konečně mám Alfičku doma a na značkách

Za pár měsíců mně končí záruka, tak chci Alfu pořádně proklepnout a případné problémy nechat spravit ještě v záruce. Měl bych (jak jinak) pár dotazů ohledně možných problémů, na které jsem zatím narazil:
1) V některých předních a ve všech zadních světlech vidím kondenzaci vody. Lze to reklamovat? Lze to spravit?
2) Pokud nechám motor na volnoběh a pomalu zvyšuji otáčky, na 1100 ot začne motor vibrovat s celým autem (nijak moc, ale je to znát). Ve vyšších otáčkách je motor klidný. Je to nějaký problém nebo je to u tohoto motoru normální?
3) Viz video http://www.youtube.com/watch?v=3Bc-J5d6Ihg:
- Přijde mně, že motor běží na volnoběh dost "natvrdo", připomíná mi to tříválec 1.2 HTP nebo diesel. Je to slyšet i při zavřené kapotě a zvuk motoru na volnoběh mi přijde u takového auta až směšný, jako Fabka HTP. Ve vyšších otáčkách jde motor hezky, to "rachtání" je pouze na volnoběh. Oleje je v motoru dost.
- Servo na volnoběh vyluzuje takové "bzučení", které je patrné i na videu. Když otevřu kapotu, je to slyšet na několik metrů daleko. Nějaký problém? Kapalina v posilovači je do žluto-průhledna a je mezi MIN a MAX.
4) Ventilátor v interiéru mi přijde na nejnižší stupeň hrozně hlučný, hučí to jako v letadle. Když jsem u své předchozí (13 let staré) Hondy při zhasnutém motoru zapnul ventilátor na nejnižší stupeň, skoro nebyl slyšet. Ventilátor nijak nerachtá. Dělá to tak všem?
5) Strčím klíček do "zapalování", motor nechám stát a ventilátor zcela vypnu. I po 5 minutách je v slyšet, jakoby v palubovce stále běžel nějaký ventilátor, i když z výdechů žádný vzduch nejde. Různé zvuky hned po zasunutí klíčku raději nekomentuju

Pár fotek:




