no a pak ten zbytek...)
Jůlinka je zatím velká trefa :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od ReznikCZ » 16.12.2010, čtv 08:48

To ano preji ji to kazda automobilka ma sveho "tahouna" ale chtelo by tu paletu modelu rozsirit o "hybridy" giulietty(napr. GT, SW mozna kabrio). . . snad to neni jen ten momentalni chvilkovy narust prodeju jako u Mita
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19023
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 16.12.2010, čtv 09:02

jo jo, ty jiné varianty kastle by to chtělo strašně moc.... Taková Giulietta Sprint (kupátko) by byla skvělá.... Pár tisíc by se jich určitě prodalo a hlavně jako tahoun image by to fungovalo skvěle.... O kombíku nemá cenu se bavit, těch by se určo taky prodalo dost....

Bohužel v tomto ohledu se nic moc nerýsuje.... :roll:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od zde. » 16.12.2010, čtv 09:10

Přitom jiný karosářský varianty nejsou vůbec problém, máte nějaké návrhy proč to nedělají?
33

huskye
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 264
Registrován: 29.10.2010, pát 10:47
Bydliště: Řepiště

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od huskye » 16.12.2010, čtv 09:16

Já bych si u ní uměl představit třídvéřo, možná cabrio, ale kombi ne teda... nevim jak by to vypadalo :) ale možná překvapí :wink:
Každopádně dokud se prodává, tak proč jí měnit, si myslim, že další varianty přijdou spíš až prodeje zpomalí a bude třeba se připomenout...
Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9118
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Hampice » 16.12.2010, čtv 09:21

Že by Jůlinka přišla v SW si moc neumím představit. Nevím, jestli je na to stavěná ta nová plošina. A co se týče "Sprinta" - ten by už totálně pohřbil prodejně slabé MiTo! Jinak k tomu MiTu... Tam vydím hlavní důvod neůspěchu jeho cenu. Je to v podstatě předělané Grande Punto, ale za cenu LEHCE jeté 159ky... To je podle mě nesmysl!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19023
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 16.12.2010, čtv 09:32

No, Mito je hodně drahé.... se stejným motorem stojí defacto to samé co mnohem větší a taky pěkné Bravo (přitom podvozkově si nemají co vyčítat, ikdyž samozřejmě Mito je lepší, protože je lehčí a líp vyladěné....).

Jinak si nemyslím že by si nutně museli konkurovat - Mito pluje ve vodách 350-450tkč a Jůlie Sprint by byla právě těch 450 a výš....

Ta platforma by kombíka určitě mít mohla (však na ní po úpravách bude i Gilulia). Vzhled je samozřejmě otázka, ale kdo si uměl představit kombi když přišla 156 a jak pak všichni čuměli :wink:

Ale to jsou všechno jenom hypotézy - reálně se nic takového nechystá.... Je otázka, jestli na to Fiat nemá výrobní kapacity nebo jestli prostě nevěří, že by se to prodávalo.... Je to škoda.... Po odchodu GT není v nabídce žádné střední kupé (Brera už taky končí), přitom si fakt myslím, že by to byla bomba nejen jízdně, ale i obchodně.... (navíc na trhu snad kromě Schirocca není žádné takové střední kupátko, takže se vyloženě nabízí do té mezery na trhu něco poslat....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

huskye
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 264
Registrován: 29.10.2010, pát 10:47
Bydliště: Řepiště

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od huskye » 16.12.2010, čtv 10:26

Asi blbá otázka, ale brera, spider a 159 jsou taky jen různé karosářské varianty, ale dole jsou stejný?

A to MiTo by bylo nejprodávanější kdyby mělo i benzín 1.3 a ne jen diesel a stálo o 100tis. méně. Otázka ale, jestli by to tim nezničilo jméno Alfa Romeo :) Protože by to pak bylo další lidové auto a to si myslim alfa vůbec nechce nebo by neměla, na to je přece fiat. Nicméně si myslim, že kdyby byla cena nižší, lidi by si ho koupili raději než polo nebo fabku...

Každopádně Jůlie ve třídvéřové verzi bez větších úprav karosérie by se mi hodně líbila. A taky chybí čtyřkolová verze se šestiválcem, nebo aspoň k té 1.8. Ale to bych chtěl asi moc *plesk Nicméně bavorákům se s předním pohonem nikdy nepostaví a myslel jsem, že těm chce konkurovat. Líbí se mi, že dělají auta s předním pohonem, ale sportovnější verze by pak mohli být čtyřkolky. A když už je čtyřkolový třeba spider... Tak je vidět, že to alfa umí.
Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Petr147 » 16.12.2010, čtv 10:37

Hlavně jsou to všechno pravé čtyřkolky, žádný Haldex a jeho varianty... MiTo se nemůže postavit Polu a Fabii, od toho je tu Fiat, jak píšeš... Ale co se prodávalo v minulosti ve velkým? Třeba 156SW, velký kufr a možnost silných motorů... 2.4 JTDm je super motor pro rodinej kombík se sportovním duchem... Co měl VW? Pašika s katastrofálním 2.5TDI... Dost schází 1.9 biturbo, co je v Deltě, sice trochu surovej motor, ale k Alfám by se krásně hodil... Julie SW by byla pecka, někde se tu válel i dizajnovej návrh a byl parádní... No uvidíme, co vymyslí s zadokolkama od Chrysleru :)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od zde. » 16.12.2010, čtv 10:51

huskye píše:Asi blbá otázka, ale brera, spider a 159 jsou taky jen různé karosářské varianty, ale dole jsou stejný?
Jj, jako matka a dcery :-D
33

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19023
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 16.12.2010, čtv 10:58

myslím je tam kratší rozvor (kdo je zvědavý ať gůglí...), ale jinak je to stejné....

Jinak co se čtyřkolky týče tak to je náročnější než udělat jen kupé/kombi.... Nějaká "cross"Giulietta by taky mohla být zajímavá, ale to je ještě míň pravděpodobné než ten kombík...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

huskye
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 264
Registrován: 29.10.2010, pát 10:47
Bydliště: Řepiště

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od huskye » 16.12.2010, čtv 11:40

Já jen, že když se jede na sportovnost značky, měli by od každého modelu, i když jsou laděné sportovně všechny varianty, být i nějaké ostré verze, alespoň jedna. A ta by byla nejlepší s pohonem na všechna kola a ne jen předek. Giulietta 1.8TBi Q4 by byla fakt pecka... _Q4_
Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19023
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 16.12.2010, čtv 11:52

já upřímně řečeno nevím, jestli bych Jůlii QV jako 4x4 chtěl. Nikde jsem nečetl, že by měla FWD problémy s trakcí a na pěkné silnici přední náhon v klídku stačí.... a platit o pár desítek tisíc víc, tahat s sebou ca 100kg hmotnosti navíc a mít o litránek vyšší spotřebu? fakt nevím... (ideální by bylo mít v nabídce i FWD QV i AWD QV, ale při těch prodejích to je fakt utopie)

Z mého pohledu když 4x4, tak spíš do nějaké přizvednuté verze - jako byl Crosswagon. Prostě stylovka do Alp :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

huskye
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 264
Registrován: 29.10.2010, pát 10:47
Bydliště: Řepiště

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od huskye » 16.12.2010, čtv 12:18

Sice to nikdo nepotřebuje, ale je hezké mít auto, co víš že si bude vést zdatně i na okruhu nebo závodech do vrchu a ne jen na sprint na rovince. Navíc by i na sprintu bral minimálně na rozjezd i zadokolky. A upřímě mě deptají lidi co se posmívají alfě, že není sportovní, když má pohon jen na předek. A kdyby byli aspoň u ostrých verzí i čtyřkolky, určitě by to zlepšilo image... Vždyť brera, 159 i spider to tak mají. Na to moje ježdění mi předokolka vyhovuje a stejně bych na to neměl peníze. ale mít je, tak bych si jako druhé auto na víkendy určitě chtěl koupit čtyř nebo zado-kolku. A takové hothatchbacky jsou in a zvláště čtyřkolky. Golf R32 v tom zatim nemá konkurenci a přitom by mu julča s tím motorem 1.8TBi stačila.
Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19023
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 16.12.2010, čtv 14:02

huskye píše:A upřímě mě deptají lidi co se posmívají alfě, že není sportovní, když má pohon jen na předek.
159 se v jízdních vlastnostech třeba BMW vyrovná, ikdyž má náhon na předek.... Jen o náhonu to opravdu není...
Jinak Golf32 je sice 4x4, ale s Haldexem, což je do sportovního auta poměrně k ničemu.... To je fakt jen image záležitost "mám wole čtyřkolku"....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od zde. » 16.12.2010, čtv 14:39

