Liwika19 píše:no asi by si tazko rozkuril naftou kedze ju zapalkou nezapalisTokarev píše:Dehet rulezzzza nafta patri do kamen
Pražskej srázek
Re: Pražskej srázek
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9158
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Pražskej srázek
Hory: To teda nevim, co myslíš tim MultiJet II, ale ve 156 FL i 159 je JTDm (MultiJet). A navíc, oboje JTDm jsou jen CR 2. generace...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Pražskej srázek
ale vies ako tie kamna fungovali? ja nevravim ze nafta sa neda zapalit...ale nezapalis napriklad nieco co si polial naftou trebars zapalkou alebo zapalovacom...nafta sa musi doslova vznietit pri vysokych teplotach ( preco sa to aj nazyva vznetovy motor)...proste zapalkou ju nezapalis potrebuje vysoku teplotu aby sa chytilaprte píše:Liwika19 píše:no asi by si tazko rozkuril naftou kedze ju zapalkou nezapalisTokarev píše:Dehet rulezzzza nafta patri do kamen
na starym baraku sme meli kamna na naftu v podkrovni trucovne
![]()
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Pražskej srázek
No já jsem jednou pálil hromadu starýho roští a abych tomu trochu pomoh tak jsem to polil starou naftou co jsme měli v kanystru asi 20 let a panečku jak to hořelo
A když jsem pak dělal to samý s jinou hromadou bordelu ze zahrady a už jsem neměl naftu, tak jsem na to cáknul benzín... Akorát mi nedošlo, že benál hoří krapet rychlejc. Jsem málem přišel o obočí, jak to blaflo 
Re: Pražskej srázek
Na vojně jsme je zapalovali propanbutanovým hořákem, jinak se zapalují elektrickou svíčkou. A pro toho, kdo má přístup k naftě je to paráda, protože mají neskutečnou výhřevnost.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Pražskej srázek
benzin patri do centraly, pily nebo sekacky a hlavne do nadrze u auta ale v zadnem pripade do kamenReznikCZ píše:Benzin patri do kamen, nafta forever
Nevěř na zázraky - spoléhej na ně. (W.Rogers)
Re: Pražskej srázek
http://www.kominyvorel.cz/kamna_na_olej.phpLiwika19 píše:no asi by si tazko rozkuril naftou kedze ju zapalkou nezapalisTokarev píše:Dehet rulezzzza nafta patri do kamen
Nevěř na zázraky - spoléhej na ně. (W.Rogers)
Re: Pražskej srázek
fungovaly naprosto normalne jako olejovy kamna, ze zasobniku pres plovakovou komoru a pak to slo do nejakyho takovyho podtacku, zapalovalo se to bud takovym knotem necim nasaklym nebo papirkem horicim, jakmile se nafta ohrala aby se zacala odparovat tak to chytlo a uz to jen hraloLiwika19 píše:ale vies ako tie kamna fungovali? ja nevravim ze nafta sa neda zapalit...ale nezapalis napriklad nieco co si polial naftou trebars zapalkou alebo zapalovacom...nafta sa musi doslova vznietit pri vysokych teplotach ( preco sa to aj nazyva vznetovy motor)...proste zapalkou ju nezapalis potrebuje vysoku teplotu aby sa chytilaprte píše:Liwika19 píše: no asi by si tazko rozkuril naftou kedze ju zapalkou nezapalisna starym baraku sme meli kamna na naftu v podkrovni trucovne
![]()
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
Re: Pražskej srázek
vidis a tam ide o to ze sa nafta odparovala a az potom to chytilo...
ale sme nejak OT 
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- Hory
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 13.1.2010, stř 20:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražskej srázek
Nechci to sem tahat ale když už to tu je a spamu dosti tak to ještě sem dám. Viděl jsem to na různých místech ale nějakej si nemůžu vzpomenout kde, tak přikládám todle http://news.autoroad.cz/zajimavosti/326 ... ultijet-iiHampice píše:Hory: To teda nevim, co myslíš tim MultiJet II, ale ve 156 FL i 159 je JTDm (MultiJet). A navíc, oboje JTDm jsou jen CR 2. generace...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9158
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Pražskej srázek
Nějak se v tom ztrácim...
Ve 159 je ale ten MuliJet II určitě neni. A všechny MultiJety mají CR 2. generace, jen UniJet má myslím první...
Ve 159 je ale ten MuliJet II určitě neni. A všechny MultiJety mají CR 2. generace, jen UniJet má myslím první...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Pražskej srázek
Co já vím, tak existují dva druhy: Unijet - 8v - 85 KW - elektromagnetické vstřikovače - vyšší tlak a Multijet - 16v - 103, 110, 129, 149 a 152 KW - piezo vstřikovače - nižší tlak
Jediné co nevím, čím u 2.4 JTDM navýšili výkon ze 129 KW na 154 KW. A pak ten nový 2.0 JTDM se 125 KW.
Jediné co nevím, čím u 2.4 JTDM navýšili výkon ze 129 KW na 154 KW. A pak ten nový 2.0 JTDM se 125 KW.
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražskej srázek
Dnes už jsou v podtatě tři.
První - Unijet - el. magnetický vstřikovače
Druhý - MultiJet - piezo vstřikovače, nárůst tlaku v railu, 5 dávek nafty během pracovního cyklu.
Třetí - MultiJetII - asi taky piezo vstřikovače, až 8 dávek nafty během pracovního cyklu, má je Giulietta a 159 (co jde koupit dnes - 2,0JTDmII). Když byla Julča v Miláně s 1,6JTD, byl jsem hotovej z toho, jak to bylo tichý, zvenku nebyl slyšet kadla kadla klapot
První - Unijet - el. magnetický vstřikovače
Druhý - MultiJet - piezo vstřikovače, nárůst tlaku v railu, 5 dávek nafty během pracovního cyklu.
Třetí - MultiJetII - asi taky piezo vstřikovače, až 8 dávek nafty během pracovního cyklu, má je Giulietta a 159 (co jde koupit dnes - 2,0JTDmII). Když byla Julča v Miláně s 1,6JTD, byl jsem hotovej z toho, jak to bylo tichý, zvenku nebyl slyšet kadla kadla klapot
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražskej srázek
Tady jsou vcelku názorný videa jak to pracuje :-)
http://www.fptmultijet2.com/eng/up-to-8 ... ctions.php
Popis vstřikovačů:
http://www.fptmultijet2.com/eng/technol ... nology.php
a nějaký obrázky v řezu :-)
http://www.fptmultijet2.com/eng/photo-g ... allery.php
http://www.fptmultijet2.com/eng/up-to-8 ... ctions.php
Popis vstřikovačů:
http://www.fptmultijet2.com/eng/technol ... nology.php
a nějaký obrázky v řezu :-)
http://www.fptmultijet2.com/eng/photo-g ... allery.php
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9158
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Pražskej srázek
No 159 2.0 JTDm ještě nepočítám, takže je to tak jak jsem říkal...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražskej srázek
Jo je to tak, stejně jsou v plánu JTDmII generace s Multiair hlavou, takže za chvíli bude zase všechno jinak 
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- alfons24jtd
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 11.1.2011, úte 22:55
- Bydliště: Praha
Re: Pražskej srázek
Zdravim AR
co takhle nějaky srazik okolo Prahy 9? 
- Hory
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 13.1.2010, stř 20:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražskej srázek
Na P9 vozím lidi z práce dycky když jedu z práce ... takže pro mě no probléma ... záleží kdy :-)
- alfons24jtd
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 11.1.2011, úte 22:55
- Bydliště: Praha
Re: Pražskej srázek
co takhle v ponděli odpoledne?? od 15:00 15:30 sem volny.
- Hory
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 13.1.2010, stř 20:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražskej srázek
to já ještě nevím .... pondělí je poměrně nabyté. Spíš asi v úterý ... uvidíš co ostatní
- alfons24jtd
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 11.1.2011, úte 22:55
- Bydliště: Praha
Re: Pražskej srázek
sakra, u mě je pravě horši utery zase, to mam už něco..tak uvidime po neděli co a jak..a navic kdo se dalši přida 
- Hory
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 13.1.2010, stř 20:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražskej srázek
nebo mám zítra čas po 8mí večer jak v SO tak NE :-)
- alfons24jtd
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 11.1.2011, úte 22:55
- Bydliště: Praha
Re: Pražskej srázek
tak to by možna šlo..to bych měl čas tak v 19.00hod pokud by si mě nenechali v robotě dele..tak se mužem domluvit..jenže horši že neznam prahu moc
sotva poznam ujezd nad lesy 
- Hory
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 13.1.2010, stř 20:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražskej srázek
já mám navi v autě ale jedím jen na mlhovky ... takže musím jezdit v osvětlených místech 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů
