Příspěvek
od hadXR » 26.1.2011, stř 20:07
Zdravím všechny, jsem tady u vás na fóru novej, takže bych se asi mohl představit. Tedy jmenuju se Daniel, popravdě jsem tu registrovanej už asi od podzimu, ale nějak sem se dřív nedostal k tomu abych se tu nějak rozkoukal a něco napsal. O fóru jsem se dozvěděl z vizitky kterou mi někdo z vás nechal za stěračem na parkovišti v Praze Bohnicích, tady teda taky bydlim.
Vlastím Alfu 145 2.0 TS z roku 1996 (popis v kartě vozu).
Alfu vlastním asi jeden a půl roku a přesto, že sem se vždycky považoval za fandu italských vozů a vlastně i ostaních věcí italskýho původu tak je to můj první a zatím jedinej italskej stroj a přitom to zdaleka není moje první auto.
Navíc sem jí koupil naprostou náhodou. Začalo to někdy tuším v květnu 2009, kamarád si tenkrát koupil Suzuki Vitara (zvlaštní začatek, co?) a po tom co s me ji několikrát projely v terénu ta mě to docela zaujalo a začal sem se poohlížet po nějakém offroadu dokonce sen skoro koupil Jeep Cherokee, ten mi ale někdo těsně vyfouknul, tak sem hledal dál a mezitim mě přepadaly myšlenky že ten terénak zas tak často nevyužiju a že by bylo lepší něco sportovního, vzledem k tomu že jsem v tý době měl pouze Ford Scorpio v automatu (a pod plachtou rozebranou Sierru) tak sem si sportovní jízdy moc neužíval. Pak zas přišly myšlenky na něco skutečně silnýho pak zas že by už bylo načase konečně koupit V8. No takle sem se v tom motal asi do srpna a vzledem k tomu že sem pořad nemoh najít žadnej dobrej kus a taky mě už docela svrběly ruce z toho že už sem dlouho nekoupil auto tak sem jednoho dne přijel za kámošem s tim že už bych fakt něco koupil, ale nevim pořádně co. Tak sme skusily najít všechny inzeráty od 100 koní vejš a do 50 tisíc, že se třeba najde něco zajímavýho. Nakonec z toho vylezlo několik zajímavejch kandidátů a to Ford Escort RS2000, VW Scirocco GTX, Volvo 850 T5, a jak asi tušíte tak taky Alfa Romeo 145 2.0 TS a to dokonce ve dvou exemplářích. Po kontaktování prodejců to nakonec vyhrála 145ka z Klatov a tak sme tam odpoledne s kámošem vyrazily a byt sem se obával spolehlivosti Alfy tak toho večera už stála v Praze.
Nebyl sem pro ní sice pevně rozhodnutej, ale po otáčkách hladovej motor mě hned přesvěčil, že to auto potřebuju. Za tu dobu co jí mám se pak samozřejmě přišel na spoustu dalších dobrejch vlastností, samozřejmě i na ty špatný, ale asi nejvíc sem překvapenej z toho že to auto je fakt slušně spolehlivý a nejsou s nim problémy byt je deně v provozu a péče je spíše základní než nějak moc pečlivá.
No a nakonec i přes to, že Alfa byla v plánu jen dočasně, dokonce už sem měl i podanej inzerát, tak to nakonec dopadlo tak že zůstala doma a nové majitele si našly Fordy, čímž sem na tu značku určitě nezanevřel. To rozhodnutí bylo z velký časti ovlivněno tím že ony Fordy si žadaly eště vejkejch investic k dosažení dokonalosti a taky ekonomika provozu je u Alfy značně lepší než u 2.9 V6 Automatu. Což ale nic nemění na tom, že sem si Alfu skutečně oblíbyl a v době kdy sem na ni měl podanej inzerát sem měl i divnej pocit z toho že bych měl bejt bez Itala. Jediný co mi teď schází je zadní náhon.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.