DPF a EGR off (multijet)

Odpovědět
wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 11.1.2011, úte 22:33

Tak to jsem zvědavý, někdy na jaro jsem to taky plánoval, tak uvidíme s čím přijdeš.
AR 159 SW 1,9JTDm

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Martas 01 » 11.1.2011, úte 22:46

Tak auto je hotovy: DPF pryc EGR ventil zaslepenej smazany i z ridici jednotky KAT nechanej je zatim v poradku a prostupnej takze neni duvod ho davat pryc.S autem jsem najel cca 100 km rekl bych ze klesla spotreba o cca 0,5 l a zvedl se vykon nebo tocivy moment auto neni uz tak lenivy bere vic odspodu a staci ho jen lechtat aby krasne jelo dalsi info podam az najedu nejake dalsi km.
U me maximalni spokojenost.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Radek156 » 12.1.2011, stř 22:16

KAT off , EGR off , najeto cca 60tis KM....no problem alfaromeo1 1700-4700 :smt023
Naposledy upravil(a) Radek156 dne 12.1.2011, stř 22:22, celkem upraveno 1 x.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 12.1.2011, stř 22:18

Kde se dá v ČR koupit ta poloprůchodná záslepka na EGR pro JTD multijet (1.9 16V)?
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 12.1.2011, stř 22:56

já ji mám, koupil jsem ji tady od jednoho člena, počkej a za chvilku ji klidně prodám, protože egr taky vyhodím
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od kudrt » 18.1.2011, úte 17:51

Martas01... tak jak se jezdí bez DPF???
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Martas 01 » 18.1.2011, úte 17:58

tak ja jsem spokojenej auto jede opravdu lepe zadny problem s tim ze nemam dpf ani egr se neobjevil a nejvetsi radost mam z te spotreby jezdime s tim autem stejny trasy do prace kazdy den a oproti stavu pred odstranenim mam spotrebu o 1 litr mensi ted jezdime za 7,8 l coz je parada .
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 18.1.2011, úte 18:26

to je pěkný, už se na to těším, při mých cestách, počítám, že bych mohl jít i o 1,5L dolů, když teď jedu dálku za 7L a to jedu pořád kolem 100km/hod, no už abych to měl udělaný
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Martas 01 » 18.1.2011, úte 19:09

Jo a malem bych zapomnel rano to lepe chyta nechytalo to spatne ani predtim ale obcas se stavalo kdyz bylo kolem nuly ze to trvalo dele nez obvykle tak to se ted vyresilo. :D
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Foli » 18.1.2011, úte 23:29

vžďiť to říkám celou dobu :) co kouřivost?
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Martas 01 » 19.1.2011, stř 07:26

S tou kourivosti uprimne nevim niceho jsem si zatim nevsiml tak je asi ok mam ale mam v planu az bude cas jet v druhym aute za alfou a kouknout na to tak nejak zvenku pak uvidim. :)
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Foli » 19.1.2011, stř 10:17

lehce to bude kouřit určitě, možná i trochu více než lehce, to je normální stav. Není tam nic, co by zachytilo saze, páč jsi to vykuchal. Což je dobře, motoru se o dost lépe dejchá
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od jurki888 » 19.1.2011, stř 14:17

a kde sa vrtaju tie dierky do egr?neni potom problem ze stale nasavaju vyfukove pliny?tym padom turbo fuka do vyfuku?
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1103
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od michal96 » 19.1.2011, stř 14:59

Ahoj Martas 01,

pročetl jsem vlákno,ale nák si nejsem jistej,v které firmě sis to nechal odstranit.Můžeš prosím napsat,co to je za firmu a jak dlouho jsi byl bez auta.
Jo a jak budeš řešit emise?
díky
m.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Martas 01 » 19.1.2011, stř 17:18

Foli píše:lehce to bude kouřit určitě, možná i trochu více než lehce, to je normální stav. Není tam nic, co by zachytilo saze, páč jsi to vykuchal. Což je dobře, motoru se o dost lépe dejchá
Tak zustal tam KAT tak treba neco zachyti on ale fakt nevim jen hadam.Jinak jak pisu pokud koukam do zrcatek tak zadne saze nevidim a toho jsem se pred vykuchanim docela bal.Je mozny ze to kouri ale asi to fakt nebude moc mozna je to tim ze mam dva laufy tak se to pekne napuli kdyz to zkousim na volnobeh ale netocim to do plnejch tak je to ok takze ja jsem spokojenej.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Martas 01 » 19.1.2011, stř 17:22

michal96:
Nedela mi to zadna firma ale kamosuv znamej bydli 40 km od Brna takze jsem dal na jeho doporuceni uz s nim nejakou dobu spolupracuje.
Jinak emise mam jeste na rok a pul a pokud se nezmeni nejak drasticky podminky nevidim v tom problem toto uz ti zaridi leckdo. :)

Jo a auto jsem tam mel dva dny ale rikal ze to normalne delaji za den rano pristavis vecer odjizdis na to moje nebylo dost casu takze tam prespalo.
Naposledy upravil(a) Martas 01 dne 19.1.2011, stř 20:45, celkem upraveno 1 x.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 19.1.2011, stř 18:25

emise by neměli být problém, přecijen pochybuji že v ČR si někdo koupil novou alfu s DPF, když je to příplatková výbava a nic zajímavého pro nového majitele
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Foli » 19.1.2011, stř 18:58

jurki888 píše:a kde sa vrtaju tie dierky do egr?neni potom problem ze stale nasavaju vyfukove pliny?tym padom turbo fuka do vyfuku?
Když jsem si to dělal sám tu záslepku, tak jsem doprostřed navrtal 8mm dirku. Musí tam být, jinak to ŘJ pozná. Pokud EGR nevypneš softwarově. Sice ti tam pořád něco jde, ale mnohonásobně méně, než když EGR necháš otevřen.
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Zip166JTD » 19.1.2011, stř 21:09

když na JTDM zaslepím EGR úpně tak to vyhodí chybu to je jasné ale zůstane tam ta chyba když ho zase otevřu? Já jen jestli můžu dělat hokusi pokusi anebo musí po každé jezdit na vymazání chyby?
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 253
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Oskar » 19.1.2011, stř 21:16

Jedna se o "mensi" chybu, tzn. motor ti nespadne do nouzaku. Pokud EGR zase zprovoznis, tak po cca 3 nastartovanich a ujeti nejakych km bez "zavady" EGRu ti kontrolka sama zhasne. Ale v RJ zustane v pameti. Aspon takhle to mam na 159.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 253
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Oskar » 19.1.2011, stř 21:22

Foli píše:
jurki888 píše:a kde sa vrtaju tie dierky do egr?neni potom problem ze stale nasavaju vyfukove pliny?tym padom turbo fuka do vyfuku?
Když jsem si to dělal sám tu záslepku, tak jsem doprostřed navrtal 8mm dirku. Musí tam být, jinak to ŘJ pozná. Pokud EGR nevypneš softwarově. Sice ti tam pořád něco jde, ale mnohonásobně méně, než když EGR necháš otevřen.
Uprimne receno, tu orginal zaslepku moc nechapu. Dava se mezi sani a EGR, tzn. ze vsechen ten bordel, ktery je hlavni pricina blbnuti a poruch EGRu, tam stejne od vyfuku prijde. Takze ja bych spis zaslepoval tu malou trubku od vyfuku.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1103
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od michal96 » 20.1.2011, čtv 10:46

Díky Martas 01,

mluvil jsem v Imofě s elektrikářem,ten mi dal kontakt na kluka co umí softvérově odstranit dpf a ten řikal,že egr je kravina vyndavat,že se to dělalo u starejch dieselů, ale ted u novejch je to propojený s váhou vzduchu a dělalo by to problémy.
Tak na jaře pude špunt dpf pryč,to je jasný,ale ten egr ted nevim, co???
m.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Foli » 20.1.2011, čtv 13:15

EGR buď zaslepíš a uděláš dírku a nebo ho necáš odstranit softwarově jako DFP a nemusíš ho zaslepovat, páč bude pořád zavřenej.
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Martas 01 » 27.1.2011, čtv 22:50

Ten EGR ventil bych tak zamkl v ridici jednotce a je to.

Jinak auto stale bez problemu spotreba klesla na 7,5 l pri jizde na stejne trase jako predtim coz je o +- 1,5 l mene takze ja jsem max spokojenej a pritelkyne taky tak nejak se mam o vuz starat a moc s nim nejezdit . :hotovej
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

kocelsky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Registrován: 26.1.2010, úte 18:40
Bydliště: severozápadní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od kocelsky » 28.1.2011, pát 12:29

michal96 píše:Díky Martas 01,

mluvil jsem v Imofě s elektrikářem,ten mi dal kontakt na kluka co umí softvérově odstranit dpf a ten řikal,že egr je kravina vyndavat,že se to dělalo u starejch dieselů, ale ted u novejch je to propojený s váhou vzduchu a dělalo by to problémy.
Tak na jaře pude špunt dpf pryč,to je jasný,ale ten egr ted nevim, co???
m.

mohl bys na toho kluka dát kontakt?
AR 156 1.9 JTD 77kw (minulost)
AR 159 JTDm 88kw (minulost)
AR Brera JTDM147 KW (současnost)

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host