Tak si zkus tím Golfem jezdit po mokrým okruhu a poznáš co je to za čtyřkolku.
33

huskye
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 264
Registrován: 29.10.2010, pát 10:47
Bydliště: Řepiště

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od huskye » 16.12.2010, čtv 15:08

Tak na rozjezd ti to určitě pomůže a na mokru by to právě mělo pomáhat ne? Kamarád má A3 s haldexem a oproti předokolce je to přece jen lepší, zvláště teď na sněhu. Samozřejmě neříkám, aby alfa tohle používala a nechci to, taky jsem to nikdy neřekl :) Jen když už se dává Q4 do jiných, tak proč ne i tady :smt102
Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Petr147 » 16.12.2010, čtv 15:33

Jen že torsen něco váží, bere místo a koníky, to by se muselo dát do top verzí, momentálně leda k 1.8TBi, ale ta je zas lehká a moc by se to k ní nehodilo... K tomu byla vhodná 2.4 nebo 3.2... Paráda by to byla s Pentastarem... Haldex je dobry v tom, že nebere koníky permanentně...

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od zde. » 16.12.2010, čtv 16:03

Ono s tím haldexem jezdíš jako s předokolkou, s každým okruhem si věříš víc a víc a pak najednou Ti to začne v zatáčce ujíždět, haldex zjistí problém a připojí zadní nápravu a letíš do kačírku :-)
jen má teorie
33

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 16.12.2010, čtv 18:46

S tím haldexem už je to taky jinak. V posledních generacích dává na zadek nějaký procenta permanentně. Já bych třeba Q4 určitě uvítal. A nemusel by být u všech verzí na výběr, stačilo by GTA třeba s tím 1.8TBi řádně poladěným někam k 250 koním. Byl by to vlastně jedinej evropskej konkurent Imprezy WRX a Lanceru Ralliart. Těžko chtít nějaký systémy elektronicky řízenejch difů jako to má STI a EVO, ale (u Alfy) klasická Q4 by bohatě stačila.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

huskye
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 264
Registrován: 29.10.2010, pát 10:47
Bydliště: Řepiště

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od huskye » 16.12.2010, čtv 18:57

To jsem právě přece myslel, nějakou verzi, neříkám gta, je mi jedno jak to pojmenují, u brery nebo spideru taky neni Q4 GTA. Ale vrcholová verze by mohla mít Q4. Uvidíme co bude, ale moc tomu každopádně nevěřím :-({|=
Alfa Romeo 156 '01, 1.9JTD 85kW SW

Petulka
Nováček

Příspěvky: 132
Registrován: 25.7.2010, ned 15:08
Bydliště: Přestanov

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Petulka » 16.12.2010, čtv 21:26

huskye píše:Tak na rozjezd ti to určitě pomůže a na mokru by to právě mělo pomáhat ne? Kamarád má A3 s haldexem a oproti předokolce je to přece jen lepší, zvláště teď na sněhu. Samozřejmě neříkám, aby alfa tohle používala a nechci to, taky jsem to nikdy neřekl :) Jen když už se dává Q4 do jiných, tak proč ne i tady :smt102
Onehdá sem ten haldex trochu studovala a z toho co sem pochopila sem došla k závěru že účelem tohoto je spíš tahat blba řidiče z průseru když to někde přepískne než dávat vozu sportovní charakter... nedokážu si představit jak se to může chovat když si to řídí samo kam si kolik výkonu pošle podle toho který kolo prokluzuje a který se chytá....jestli se mýlím tak mě někdo opravte...

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od zde. » 16.12.2010, čtv 21:28

No já si to představuju že vletím do zatáčky nedotáčivým smykem, plyn na podlaze a v tu ránu haldex sezná že se to klouže, zabere zadek a vyletím ven. Ale jak říkám, teorie :)
33

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti