AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru (vždy po zahřátí)

Odpovědět
psikut

Příspěvky: 4
Registrován: 13.1.2011, čtv 14:21

AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru (vždy po zahřátí)

Příspěvek od psikut » 13.1.2011, čtv 14:46

Dobrý den,
mám dotaz týkající se Alfy 156 s motorem 1.9 JTD 85kW.
Stalo se naprostou pravidelností, že mi motor zhasne při dosažení teploty cca 50°C (dle teploměru na palubce). Po zhasnutí nelze motor nastarovat a musím počkat až zase vychladne. Při chladnutí je slyšet zvuk cvaknutí, jako kdyby se přeplo nějaké relátko či co a pak jde zase motor nastartovat. Prosím nevíte někdo čím by to mohlo být a jak tutp závadu odstranit?

Děkuji moc

Petr :diky

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru

Příspěvek od coyote » 13.1.2011, čtv 14:47

Prozkoumej sekci JTD. Tam vše najdeš :wink:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

psikut

Příspěvky: 4
Registrován: 13.1.2011, čtv 14:21

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru

Příspěvek od psikut » 13.1.2011, čtv 15:14

Děkuji za typ. Snažil jsem se prohledat zmíněné fórum, ale našel jsem tam nic.
No je možné, že chyba je mezi klávesnicí a židlí to nepopírám. :roll:
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru

Příspěvek od Kleofáš » 13.1.2011, čtv 16:09

Přesunuto do správné sekce
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

psikut

Příspěvky: 4
Registrován: 13.1.2011, čtv 14:21

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru (vždy po zahřátí)

Příspěvek od psikut » 13.1.2011, čtv 17:09

Díky.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru (vždy po zahřátí)

Příspěvek od Harous » 13.1.2011, čtv 17:44

Chtělo by to připojit na diagnostiku, ale pokud to přestane jet po ohřátí tak to může dělat snímač otáček na klice nebo na vačce.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 253
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru (vždy po zahřátí)

Příspěvek od Oskar » 13.1.2011, čtv 21:25

Muze to delat jakekoliv cidlo, ktere kdyz se ohreje, zacne davat skokove jine hodnoty. Takze napichnout jet to projet a cekat az se to ohreje a doufat, ze diagnostika neco ukaze.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru (vždy po zahřátí)

Příspěvek od Alfik » 20.1.2011, čtv 04:16

Oskar píše:Muze to delat jakekoliv cidlo, ktere kdyz se ohreje, zacne davat skokove jine hodnoty. Takze napichnout jet to projet a cekat az se to ohreje a doufat, ze diagnostika neco ukaze.
Jakekoli cidlo motor nevypne. Skontrolovat cidla otacek,jak uz bolo povedane vyssie.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 253
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru (vždy po zahřátí)

Příspěvek od Oskar » 22.1.2011, sob 08:53

Ano cidlo ABS na kole skutecne motor nevypne, ale kterekoliv cidlo v motoru ano. Krome cidel otacek, treba cidla tlaku v sani, treba i blbe cidlo teploty vody.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru (vždy po zahřátí)

Příspěvek od Alfik » 22.1.2011, sob 09:57

Nedavaj tu zavadzajuce info. Cidlo plniaceho tlaku ked je spatne,alebo ho odpojis,tak hodi max. hodnotu a motor ide do nudzaku.
Jedine cidlo,ktore moze vypnut motor je cidlo na klike,nakolko jednotka nevie,kedy ma vstrekovat. Potom este cidlo na reily to sice moze motor vypnut,ale nie jeho nasledkom.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

jelcinek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 97
Registrován: 22.10.2009, čtv 10:07
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru (vždy po zahřátí)

Příspěvek od jelcinek » 22.1.2011, sob 14:14

Alfik píše:Nedavaj tu zavadzajuce info. Cidlo plniaceho tlaku ked je spatne,alebo ho odpojis,tak hodi max. hodnotu a motor ide do nudzaku.
Jedine cidlo,ktore moze vypnut motor je cidlo na klike,nakolko jednotka nevie,kedy ma vstrekovat. Potom este cidlo na reily to sice moze motor vypnut,ale nie jeho nasledkom.
Jen tak pro zajímavost, kde přesně se nachází čidlo plnícího tlaku od turba? Případně nějaký foto, kdyby bylo k dispozici..:-)
Alfa Romeo 147, 1,9 JTDM 150k, 06´

psikut

Příspěvky: 4
Registrován: 13.1.2011, čtv 14:21

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru (vždy po zahřátí)

Příspěvek od psikut » 20.2.2011, ned 18:09

Tak jsem se konečně dostal na opravu Alfíka.
Děkuji za radu ano byl to snímač otáček klikové hřídele. Už zase vrčí, jako zamlada.

Petr

:supz:
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 253
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: AR 156 1.9 JTD zhasínání motoru (vždy po zahřátí)

Příspěvek od Oskar » 20.2.2011, ned 18:21

jelcinek píše:
Alfik píše:Nedavaj tu zavadzajuce info. Cidlo plniaceho tlaku ked je spatne,alebo ho odpojis,tak hodi max. hodnotu a motor ide do nudzaku.
Jedine cidlo,ktore moze vypnut motor je cidlo na klike,nakolko jednotka nevie,kedy ma vstrekovat. Potom este cidlo na reily to sice moze motor vypnut,ale nie jeho nasledkom.
Jen tak pro zajímavost, kde přesně se nachází čidlo plnícího tlaku od turba? Případně nějaký foto, kdyby bylo k dispozici..:-)
Na sani.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 5 hostů